Kamp is een aardige man met het hart op de goede plaatsquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja. Niet zo gek ook.
Wat heeft het proberen de problemen van de overheid op te lossen over de ruggen van de ondernemers met liberalisme te maken?
En Kamp heeft ook nooit veel met het liberalisme gehad natuurlijk.
Oh vast. Daar gaat het ook niet om.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kamp is een aardige man met het hart op de goede plaats
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huh? Jij bent een kansloze maatregel aan het verdedigen, wij niet.
In de archieven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal maar in elk geval niet door de boeren te verplichten hen aan te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil jij die tokkies dan wel aan het werk trappen?
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.
Ik ben ook geen fan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.
Juist omdat ie zich dommer voordoet dan dat hij me lijkt.
Dat lijkt me sowieso een argument om aan verdere overwegingen niet meer toe te komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vlak voor het seizoen iets aankondigen is wanbeleid.
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme eikel.
Juist omdat ie zich dommer voordoet dan dat hij me lijkt.
Je vraag spreekt al van vooringenomenheidquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?
Voorwaar, dat is zeker iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.
Kom op, wij hebben in vergelijking met omringende landen significant meer werkelozen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je vraag spreekt al van vooringenomenheid
Wat heb jij toch met autoritaire personen. Sloeg je vader je vaak?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een man met uitstraling, hij gaat het nog menig bijstandsmoeder lastig maken.
Je laat het als iets goeds klinkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk altijd mensen tussen zitten die er echt niets aan kunnen doen, maar toch moeten mensen zelf initiatief en verantwoordelijkheid nemen voor hun daden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, dat is zeker iets om trots op te zijn.
Dit is de zoveelste keer dat jij die vraag stelt, waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met autoritaire personen. Sloeg je vader je vaak?
Nee, veel minder. Dus waar maakt Kamp zich druk om?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, wij hebben in vergelijking met omringende landen significant meer werkelozen?![]()
Ik zei het iets te gechargeerd.quote:
WW uitkeringen ja, maar niet als het gaat om WIA en bijstand.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, veel minder. Dus waar maakt Kamp zich druk om?
Ow ja, om de fascistische gedoogpartij die alle ausländer raus wil
Door realistische perspectieven te bieden, en dat doet veldwerk nou eenmaal niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar kom zelf eens met een oplossing? Hoe wil jij dat tuig aan het werk krijgen?
Ik heb je nog nooit gevraagd of je vader je sloegquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer dat jij die vraag stelt, waarom?
Waarom die vraag? Staat uitstraling gelijk aan autoritarisme dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gevraagd of je vader je sloeg
Misschien wel waarom je je zo aangetrokken voelt door autoritarisme.
Precies.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door realistische perspectieven te bieden, en dat doet veldwerk nou eenmaal niet.
Ik heb dit blauwe prikkertje nog steeds in mijn historie. Gisteren in deze reeks gepost.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door realistische perspectieven te bieden, en dat doet veldwerk nou eenmaal niet.
Lees de desbetreffende topics nog maar eens door, dat heb ik nooit gezegd, sterker nog, ik heb het tegendeel beweert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb dit blauwe prikkertje nog steeds in mijn historie. Gisteren in deze reeks gepost.
Blijkbaar ben jij onwijs trots op wat je doet. Waarom vertel je daar gewoon niet over? Bij vragen haak je af maar iedereen moet volgens jou wel even een pistooltje in huis hebben voor de veiligheid.
Lid van de studentenweerbaarheid, o.a. oefeningen met defensie waar dus ook het oefenen met scherpe munitie onder valt. En dat laten ze ook niet iedere debiel doen, het gevaar dat er iets zou kunnen gebeuren is te groot, daar zijn ook voorwaarden aan verbonden. Daarom is het dan ook een vrij gewaagde bewering om gebreken aan mijn psyche te veronderstellen, want in dat geval zou ik aan bovenstaande niet kunnen deelnemen.quote:Je zegt intussen niks, beantwoord absoluut geen vragen maar blijkbaar zit de overheid volgens jou en eigen zeggen wederom op jouw schietkunsten te wachten. Allemaal heul geheimzinnig.
Misschien als er idd iemand meepostquote:
Ik ben er nuquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien als er idd iemand meepost
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef von_Preussen het volgende:
Ook ik ben nog steeds op mijn post.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij blij bent dat ik er nu ben.
Een druk cafe hier tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef von_Preussen het volgende:
Ook ik ben nog steeds op mijn post.
Ja ongelofelijk!!quote:
Oefenen met scherpe munitie gebeurt op de schietbaan en zware munitie op de Harskamp, wat er kan gebeuren is dat de bermen in de fik vliegen. Meer niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees de desbetreffende topics nog maar eens door, dat heb ik nooit gezegd, sterker nog, ik heb het tegendeel beweert.
Het waren anderen die met de zelfverdedigingscasus op de proppen kwamen.
[..]
Lid van de studentenweerbaarheid, o.a. oefeningen met defensie waar dus ook het oefenen met scherpe munitie onder valt. En dat laten ze ook niet iedere debiel doen, het gevaar dat er iets zou kunnen gebeuren is te groot, daar zijn ook voorwaarden aan verbonden. Daarom is het dan ook een vrij gewaagde bewering om gebreken aan mijn psyche te veronderstellen, want in dat geval zou ik aan bovenstaande niet kunnen deelnemen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed gezelschap trekt altijd interessante mensen aan.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed gezelschap trekt altijd interessante mensen aan.
Betje!!! Ben jij wakker??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Oefenen met scherpe munitie gebeurt op de schietbaan en zware munitie op de Harskamp, wat er kan gebeuren is dat de bermen in de fik vliegen. Meer niet.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat ik wil zeggen. Weet jij iets?
Was. Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk!!
's-nachts?? Was hier altijd dooie boel hoor...
2 offertes?? Is je bedrijf van start??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Paaspop aan het kijken en net twee offertes gemaakt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou nou, twijfel jij aan de kwaliteit van mijn gezelschap, jij durft!!
Nog niet, Arbo is traag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 offertes?? Is je bedrijf van start??
Shootquote:
Ik mag wel "hobbyen".quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shoot![]()
Maar hoezo 2 offertes dan??
quote:
Betje is onze hoop in bange dagen. Hij heeft een religieuze vogel heb ik begrepen. In een kooi die op een kerk lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Betje is onze hoop in bange dagen. Hij heeft een religieuze vogel heb ik begrepen. In een kooi die op een kerk lijkt.
Schutting met carport en twee radiatorombouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Offertes voor wat voor stukken?
meubel/ timmerbedrijf, maar meer richting meubel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef von_Preussen het volgende:
Om wat voor bedrijf gaat het betyar?
Doe je ook schuttingen en carports dan?? Dacht dat je meer in de meubels ed zat??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Schutting met carport en twee radiatorombouwen.
Pietje en Joeri. Twee vogels voortaan onze niet meer tijdelijke loge heeft een maat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Betje is onze hoop in bange dagen. Hij heeft een religieuze vogel heb ik begrepen. In een kooi die op een kerk lijkt.
Vertel! Heb duidelijk wat gemistquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Pietje en Joeri. Twee vogels voortaan onze niet meer tijdelijke loge heeft een maat.
Hij liet een keer een foto zien van die kooi met dat beest erin. Volgens mij schoonfamilie als ik me niet vergis.quote:
Ik pak alles wat met hout te maken heeft. Je naam kan er maar aan vast gestikt zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe je ook schuttingen en carports dan?? Dacht dat je meer in de meubels ed zat??
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik pak alles wat met hout te maken heeft. Je naam kan er maar aan vast gestikt zitten.
Jammer, gemist!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij liet een keer een foto zien van die kooi met dat beest erin. Volgens mij schoonfamilie als ik me niet vergis.
Zitten ze alle twee in dezelfde kerkkooij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Pietje en Joeri. Twee vogels voortaan onze niet meer tijdelijke loge heeft een maat.
Fijn erikquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef eriksd het volgende:
Borrelen in de stad
Mensen met wie je lekker slap kan lullen
De bacoslet uithangen
Laatste trammetje pakken
Stukje lopen door doodstil Amsterdam met lekkere 80's classic
Geslaagde avond
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel! Heb duidelijk wat gemist
Mijn ouders gingen op vakantie en vroegen of de kanarie mocht logeren voor de duur van de vakantie, inmidels zijn we x maanden verder en vogel is nog steeds hier maar. Hij blijft maar hier, kinderen kunnen er geen afscheid van nemen. Ook zit hij in een kooi waar een papegaai jaloers op zou zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij liet een keer een foto zien van die kooi met dat beest erin. Volgens mij schoonfamilie als ik me niet vergis.
Ik heb nooit iets aan jouw psyche verondersteld he. Ik wilde gewoon graag weten hoe het precies zit en jij wilde geen antwoord geven maar wel pochen met dat defensie jou kennelijk wederom gevraagd heeft etc. Zie P&Wquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees de desbetreffende topics nog maar eens door, dat heb ik nooit gezegd, sterker nog, ik heb het tegendeel beweert.
Het waren anderen die met de zelfverdedigingscasus op de proppen kwamen.
[..]
Lid van de studentenweerbaarheid, o.a. oefeningen met defensie waar dus ook het oefenen met scherpe munitie onder valt. En dat laten ze ook niet iedere debiel doen, het gevaar dat er iets zou kunnen gebeuren is te groot, daar zijn ook voorwaarden aan verbonden. Daarom is het dan ook een vrij gewaagde bewering om gebreken aan mijn psyche te veronderstellen, want in dat geval zou ik aan bovenstaande niet kunnen deelnemen.
Yep gaat prima samen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zitten ze alle twee in dezelfde kerkkooij?![]()
Kunnen ze met elkaar overweg?
DIt was dan toch echt de afknapper.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef eriksd het volgende:
Borrelen in de stad
Mensen met wie je lekker slap kan lullen
De bacoslet uithangen
Laatste trammetje pakken
Stukje lopen door doodstil Amsterdam met lekkere 80's classic
Geslaagde avond
Wat lief...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Mijn ouders gingen op vakantie en vroegen of de kanarie mocht logeren voor de duur van de vakantie, inmidels zijn we x maanden verder en vogel is nog steeds hier maar. Hij blijft maar hier, kinderen kunnen er geen afscheid van nemen. Ook zit hij in een kooi waar een papegaai jaloers op zou zijn.
Een kanarie dus. Is zijn maatje ook een kanarie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Mijn ouders gingen op vakantie en vroegen of de kanarie mocht logeren voor de duur van de vakantie, inmidels zijn we x maanden verder en vogel is nog steeds hier maar. Hij blijft maar hier, kinderen kunnen er geen afscheid van nemen. Ook zit hij in een kooi waar een papegaai jaloers op zou zijn.
Dat 'ie gewoon nog inlogt he??quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
DIt was dan toch echt de afknapper.
Zo ben ikquote:
Een vinkje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een kanarie dus. Is zijn maatje ook een kanarie?
Het gaat allemaal niet zo rap als je zo even denkt. Zit zelf in een ander schuitje maar wel ook eigen bedrijf. (Hebben geloof ik allebei een topic in WGR.) Vind het wel tof dat je ook doorzet. Wens je alle succes toe.quote:
Geen foto???quote:
Dat bedoelde ik niet, maar het leek een geweldige avond zoals ik hem graag ook beleef, maar dat Amsterdam kan toch echt niet.quote:
Owh ja, je frietkot/kraam/dinges!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Het gaat allemaal niet zo rap als je zo even denkt. Zit zelf in een ander schuitje maar wel ook eigen bedrijf. (Hebben geloof ik allebei een topic in WGR.) Vind het wel tof dat je ook doorzet. Wens je alle succes toe.
Als ze nu mee willen werken start ik morgen. Klopt, van dat topic, ik kan nu alleen maar afwachten pas 1,4 jaar ofzo dus maken die paar maanden ook niks meer uit wel??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Het gaat allemaal niet zo rap als je zo even denkt. Zit zelf in een ander schuitje maar wel ook eigen bedrijf. (Hebben geloof ik allebei een topic in WGR.) Vind het wel tof dat je ook doorzet. Wens je alle succes toe.
Waar vertoef jij dan (ruwweg)??quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar het leek een geweldige avond zoals ik hem graag ook beleef, maar dat Amsterdam kan toch echt niet.
Truste betyar
Ik heb wel trek in een patatje eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, je frietkot/kraam/dinges!!!
Hoe is het daarmee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |