abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:06:47 #101
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96161824
Tess, was je zo moe? :D

Wie zei er ook alweer dat ziek zijn niet meer van deze tijd is? mee eens, en beterschap voor de zieken :*

Twinkly, een echt kapsel inderdaad :Y
Elke keer voordat we de deur uit gaan vraag ik wie er wil dat ik zn haartjes mooi ga maken. Ikke!! roepen ze dan in koor. Toby weet ook precies wat er gedaan moet worden met de gel, gister mochten de jongens mijn haar doen. Hij vond het prachtig! En vanmorgen had ik n halve fles antiklit nodig om het weer enigszins fatsoenlijk te krijgen _O-

Haha, Ko weet wel wat leuk is!

Ca.ra, ik wil ook pm alstublieft!
.... met gevoel voor drama....
pi_96162006
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Ca.ra het volgende:
Maar wel liefhebber van Star Wars jij bent?
fout Yoda grapje
Haha, totaal niet zelfs. :P
quote:
Stoer Oeke, dat woorden combineren. Thomas heeft al wel tijden het aaaaai poe in zijn repertoire, maar dat is tot vorige week de enige combo gebleven. Afgelopen zaterdag kwam er ineens een "buit voos fffffff" (buiten hoorde hij de vogeltjes fluiten).
Het blijft iets wonderbaarlijks, die woordenschat. Ik vind het heel stoer om dat zo te zien groeien bij je kindje.
Heel leuk he? En gek dat het soms verdwijnt en dan weer terugkomt.

Haha, Kers, je hebt 2 kappers in huis! ^O^
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:38:22 #103
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96168616
Awwww Kers, die kleine dingetjes zijn zo leuk. Dat zijn van die kleine dingen die je niet kunt verzinnen van te voren, maar die ik altijd extra speciaal vind.
PM is onderweg :)

De woordenschat is hier zo tussen neus en lippen door wel aan het groeien de laatste tijd. Hij doet het heel gewoontjes alsof hij dingen al jáááren beheerst. Grappig om te zien. Ik vind het hele proces van leren praten echt fascinerend.

De huiswerkopdracht van de peutercursus van afgelopen week was om een minuut of 10 met je kind mee te gaan spelen, maar dan wel echt het kind te volgen. Dan merk je pas (of ik in ieder geval) hoe vaak je de neiging heb om de leiding te nemen in het spel. Terwijl het volgen zo leuk was! Ik kon echt merken dat Thomas het heel leuk vond dat ik mee deed, En hij was heel creatief, verzon een nieuw spelletje. Dat gaan we vaker doen!

Thomas had net twee druppels water geknoeid op de tafel. Toen is hij naar de keuken gerend om de 'poets' (= doekje) te halen en nu boent hij mijn halve tafel :)
Ik zeg: goed africhten voor later!

[ Bericht 13% gewijzigd door Ca.ra op 30-04-2011 08:51:33 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:09:26 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_96168774
dat doet Jochem ook zo heerlijk. Een tissuedoos een voor een leeg halen en dan met elke tissue zijn gezicht boenen O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:12:31 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96168801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 08:38 schreef Ca.ra het volgende:

Thomas had net twee druppels water geknoeid op de tafel. Toen is hij naar de keuken gerend om de 'poets' (= doekje) te halen en nu boent hij mijn halve tafel :)
Ik zeg: goed africhten voor later!
Oeeh, kan hij hier ook even langskomen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:26:55 #106
100412 mefke79
komt goed!
pi_96169725
Poetsen! Hier ook echt een hit. Driekus krijgt altijd een snoetenpoetser om het blad van de kinderstoel af te doen en ook meteen zijn gezicht enzo. En de laatste hit is "fege" (vegen). Hij heeft nu ook een mini-bezem gekregen om te kunnen vegen want hij pakte telkens onze grote bezem en dat was geen succes.

Ik geloof dat wij midden in de taalexplosie zitten. Vanaf het moment dat zijn oogjes open gaan (goeiemolge) totdat ie gaat slapen (slapuh, doei) blijft ie kletsen. En hij herhaalt alles om het meteen daarna zelf weer te gebruiken. Echt supergezellig dat kletsen.

Wel blijft ie heel erg papa gericht. Het is de hele dag *naam papa* en als papa dan even niet in de buurt is dan wordt dat heel paniekerig...het helpt niet dat ik er wel gewoon ben en hem vertel dat papa even iets uit de auto pakken is oid. Van mij mag die fase echt over zijn.

Gel oid in het haar mag hier niet, kammen kan net...maar dan houdt het op.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:54:26 #107
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96170170
Goedemorgen :) Hihi, leuk om te lezen dat er meer kinders erg into opruimen zijn. Stef pikt soms een vaatdoekje van het aanrecht en staat dan ineens de tafel te poetsen, of als ik naar het toilet ga pikt hij een stuk toiletpapier (lees: rent weg met het uiteinde van de rol, die afrolt tot ik het afscheur :') ) en gaat dan de grond poetsen waar de kattenbakjes staan O+ Als iets 'bah' is (bijvoorbeeld een op de grond gevallen stuk papier) dan rent hij naar de afvalbak en gooit het weg. Dit laatste kan heel handig zijn, wanneer hij iets van een lege verpakking te pakken heeft ofzo kun je tegen hem zeggen dat het bah is en dat hij het weg mag gooien en dan doet hij dat, maar ook voor spraakverwarring zorgen: waarschijnlijk heeft hij onze vorige telefoon weggegooid omdat ik had gezegd dat het bah was om 'm in zijn mond te doen :D Gelukkig waren de batterijen eruit want hij was even ervoor stukgegaan, maar toch :P

:* voor de zieke kindjes!

Hoe is het met Tessa eigenlijk?

Claudia, leuk om je weer te lezen! Ik hoop toch eigenlijk wel dat je weer terugkomt hoor, al snap ik heel goed dat je het misschien niet eens heel erg mist om te posten :)

En al die kindertjes die zulke mooie zinnetjes maken, wauw! Net als Niels die al een beetje kan tellen, ik vind dat zó geweldig om te lezen O+ Zo ver is Stef nog niet hoor..

Vlindur, zulke dagen zijn echt zó lastig.. Hoe is het vandaag?
3!
pi_96173818
Vanmorgen even in het dorp bij de versierde fietsenoptocht wezen kijken. Daarna een ballonnetje opgelaten dat snapte Jaël niet helemaal dus die van haar was al veel eerder de lucht in dan de rest ;) Daarna nog even over de minivrijmarkt, daar heeft ze een rondje pony gereden! En ze zat toch netjes en stevig in het zadel!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96174538
Haha kappers in tha house bij kersjes!
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Nou nog even even even en dan wonen we in ons nieuwe huis, veel spullen zijn al over gebracht, de rest doen we morgen. Lars is er ook een beetje klaar mee geloof ik, hij is steeds zo verdrietig als ik wegga.....
Wat wel leuk is, we hebben een klein vrachtautootje voor het verhuizen, en lars is er helemaal weg van.
Dus hij heeft er al mooi ingezeten met zijn papa, sturen!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96174617
Dat poetsen moet ik Mart ook maar eens gaan leren :D
Ideaal z'n hulp natuurlijk hihi.

Hier zijn we vanochtend naar de rommelmarkt geweest waar we 2 leuke boekjes hebben gekocht en 2 puzzeltjes voor Mart. Nu ligt hij lekker te slapen en vamiddag gaan we naar het feestje in het dorp (voetbalveld) waar muziek en van alles te doen is. Kan hij lekker spelen en rond rennen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:30:07 #111
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96175100
Een tand :D :o

Straks probeer ik een foto te maken, nu moet ze slapen O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:39:54 #112
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96176469
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Wat fijn, een Ivan-update! Heerlijk dat het zo goed gaat op het kdv, Claudia.

Ik ben ook benieuwd naar de foto van Aviva, Davinia. Geen twitteraar ben ik.
En leuk je hier weer wat vaker te zien! :)
Pasfoto van Aviva. Http://yfrog.com/h0zphhwj

Hoe was het op de rommelmarkt bij iedereen? Wij doen volgend jaar weer mee.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 17:21:38 #113
5428 crew  miss_sly
pi_96178540
Senna heeft vandaag op het potje gepoept :o *O*
Ik was even de kamer uit, en schaap kreeg haar broek niet snel genoeg uit, dus ze had al een drolletje in de luier gedaan, en toen ze op het potje ging zitten, deed ze nog een drolletje. Eerst helemaal teleurgesteld (zij dus he) "niet plast", dus wij, juichend :') "nee, niet geplast, wel gepoept, dat is ook hartstikke knap" *O*

Ik vind het zo geweldig, mijn kleine meisje op eigen initiatief op het potje...wat wordt ze groot.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96181654
Wat knap zeg *O* *O*

Hier de hele dag rondgeslenterd, een boba van een kennis getest (beviel fantastisch) en toen we thuis kwamen had het kereltje weer helemaal koorts ;(
Kwam helemaal niet ziek over trouwens :?
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:00:44 #115
95408 Incantrix
pi_96182659
Saffier :o Heb ik nu gewoon de verjaardag van Ylana gemist?? :o :@ :*

Miss, wat geweldig, zo superknap!! *O* Stef is trouwens ook helemáál niet meer blij als hij een poepbroek heeft, dan zegt hij 'bah, bah!' en gaat aan de deur van de kamer peuteren, om even te laten weten dat we naar boven moeten voor een schone luier. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat nu verder moet doen, is het dan nu het moment om het potje naar beneden te halen? Hoe heb jij (Ssserpente, jij ook? Of anderen?) dat gedaan?

Nou, mijn lieve popje heeft weer eens dikke luieruitslag en volgens mij lekker weer tandjespoep, dus we smeren ons weer gek. Arm ding..
3!
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:09:08 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96182874
wauwww Miss; wat goed van Senna *O* *O* *O* Gewoon gepoept op het potje!

Stef alweer luieruitslag, arm mannetje.... :*

en mijn meisje is moe moe moe, en heeft nooit slaapissues; maar ligt nu te huilen in dr bedje... zo sneu.
Ik weet dat ik haar het beste kan laten liggen, want ze zal zo wel gaan slapen.. maar doet me wel ff pijn als ze zo huilt..
(niet gewend he?).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96182961
Wow Senna supergoed!
pi_96183039
Senna wat goehoeeeed *O*. Snelle!

Arme Stef, luieruitslag. Je zou eens kunnen kijken of hij op het potje wil natuurlijk, geen idee in hoeverre ze zelf doorhebben dat ze moeten. Iris lijkt het soms best aardig in de gaten te hebben en dan weer helemaal niet. Overigens is het hier bij 1 keer poep in de pot gebleven tot nu toe. Maar ze vindt het interessant, als ze wil mag ze erop.

BJ :* hopelijk valt ze gauw in slaap!

Free, wat sneu koorts.
Fake it till you make it...
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 20:19:12 #119
5428 crew  miss_sly
pi_96183190
freecell, wat sneu dat hij weer koorts heeft. Beterschap voor je mannetje!

Stef alweer luieruitslag? Vreselijk naar he? Alleen al daarom zou ik van harte hopen dat Senna's poep op het potje geen toevalstreffer is. Het moet zo fijn zijn voor die billetjes als ze neit telkens, al is het nog zo kort, toch even in de poep zitten.

BJ, wat naar. Een drukke dag gehad misschien? Nou ja, of je het nou wel of niet gewend bent, het is niet leuk al sje kind in bed ligt t ehuilen. Ik hoop dat ze snel slaapt :*

Wat betreft het potje: het staat hier toevallig al een hele tijd in het zicht, sinds ze die blaasontsteking heeft gehad. We deden er niet veel mee, alleen als Senna eens aangaf dat ze op het potje wilde plassen, dan deden we haar luier uit en mocht ze erop. Tot vandaag nog geen effect. Wel weet ze wanneer ze gaat poepen en gepoept heeft en geeft dat ook aan. Vandaag zei ze tegen schaap dat ze op potje wilde plassen, maar dat bleek dus poepen te zijn. Ik denk ook niet dat dit de voorbode van zindelijkheid is, hoor ;) maar ik vond het wel geweldig haha :D
pi_96183254
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:00 schreef Incantrix het volgende:

neej joh.. Saffier zit gewoon in het verkeerde topic!! Vorig jaar was ze nog hartstikke zwanger!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96183259
Ca.ra, ik wil wel pm. Ik ben wel geinteresseerd! Eens kijken of het me aanstaat.

Senna, wat knap zeg! Thomas heeft volgens mij nog niks door als hij aan het plassen of poepen is, dus die training laten we nog maar voor wat het is.

Stef weer uitslag... Is zijn gebitje nog steeds niet compleet? Thomas heeft net tijdens zijn longontsteking lekker veel tanden erbij gekregen. Dus alles dubbelop. Nouja, alles is door behalve die 4 achterste kiezen.
pi_96183297
Wow Senna :o wat knap zeg!!

Ach arme Stef. Wat is hij daar gevoelig voor joh! Een bepaald merk billendoekjes maakt dus het verschil niet? En heb je inmiddels wel een creme/zalf gevonden die snel werkt bij hem of helpt er weinig? Ik vond dat dure sprayding van Zarqa echt een wondermiddel (maar hier heeft hij maar 1x echt flinke uitslag gehad)

Ik kan de foto niet zien van je meisje Davinia! Om op Davinia's vraag te antwoorden:
Hier een erg leuke dag vandaag. Even een constructie moeten bedenken v Wolf omdat E. moest werken en ik op de vrijmarkt ging staan, maar het was ook voor Wolf een leuke afwisselende dag. Met opa mee geweest en met papa een rondje vrijmarkt gedaan en hij vindt muziek echt GEWELDIG! Moet er eens een filmpje van maken hoe hij gaat swingen bij wat voor live muziek dan ook :D We nemen hem dus lekker mee naar het bevrijdingsfestival hier in de stad op 5 mei.
En we kwamen Niels O+ nog tegen achterop de rug van Twinkly
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:41:20 #123
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96183879
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:00 schreef Incantrix het volgende:

Miss, wat geweldig, zo superknap!! *O* Stef is trouwens ook helemáál niet meer blij als hij een poepbroek heeft, dan zegt hij 'bah, bah!' en gaat aan de deur van de kamer peuteren, om even te laten weten dat we naar boven moeten voor een schone luier. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat nu verder moet doen, is het dan nu het moment om het potje naar beneden te halen? Hoe heb jij (Ssserpente, jij ook? Of anderen?) dat gedaan?

Nou, mijn lieve popje heeft weer eens dikke luieruitslag en volgens mij lekker weer tandjespoep, dus we smeren ons weer gek. Arm ding..
Ik was even verstekeling :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

neej joh.. Saffier zit gewoon in het verkeerde topic!! Vorig jaar was ze nog hartstikke zwanger!
:Y
O+ Italië O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 20:48:18 #124
5428 crew  miss_sly
pi_96184109
Aoraki, wij zijn ook niet bezig met training, weet niet eens wat training in zou moeten houden. Maar als Senna aangeeft dat ze op het potje wil, doen we dat gewoon altijd. Meestal zit ze er een halve seconde op, soms wat langer. Meer is het niet, hoor :D
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:52:42 #125
95408 Incantrix
pi_96184252
Jah, we balen er ook zó enorm van, dat arme kind begint al te huilen als hij het verschoningskussen in beeld krijgt :'( Poppejans, we hebben Zarqua inderdaad, maar zelfs dáárvan gaat hij op het moment huilen. Billendoekjes hebben we zo ongeveer elk vindbaar merk geprobeerd, van deze moet hij het minst huilen. Andere luiers maken niet uit, al lijkt het minder te zijn bij wasbare luiers mits het tandjespoep betreft. We denken dat pampers met van die superslurpers erin het voch aan de ontlasting onttrekken en dat de zure brei die overblijft gewoon nóg sneller kwaad kan doen als wanneer het 'verdund' blijft (sorry, vieze praat, maargoed). Hij heeft nu dus tandjespoep en een logeerpartijtje bij mijn ouders dus heeft pampers gedragen. Morgen gaat hij lekker in wasbaar en ook ff lekker een uurtje (of meer) met de billen bloot, lekker rondrennen :)

Aoraki, Stef heeft ook al die tandjes al, maar de afgelopen anderhalve maand ofzo is één van die vier achterste kiezen aan het opkomen. Af en aan heeft hij er last van. Ik heb een paar keer mogen voelen en ik voel een bobbel en de randjes voel ik ook al vaagjes zitten, dus ik hoop maar dat 'ie snel doorkomt. Vandeweek was hij enórm aan het spoken 's-nachts, dus dat zal ook wel die kies zijn geweest.

Miss, wij hebben het potje nu in zijn kamertje staan en hij heeft er tot nu toe een paar keer op gezeten uit eigen beweging. Dan riep hij vervolgens blij 'rije rije rije!' en dan ging hij met zijn beentjes doen wat je ook met een loopauto doet en dan 'reed' hij zijn kamertje door op zijn potje :D (Nota bene: dat heeft hij op zijn Wheely Bug éérlijk waar nog nooit gedaan :{ ). Het is misschien wel een goeie om het potje naar beneden te halen, misschien is het dan wat vertrouwder later, ofzo. Overigens wilde hij vandeweek wel op het toilet zitten, maar toen ik hem erop zette moest hij eigenlijk toch wel heel erg huilen. Snel weer dicht dus maar weer..

Nijna, dat klinkt inderdaad wel goed zo :)

Saffier en Vicks, haha, sorry, ik raakte helemaal in verwarring :D Gelukkig, ik ben dus niet gek geworden, ik dácht al even, gaat het dan echt ZO snel?? Pfft, nog niet een héle ouwe doos dus ;)
3!
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:31:08 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96185637
ooo ik vind het echt zooo sneu voor Stef... en wordt het morgen warm Trix? dan gewoon even een poos in zijn blote billen in de tuin? lekker frisse lucht.. kan het een beetje 'indrogen'...

en denk dat Evie idd een beetje TE moe was. Vandaag op verjaardagsvisite geweest bij ons neefje. Veel kinderen, buitenspelen, 2 x flink gevallen, en maar 1 keer kort (nog geen uur) geslapen...
en dat moest ze denk ik allemaal ff 'verwerken' voordat ze rust in dr koppie kreeg.. ze heeft denk ik een kwartiertjes wat gehuild/ gemopperd en ligt gelukkig nu lekker te slapen..

was overigens heel sneu, Evie viel van een loopfietsje, heel vervelend tegen de muur. Resultaat: rode plek op voorhoofd en 2 afgeschaafte vingers.. (met ahhh losse velletjes eraan... dus die moesten uitgespoeld door mama...). ;( :'( arm meissie...
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:25:17 #127
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96187817
Oei , brokkenpiloot Evie. Ontvelde vingertjes ;(

Senna op het potje, wat goed joh ^O^
Toby meldt het ook vaak als hij aan het poepen is. Pohp! zegt hij dan en grijpt naar zijn billen. Echt zoals het er staat dus, zonder oe-klank. misschien ook maar eens het pootje van zolder halen dan.

Davinia, das duidelijk Eli zn zusje! (sorry, apostrof doet het niet)

Incantrix, wat sneu zeg.
Hier ook een erg gevoelige huid en regelmatig heftige luieruitslag. Vaak kun je hem dan niet eens aanraken en spoel ik zijn billen af onder de kraan.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:45:31 #128
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96188934
grrrr, ik druk steeds op enter terwijl ik nog niet klaar ben :(

Ik wilde nog vertellen over onze geslaagde Konginnedag!
Voorzien van oranje gespoten haartjes, oranje t-shirt en oranje gelakte nagels (jaja :P ) heeft Toby zich geweldig vermaakt! In de wagen gezeten, in de Yamo (waar hij ook geslapen heeft) en ook zelf veel gelopen. Grote hit, op vrijwel elk kleedje lag wel iets wat zijn aandacht trok :D
Niet alles gekocht uiteraard, maar hij heeft een balletje, een tamboerijn, een loopauto-met-duwstang, een popje, zandbakspeeltjes, autos en boeken gekregen.
We waren van 10 tot 17 op de vrijmarkt en hij heeft het zo goed gedaan! De hele dag vrolijk geweest en mensen (soms onbedoeld) aan het lachen gekregen.
Zo zat hij op mijn rug een flesje fruit shoot ite drinken
Voel ik ineens nattigheid, hij spoot drinken op mijn bllote schouders en begon dat uit te smeren. Hey joh, het is geen crème!
En dan gewoon blijven herhalen he? Totdat ik het flesje van hem afpakte that is :P
pi_96189789
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:41 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik was even verstekeling :')

[..]

:Y
O+ Italië O+
O+ vandaag vorig jaar zat ik er al bijna!

*O* knap van Senna!!

Balen, weer uitslag bij Stef.. hoop dat het snel over is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96191300
Oh Senna, grote meid zeg! Knap!!! *O*

En die arme Stef...weer die billen kapot....het houdt ook niet op he...

Toby, ondeugd!! ;)

Ik zwaai even naar jullie :W , morgen verhuizen we, de internetverbinding is aangevraagd enzo, maar je moet altijd maar afwachten of het ook daadwerkelijk goedkomt.
Dus, ik hoop tot snel! :*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 1 mei 2011 @ 08:04:58 #131
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96198048
ff jompelen voor Senna *O*

Stef, :* voor jou, wat vervelend zeg.

Karin, succes met verhuizen!

Toby :o kleine draak!!!

BJ, Alexa had dat gisteren ook. Overdag teveel gestuiterd :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96198113
Haha Kersjes :D
Ik had op een gegeven moment ook een ventje met drinken op mijn rug... je wordt toch altijd wel een beetje nat hè? Maar uitsmeren is wel weer punt twee :')

De mijne ligt er weer in :?
Gewoon wakker om 7:00 (en daarvoor ook een paar keer, maar die rekenen we niet mee :+ ) Broodje gegeten, aangekleed, even gespeeld... En toen huilen en oogwrijven.
*in bed* *stil*

Welja :D
  zondag 1 mei 2011 @ 08:40:47 #133
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96198195
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 08:25 schreef freecell het volgende:
Haha Kersjes :D
Ik had op een gegeven moment ook een ventje met drinken op mijn rug... je wordt toch altijd wel een beetje nat hè? Maar uitsmeren is wel weer punt twee :')

De mijne ligt er weer in :?
Gewoon wakker om 7:00 (en daarvoor ook een paar keer, maar die rekenen we niet mee :+ ) Broodje gegeten, aangekleed, even gespeeld... En toen huilen en oogwrijven.
*in bed* *stil*

Welja :D
Idem hier :Y Alhoewel, niet helemaal ;) Het is bij een fles gebleven en hij zat nog steeds in zijn pyjama :)
pi_96198212
Wij hebben de koninginnedag gebruikt om Lars' verjaardag te vieren met mijn ouders en mijn broertje + gezin. Erg leuk, maar ook erg druk. En we hebben zomaar een weekendje Centerparcs geboekt met opa en oma :D Heb er nu al zin in.

Al hoop ik wel dat Lars dan wat minder plakvliegje speelt... Niets is goed, behalve plakken aan mama. Zelf spelen is prima, als ik maar binnen een straal van 1 meter ben. Zodra ik ook maar dreig iets voor mezelf te gaan doen (als ontbijt eten aan de tafel die iets verder weg staat), zet meneer het op een krijsen. Moet ik daar nu maar aan toegeven en m'n bammetje bij hem op de grond opeten, of stug blijven zitten en hem maar laten krijsen? Het is maar een fase toch?

Succes met verhuizen Karin! Geen optie voor mobiel internet?

Toen Lars zo'n vreselijke luieruitslag had, hebben we z'n billetjes ook schoongemaakt met water en watjes. Maar het is wel vreselijk inderdaad, als elke luier voelt alsof je je kindje aan het martelen bent. Je zou bijna denken "ik geef 'm geen eten meer, dan poept ie tenminste ook niet", maar helaas werkt dat niet zo he. Sterkte!
  zondag 1 mei 2011 @ 12:26:43 #135
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96202042
Shandaly, als Toby weer eens in zo,n plak-fase zit dan geef ik er aan toe. Er is toch een reden dat hij op dat moment zo dicht bij me wil zijn denk ik dan. Dus ja, dan maar tandenpoetsen/koken/afwassen/whatever met kind in de armen of op de rug. En lekker op de wc zitten met kleine krijsie ernaast is niet bepaald relaxt, dan kan ik hem net zo goed op schoot nemen :@
En CenterParcs, leuk zeg!

Freecell, lekker ook als je shirt van achter volzit met kruimels en je haar gebruikt wordt als snotdoek. Rugdragen O+

Doeg Karin, tot gauw :W

Enne, raad eens wie er vanmorgen tot bijna half 10 heeft liggen slapen :o
  zondag 1 mei 2011 @ 12:42:52 #136
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96202523
Jij, Kersjes? ;)

Aangezien ik geen draagdoek heb, kan ik Thomas niet al te dicht bij mij nemen. Als hij dus een plak-fase heeft, moet hij dus soms echt op de grond zitten/staan.
Wat het spelen hier betreft: Thomas kan inderdaad ook beter spelen als we in de buurt zitten (maw, zich langer met één iets bezig houden). En dat betekent echt: samen met hem op de grond zitten (ook al zouden we bv niet meespelen, maar een boek lezen ik zeg maar iets) met onze rug tegen de zetel. Als we in de zetel zitten, gaat het minder goed.
pi_96221237
Even melden hoor! Jaël ligt voor het eerst in haar bedje zonder zijkant, met een dekbedje! Ze vond het wel even raar aar toch ook leuk. Toen ik weg ging was er even paniek, riep ze heel hard huilend mama, doet ze anders nooit. Daarna nog een kus en toen Nijs meer gehoord. Strak nog even gluren aar volgens mij gaat het goed komen!
pi_96223094
Nou Niels slaapt eindelijk, hij was helemaal onder de indruk van het bezoekje van mijn schoonouders vandaag. Mijn schoonmoeder is nogal aanwezig zeg maar. Constant achter hem aan en vertellen wat hij moet doen gevolgd door "goed zo!!". Dus hij is een beetje overprikkeld geraakt.
Vinden jullie me overdrijven dat ik niet wilde dat Niels in hun autostoeltje ging? Het ging om een heel oud stoeltje van de kringloop van dun hard plastic, met bandjes die je niet (meer?) strakker af kon stellen zodat ze Niels te groot waren. Verder was er een gordel te weinig voor 1 persoon omdat die aan het stoeltje vastzat.
Na het weekendje met hen zijn we wel met hen meegereden en toen heb ik me daar heel schuldig over gevoeld. Ik had rampscenario's in mijn hoofd van Niels en ik die door de ruit zouden vliegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 01-05-2011 21:34:00 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 1 mei 2011 @ 21:31:46 #139
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96223366
Twinkly, ik zou altijd mijn gevoel volgen. Als jij je er niet lekker bij voelt, niet doen, dus terecht dat je hem niet in het stoeltje laat zitten. Ik vind het dus zeker niet overdreven.
pi_96223367
Ik vind absoluut niet dat je overdrijft Twinkly, veiligheid boven alles toch! Ik had me kind ook niet in zo een stoeltje laten zitten hoor...
  zondag 1 mei 2011 @ 21:37:11 #141
100412 mefke79
komt goed!
pi_96223696
Twinkly, tuurlijk overdrijf je dan niet. Ik snap trouwens niet dat je schoonouders hem er in laten zitten, hier zijn alle opa's en oma's juist erg voorzichtig.
:O wij waren gisteravond bij mijn ouders en Driekus wilde ab-so-luut niet slapen. Hij ging zelfs zo erg overstuur dat ie helemaal buiten adem raakte en heel hard zijn luchtwegverwijders nodig had (die wij natuurlijk niet bij hadden, hij heeft ze eigenlijk nauwelijks mee nodig). Dus uiteindelijk maar rond laten lopen, hij was ook heel gezellig enzo. En toen viel ie pas rond elf uur in de autostoel in slaap.
We kwamen er vandaag overdag pas achter dat hij waarschijnlijk gewoon benauwd geweest is, zijn pufspul was leeg, maar daar merk je eigenlijk weinig van (het maakt een iets minder hard tsk geluid). Nu dus snel gestart met nieuwe puf en maar even met luchtverwijders er bij. Hij ging meteen weer rochelen en reutelen. Hebben we wel meteen antwoord op de vraag of we konden afbouwen. Nee dus.

Poepen op het potje! Wauw! Hier is het potje nog steeds een ding waar hij nauwelijks op wil zitten, helaas. Wel verteld ie zelf of zijn luier poep bevat. Dus hij begint wel te voelen hoe of wat.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:41:22 #142
95408 Incantrix
pi_96223971
Twinkly, ik heb gister nog met mijn moeder zitten bekvechten omdat zij een autostoeltje voor Stef wil en dan telkens met van die wazige merken op de proppen komt die niet voorkomen in de tests van de anwb en de consumentenbond zodat je geen idee hebt hoe het zit qua veiligheid. Ik vind dat knetterbelangrijk en ik vind het heel storend als anderen daar minder moeite voor willen doen. Je hebt groot gelijk meis! :*
3!
  zondag 1 mei 2011 @ 21:52:11 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96224621
pfff mijn schoonouders hebben ook zo;n antiek ding aangeschaft.. maar tnt heeft Evie dr niet in gezeten en ben ook niet van plan om dat toe te laten.. Als Evie daar ooit mee gaat rijden gebruiken ze onze autostoel maar.. kan je ook zo overzetten.. :)

Arme Driekus.. gelukkig ben je dr nu wel achter Mef :) zal het de komende dagen wel weer beter gaan..

Niels overprikkelt door een drukke oma... brrrr... sneu eigenlijk he? het is zo goed bedoeld.. maar werkt soms niet echt lekker...

Evie bleek gister ook gewoon TE moe en overprikkelt... heeft na dat kwartier mopperen/ huilen een enorme nacht gemaakt tot 10 uur vanmorgen.. gaaaaaaaap/. En vanmiddag nog weer 3 uur geslapen..
Naja ze was ook 2 hele dagen naar de kinderopvang geweest en gister dus een drukke verjaardag.. vandaag dus lekker in en om ht huis geweest..
  zondag 1 mei 2011 @ 21:52:38 #144
100412 mefke79
komt goed!
pi_96224650
Trix, waarom leent ze dan niet gewoon jullie stoeltje? Of zeg ik nou iets heel doms?
Wij hebben er twee, wel de goedkoopste van MC (ik geloof de priori), voor allebei de auto's eentje. En we hebben er laatst nog eentje gekregen via via waarvan we zeker weten dat er niets mee gebeurd is. Die bewaren we mooi nog even, voor nu als reserve rondom de geboorte van Tienus (dan kunnen anderen hier snel een stoel pakken en Driekus ophalen indien nodig) en straks zal er vast een moment komen dat ze beide in zo'n stoel moeten.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:54:04 #145
100412 mefke79
komt goed!
pi_96224735
BJ, ja de verwachting is dat het met een paar dagen weer helemaal oke gaat qua hoesten. Moet ook wel, hij moet vrijdag de ringen brengen bij de bruiloft van mijn zusje.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:59:31 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96225064
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef mefke79 het volgende:
BJ, ja de verwachting is dat het met een paar dagen weer helemaal oke gaat qua hoesten. Moet ook wel, hij moet vrijdag de ringen brengen bij de bruiloft van mijn zusje.
oooo wat leuk joh!!!! zal wel heeeeel mooie foto's opleveren en vooral mooie herinneringen!
wat een leuk vooruitzicht joh...
  zondag 1 mei 2011 @ 22:52:17 #147
95408 Incantrix
pi_96227635
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
Trix, waarom leent ze dan niet gewoon jullie stoeltje? Of zeg ik nou iets heel doms?
Wij hebben er twee, wel de goedkoopste van MC (ik geloof de priori), voor allebei de auto's eentje. En we hebben er laatst nog eentje gekregen via via waarvan we zeker weten dat er niets mee gebeurd is. Die bewaren we mooi nog even, voor nu als reserve rondom de geboorte van Tienus (dan kunnen anderen hier snel een stoel pakken en Driekus ophalen indien nodig) en straks zal er vast een moment komen dat ze beide in zo'n stoel moeten.
Jah, vertel dat mijn moeder maar ;) Wíj vinden het prima om ons eigen stoeltje over te zetten, maar mijn moeder vind dat teveel gedoe :{
3!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:03:55 #148
95408 Incantrix
pi_96228263
Nu we het er toch over hebben: Stef heeft ontdekt dat hij de schouderbandjes van zijn autostoel en die van zijn fietsstoeltje af kan doen (dus van zijn schouders laten glijden en dan zijn armen erdoor). Het is heel irritant, want nu heeft hij door dat dat meer bewegingsruimte oplevert, dus doet hij niet anders. De bandjes strakker doen gaat niet echt, dan moeten we het kind krom trekken om ze om te doen zeg maar.. Meer kinders met die tic? Tips?

En ook zoiets: ook Stef zit nu in de nasale fase, alleen peutert hij niet, maar probeert er van alles en nogwat in te steken :') Vandeweek hebben we halsbrekende toeren uit moeten halen om er een reepje biet uit te krijgen, die had hij er lekker diep in lopen duwen :') Vanavond stak er te pas en te onpas een sperzieboon uit zijn neus :|W Wat moet ik daar nou weer mee?
3!
pi_96228439
Pfoe, wat een weekend. We hebben een weekendje centerparcs met de schoonfamilie achter de rug. Heel gezellig maar Mette trok al die drukte maar moeilijk en moest ook echt erg wennen. Het was een hoop drama dus, met de nodige 'wat is er nou mis' opmerkingen van mb schoonzusjes. Alles lief en goedbedoeld, maar het werkte behoorlijk averechts. Ach we hebben het overleeft en we zijn lekker vanmiddag al naar huis gegaan.

En wat een wereld van verschil toen we weer thuis waren. Onze vrolijke, lieve, makkelijke dreumes was weer terug.

Ik las dat Evie en Niels ook al zo overprikkelt waren na familiebezoek.

Twinkly, je overdrijft echt niet! Ik ben ook een keer best wel boos geworden op mijn schoonouders toen il erachter kwam dat ze de maxi cosi nooit vast hadden gezet omdat ze niet begrepen hoe het werkte... Ik kon er echt niet bij met mm hoofd. Sindsdien zijn ze er zeer netjes en beschermende in gelukkig. Mijn moeder heeft een stoeltje van de Hema gekocht en m'n schoonouders eentje die onlangs bij de gamma op de folder stond. Prima stoeltjes voor een af en toe ritje.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 1 mei 2011 @ 23:13:18 #150
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96228731
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Nu we het er toch over hebben: Stef heeft ontdekt dat hij de schouderbandjes van zijn autostoel en die van zijn fietsstoeltje af kan doen (dus van zijn schouders laten glijden en dan zijn armen erdoor). Het is heel irritant, want nu heeft hij door dat dat meer bewegingsruimte oplevert, dus doet hij niet anders. De bandjes strakker doen gaat niet echt, dan moeten we het kind krom trekken om ze om te doen zeg maar.. Meer kinders met die tic? Tips?

En ook zoiets: ook Stef zit nu in de nasale fase, alleen peutert hij niet, maar probeert er van alles en nogwat in te steken :') Vandeweek hebben we halsbrekende toeren uit moeten halen om er een reepje biet uit te krijgen, die had hij er lekker diep in lopen duwen :') Vanavond stak er te pas en te onpas een sperzieboon uit zijn neus :|W Wat moet ik daar nou weer mee?
Je tweede probleem hoop ik hier niet mee te maken :D nee, serieus, da's best lastig, maar hier dus geen tips behalve dan duidelijk afwijzen op het moment dat je het ziet gebeuren.

Wat betreft het 1e probleem, dat had Daan ook al snel door. (op de fiets al na bij de 2e keer ofzo :o :{ ) Ik probeer 'm zo veel mogelijk bezig te houden, want ik heb het idee dat hij het uit verveling doet, zo van 'wat kan ik nu weer voor kattenkwaad uithalen'. In de auto wat om mee te spelen en op de fiets blijven praten en dingen vragen, dan gaat hij wijzen en is hij bezig. Onder het fietsen trek ik de bandjes ook nog enkele keren aan. Het blijft lastig hoor. Laatst zaten we op een drukke snelweg en dan heeft Daan zich dus uit zijn schouderbanden gewurmd maar dan kan je ook niet direct aan de kant :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')