Kamp is een aardige man met het hart op de goede plaatsquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja. Niet zo gek ook.
Wat heeft het proberen de problemen van de overheid op te lossen over de ruggen van de ondernemers met liberalisme te maken?
En Kamp heeft ook nooit veel met het liberalisme gehad natuurlijk.
Oh vast. Daar gaat het ook niet om.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kamp is een aardige man met het hart op de goede plaats
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huh? Jij bent een kansloze maatregel aan het verdedigen, wij niet.
In de archieven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal maar in elk geval niet door de boeren te verplichten hen aan te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.
Ik ben ook geen fan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.
Juist omdat ie zich dommer voordoet dan dat hij me lijkt.
Dat lijkt me sowieso een argument om aan verdere overwegingen niet meer toe te komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.
Juist omdat ie zich dommer voordoet dan dat hij me lijkt.
Je vraag spreekt al van vooringenomenheidquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?
Voorwaar, dat is zeker iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.
Kom op, wij hebben in vergelijking met omringende landen significant meer werkelozen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je vraag spreekt al van vooringenomenheid
Wat heb jij toch met autoritaire personen. Sloeg je vader je vaak?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.
Je laat het als iets goeds klinkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk altijd mensen tussen zitten die er echt niets aan kunnen doen, maar toch moeten mensen zelf initiatief en verantwoordelijkheid nemen voor hun daden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, dat is zeker iets om trots op te zijn.
Dit is de zoveelste keer dat jij die vraag stelt, waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met autoritaire personen. Sloeg je vader je vaak?
Nee, veel minder. Dus waar maakt Kamp zich druk om?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, wij hebben in vergelijking met omringende landen significant meer werkelozen?![]()
Ik zei het iets te gechargeerd.quote:
WW uitkeringen ja, maar niet als het gaat om WIA en bijstand.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, veel minder. Dus waar maakt Kamp zich druk om?
Ow ja, om de fascistische gedoogpartij die alle ausländer raus wil
Door realistische perspectieven te bieden, en dat doet veldwerk nou eenmaal niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?
Ik heb je nog nooit gevraagd of je vader je sloegquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer dat jij die vraag stelt, waarom?
Waarom die vraag? Staat uitstraling gelijk aan autoritarisme dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gevraagd of je vader je sloeg
Misschien wel waarom je je zo aangetrokken voelt door autoritarisme.
Precies.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door realistische perspectieven te bieden, en dat doet veldwerk nou eenmaal niet.
Ik heb dit blauwe prikkertje nog steeds in mijn historie. Gisteren in deze reeks gepost.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door realistische perspectieven te bieden, en dat doet veldwerk nou eenmaal niet.
Lees de desbetreffende topics nog maar eens door, dat heb ik nooit gezegd, sterker nog, ik heb het tegendeel beweert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb dit blauwe prikkertje nog steeds in mijn historie. Gisteren in deze reeks gepost.
Blijkbaar ben jij onwijs trots op wat je doet. Waarom vertel je daar gewoon niet over? Bij vragen haak je af maar iedereen moet volgens jou wel even een pistooltje in huis hebben voor de veiligheid.
Lid van de studentenweerbaarheid, o.a. oefeningen met defensie waar dus ook het oefenen met scherpe munitie onder valt. En dat laten ze ook niet iedere debiel doen, het gevaar dat er iets zou kunnen gebeuren is te groot, daar zijn ook voorwaarden aan verbonden. Daarom is het dan ook een vrij gewaagde bewering om gebreken aan mijn psyche te veronderstellen, want in dat geval zou ik aan bovenstaande niet kunnen deelnemen.quote:Je zegt intussen niks, beantwoord absoluut geen vragen maar blijkbaar zit de overheid volgens jou en eigen zeggen wederom op jouw schietkunsten te wachten. Allemaal heul geheimzinnig.
Misschien als er idd iemand meepostquote:
Ik ben er nuquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien als er idd iemand meepost
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef von_Preussen het volgende:
Ook ik ben nog steeds op mijn post.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij blij bent dat ik er nu ben.
Een druk cafe hier tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef von_Preussen het volgende:
Ook ik ben nog steeds op mijn post.
Ja ongelofelijk!!quote:
Oefenen met scherpe munitie gebeurt op de schietbaan en zware munitie op de Harskamp, wat er kan gebeuren is dat de bermen in de fik vliegen. Meer niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees de desbetreffende topics nog maar eens door, dat heb ik nooit gezegd, sterker nog, ik heb het tegendeel beweert.
Het waren anderen die met de zelfverdedigingscasus op de proppen kwamen.
[..]
Lid van de studentenweerbaarheid, o.a. oefeningen met defensie waar dus ook het oefenen met scherpe munitie onder valt. En dat laten ze ook niet iedere debiel doen, het gevaar dat er iets zou kunnen gebeuren is te groot, daar zijn ook voorwaarden aan verbonden. Daarom is het dan ook een vrij gewaagde bewering om gebreken aan mijn psyche te veronderstellen, want in dat geval zou ik aan bovenstaande niet kunnen deelnemen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed gezelschap trekt altijd interessante mensen aan.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed gezelschap trekt altijd interessante mensen aan.
Betje!!! Ben jij wakker??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Oefenen met scherpe munitie gebeurt op de schietbaan en zware munitie op de Harskamp, wat er kan gebeuren is dat de bermen in de fik vliegen. Meer niet.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat ik wil zeggen. Weet jij iets?
Was. Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk!!
's-nachts?? Was hier altijd dooie boel hoor...
2 offertes?? Is je bedrijf van start??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Paaspop aan het kijken en net twee offertes gemaakt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou nou, twijfel jij aan de kwaliteit van mijn gezelschap, jij durft!!
Nog niet, Arbo is traag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 offertes?? Is je bedrijf van start??
Shootquote:
Ik mag wel "hobbyen".quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shoot![]()
Maar hoezo 2 offertes dan??
quote:
Betje is onze hoop in bange dagen. Hij heeft een religieuze vogel heb ik begrepen. In een kooi die op een kerk lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Betje is onze hoop in bange dagen. Hij heeft een religieuze vogel heb ik begrepen. In een kooi die op een kerk lijkt.
Schutting met carport en twee radiatorombouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Offertes voor wat voor stukken?
meubel/ timmerbedrijf, maar meer richting meubel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef von_Preussen het volgende:
Om wat voor bedrijf gaat het betyar?
Doe je ook schuttingen en carports dan?? Dacht dat je meer in de meubels ed zat??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Schutting met carport en twee radiatorombouwen.
Pietje en Joeri. Twee vogels voortaan onze niet meer tijdelijke loge heeft een maat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Betje is onze hoop in bange dagen. Hij heeft een religieuze vogel heb ik begrepen. In een kooi die op een kerk lijkt.
Vertel! Heb duidelijk wat gemistquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Pietje en Joeri. Twee vogels voortaan onze niet meer tijdelijke loge heeft een maat.
Hij liet een keer een foto zien van die kooi met dat beest erin. Volgens mij schoonfamilie als ik me niet vergis.quote:
Ik pak alles wat met hout te maken heeft. Je naam kan er maar aan vast gestikt zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe je ook schuttingen en carports dan?? Dacht dat je meer in de meubels ed zat??
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik pak alles wat met hout te maken heeft. Je naam kan er maar aan vast gestikt zitten.
Jammer, gemist!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij liet een keer een foto zien van die kooi met dat beest erin. Volgens mij schoonfamilie als ik me niet vergis.
Zitten ze alle twee in dezelfde kerkkooij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Pietje en Joeri. Twee vogels voortaan onze niet meer tijdelijke loge heeft een maat.
Fijn erikquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef eriksd het volgende:
Borrelen in de stad
Mensen met wie je lekker slap kan lullen
De bacoslet uithangen
Laatste trammetje pakken
Stukje lopen door doodstil Amsterdam met lekkere 80's classic
Geslaagde avond
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel! Heb duidelijk wat gemist
Mijn ouders gingen op vakantie en vroegen of de kanarie mocht logeren voor de duur van de vakantie, inmidels zijn we x maanden verder en vogel is nog steeds hier maar. Hij blijft maar hier, kinderen kunnen er geen afscheid van nemen. Ook zit hij in een kooi waar een papegaai jaloers op zou zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij liet een keer een foto zien van die kooi met dat beest erin. Volgens mij schoonfamilie als ik me niet vergis.
Ik heb nooit iets aan jouw psyche verondersteld he. Ik wilde gewoon graag weten hoe het precies zit en jij wilde geen antwoord geven maar wel pochen met dat defensie jou kennelijk wederom gevraagd heeft etc. Zie P&Wquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees de desbetreffende topics nog maar eens door, dat heb ik nooit gezegd, sterker nog, ik heb het tegendeel beweert.
Het waren anderen die met de zelfverdedigingscasus op de proppen kwamen.
[..]
Lid van de studentenweerbaarheid, o.a. oefeningen met defensie waar dus ook het oefenen met scherpe munitie onder valt. En dat laten ze ook niet iedere debiel doen, het gevaar dat er iets zou kunnen gebeuren is te groot, daar zijn ook voorwaarden aan verbonden. Daarom is het dan ook een vrij gewaagde bewering om gebreken aan mijn psyche te veronderstellen, want in dat geval zou ik aan bovenstaande niet kunnen deelnemen.
Yep gaat prima samen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zitten ze alle twee in dezelfde kerkkooij?![]()
Kunnen ze met elkaar overweg?
DIt was dan toch echt de afknapper.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef eriksd het volgende:
Borrelen in de stad
Mensen met wie je lekker slap kan lullen
De bacoslet uithangen
Laatste trammetje pakken
Stukje lopen door doodstil Amsterdam met lekkere 80's classic
Geslaagde avond
Wat lief...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Mijn ouders gingen op vakantie en vroegen of de kanarie mocht logeren voor de duur van de vakantie, inmidels zijn we x maanden verder en vogel is nog steeds hier maar. Hij blijft maar hier, kinderen kunnen er geen afscheid van nemen. Ook zit hij in een kooi waar een papegaai jaloers op zou zijn.
Een kanarie dus. Is zijn maatje ook een kanarie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Mijn ouders gingen op vakantie en vroegen of de kanarie mocht logeren voor de duur van de vakantie, inmidels zijn we x maanden verder en vogel is nog steeds hier maar. Hij blijft maar hier, kinderen kunnen er geen afscheid van nemen. Ook zit hij in een kooi waar een papegaai jaloers op zou zijn.
Dat 'ie gewoon nog inlogt he??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
DIt was dan toch echt de afknapper.
Zo ben ikquote:
Een vinkje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een kanarie dus. Is zijn maatje ook een kanarie?
Het gaat allemaal niet zo rap als je zo even denkt. Zit zelf in een ander schuitje maar wel ook eigen bedrijf. (Hebben geloof ik allebei een topic in WGR.) Vind het wel tof dat je ook doorzet. Wens je alle succes toe.quote:
Geen foto???quote:
Dat bedoelde ik niet, maar het leek een geweldige avond zoals ik hem graag ook beleef, maar dat Amsterdam kan toch echt niet.quote:
Owh ja, je frietkot/kraam/dinges!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Het gaat allemaal niet zo rap als je zo even denkt. Zit zelf in een ander schuitje maar wel ook eigen bedrijf. (Hebben geloof ik allebei een topic in WGR.) Vind het wel tof dat je ook doorzet. Wens je alle succes toe.
Als ze nu mee willen werken start ik morgen. Klopt, van dat topic, ik kan nu alleen maar afwachten pas 1,4 jaar ofzo dus maken die paar maanden ook niks meer uit wel??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Het gaat allemaal niet zo rap als je zo even denkt. Zit zelf in een ander schuitje maar wel ook eigen bedrijf. (Hebben geloof ik allebei een topic in WGR.) Vind het wel tof dat je ook doorzet. Wens je alle succes toe.
Waar vertoef jij dan (ruwweg)??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar het leek een geweldige avond zoals ik hem graag ook beleef, maar dat Amsterdam kan toch echt niet.
Truste betyar
Ik heb wel trek in een patatje eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, je frietkot/kraam/dinges!!!
Hoe is het daarmee??
Te moe. Daag mensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen foto???![]()
En wat is er gebeurd met "meneer de Uil"![]()
Truste Betje!!
Zet je frietpan aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in een patatje eigenlijk.
Heb ik nietquote:
Oh noesquote:
Voor mijn studie in Rotterdam (matig gezellig), voor de rest ook regelmatig in Hamburg / Frankfurt / Berlijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar vertoef jij dan (ruwweg)??
Dank, nu ik ook, maar in de omtrek is niets meer los.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in een patatje eigenlijk.
Ik heb expres geen frituur omdat ik dan wel weet hoe laat het is. Dan word ik een dikkerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Kom erik, als je die horloges kunt financieren![]()
Ik wil de mijne wel aanzetten, maar het is zo ver lopen voor je
Wat studeer je (als ik vragen mag)?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor mijn studie in Rotterdam (matig gezellig), voor de rest ook regelmatig in Hamburg / Frankfurt / Berlijn.
Favoriete steden: Hamburg (wereldse stad maar wel lekker nuchter zonder capsone's, dat mis ik bij Amsterdam) en Luxemburg (kleine, knusse stad met veel cachet).![]()
Momenteel zit ik echter in het oosten van het land, ergens in een dorpje weggemoffeld.
[..]
Dank, nu ik ook, maar in de omtrek is niets meer los.
Blijkbaar moet ik me weer even inlezen in je topic. Ga ik zo ook even doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze nu mee willen werken start ik morgen. Klopt, van dat topic, ik kan nu alleen maar afwachten pas 1,4 jaar ofzo dus maken die paar maanden ook niks meer uit wel??
Hey Remlof!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb het borrelen vanavond even overgeslagen, er komen nog twee zware avonden wat dat betreft
Same here, als ik frituur wil moet ik het halen, dat zal me lerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb expres geen frituur omdat ik dan wel weet hoe laat het is. Dan word ik een dikkerd.
Lekker zachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb expres geen frituur omdat ik dan wel weet hoe laat het is. Dan word ik een dikkerd.
Jeetje wat een broeierig sfeertje zeg opeensquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker zacht![]()
Maar te zacht is ook zo wat iid
Mijn vraag nog gezien Staal? Ben echt benieuwd!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik me weer even inlezen in je topic. Ga ik zo ook even doen.
Neem me niet kwalijk, het was gewoon een oprechte vraag. Ben zelf ook een starter.
Morgen koninginnenach en koninginnedag is voor mij ook vooral de avondquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Remlof!!
Hoezo 2? Nach en dag??
Bedrijfskunde, door ziekte / handicap momenteel (helaas) een jaartje onderbroken, en daarom ook weer "thuis" gaan wonen. Daardoor ligt mijn sociale leven momenteel wel een beetje op z'n gat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat studeer je (als ik vragen mag)?
Geloof je gelijk, maar ik kom echt bijna nooit in Duitsland![]()
Waarom nu in het oosten??
Nou zeg, ben ik eens aardig tegen jequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jeetje wat een broeierig sfeertje zeg opeens
Volgens mij hadden we toch nooit echt haat en nijd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou zeg, ben ik eens aardig tegen je![]()
En ik dacht dat er dit stond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker zacht![]()
Maar te zacht is ook zo wat lid
Lijkt bijna of je er tegenop zietquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgen koninginnenach en koninginnedag is voor mij ook vooral de avond
Somsquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we toch nooit echt haat en nijd?
Owh, en die snap ik nietquote:
Een gezonde verstandhouding dusquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vraag nog gezien Staal? Ben echt benieuwd!
Laten we het daar maar op houden danquote:
Fijn dat je het gezien hebt, jammer dat je geen antwoord wil geven..quote:
erik is een hardcore VVD-er, dat weet je inmiddels toch wel??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet je dat Rutte topic eens zien.![]()
Dat mens lijkt een heilig huisje.
Ik kijk er naar uit, heb er zelfs een vers oranje t-shirt voor klaarliggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt bijna of je er tegenop ziet![]()
Waar ga je het vieren, Arnhem of elders?
Ik wil wel een verbod op trolley's btw. Brak voor de zoveelste keer bijna mijn nek over een toerist met zo'n kutding.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan
Have funquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit, heb er zelfs een vers oranje t-shirt voor klaarliggen![]()
En yep, in Arnhem, de beste koninginnenach na Den Haag en Amsterdam
Daar is weinig voor nodig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
erik is een hardcore VVD-er, dat weet je inmiddels toch wel??
En op dat hardcore VVD-ding gaan mijn discussies met erik ook altijd stuk
Ik neem zaterdag de trolley naar Velpquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil wel een verbod op trolley's btw. Brak voor de zoveelste keer bijna mijn nek over een toerist met zo'n kutding.
Je hebt mijn topic over het kabinet Rutte 1 gezien? Of het faalpareltopic, waarbij mijn bijdrage uit VVD-faalproducten bestond?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
erik is een hardcore VVD-er, dat weet je inmiddels toch wel??
En op dat hardcore VVD-ding gaan mijn discussies met erik ook altijd stuk
Moet je ook maar niet aangeschoten gaan wandelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil wel een verbod op trolley's btw. Brak voor de zoveelste keer bijna mijn nek over een toerist met zo'n kutding.
Darten... Poolen... niks van niveau?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:16 schreef von_Preussen het volgende:
Jazeker, je kan in de hoek darten en vooraan biljarten.
Portie bitterballen?
Ik vind het best dat je in FB gaat lopen klagen, maar om het hier nou dunnetjes over te doen, tjah.quote:
Nee, maar ik "ken" je inmiddels even op politiek gebiedquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt mijn topic over het kabinet Rutte 1 gezien? Of het faalpareltopic, waarbij mijn bijdrage uit VVD-faalproducten bestond?
Er was een tijd dat ik nog in de VVD en de democratie geloofde, ik was zo rond de 15 / 16 jaar. Inmiddels ben ik, als "echte" liberaal die illusie armer, en heb de democratie de rug toegekeerd.quote:
Ah, ik vroeg me al af waarom je nou niet ging slapen en bleef posten.quote:
Die louche type's daar in de andere hoek, dat is de debathoek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Darten... Poolen... niks van niveau?
Oh, whiskers is er weer. Ook nog dronken zeker. Nu maar hopen dat ze niet weer begint te zeuren om een potje neuken.
Laat gaan, ff mellow hier... Moet ook wel eens kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je in FB gaat lopen klagen, maar om het hier nou dunnetjes over te doen, tjah.
Ik geloof ook niet meer in een democratie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik nog in de VVD en de democratie geloofde, ik was zo rond de 15 / 16 jaar. Inmiddels ben ik, als "echte" liberaal die illusie armer, en heb de democratie de rug toegekeerd.
Om de een of andere reden ziet een groep users mij als direct verlengstuk van de VVD, een groep ziet mij als midden, en een groepje als troll. Ik vind het een eer hoor, zulke naamsbekendheidquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar ik "ken" je inmiddels even op politiek gebied
Mooi. Daar kun je de mijn bronwater bezorgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die louche type's daar in de andere hoek, dat is de debathoek.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom je nou niet ging slapen en bleef posten.
Had het ook kunnen weten. Zo voorspelbaar.
Opeens realiseer ik me iets, Geert Wilders is in de 2e kamer niets links of rechts, hij is gewoon de troll van de democratie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ziet een groep users mij als direct verlengstuk van de VVD, een groep ziet mij als midden, en een groepje als troll. Ik vind het een eer hoor, zulke naamsbekendheid
Ik heb hier alleen een pot honing staan tegen mijn keelpijn, daar heb je zeker geen belangstelling voor?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi. Daar kun je de mijn bronwater bezorgen.
Gut, lastig om iets te zeggen zonder persoonlijk, beledigend of anderszin irritant te doen??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Darten... Poolen... niks van niveau?
Oh, whiskers is er weer. Ook nog dronken zeker. Nu maar hopen dat ze niet weer begint te zeuren om een potje neuken.
You know mequote:
en dat is nou precies het probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef eriksd het volgende:
Niets mis met een democratie voor zover je capabel stemvee hebt.
De PVV vervult tot op zekere hoogte een trollfunctie. Kan ook geen kwaad, even de gemoederen wat doen verhitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Opeens realiseer ik me iets, Geert Wilders is in de 2e kamer niets links of rechts, hij is gewoon de troll van de democratie.
Het blijft je achtervolgen. Zie mij als boodschapper.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut, lastig om iets te zeggen zonder persoonlijk, beledigend of anderszin irritant te doen??
Jammer voor je joh
Je bent nu voor dictatuur?? Nee toch hoop ik??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik nog in de VVD en de democratie geloofde, ik was zo rond de 15 / 16 jaar. Inmiddels ben ik, als "echte" liberaal die illusie armer, en heb de democratie de rug toegekeerd.
Precies. Wat prangende punten aankaarten die moreel Nederland niet uit durft te spreken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PVV vervult tot op zekere hoogte een trollfunctie. Kan ook geen kwaad, even de gemoederen wat doen verhitten.
Vroeg me al af waarom het hier zo rustig en gezellig kon zijn.. Nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom je nou niet ging slapen en bleef posten.
Had het ook kunnen weten. Zo voorspelbaar.
Uhh, en waar schaar je mij onder dan,quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ziet een groep users mij als direct verlengstuk van de VVD, een groep ziet mij als midden, en een groepje als troll. Ik vind het een eer hoor, zulke naamsbekendheid
Sinds de idiote bezuinigingen op defensie en onderwijs worden veroorzaakt door de onwilligheid van de PVV om de sociale sector te hervormen ben ik het niet met je eens, de PVV kan wél kwaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PVV vervult tot op zekere hoogte een trollfunctie. Kan ook geen kwaad, even de gemoederen wat doen verhitten.
Lekker rustig nu. Spreek off the record zou ik zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
Ow het is nudge zie ik nu
Gelukkig is php er niet om me uit te lachen.
Verloren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, en waar schaar je mij onder dan,
Nou al die idioten die als een blinde kip achter Rutte aanhollen, daar wordt je blij vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent nu voor dictatuur?? Nee toch hoop ik??
Groep 1. En misschien droom je wel stiekem over mij, dat is de buitencategorie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, en waar schaar je mij onder dan,
Nee, niet voor een dictatuur, dat zorgt voor nog veel meer ellende.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent nu voor dictatuur?? Nee toch hoop ik??
Ok, ik wil je als POL-mod.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker rustig nu. Spreek off the record zou ik zeggen
Zakenkabinetquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, niet voor een dictatuur, dat zorgt voor nog veel meer ellende.
Mischien een raad van wijze mannen die niet door partijpolitiek en electorale belangen wordt gehinderd.
Tuurlijk lieverd, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het blijft je achtervolgen. Zie mij als boodschapper.
Grow a pair.
Denk dat ik de afgelopen week wat dat betreft niet erg goed bezig ben geweestquote:
Onee. Ook erik begint met de eerste subtiele hunt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groep 1. En misschien droom je wel stiekem over mij, dat is de buitencategorie.
The usual suspects doen al iets andersquote:
He, verpest het nou nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onee. Ook erik begint met de eerste subtiele hunt.
Beetje onschuldig gebracht zodat ie zich kan terugtrekken als het mis gaat.
Als je ze eindelijk hebt mag je er zelf mee spelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd, speciaal voor jou![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat ik de afgelopen week wat dat betreft niet erg goed bezig ben geweest
Goede film. Dat wou ik even kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
The usual suspects doen al iets anders
Ik vind het ook kut dat ik alles direct door heb van mensen. Ik heb dan ook weinig vrienden.quote:
Heb je geen unusual suspects dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
The usual suspects doen al iets anders
Wat zijn notes?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee
Maar dat zegt niks, je moet de notes van sommige mods eens zien
Och, ik ben hier exact hetzelfde als "in het echie". Uitgesproken enzo. Ik heb liever authentieke mensen aan wie ik een hekel heb dan van die vlakke karakters die overal meewaaien. En ja, dan krijg je in dit geval notesquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee
Hoeveel heb je er dan? Ik (maar) 3.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, ik ben hier exact hetzelfde als "in het echie". Uitgesproken enzo. Ik heb liever authentieke mensen aan wie ik een hekel heb dan van die vlakke karakters die overal meewaaien. En ja, dan krijg je in dit geval notes
Een soort virtuele oorvijgen.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat ik de afgelopen week wat dat betreft niet erg goed bezig ben geweest
Hebben naast kutmods geen baggermods?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee
Tientallen.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groep 1. En misschien droom je wel stiekem over mij, dat is de buitencategorie.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Aantekeningen bij je postgedrag. Niets meer en niets minder.
Ow, daar heb ik er ooit ook eentje van gekregen.quote:
Yep en daar is ook niets mis mee, ik doe me hier ook niet anders voor dan dat ik in het echt ben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, ik ben hier exact hetzelfde als "in het echie". Uitgesproken enzo. Ik heb liever authentieke mensen aan wie ik een hekel heb dan van die vlakke karakters die overal meewaaien. En ja, dan krijg je in dit geval notes
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat schattig.. Maar nee, hoor: no worries! Over beide niet. Want zowel mbt tot de VVD als met andere zaken ga je elke keer nét iets te ver
Dat gaan we meemaken op 28 mei.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep en daar is ook niets mis mee, ik doe me hier ook niet anders voor dan dat ik in het echt ben.
Kom je iets tekort 3-voud, dat je overal seks/relaties ziet??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onee. Ook erik begint met de eerste subtiele hunt.
Beetje onschuldig gebracht zodat ie zich kan terugtrekken als het mis gaat.
Kom niks te kort. Ik betaal die meiden altijd contant.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom je iets tekort 3-voud, dat je overal seks/relaties ziet??
Zie jij niet overal seks dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom je iets tekort 3-voud, dat je overal seks/relaties ziet??
Yep, ik kijk er ook al naar uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat gaan we meemaken op 28 mei.
Wordt lachen.
Jawel, maar die doen dus al iets andersquote:
Same here.quote:
No worries, worden er vanzelf meerquote:
Tja, het spijt mij. Zoals een goed Amsterdammer betaamt bijzonder uitgesproken en direct. Je zal altijd mensen hebben die dat kunnen waarderenquote:
Ik vermoed na de meet ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No worries, worden er vanzelf meer
Wonen in Amsterdam nog VVD'ers dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, het spijt mij. Zoals een goed Amsterdammer betaamt bijzonder uitgesproken en direct. Je zal altijd mensen hebben die dat kunnen waarderen
There is an unlimited resource of unusual suspectsquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, maar die doen dus al iets anders
Nee, te oud... Zie het alleen waar ik het WIL zien nogquote:
Zal je tegenvallen, nog best veel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wonen in Amsterdam nog VVD'ers dan?
Nee, ze komt niet. Friek liep ook al een blauwtje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
There is an unlimited resource of unusual suspects![]()
Kom je ook 28 mei?
Loop gewoon een blauwtje hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, te oud... Zie het alleen waar ik het WIL zien nog
Nou nee, maar bedankt voor het vragen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
There is an unlimited resource of unusual suspects![]()
Kom je ook 28 mei?
Ja, bij dezen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nee, maar bedankt voor het vragen...
Kom ik nu ook in de lijst van "mensen die er de 28e niet zijn"?
Veel allochtonen dus veel PvdA stemvee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de lokale politieke verhoudingen al sinds jaren zo precair liggen?
Sorry Whiskers ook danquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel allochtonen dus veel PvdA stemvee.
Sorry Remlof.
Nee, ik kreeg net de Could Shoulder van jequote:
Ja sorry, heb mijn familiestamboom van mijn vader's kant nagespit tot 1600 en ze zijn allemaal in Nederland geboren en ik stem nog steeds PvdAquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sorry Remlof.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg net de Could Shoulder van je
Kak, dat past niet in mijn standaard PvdA-bash demagogie. Heb je een uitkering?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja sorry, heb mijn familiestamboom van mijn vader's kant nagespit tot 1600 en ze zijn allemaal in Nederland geboren en ik stem nog steeds PvdA
Nee, een boven modaal inkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kak, dat past niet in mijn standaard PvdA-bash demagogie. Heb je een uitkering?
Wat ben jij respectloos.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een warme chocomel, zwoele 80's classic. This is where the magic happens!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsof je iets anders gewenst had
* eriksd zoekt naarstig naar oplossing in PvdA-bestrijdingshandboek.quote:
Oeh, trouwen??quote:
Daar heb je een punt.quote:
Klinkt niet slecht, jammer dat ik bijna je moeder had kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een warme chocomel, zwoele 80's classic. This is where the magic happens!
Milf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, jammer dat ik bijna je moeder had kunnen zijn
quote:
Sounds like a yes to me!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Zonder incestueus te worden he??
Shoot, jammer dat 3-voud er niet meer is nu
Dat weet je al, en daarom doe je hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sounds like a yes to me!
Benieuwd hoe men dit morgen nu weer allemaal gaat lezen.
Truste eriksdquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef eriksd het volgende:
Ja, ik ga ervandoor btw. Morgen weer een lange dag
Welterusten
Nee, trouwen is voor mij een relikwie uit het verleden en ik ben geen conservatief.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeh, trouwen??![]()
Nee, wacht, laat maar, 3-voud is al pitten
Trutsequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef eriksd het volgende:
Ja, ik ga ervandoor btw. Morgen weer een lange dag
Welterusten
Johquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, trouwen is voor mij een relikwie uit het verleden en ik ben geen conservatief.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kut
Je vergeet een apostrofequote:
En dat vraag jij aan mij?? Uhhhh..quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
Maar waarom kom je niet gewoon 28 mei Whisk?
Too badquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:02 schreef El_Matador het volgende:
Whiskers blijft als een Wilders lafjes vanaf de zijnlijn schreeuwen en weigert haa poezelige gezichtje te tonen in Utreg?
Matig. Zeer matig.![]()
Ja en nee, je moet je gewoon niet laten kennen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat vraag jij aan mij?? Uhhhh..
Ik denk dat je het wel weet
Indeedquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:02 schreef von_Preussen het volgende:
Operatie ochtendgloren, de schrik van iedere automobilist.
Heb ik ook niet echt gedaan denk ik.. Maar dat is iets anders dan je alsnog overleveren..quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en nee, je moet je gewoon niet laten kennen.
Ben ik effe blij dat m'n auto een lege accu heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:02 schreef von_Preussen het volgende:
Operatie ochtendgloren, de schrik van iedere automobilist.
Ok.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet echt gedaan denk ik.. Maar dat is iets anders dan je alsnog overleveren..
Ik stel voor dat we deze discussie via pm of dm voortzetten als je meer wilt weten
Het is voor mij sowieso een wonder dat ik niet dagelijks fanmail van de CJIB op mijn mat vind......we zullen het maar op scherpe ogen en een interne radar voor de skotoe houden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat m'n auto een lege accu heeft.
Al maanden trouwens, moet eens van dat ding af.
Ik kon deze week een nieuwe accu kopen, had als 5 mnd niet met mijn auto gereden en ding was kaduuk gegaan.. Wist wel dat die kans er inzat dan, maar mijn ouwe brikje was tot nu zooooo braafquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat m'n auto een lege accu heeft.
Al maanden trouwens, moet eens van dat ding af.
En wat kost een nieuwe accu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kon deze week een nieuwe accu kopen, had als 5 mnd niet met mijn auto gereden en ding was kaduuk gegaan.. Wist wel dat die kans er inzat dan, maar mijn ouwe brikje was tot nu zooooo braaf
Via de ANWB 99 euro...quote:
Hhahahaha, aflikken danquote:
Ja, ik word ook moe hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:14 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik ben nog wakker, maar het scheelt niet erg veel.
Likken doe ik normaalgesproken niet aan laptops, wel aan andere zaken, maar dat hoort in SEX thuis.quote:
Als ik nu een bak koffie ga halen lig ik vervolgens weer de hele nacht in bed als een malle wakker te wezen.....keuze's in het leven.quote:
Raketjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Likken doe ik normaalgesproken niet aan laptops, wel aan andere zaken, maar dat hoort in SEX thuis.
Dan drink je iets anders he...quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Likken doe ik normaalgesproken niet aan laptops, wel aan andere zaken, maar dat hoort in SEX thuis.
[..]
Als ik nu een bak koffie ga halen lig ik vervolgens weer de hele nacht in bed als een malle wakker te wezen.....keuze's in het leven.
Lekker he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |