Haha, totaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Ca.ra het volgende:
Maar wel liefhebber van Star Wars jij bent?
fout Yoda grapje
Heel leuk he? En gek dat het soms verdwijnt en dan weer terugkomt.quote:Stoer Oeke, dat woorden combineren. Thomas heeft al wel tijden het aaaaai poe in zijn repertoire, maar dat is tot vorige week de enige combo gebleven. Afgelopen zaterdag kwam er ineens een "buit voos fffffff" (buiten hoorde hij de vogeltjes fluiten).
Het blijft iets wonderbaarlijks, die woordenschat. Ik vind het heel stoer om dat zo te zien groeien bij je kindje.
Oeeh, kan hij hier ook even langskomen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:38 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas had net twee druppels water geknoeid op de tafel. Toen is hij naar de keuken gerend om de 'poets' (= doekje) te halen en nu boent hij mijn halve tafel
Ik zeg: goed africhten voor later!
Pasfoto van Aviva. Http://yfrog.com/h0zphhwjquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Wat fijn, een Ivan-update! Heerlijk dat het zo goed gaat op het kdv, Claudia.
Ik ben ook benieuwd naar de foto van Aviva, Davinia. Geen twitteraar ben ik.
En leuk je hier weer wat vaker te zien!![]()
neej joh.. Saffier zit gewoon in het verkeerde topic!! Vorig jaar was ze nog hartstikke zwanger!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:00 schreef Incantrix het volgende:
SaffierHeb ik nu gewoon de verjaardag van Ylana gemist??
![]()
![]()
Ik was even verstekelingquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:00 schreef Incantrix het volgende:
SaffierHeb ik nu gewoon de verjaardag van Ylana gemist??
![]()
![]()
Miss, wat geweldig, zo superknap!!Stef is trouwens ook helemáál niet meer blij als hij een poepbroek heeft, dan zegt hij 'bah, bah!' en gaat aan de deur van de kamer peuteren, om even te laten weten dat we naar boven moeten voor een schone luier. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat nu verder moet doen, is het dan nu het moment om het potje naar beneden te halen? Hoe heb jij (Ssserpente, jij ook? Of anderen?) dat gedaan?
Nou, mijn lieve popje heeft weer eens dikke luieruitslag en volgens mij lekker weer tandjespoep, dus we smeren ons weer gek. Arm ding..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
neej joh.. Saffier zit gewoon in het verkeerde topic!! Vorig jaar was ze nog hartstikke zwanger!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik was even verstekeling
[..]Italië
Idem hierquote:Op zondag 1 mei 2011 08:25 schreef freecell het volgende:
Haha Kersjes
Ik had op een gegeven moment ook een ventje met drinken op mijn rug... je wordt toch altijd wel een beetje nat hè? Maar uitsmeren is wel weer punt twee
De mijne ligt er weer in
Gewoon wakker om 7:00 (en daarvoor ook een paar keer, maar die rekenen we niet mee) Broodje gegeten, aangekleed, even gespeeld... En toen huilen en oogwrijven.
*in bed* *stil*
Welja
oooo wat leuk joh!!!! zal wel heeeeel mooie foto's opleveren en vooral mooie herinneringen!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef mefke79 het volgende:
BJ, ja de verwachting is dat het met een paar dagen weer helemaal oke gaat qua hoesten. Moet ook wel, hij moet vrijdag de ringen brengen bij de bruiloft van mijn zusje.
Jah, vertel dat mijn moeder maarquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
Trix, waarom leent ze dan niet gewoon jullie stoeltje? Of zeg ik nou iets heel doms?
Wij hebben er twee, wel de goedkoopste van MC (ik geloof de priori), voor allebei de auto's eentje. En we hebben er laatst nog eentje gekregen via via waarvan we zeker weten dat er niets mee gebeurd is. Die bewaren we mooi nog even, voor nu als reserve rondom de geboorte van Tienus (dan kunnen anderen hier snel een stoel pakken en Driekus ophalen indien nodig) en straks zal er vast een moment komen dat ze beide in zo'n stoel moeten.
Je tweede probleem hoop ik hier niet mee te makenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Nu we het er toch over hebben: Stef heeft ontdekt dat hij de schouderbandjes van zijn autostoel en die van zijn fietsstoeltje af kan doen (dus van zijn schouders laten glijden en dan zijn armen erdoor). Het is heel irritant, want nu heeft hij door dat dat meer bewegingsruimte oplevert, dus doet hij niet anders. De bandjes strakker doen gaat niet echt, dan moeten we het kind krom trekken om ze om te doen zeg maar.. Meer kinders met die tic? Tips?
En ook zoiets: ook Stef zit nu in de nasale fase, alleen peutert hij niet, maar probeert er van alles en nogwat in te stekenVandeweek hebben we halsbrekende toeren uit moeten halen om er een reepje biet uit te krijgen, die had hij er lekker diep in lopen duwen
Vanavond stak er te pas en te onpas een sperzieboon uit zijn neus
Wat moet ik daar nou weer mee?
Ik heb het echt veel vaker gehoord! Ik denk dat de wheelybug niet lelijk genoeg is.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:31 schreef Incantrix het volgende:
Ook leuk trouwens, Stef kreeg voor zijn eerste verjaardag een Wheelybug, maar hij heeft er echt nog nóóit iets mee gedaan.. Nu heeft hij vorige week van de buurman een afgrijselijke loopauto met allerlei muziekjes en lampjes gekregen (hetgeen nog niet eens zó erg is, ware het niet dat dat ding al jaren in weer en wind in de carport stond en dus zo vals is als de klere) en je raadt het al.. De hele kamer rond, de héle dag lang. En blij ermee!Dus nouja, dan deze maar.. Maar ik vind het wel jammer van de Wheelybug, wat zou daar dan mis mee zijn?
Lars doet het inderdaad ook met 'onzichtbare pluisjes', en tróts dat ie dan kijkt! En vanochtend bij het babyzwemmen ook... alle speeltjes die hij te pakken kon krijgen werden ook weggeven, aan andere kindjes... zo schattig!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Shandaly, die geeffase is hier ook al een paar weken aan de gang. Het gaat zelfs zo ver dat ze doet alsof ze een kruimel/pluisje whatever wil geven, maar gewoon helemaal niets vast heeft.
Misschien dat je haar kunt uitleggen wanneer ze 'm wel mag kijken? En dat dat dan elke dag mag op hetzelfde tijdstip is (geen idee hoe lang het is hoor, maar als het tien minuutjes is dan kan het toch wel?), bijv. na het ontbijt en kleren aan, dan is het voor haar op gegeven moment ook duidelijk dat ze 'm wel te zien krijgt en dus niet hoeft te zeuren..? Lastig iigquote:Op maandag 2 mei 2011 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
En dan het volgende. Isabeau heeft een dvd van Peppa Pig, die vindt ze helemaal het einde. Ik wil niet dat ze te veel tv kijkt, maar ze begint 's ochtends zodrá ze beneden is te dreinen dat ze peppa wil kijken. Wij vinden dat vervolgens niet goed en de toon is gezet. Dan wil ze dus ook geen boterham....en geen water, en geen kleren aan etc... Het zal wel een faaaase zijn, maar ik vind het lastig.
Erg ''gezellig'' geweest dusquote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans, ze vroegen inderdaad of wij met hen weg wilden met de auto, omdat we daar nu gebruik van konden maken. Uiteindelijk zijn we naar het park hier in de buurt gelopen en waren we na een half uur weer thuis omdat mijn schoonouders er neit zoveel zin in hadden. Niels maakt het niet uit waar hij is hoor, als hij maar lekker zelf rond mag lopen.
Oh leuk! Dan moeten we echt meeten hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Erg ''gezellig'' geweest dus![]()
Grappig dat je dat zegt over Niels, Wolf heeft dat sinds een paar weken ook dat hij erg graag zelf wil lopen (ipv de buggy dan dus) en dit echt laat merken.
Heb echt zin in 5 mei trouwens! dan hangen wij ook rond in het parkje bij de bios![]()
Wij gaan zo naar de Koningin Juliana toren. Hadden gratis kaartjes bij dierentuin abbonement. Volgens mij is het erg gericht op kleine kindjes, denk dat Wolf zich wel zal vermaken.
hey das dan precies hetzelfde als mijn mupquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie ook net gemeten en gewogen; precies 11 kg en 82,5 cm, bij 17 maanden...
en Mart klinkt wel groot en fors Ymme!
Wij gaan idd vaak met hem naar live muziek, altijd op zo'n manier dat ik absoluut niet bij geluidboxen in de buurt sta en op een plekje aan een zijkant waar ik meteen wegwezen kan als het niet meer leuk is. Gehoorbescherming heb ik v hem nog nooit gebruikt maar ik sta dan ook geen 2 uur bij een concert hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh leuk! Dan moeten we echt meeten hoorWij gaan weer naar het concert van het studentenorkest De Ontzetting, mijn vriendin speelt daar in mee. Niels vond dat vorig jaar erg mooi.
R had het over gehoorbescherming voor Niels, weet jij daar iets van? Jullie gaan toch best vaak naar live muziek?
Julianatoren lijkt me leuk, ik moet eens zoeken of wi jdie kaartjes ook hebben
Dat dusquote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef freecell het volgende:
Leander is 92 bij 11,5 en die is veel te dun.
Florian is 82 CM bij 10,5 en die is ook aan de lichte kantDus het klinkt wel logisch!
ik heb ook de kleine voor Evie; een bijtje. En echt pas sinds een paar weken dat ze erop gaat zitten en de kamer door wil. Hij lijkt idd klein, maar ze kan nu wel echt goed met de voeten bij de grond en de balans houden...quote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef Incantrix het volgende:
Jij hebt 2 dunnies dus
Ik ben trouwens best benieuwd naar Stef's huidige lengte en gewicht, maar we hoeven voorlopig nog niet terug.. Maar naar het weeg- en meetuur toegaan zie ik ook niet gebeuren, vrijwillig een extra keer naar het CB, neuh
Maar wat ik dus nog wilde schrijven (papa is thuis, dus ik heb mijn handen vrij): liep ik vanochtend nog te klagen, zonet voor het eten is Stef op de Wheelybug geklommen en heeft er als een idioot mee door de kamer gesjeesd
Hij had volgens mij prima door dat deze veel wendbaarder is als dat lompe plastic.ding, dus hopelijk gaat het nu komen
Ik vraag me alleen af: hij lijkt zo klein! Welke maat heb jij bijvoorbeeld BE, of BJ? Die grote is pas vanaf 3 jaar, dus veel te groot neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |