Truste v-Pquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:31 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen, ik ga slapen, weltrusten allemaal!
Ik ben Lapohunterquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shoot, zat ik te zeuren over posten tot een nieuw topic en heb ik het gemist
quote:
Je wordt oudquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ook dat heb ik dus gemist
Trutse Pruisquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:31 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen, ik ga slapen, weltrusten allemaal!
Echt?????????quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wordt oud![]()
![]()
Morgen Kristallnacht
Jaquote:
Dan gaan we allemaal slapen... Truste EMquote:
De wijn ligt deze week in de aanbieding bij de AH, zag ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Huiswijn Albert Heijn is helemaal geen wijn
Voor wie ben jij Kate of William?quote:
Wat een feest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zet ik bewust de TV niet aan omdat ik niet met het huwelijk geconfronteerd wil worden, moet ik er hier alsnog over lezen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor wie ben jij Kate of William?
Fantastisch was die aflevering. Alleen vertrouw ik nu geen enkele wijn beneden de vijf euro meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat het met elke wijn gebeurt, het gaat toch om de naam.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:53 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Fantastisch was die aflevering. Alleen vertrouw ik nu geen enkele wijn beneden de vijf euro meer
Deed je dat dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:53 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Fantastisch was die aflevering. Alleen vertrouw ik nu geen enkele wijn beneden de vijf euro meer
quote:
Blijkbaar kent zelfs wansmaak een catalogus dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:00 schreef Compatibel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat alle huiswijnen van de AH hier ook in staan![]()
Owh, en ik ben een arme student natuurlijk, dus je moet wat. Laatste tijd ga ik voor de kwantumkorting bij de 6-7 euri wijnen van de G&G, dat smaakt al stukken beter dan supermarktwijnen.
Het liefst drink ik als een oud elitair wijf de hele dag champagne, maar dat zit er helaas niet in.
Water? Nou potverdikkie, daar kunnen mensen hartstikke ziek van worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als ik eenmaal ben toegetreden tot de elite zal ik mijn smaak verbeteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar kent zelfs wansmaak een catalogus dus.
Ach, beetje wijn begint bij de 30 per fles, dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:01 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Als ik eenmaal ben toegetreden tot de elite zal ik mijn smaak verbeteren.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, beetje wijn begint bij de 30 per fles, dat valt reuze mee.
quote:
Chateauneuf du pape.quote:
Chili; druivenmost aangelengd met water dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:04 schreef betyar het volgende:
Hier staat een doosje La cocotera uit Chili niks mis mee met die wijn. En die kostte 2,59 ex btw.
Kijk.quote:
Heb er wat in gepost.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:09 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik moet morgen nog werken
Maar, deze wil ik jullie niet onthouden: [PAINT] Vloekcampagne
En dat zegt een VVDér?quote:
Chateau de migraine.quote:
Doch, voor aanzienlijk minder zijn meer dan uitstekende Chianti's te verkrijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, beetje wijn begint bij de 30 per fles, dat valt reuze mee.
Maar wel goedgekeurd door wat wijnkennertjes hiero.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:05 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Chili; druivenmost aangelengd met water dus.
Ik drink vrij weinig wijn, maar als ik het drink dan haal ik het niet bij de buurtsuper.quote:
Dat schijnt wel vaker te gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar wel goedgekeurd door wat wijnkennertjes hiero.
Zo is het.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kan elitair lullen wat je wilt, volgens mij is het enige ter zake doende criterium dat t te drinken is.
Klopt, zelfs alcohol vrij bier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef von_Preussen het volgende:
Als je bezopen bent is alles te drinken (en veel te neuken).
De eerste twee glaasjes moeten goed zijn, de rest kun je zo achteroverslaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kan elitair lullen wat je wilt, volgens mij is het enige ter zake doende criterium dat t te drinken is.
Goedkope drankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedkope pindakaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedkope drank
Goedkope sigaren
Goedkoop eten
Goedkoop alles
Net als dat sommige mensen extra dik worden van suikervrije cola, worden sommige mensen extra dronken van alcohol vrij bier.quote:
Bourdieu gelezen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedkope drank
Goedkope sigaren
Goedkoop eten
Goedkoop alles
Ik vind toch echt Panda pindakaas lekkerder dan Calvé.quote:
O, ja?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind toch echt Panda pindakaas lekkerder dan Calvé.
Goedkope vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedkope drank
Goedkope sigaren
Goedkoop eten
Goedkoop alles
Van die Aldi prut.quote:
Nee, wat moet ik me er bij voorstellen?quote:
Ja. Panda is van Aldi, en het is zelfs ooit geblindproefd als de lekkerste pindakaas. Er moet een foktopic over zijn. Momentje.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goedkope vrouwen
Goedkope vrienden (contradictio in terminis)
Goedkope auto's
Goedkope kleding
Goedkoop volksvermaeck
Als je begint met alcohol vrij is het niet te zuipen, veel te zoet en een bizarre nasmaak, als ik na een kratje gewoon bier aan de alcohol vrij ga, zal ik het verschil niet meer proeven denk ik, hooguit bij de eerste zullen denk ik de wenkbrauwen even een stuiptrekking vertonen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen extra dik worden van suikervrije cola, worden sommige mensen extra dronken van alcohol vrij bier.
Prima.quote:
O, is die van de Aldi. Hoorde dat-ie de beste was idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Panda is van Aldi, en het is zelfs ooit geblindproefd als de lekkerste pindakaas. Er moet een foktopic over zijn. Momentje.
Er zijn maar vrij weinig dingen van de Aldi die het waard zijn, er waren destijds van die wafels die wel te pruimen zijn, en hier in Duitsland verkopen ze over de grens kruidenbitter die wel lekker is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoor dat die als beste uit de Test kwam, maar ik vind het ook niets.
Even nazoeken leert dat 'ie 2e was (1e AH-pindakaas). Panda pindakaasquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, is die van de Aldi. Hoorde dat-ie de beste was idd.
Ik heb hem ooit geprobeerd, maar... niets voor mij.
Geef mij Calvé maar toch hoor.
Onze hond eet ook frolic en is er nog nooit aan dood gegaan.
Rauw vlees voor de hond!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Even nazoeken leert dat 'ie 2e was (1e AH-pindakaas). Panda pindakaas
Is Frolic slecht? Onze hond krijgt rauw vlees, brokken vrat 'ie met lange tanden.
La Distinctionquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik me er bij voorstellen?
Oh op die manier, nee ik vind goedkope wijn gewoon daadwerkelijk smerig. Ben sowieso niet een enorme wijn drinker, dus als ik een fles open trek wil ik een goede fles.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:24 schreef Compatibel het volgende:
[..]
La Distinction
Het idee dat leefstijlen gebruikt worden om je te onderscheiden van de rest. Dus geen dure wijn omdat het beter of lekkerder is, maar om je te onderscheiden van het gepeupel.
En nog een heel verhaal over cultureel kapitaal naast economisch kapitaal.
Het idee is (volgens mij) dat wat je vindt, denkt en voelt secundair is. Je opvoeding en sociale omgeving komt eerst, daarna je leefstijl. Natuurlijk vindt je goedkope wijn dan smerig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh op die manier, nee ik vind goedkope wijn gewoon daadwerkelijk smerig. Ben sowieso niet een enorme wijn drinker, dus als ik een fles open trek wil ik een goede fles.
Goedkope kruidenbitter van de Aldi haal ik ook wel af en toe, dus daar is 't me niet om te doen.
Daar zitten graten in, sigme, in die Tonijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:23 schreef sigme het volgende:
Aldi ga ik speciaal heen voor de pindakaas. Per tray van 12 potten, dat is genoeg voor 3 maanden. Tonijn-uit-blik haal ik er ook, en als ik er toch ben karnemelk.
Gelijk heb je. Ik eet alleen maar spaghetti.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:28 schreef betyar het volgende:
Ik ben meer van een goede huisgemaakte goulash,![]()
![]()
O, verrek dan heb ik dat verkeerd meegekregen destijds. Speciaal doorvoor heb ik toen die pkaas aangeschaft...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Even nazoeken leert dat 'ie 2e was (1e AH-pindakaas). Panda pindakaas
Frolic wordt door bepaalde mensen als dierenbeulerij gezien (op FOK!, zo bleek lang geleden een keer...)quote:Is Frolic slecht? Onze hond krijgt rauw vlees, brokken vrat 'ie met lange tanden.
Gisteren macaroni op. Geen potjes werk hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik eet alleen maar spaghetti.
Nou, niet dat ik opmerk. En ik vrees dat ik toch wel veel van die blikjes tonijn heb weggewerkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar zitten graten in, sigme, in die Tonijn.
Duitsland heeft aldi-nord en -süd hè, en het voedsel van de -süd is veel beter, diverser.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn maar vrij weinig dingen van de Aldi die het waard zijn, er waren destijds van die wafels die wel te pruimen zijn, en hier in Duitsland verkopen ze over de grens kruidenbitter die wel lekker is.
Maar toch, Jaegermeister blijft beter.
Heb je ook zo'n mooie speciale houtgestookte goulashketel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:28 schreef betyar het volgende:
Ik ben meer van een goede huisgemaakte goulash,![]()
![]()
In Nederland vind ik de Lidl beter dan de Aldi. Maar ja, die pindakaas he..quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Duitsland heeft aldi-nord en -süd hè, en het voedsel van de -süd is veel beter, diverser.
In België had je op zeker moment ook een beetje -süd, was ook veel beter.
Hier in NL heb je volgens mij gewoon nord.
Eigenlijk wel trek in een jaegermeistertjequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn maar vrij weinig dingen van de Aldi die het waard zijn, er waren destijds van die wafels die wel te pruimen zijn, en hier in Duitsland verkopen ze over de grens kruidenbitter die wel lekker is.
Maar toch, Jaegermeister blijft beter.
Wij hebben daar toch eens een blikje geprobeerd, zat vol met graten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik opmerk. En ik vrees dat ik toch wel veel van die blikjes tonijn heb weggewerkt.
Andere blikken tonijn zit vaak geen moot in, maar van die vlokjes. Dat vind ik niet zo wat.
In blikjes makreel, sardine, zalm zit wel graat, maar dat is toch niet erg? Dat hoort zo.
Valt volgens mij nog onder Sud hier inderdaad, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Duitsland heeft aldi-nord en -süd hè, en het voedsel van de -süd is veel beter, diverser.
In België had je op zeker moment ook een beetje -süd, was ook veel beter.
Hier in NL heb je volgens mij gewoon nord.
Het was een grapje. Ik ben wel van de bloemkool, stampot en dergelijke. Ieder soort vlees is ook prima.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Gisteren macaroni op. Geen potjes werk hier.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk wel trek in een jaegermeistertje
Dat zal best, als je nooit betere wijn drinkt dan weet je ook niet wat beter of slechter is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:28 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het idee is (volgens mij) dat wat je vindt, denkt en voelt secundair is. Je opvoeding en sociale omgeving komt eerst, daarna je leefstijl. Natuurlijk vindt je goedkope wijn dan smerig.
Oeeh, Lidl is helemaal niets voor mij toch. Ik weet ook niet waarom. (Niet uit pretentie hoor, toch geen goede ervaringen die paar keer dat we er zijn geweest).quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
In Nederland vind ik de Lidl beter dan de Aldi. Maar ja, die pindakaas he..
Wij hebben vuurpit in de tuin met een driepoot en een grote ketel, daar maken we de goulash in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie speciale houtgestookte goulashketel?
Ik heb een niet-hongaarse variant:
[ afbeelding ]
Zalm uit blik vind ik dan weer eng. Met graten en vellen, huuh! Ik heb wel een blik staan (zo'n grote, een halve liter). Paté'tje voor op brood, hmm. Misschien kan ik dat er wel van brouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij hebben daar toch eens een blikje geprobeerd, zat vol met graten.
Zalm daar zitten graten en wervelkolommen in, zelfs in de dure, rode van de AP, die haal ik er altijd uit voordat ik een zalmpaté'tje maak. Vind dat niet echt lekker, graten.
Gadverdamme. Heb gisteren iets teveel wijn naar binnen gewerkt, dus nee bedankt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk wel trek in een jaegermeistertje
Zoette witte?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gadverdamme. Heb gisteren iets teveel wijn naar binnen gewerkt, dus nee bedankt.
Die dames hier eten weleens een sardientje uit blik, als ik moet werken en er niet gekookt wordt, omdat ze één of andere damesserie willen zien, zelf nooit gegeten eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Zalm uit blik vind ik dan weer eng. Met graten en vellen, huuh! Ik heb wel een blik staan (zo'n grote, een halve liter). Paté'tje voor op brood, hmm. Misschien kan ik dat er wel van brouwen.
Makreel uit blik vind ik ook niks, terwijl ik makreel, net als zalm, in alle andere vormen wel erg lekker vind.
Sardientjes uit blik lust ik dan weer wel graag. Heb je wel eens die Canadese gehad, met zo'n pepertje erin? Verschilt zéér per blik hoe peperig het is, extra spannend.
Droog. Had een proefavond van een nieuw restaurant (bistro).quote:
Hm, mannen aan de witte wijn, het is toch wat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Droog. Had een proefavond van een nieuw restaurant (bistro).
Tsja, sowieso verschillen ook ketens nogal per filiaal. Van de Jumbo zat in Zwolle een filiaal wat om voor mij onduidelijke redenen altijd enorm klef brood bakte. Ook de blindproever merkte het snel op wanneer ik weer eens daar een broodje had gehaaldquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oeeh, Lidl is helemaal niets voor mij toch. Ik weet ook niet waarom. (Niet uit pretentie hoor, toch geen goede ervaringen die paar keer dat we er zijn geweest).
Gelukkig maar, vond 'm altijd al een idioot.quote:
Dat vind jij vreemd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, mannen aan de witte wijn, het is toch wat.
Ik niet, maar hier in Twente kan je van menig boer opmerkingen verwachten.quote:
Het achterland mogen ze wat mij betreft dan ook platgooien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik niet, maar hier in Twente kan je van menig boer opmerkingen verwachten.
Dat heb je hier al als je in fatsoenlijke kleding rondloopt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik niet, maar hier in Twente kan je van menig boer opmerkingen verwachten.
Aldi-brood lijkt me ook niets, nooit aan bezondigd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, sowieso verschillen ook ketens nogal per filiaal. Van de Jumbo zat in Zwolle een filiaal wat om voor mij onduidelijke redenen altijd enorm klef brood bakte. Ook de blindproever merkte het snel op wanneer ik weer eens daar een broodje had gehaald. De blindproever haalt trouwens ook feilloos Aldi-brood eruit: dat was eens maar nooit weer.
Ik ken het gevoel inderdaad, dom volk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb je hier al als je in fatsoenlijke kleding rondloopt.
Ja, zolang metropool Harderwijk maar ontzien wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het achterland mogen ze wat mij betreft dan ook platgooien.
Wij hebben het Dolfinarium, dat geeft ons bestaansrecht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, zolang metropool Harderwijk maar ontzien wordt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel inderdaad, dom volk.
Welke regio resideert von_Preussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind het wel iets charmants hebben om met een scheef oog te worden aangekeken, vooral als je dan ook nog eens uit een auto met buitenlands kenteken rolt.
Wij hebben Sahar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben het Dolfinarium, dat geeft ons bestaansrecht.
Een boude claim. Dolfinarium maakt veel tongen los nu zijn onderdak verschaft aan een orka.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij hebben Sahar.
Die wekt nog meer medelijden dan jouw domme dolfijnen.
Wij hebben....... Sandra Reemerquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij hebben Sahar.
Die wekt nog meer medelijden dan jouw domme dolfijnen.
Hebben ze een orka?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een boude claim. Dolfinarium maakt veel tongen los nu zijn onderdak verschaft aan een orka.
Witlof, komkommer en minitomaatjes zijn even goed als bij AH ed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aldi-brood lijkt me ook niets, nooit aan bezondigd.
Ik vraag me ineens af wat eigenlijk wel tof is bij de Aldi.
Koffie, drop, koeken, sla, aardappeltjes, groenten en fruit, ook niets.
WC-papier, als je van schale billen houdt misschien.
Personeel, altijd typische meisjes en vrouwen, hoe kunnen ze daarop selecteren...
Wijn gaat wel, maar zal ook wel aangelengde druivendrap zijn.
Eieren no way pedro.
Aardappelen idem.
Okee het alu-papier is goed.
De servetten kunnen ze niet mee rommelen.
Ik weet eigenlijk niet... het zal allemaal net beter zijn dan de berucht-befaamde Euroshopper van de Appie, maar toch.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]Met een colt op je heup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind het wel iets charmants hebben om met een scheef oog te worden aangekeken, vooral als je dan ook nog eens uit een auto met buitenlands kenteken rolt.I´m back.
Ja ik krijg ineens Californische Sea World ideeën.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef von_Preussen het volgende:
Een Orka? Dat is toch gewoon een dolfijn die ze zwart / wit hebben gespoten?
De AH heeft inderdaad over het algemeen de knapste meisjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef Ryan3 het volgende:
Personeel, altijd typische meisjes en vrouwen, hoe kunnen ze daarop selecteren...
Die hebben ze vorig jaar juni uit de Waddenzee gevist en die zwemt daar nu tijdelijk rond in afwachting van haar verhuizing naar Florida.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze een orka?
Dat wist ik niet, sinds wanneer dat?
Guttegut, heeft Nederland een keer wat moois wordt het meteen naar Amerika gevlogen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die hebben ze vorig jaar juni uit de Waddenzee gevist en die zwemt daar nu tijdelijk rond in afwachting van haar verhuizing naar Florida.
oh, nu opeens mogen buitenlanders wel blijven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guttegut, heeft Nederland een keer wat moois wordt het meteen naar Amerika gevlogen.
Zwak hoor.
Neu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De AH heeft inderdaad over het algemeen de knapste meisjes.
Internationale wateren, geen nationaliteit, daarna Waddenzee ergo Nederlandse orka.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
oh, nu opeens mogen buitenlanders wel blijven?
De vergelijking is dan ook tussen supermarktmeisjes hè. ik denk niet dat de C1000 of de Dirk van de Broek het veel beter doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neu.
Dat zijn doorsnee meisjes. Die het juist daardoor, en door vergelijking met Aldi meisjes wrs, het hoog in de bol hebben.
Bovendien dat faal blauwe jekkertje kleurt regelmatig niet goed af...
Men merkt dat jij niet uit het verre oosten komt, met een Colt kan je hier niets tegen die trekkerrijdende asocialen beginnen, daarvoor heb je toch echt een pantservuist nodig.quote:
Tsja, ze hebben niet voldoende ruimte voor een volwassen orka (nu nog een kleintje). Maar ik hoop stiekem als verslaggever mee te reizen naar Floria voor de verhuizing. Heb goede contacten bij het Dolfinarium, dus wie weet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guttegut, heeft Nederland een keer wat moois wordt het meteen naar Amerika gevlogen.
Zwak hoor.
Nee, dat klopt idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De vergelijking is dan ook tussen supermarktmeisjes hè. ik denk niet dat de C1000 of de Dirk van de Broek het veel beter doen.
Net als dat alle Marokkanen criminelen zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef Picchia het volgende:
Wat is het toch leuk om Amerikanen te vertellen hoe dom zij zijn.
Geen meivakantiequote:
Dat klinkt niet verkeerd inderdaad, snoepreisje om een vis naar Amerika te brengen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben niet voldoende ruimte voor een volwassen orka (nu nog een kleintje). Maar ik hoop stiekem als verslaggever mee te reizen naar Floria voor de verhuizing. Heb goede contacten bij het Dolfinarium, dus wie weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Maar wel tot 10 uur op je werk even bijkomen op FOK!, van de vorige avond-nacht?quote:
Kijk maar uit hoor.quote:
Woedende reacties, gekrenkte trots, notes.quote:
Gelukkig, ik ben nog revaliderende, ik kan het live kijken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:19 schreef dotCommunism het volgende:
Gelukkig, ik kan op youtube live naar HET HUWELIJK kijken! Was al bang dat ik het zou missen!
Matthijs is gewoon jaloers. Dat ventje is duizend maal intelligenter en nog niet eens een maffe autist.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ja.
Toen dat ventje zijn idee van de vijfde dimensie uitlegde.
Waar gaat het precies over?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Matthijs is gewoon jaloers. Dat ventje is duizend maal intelligenter en nog niet eens een maffe autist.
Wat is dat voor amateursbende?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Dat huwelijk![]()
Op de VP van onze krant stond dat Kate met prins Harry gaat trouwen. Goed bezig.
Ik dacht ook dat het Harry wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Dat huwelijk![]()
Op de VP van onze krant stond dat Kate met prins Harry gaat trouwen. Goed bezig.
Ik wist het zelfs en ik verafschuw die koningsbendequote:
I just don't give a rat's ass. Dat hele gedoe kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist het zelfs en ik verafschuw die koningsbende
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef Tem het volgende:
[..]
I just don't give a rat's ass. Dat hele gedoe kan me gestolen worden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, die Erik nog iets. Leuk en erg slim ventjequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar gaat het precies over?
DWDD van gisteren?
Danku.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, die Erik nog iets. Leuk en erg slim ventje
Hetzelfde hier, waar ik me dan wel aan erger is dat ik letterlijk geen nieuwsbron kan vinden die nog wel relevant nieuws heeft, het is niet 1 artikel of item maar neemt meteen een groot deel in beslag.quote:
Dank, ga ik dan even naar op zoek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij daar ook flink aan storen. De hele week worden we al doodgegooid met nieuws rond die bruiloft. Werkelijk, er is toch veel belangrijker nieuws waar je de pagina's mee kunt vullen. Het is potdomme ook niet eens ons koningshuis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, waar ik me dan wel aan erger is dat ik letterlijk geen nieuwsbron kan vinden die nog wel relevant nieuws heeft, het is niet 1 artikel of item maar neemt meteen een groot deel in beslag.
Er zijn in deze wereld mensen met echte problemen, dat interesseert me veel meer.
quote:
Idd, en die had het ook nog eens over parallelle universa, die hij in de vijfde dimensie situeerde, terwijl ik die gewoon heel vaak ervaar op FOK!...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekertjes wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is lang geleden zeg. Niets aan de hand nummertje.
Ik hou niet van de pet shop boys.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ryan3 het volgende:
Tis wel weer gaye muziek hè, heren neocons?
Ik heb nogal een brede smaak en ben niet echt een neoconquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ryan3 het volgende:
Tis wel weer gaye muziek hè, heren neocons?
Een unicum, dat Rock_de_Braziliaan feminiene kenmerken wordt toegedicht.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb nogal een brede smaak en ben niet echt een neocon
Nee, ik ben een neocon...quote:
Eric klapviool??quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef eriksd het volgende:
De gewone versie van Layla is ook briljant btw.
Je dicht je wel meer bijzondere eigenschappen toe dus ik dacht deze krijg je er gratis bij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Lichaamstaal op Fok!
Ik wist niet dat ik zo begenadigd was.
Neil Young is een held puntquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik van Neil Young vind. Hij maakt goede nummers, maar zijn stem is nogal aan de irritante kant.
Dan vind je hem kut.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik van Neil Young vind. Hij maakt goede nummers, maar zijn stem is nogal aan de irritante kant.
Speel je nu ook met je tanden??quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef Tem het volgende:
Ik heb de LP's nog hier in de kast. Maar ook met Crosby, Stills and Nash. Snap wel dat sommige die stem irritant kunnen vinden maar door Neil Young ben ik wel gitaar gaan spelen(Hendrix was te moeilijk om mee te beginnen
)
Gewoon doen en met bladmuziek van Neil Young en REM beginnen. Is leuk hoor beetje pingelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:08 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben ook aan het overwegen om een gitaar te gaan kopen, want ik moet mijn tijd echt eens zinniger gaan doorbrengen dan op internet rondhangen.
Wat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:
Toch jammer dat Whiskers mij de could shoulder gaf gisteren
Wat zei je, php?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef dotCommunism het volgende:
Gezien erik's voorliefde voor oude muziek is het niet vreemd dat hij ook op oude oudere vrouwen valt.
Beetje laat maarre, er zijn natuurlijk genoeg paupers die zelfs na het proeven van een 100 euri wijn nog steeds het bocht van de aldi prefereren. Je drinkt echt niet alleen maar dure wijn omdat dit lekkerder is, maar ook omdat dit bij je sociale positie past (of omdat je graag wilt dat dit zo is, maar dat terzijde). In dit geval waarschijnlijk om je te onderscheiden van de mensen zonder smaak. Dat maakt elitaire gebruiken en consumptiepatronen zo interessant, hoewel ze vaak nergens op slaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal best, als je nooit betere wijn drinkt dan weet je ook niet wat beter of slechter is.
oh ja, dat is wel een subtiel verschil.quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zet ik bewust de TV niet aan omdat ik niet met het huwelijk geconfronteerd wil worden, moet ik er hier alsnog over lezen.
En daarmee een goedemorgen.
Ik geloof daar eerlijk gezegd niks van. Dan zou zij toch op zijn minst Nederlands kunnen schrijven?quote:
Dat probeert ze soms ook te doen voorkomen, waarin ze dan elke user corrigeertquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd niks van. Dan zou zij toch op zijn minst Nederlands kunnen schrijven?
Daar waren ze in de 19e eeuw al achter ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Beetje laat maarre, er zijn natuurlijk genoeg paupers die zelfs na het proeven van een 100 euri wijn nog steeds het bocht van de aldi prefereren. Je drinkt echt niet alleen maar dure wijn omdat dit lekkerder is, maar ook omdat dit bij je sociale positie past (of omdat je graag wilt dat dit zo is, maar dat terzijde). In dit geval waarschijnlijk om je te onderscheiden van de mensen zonder smaak. Dat maakt elitaire gebruiken en consumptiepatronen zo interessant, hoewel ze vaak nergens op slaan.
Dat heb ik dan zeker gemist.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat probeert ze soms ook te doen voorkomen, waarin ze dan elke user corrigeert
Wellicht. Waarom trouwens weer Picchia?quote:
Jij bent ook een oudere vrouw voor erik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
oh ja, dat is wel een subtiel verschil.
Klinkt toegankelijker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wellicht. Waarom trouwens weer Picchia?
Mwah, politicologie/geschiedenis is een pre.quote:
Hmm.. Als jij het zegt.quote:
Ja er zijn natuurlijk honderdduizend boeken over geschreven, maar ik gaf drie pagina's geleden al aan dat ik dit niet zelf heb bedacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daar waren ze in de 19e eeuw al achter ja.
Werkelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwah, politicologie/geschiedenis is een pre.
Je begrijpt hen niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk?
Vind geschiedenisstudentes vaak een tikje dom.
Oh jawel hoorquote:
Diegene die ik ken waren toch vrij pittig. En sloegen mij om de oren met feitenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk?
Klik dan HIER om al je dromen waar te maken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Vroeger vond ik het hier leuker. Leukere users toen.
Studenten komen wel vaker dom over, ongeacht hun studie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk?
Verschilt dat dan per universiteit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Diegene die ik ken waren toch vrij pittig. En sloegen mij om de oren met feiten
Elke bevolkingsgroep komt dom over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Studenten komen wel vaker dom over, ongeacht hun studie.
Leuke strips, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verschilt dat dan per universiteit?
De meisjes die ik kende hadden minder historisch besef dan een lezer van de strips Van 0 tot nu
Fok is meer dan POLquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Klik dan HIER om al je dromen waar te maken!
Kennelijk. De UvA is toch wel een redelijk vrijzinnige universiteit waar een hoop mensen rondlopen die daar thuishoren. Gelukkig ook maar, weinig eenheidsworst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verschilt dat dan per universiteit?
De meisjes die ik kende hadden minder historisch besef dan een lezer van de strips Van 0 tot nu
Mag.quote:
Ach, een studente geneeskunde hoeft ook niet te weten wie Hitler was hè.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Studenten komen wel vaker dom over, ongeacht hun studie.
Als ze maar wel weet wie Mengele was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, een studente geneeskunde hoeft ook niet te weten wie Hitler was hè.
En een studente geschiedenis niet wat een appendix vermiformis is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, een studente geneeskunde hoeft ook niet te weten wie Hitler was hè.
Wat heeft Rouvoet nou weer met politiek te maken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom lullen ze in NWS een compleet topic vol over het vertrek van Rouvoet, terwijl wij nauwelijks een pagina gevuld krijgen? Wij zijn toch de politieke beesten van FOK!?
Aldus Frans Weisglas.quote:Het is droevig en ongewenst dat premier Rutte een individueel statenlid in het Torentje ontvangt om diens stem te ronselen.
quote:Inmiddels heeft deze koehandel zich ook tot het Torentje van de minister-president uitgestrekt. Premier Rutte heeft daar nota bene in het bijzijn van PVV-leider Wilders het Zeeuwse onafhankelijke Statenlid Robesin zo ver gekregen om op een coalitiepartij te stemmen. Hoe dat is gebeurd en voor welke prijs is onduidelijk, ook na het Kamerdebat daarover. Dat is op zijn minst gezegd weinig stijlvol en staatsrechtelijk op het randje. De minister-president behoort zich, zeker in het Torentje, met staatszaken in het algemeen belang bezig te houden en niet met partijpolitieke kwesties, laat staan met dit soort onderhandelingen. De aanwezigheid van een fractievoorzitter - Geert Wilders - maakt deze gebeurtenis staatsrechtelijk nog onzuiverder.
Dat is Teeven al.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Frans Weisglas is de beroerdste VVD-er niet..
Desperate times call for desperate measures.quote:
Ook zo eentje waardoor ik destijds nog VVD stemde, toen ze nog liberaal waren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Frans Weisglas is de beroerdste VVD-er niet..
Zo'n ramp zou het niet zijn. Maakt de coalitie minder afhankelijk van de PVV. En dat is iets waar we allemaal gelukkig mee kunnen zijn, dunkt mij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Desperate times call for desperate measures.
Tenzij het statenlid op de PVV stemtquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n ramp zou het niet zijn. Maakt de coalitie minder afhankelijk van de PVV. En dat is iets waar we allemaal gelukkig mee kunnen zijn, dunkt mij.
De alternatieven waren slechter en we weten niet hoe een Paars+ of Bruin+ kabinet was bevallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef remlof het volgende:
Ik hoop wel dat iedereen nu inziet dat zo'n minderheidskabinet iets is dat we nooit meer moeten willen.
Dat gebeurt ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenzij het statenlid op de PVV stemt
Ooh ja, alles is geoorloofd om de PvdA uit het kabinet te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De alternatieven waren slechter en we weten niet hoe een Paars+ of Bruin+ kabinet was bevallen.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh ja, alles is geoorloofd om de PvdA uit het kabinet te houden
non sequiturquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef remlof het volgende:
Ik hoop wel dat iedereen nu inziet dat zo'n minderheidskabinet iets is dat we nooit meer moeten willen.
Maar de PVV zit niet in de coalitie.quote:
Stemde jij vroeger VVD?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook zo eentje waardoor ik destijds nog VVD stemde, toen ze nog liberaal waren.
Zolang ze maar niet worden neergeschoten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh ja, alles is geoorloofd om de PvdA uit het kabinet te houden
Ik zie en geweldig voordeel in van een minderheidskabinet. De oppositie heeft nu ook een fatsoenlijke rolquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef remlof het volgende:
PVV is de gedoogpartner. Als de coalitie + PVV geen meerderheid behaalt, dan is men minder afhankelijk van Wilders en co. Snappie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar de PVV zit niet in de coalitie.
De oppositie zou een fatsoenlijke rol kunnen vervullen, als ze ophouden met modderzoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zie en geweldig voordeel in van een minderheidskabinet. De oppositie heeft nu ook een fatsoenlijke rol![]()
Ik zou nooit meer anders willen.
[/quote]quote:
Dan doen ze niet hoor.quote:[quote]Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De oppositie zou een fatsoenlijke rol kunnen vervullen, als ze ophouden met modderzoeken.
Dat snap ik, maar telkenmale is gesuggereerd dat de stem van het statenlid naar "de coalitie" ging. Ik zou het nogal onhandig vinden als de stem naar de PVV ging. Soit, laten we dat maar afwachten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV is de gedoogpartner. Als de coalitie + PVV geen meerderheid behaalt, dan is men minder afhankelijk van Wilders en co. Snappie?
Ze liggen nog na te schuimbekken over Zeeuw-gate.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Diverse users.
[..]
Dan doen ze niet hoor.
Ik nietquote:
Als het kabinet minder slechte plannen zou lanceren zou ze ook meer steun bij de oppositie kunnen vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De oppositie zou een fatsoenlijke rol kunnen vervullen, als ze ophouden met modderzoeken.
Nee, jij zit in de topics waarin ik toevallig post.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Cerbie het volgende:
Zeg ryan, cursus stalken gevolgd bij php?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, jij zit in de topics waarin ik toevallig post.
Toch?
Als de oppositie meer verstandige plannen lanceert idem dito.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als het kabinet minder slechte plannen zou lanceren zou ze ook meer steun bij de oppositie kunnen vinden
Wat deed Wilders anders in het torentje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar telkenmale is gesuggereerd dat de stem van het statenlid naar "de coalitie" ging. Ik zou het nogal onhandig vinden als de stem naar de PVV ging. Soit, laten we dat maar afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |