Truste v-Pquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:31 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen, ik ga slapen, weltrusten allemaal!
Ik ben Lapohunterquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shoot, zat ik te zeuren over posten tot een nieuw topic en heb ik het gemist
quote:
Je wordt oudquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ook dat heb ik dus gemist
Trutse Pruisquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:31 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen, ik ga slapen, weltrusten allemaal!
Echt?????????quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wordt oud![]()
![]()
Morgen Kristallnacht
Jaquote:
Dan gaan we allemaal slapen... Truste EMquote:
De wijn ligt deze week in de aanbieding bij de AH, zag ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Huiswijn Albert Heijn is helemaal geen wijn
Voor wie ben jij Kate of William?quote:
Wat een feest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zet ik bewust de TV niet aan omdat ik niet met het huwelijk geconfronteerd wil worden, moet ik er hier alsnog over lezen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor wie ben jij Kate of William?
Fantastisch was die aflevering. Alleen vertrouw ik nu geen enkele wijn beneden de vijf euro meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat het met elke wijn gebeurt, het gaat toch om de naam.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:53 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Fantastisch was die aflevering. Alleen vertrouw ik nu geen enkele wijn beneden de vijf euro meer
Deed je dat dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:53 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Fantastisch was die aflevering. Alleen vertrouw ik nu geen enkele wijn beneden de vijf euro meer
quote:
Blijkbaar kent zelfs wansmaak een catalogus dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:00 schreef Compatibel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat alle huiswijnen van de AH hier ook in staan![]()
Owh, en ik ben een arme student natuurlijk, dus je moet wat. Laatste tijd ga ik voor de kwantumkorting bij de 6-7 euri wijnen van de G&G, dat smaakt al stukken beter dan supermarktwijnen.
Het liefst drink ik als een oud elitair wijf de hele dag champagne, maar dat zit er helaas niet in.
Water? Nou potverdikkie, daar kunnen mensen hartstikke ziek van worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als ik eenmaal ben toegetreden tot de elite zal ik mijn smaak verbeteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar kent zelfs wansmaak een catalogus dus.
Ach, beetje wijn begint bij de 30 per fles, dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:01 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Als ik eenmaal ben toegetreden tot de elite zal ik mijn smaak verbeteren.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, beetje wijn begint bij de 30 per fles, dat valt reuze mee.
quote:
Chateauneuf du pape.quote:
Chili; druivenmost aangelengd met water dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:04 schreef betyar het volgende:
Hier staat een doosje La cocotera uit Chili niks mis mee met die wijn. En die kostte 2,59 ex btw.
Kijk.quote:
Heb er wat in gepost.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:09 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik moet morgen nog werken
Maar, deze wil ik jullie niet onthouden: [PAINT] Vloekcampagne
En dat zegt een VVDér?quote:
Chateau de migraine.quote:
Doch, voor aanzienlijk minder zijn meer dan uitstekende Chianti's te verkrijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, beetje wijn begint bij de 30 per fles, dat valt reuze mee.
Maar wel goedgekeurd door wat wijnkennertjes hiero.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:05 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Chili; druivenmost aangelengd met water dus.
Ik drink vrij weinig wijn, maar als ik het drink dan haal ik het niet bij de buurtsuper.quote:
Dat schijnt wel vaker te gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar wel goedgekeurd door wat wijnkennertjes hiero.
Zo is het.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kan elitair lullen wat je wilt, volgens mij is het enige ter zake doende criterium dat t te drinken is.
Klopt, zelfs alcohol vrij bier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:09 schreef von_Preussen het volgende:
Als je bezopen bent is alles te drinken (en veel te neuken).
De eerste twee glaasjes moeten goed zijn, de rest kun je zo achteroverslaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kan elitair lullen wat je wilt, volgens mij is het enige ter zake doende criterium dat t te drinken is.
Goedkope drankquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedkope pindakaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedkope drank
Goedkope sigaren
Goedkoop eten
Goedkoop alles
Net als dat sommige mensen extra dik worden van suikervrije cola, worden sommige mensen extra dronken van alcohol vrij bier.quote:
Bourdieu gelezen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedkope drank
Goedkope sigaren
Goedkoop eten
Goedkoop alles
Ik vind toch echt Panda pindakaas lekkerder dan Calvé.quote:
O, ja?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind toch echt Panda pindakaas lekkerder dan Calvé.
Goedkope vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedkope drank
Goedkope sigaren
Goedkoop eten
Goedkoop alles
Van die Aldi prut.quote:
Nee, wat moet ik me er bij voorstellen?quote:
Ja. Panda is van Aldi, en het is zelfs ooit geblindproefd als de lekkerste pindakaas. Er moet een foktopic over zijn. Momentje.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goedkope vrouwen
Goedkope vrienden (contradictio in terminis)
Goedkope auto's
Goedkope kleding
Goedkoop volksvermaeck
Als je begint met alcohol vrij is het niet te zuipen, veel te zoet en een bizarre nasmaak, als ik na een kratje gewoon bier aan de alcohol vrij ga, zal ik het verschil niet meer proeven denk ik, hooguit bij de eerste zullen denk ik de wenkbrauwen even een stuiptrekking vertonen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen extra dik worden van suikervrije cola, worden sommige mensen extra dronken van alcohol vrij bier.
Prima.quote:
O, is die van de Aldi. Hoorde dat-ie de beste was idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Panda is van Aldi, en het is zelfs ooit geblindproefd als de lekkerste pindakaas. Er moet een foktopic over zijn. Momentje.
Er zijn maar vrij weinig dingen van de Aldi die het waard zijn, er waren destijds van die wafels die wel te pruimen zijn, en hier in Duitsland verkopen ze over de grens kruidenbitter die wel lekker is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoor dat die als beste uit de Test kwam, maar ik vind het ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |