Kamp is een aardige man met het hart op de goede plaatsquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja. Niet zo gek ook.
Wat heeft het proberen de problemen van de overheid op te lossen over de ruggen van de ondernemers met liberalisme te maken?
En Kamp heeft ook nooit veel met het liberalisme gehad natuurlijk.
Oh vast. Daar gaat het ook niet om.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kamp is een aardige man met het hart op de goede plaats
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huh? Jij bent een kansloze maatregel aan het verdedigen, wij niet.
In de archieven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal maar in elk geval niet door de boeren te verplichten hen aan te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.
Ik ben ook geen fan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.
Juist omdat ie zich dommer voordoet dan dat hij me lijkt.
Dat lijkt me sowieso een argument om aan verdere overwegingen niet meer toe te komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.
Juist omdat ie zich dommer voordoet dan dat hij me lijkt.
Je vraag spreekt al van vooringenomenheidquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?
Voorwaar, dat is zeker iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.
Kom op, wij hebben in vergelijking met omringende landen significant meer werkelozen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je vraag spreekt al van vooringenomenheid
Wat heb jij toch met autoritaire personen. Sloeg je vader je vaak?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.
Je laat het als iets goeds klinkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk altijd mensen tussen zitten die er echt niets aan kunnen doen, maar toch moeten mensen zelf initiatief en verantwoordelijkheid nemen voor hun daden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, dat is zeker iets om trots op te zijn.
Dit is de zoveelste keer dat jij die vraag stelt, waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met autoritaire personen. Sloeg je vader je vaak?
Nee, veel minder. Dus waar maakt Kamp zich druk om?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, wij hebben in vergelijking met omringende landen significant meer werkelozen?![]()
Ik zei het iets te gechargeerd.quote:
WW uitkeringen ja, maar niet als het gaat om WIA en bijstand.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, veel minder. Dus waar maakt Kamp zich druk om?
Ow ja, om de fascistische gedoogpartij die alle ausländer raus wil
Door realistische perspectieven te bieden, en dat doet veldwerk nou eenmaal niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |