Volgens de Belgische presentatoren wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Heeft hij die breezers allemaal gehad?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef NDAsilenced het volgende:
stream loop volgens mij 5 minuten achter, hoor net kerklok van 11 uur 10 uur luiden.
Ik zit op me werk en kan niks kijken, mag hier helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef alors het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
werkt trouwens ook hoor, zonder commentaar nog
Nog niet gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zijn de Prins van Oranje en HKH Prinses Maxima al gearriveerd?
Je mag niet kijken maar je mag wel fok!en. Meestal is het andersom dat streaming via nos wel kan maar FOK!en niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik zit op me werk en kan niks kijken, mag hier helemaal niks.
Ik doe het wel met jullie comments, hoe meer hoe beter!
Zij heeft gelukkig geen mal hoedje op maar gewoon een speld in heur haar.quote:
En een jurk die niet goed past.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij heeft gelukkig geen mal hoedje op maar gewoon een speld in heur haar.
Lijkt Halina Reijn wel zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
Afgewaaid? Tisser gebeurd?! Waar is die hoed?!![]()
[ afbeelding ]
Zal wel niet, toch?quote:
Dat is een vrouw met kort haar imho.quote:
Is dat niet K.D. Lang? Volgens mij wel:quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een vrouw met kort haar imho..
Dat komt voor hè, vrouwen met kort haar, misschien wist je het niet..
Ene meisje? Toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet K.D. Lang? Volgens mij wel:
[ afbeelding ]
Dit is Brits hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef Karina het volgende:
Dat kroontje op het dak vind ik ook nogal kitscherig.
Ik was niet eens van plan te gaan zitten kijken, maar blijf nu toch weer hangen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:
1/3 van de wereld zit dit nu dus te kijken
Nee toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja, en Andre van Duin is zeker ook een homo...
Hij heeft een klein mondje in zijn nek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk 't wel - als je het zo wilt noemen
Die zullen toch onderhand allang zitten?quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
De kapper moet wel even binnen rennen voor beide broertjes.....
Dan kunnen ze ook gelijk wat aan die streep doen op zijn hoofd van zijn pet...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
De kapper moet wel even binnen rennen voor beide broertjes.....
Ja werd net gezegd., er wordt geblokkeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef NDAsilenced het volgende:
Zouden ze nou radio jammers daar hebben staan, om maar geen risico op een jengelend mobieltje op moment supreme te horen?
Maar dan kan er niet getwitterd worden vanuit de kerk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja werd net gezegd., er wordt geblokkeerd.
Ik ook, zeker omdat net die van Monaco daar liepen. En dat zijn geen buren en wij welquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat WA en Maxima nog moeten komen eigenlijk.
Dat zeiden ze ook nog net inderdaad!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar dan kan er niet getwitterd worden vanuit de kerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |