Dat ziet Ed zelfs in.quote:
Dittesquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
Eerlijk, het kan slechter dan Rofl, maar hij is zo clean, boring en braaf
Misschien neukt hij als een heus beest. C_a ook weer blij!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
Eerlijk, het kan slechter dan Rofl, maar hij is zo clean, boring en braaf
Dat is waar.quote:
fix'dquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Caro Paul Groot straks bij Peter van der Vorst![]()
![]()
Gatver ligt hij met die grijns, op, onder, naast, tussen, in jequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien neukt hij als een heus beest. C_a ook weer blij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een breedbekkikker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan doe je het deken omhoog en zie je:quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Gatver ligt hij met die grijns, op, onder, naast, tussen, in je
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Maartel het volgende:
Ik moet huilen van de helft van die koppen in de OP
Dan kan kloppen, dat zijn mannen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Maartel het volgende:
Ik moet huilen van de helft van die koppen in de OP
Waarom onder de deken? Doe eens gekquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan doe je het deken omhoog en zie je:
[ afbeelding ]
He, in de winter is het koud!quote:
Schat, er zit een schaamhaartje in je mondhoed, vlak bij je oorquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan doe je het deken omhoog en zie je:
[ afbeelding ]
Als je beestig bezig bent kan dat nietquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Schat, er zit een schaamhaartje in je mondhoed, vlak bij je oor
van Tim was het? Die komt in de volgende reclame gok ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
Bennyyyy, als de hartslagreclame van Tim komt doe jij even roepen welk liedje het is hè?
Echt wel, op het bevroren meer wel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je beestig bezig bent kan dat niet
Van die nep-Bieber, das Tim toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
van Tim was het? Die komt in de volgende reclame gok ik
Dat zou dan moeten smeltenquote:
Nou dan heb je het koud daarna hoor!quote:
Ja, want, uh, iemand gaat het volkslied doen!quote:
Bill van Dijk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want, uh, iemand gaat het volkslied doen!
Bakvissenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt. Waar alle bakvissen van in zwijmel vallen.
Volgend jaar doen ze vast Bea als thema... met Beat It enzo..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
k zie de vergelijking ook echt.. Koninginnedag en Dancing Queen
ja, nu weer zo'n liedje, wat de neuk heeft dit met Dancing queen te maken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
Ik had mijn 70's kleding al aan, en stond al te bumpsen met mijn heupen helemaal in de mood voor ABBA
Vrouwen die zingen en dansen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, nu weer zo'n liedje, wat de neuk heeft dit met Dancing queen te maken?
Wel erg breed. Rolfbreed bijna!quote:
Niet de excuus negert maar de choreograaf negertquote:
quote:
Een belangrijkere vraag is: wat heeft hij meegenomen uit het huis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abba schreef liedjes en sommige hebben ze nog niet geschreven (unwritten). Denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik kom net weer binnenvallen (heb eten gehaald in de keuken), de connectie met dancing queen van dit nummer is....?
het is de titelsong van een film, die iets koninklijks heeftquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik kom net weer binnenvallen (heb eten gehaald in de keuken), de connectie met dancing queen van dit nummer is....?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abba schreef liedjes en sommige hebben ze nog niet geschreven (unwritten). Denk ik.
Kunnen er 2 uit deze week? Ed en Jessicaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef MissJ het volgende:
Ik begrijp ook hier de connectie met Dancing Queen niet hoor.
verder vind ik het echt helemaal niks dit.. maar dat kan ook komen omdat ik haar stem niet zo fijn vind.
Dittesquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Balisto het volgende:
Haar stem begint nu echt te irriteren en ze is nogal arrogant.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
Over twee weken ben ik ook zestien!!Over 2 maanden word ik het dubbele van 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kijk er totaal niet naar uit
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ze is niet arrogant, het komt een beetje door haar uiterlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Balisto het volgende:
Haar stem begint nu echt te irriteren en ze is nogal arrogant.
het doet geen pijn, uit ervaring.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Over 2 maanden word ik het dubbele van 16en kijk er totaal niet naar uit
Broekkiequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben het driedubbelequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
Echt een stoer wijf Stacey, met tepelpiercings door haar neus en tattoos in haar haardracht, echt een überbitch, wat een ballen.
zoals gebruikelijk ben ik het weer compleet met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Kunnen er 2 uit deze week? Ed en Jessica
Wie? Dit was een meisje he?quote:
Ik voel me enorm gesterkt door deze bemoedigende woorden!quote:
Dat is het Westen gevoelquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
zoals gebruikelijk ben ik het weer compleet met je eens
En die is ook kutquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef Starlie het volgende:
Continu dat 16, 16, 16 blaaa blaaa, Tim
Is ook 16 hoor!!
't is wel een beetje raar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eric had zijn mp3 speler aanquote:
fixed.quote:
Trillend op mijn benenquote:
quote:
beter dan de schommelstoel van mijn opa inderdaad.quote:
Dat is het zelfde als zeggen dat je het eten van een dozijn hete pepers een beetje ongemakkelijk vindt.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Kut, ik heb de verkeerde ijs gekocht.. nu mag iedereen naar huis. losers
Ik was een van de weinigen die Sumera niet arrogant vond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze is niet arrogant, het komt een beetje door haar uiterlijk.
Krijgen we nu weer dezelfde mensen die Sumera arrogant vonden?
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik was een van de weinigen die Sumera niet arrogant vond.Maar van Jessica komt de laatste tijd een nogal onplezierige vibe op me over.
Tutti Frutti.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Tutti? Wat een geweldige naam... zo ga ik mijn kind later noemen
Ik hoef niet te zeggen frutti en pesten enzo he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Tutti? Wat een geweldige naam... zo ga ik mijn kind later noemen
ja dat is het!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Starlie het volgende:
Jessica is arrogant!! Dacht eerst dat het nog onzekerheid was maar dat geloof ik niet meer!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef chufi het volgende:
Die rode knop is heel misleidend... Vroeger drukte je daar op om iemand weg te krijgen, nu ben je opeens geld kwijt en blijft er iemand
Nee!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Cee positief over Wendy??
(Of komt er nog wat achter aan?)
Nee, deed karina al.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zeggen frutti en pesten enzo he?
quote:
Ik heb wijn op, ik doe niet aan cryptischquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee!Ik dacht ik doe eens gek. Om in het thema te blijven!
Gek = mal = vorm = rond = euromunt = afbeelding van de koningin.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee!Ik dacht ik doe eens gek. Om in het thema te blijven!
Gek = mal = vorm = rond = euromunt = afbeelding van de koningin.
Nah... dat zeggen alleen mensen die jaloers zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zeggen frutti en pesten enzo he?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... dat zeggen alleen mensen die jaloers zijn
ben benieuwd wat het thema is op 27-05quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
Weer zo'n voorgekauwd nummer
...ik slik het iig niet (meer)
Nog niet eerder opgemerkt, nu je het zegt!quote:
Bier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben benieuwd wat het thema is op 27-05
Tot heur orenquote:
Zoiets zal het wel zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef MaLo het volgende:
Ik heb ff gemist wat de link naar het thema was.
Aretha Franklin queen of soul?
nee, benen, lang, lint, doorknippen, bea!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:31 schreef MaLo het volgende:
Ik heb ff gemist wat de link naar het thema was.
Aretha Franklin queen of soul?
Niet saai in ieder gevalquote:
En ze heeft er nog twee van ook, de mazzelaarquote:
Nou, er zitten grenzen aan lange/dunne benen hoor, dit is gewoon freaky!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze heeft er nog twee van ook, de mazzelaar
hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, er zitten grenzen aan lange/dunne benen hoor, dit is gewoon freaky!
In combinatie met minirokje -broekje en zulke hoge hakken is het inderdaad wel een beetje muchquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Met haar kun je ook alleen voetje vrijen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik geef haar 50 cent en ga op haar stampen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat ik Stacey ooit op straat tegen kom. Dan laat ik haar struikelen.
Hoeft niet geef haar hakken gaat ze vanzelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat ik Stacey ooit op straat tegen kom. Dan laat ik haar struikelen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef haar 50 cent en ga op haar stampen.
hoeraquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig komt Gordon met zn groepje (LA The Voices) zo een liedje zingen
Gelukkig is het hier wel gezelligquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Als Gordon gaat zingen: ja.quote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Nee echt, komen die gladnekken? YESquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
quote:
Ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Joepie, het hoogtepunt van de avondquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik kan ze ook niet uit elkaar houden en hun namen onthoud ik ook maar niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kan van de groepen alleen van Sim-ran indivueel geen namen noemen..
Heb anders ook geen flauw idee hoe ze van Adlicious heten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou Jeroenquote:
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Ik ga ervandoor. Heel veel plezier met kijken en tot volgende week. Geniet morgen van het warme weer en een prettig weekend gewenst.
Aju.
Doei veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Ik ga ervandoor. Heel veel plezier met kijken en tot volgende week. Geniet morgen van het warme weer en een prettig weekend gewenst.
Aju.
Die zijn ook het moeilijkstquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Dag poep!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Aju.
RTL moet dan ook veranderen in JeLquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
Echt, als je naar die reclames van programma's kijkt kom je het volgende tegen: Linda - Jeroen - Linda - Linda - Jeroen - hahaha - Jeroen - Linda - gezellig - Jeroen - Linda.
Ik hou er zo vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
We zijn hier ook zo heerlijk positief over alle kandidaten he
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Aju.
Afschieten naar die planeet, met granaat!quote:
Scherpquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
Echt, als je naar die reclames van programma's kijkt kom je het volgende tegen: Linda - Jeroen - Linda - Linda - Jeroen - hahaha - Jeroen - Linda - gezellig - Jeroen - Linda.
Just keeping it real!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
We zijn ook hier ook zo heerlijk positief over alle kandidaten he
Ik ookquote:
k denk dat ik ff op de bank ga hangen met een Lazy songquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afschieten naar die planeet, met granaat!
Ik ben best positief over, uh, , wacht kom ik nog op terug!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
We zijn hier ook zo heerlijk positief over alle kandidaten he
Ik ookquote:
Is ook zo, jammer dat er bij de Soundmixshow nog geen Fok! wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vriend kijkt echt bloedserieus naar XFA, ik vind het zo met het forum erbij veel leuker
ja echt he, hier zo op Fok vind ik eigenlijk leuker dan het programma zelf. Gewoon de combi, dat doet het 'mquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vriend kijkt echt bloedserieus naar XFA, ik vind het zo met het forum erbij veel leuker
Hoe kun je daar nou serieus naar kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je vergeet Guus tussendoor....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
Nee, kussenslopen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ik wil dat het volgende thema duct tape wordt!
Toen had je niet al 200 talentenjachten in 2 jaar achter de rug en was het ook gemiddeld wat leukerquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo, jammer dat er bij de Soundmixshow nog geen Fok! was
Dat weet Guus zelf ook van dat gezellig?quote:
Oh.. tja, einde van de week he? Ben ik niet meer zo scherp.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
Gele vlekken onder je oksels? Pis je omhoog ofzo?
Gewoon. Op de bank zitten, naar de televisie staren, port drinken, zoutjes eten en af en toe zeggen: pfff dit is niet goed!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou serieus naar kijken?
Mijn god, ik zou de jongste op moeten sluiten in een kist danquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Moet je nodig geven aan een kind, Dextro, krijg je hem nooit meer stil.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gewoon. Op de bank zitten, naar de televisie staren, port drinken, zoutjes eten en af en toe zeggen: pfff dit is niet goed!
Ik dacht ook al, ben ik nu scheelquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Ze heeft het over Pyke en je ziet een foto van Tim op de achtergrond.
Maar 'Pfff dit is echt niet goed' is wel zijn enige commentaarquote:
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar 'Pfff dit is echt niet goed' is wel zijn enige commentaarwat hij een aantal keren herhaalt
Heb er hier ook zo een.... alles is slecht. misschien heeft hij wel gelijk??quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar 'Pfff dit is echt niet goed' is wel zijn enige commentaarwat hij een aantal keren herhaalt
hahaaha echt he!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Pyke met vader, Pyke met Wibi, durft hij niet alleen?
Last van de tampon krijgen om zich in te leven in vrouwen. Niet in de wodka doen en zo.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
Stees wou Pyke zelf, en nu hij bezet is neemt ze haar wraak zo
Ik lig dubbel hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:48 schreef MaLo het volgende:
Wie heeft dit nummer bedacht voor hem? Wat SLECHT
[sub] En vanaf de andere bank klonk zojuist weer eens: Ik vind het niks [sub]
Britney eet pindakaas, dat doet de koningin ook!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:48 schreef MissJ het volgende:
En wat de neuk heeft dit dan met het thema te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |