Haha, totaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Ca.ra het volgende:
Maar wel liefhebber van Star Wars jij bent?
fout Yoda grapje
Heel leuk he? En gek dat het soms verdwijnt en dan weer terugkomt.quote:Stoer Oeke, dat woorden combineren. Thomas heeft al wel tijden het aaaaai poe in zijn repertoire, maar dat is tot vorige week de enige combo gebleven. Afgelopen zaterdag kwam er ineens een "buit voos fffffff" (buiten hoorde hij de vogeltjes fluiten).
Het blijft iets wonderbaarlijks, die woordenschat. Ik vind het heel stoer om dat zo te zien groeien bij je kindje.
Oeeh, kan hij hier ook even langskomen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:38 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas had net twee druppels water geknoeid op de tafel. Toen is hij naar de keuken gerend om de 'poets' (= doekje) te halen en nu boent hij mijn halve tafel
Ik zeg: goed africhten voor later!
Pasfoto van Aviva. Http://yfrog.com/h0zphhwjquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Wat fijn, een Ivan-update! Heerlijk dat het zo goed gaat op het kdv, Claudia.
Ik ben ook benieuwd naar de foto van Aviva, Davinia. Geen twitteraar ben ik.
En leuk je hier weer wat vaker te zien!![]()
neej joh.. Saffier zit gewoon in het verkeerde topic!! Vorig jaar was ze nog hartstikke zwanger!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:00 schreef Incantrix het volgende:
SaffierHeb ik nu gewoon de verjaardag van Ylana gemist??
![]()
![]()
Ik was even verstekelingquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:00 schreef Incantrix het volgende:
SaffierHeb ik nu gewoon de verjaardag van Ylana gemist??
![]()
![]()
Miss, wat geweldig, zo superknap!!Stef is trouwens ook helemáál niet meer blij als hij een poepbroek heeft, dan zegt hij 'bah, bah!' en gaat aan de deur van de kamer peuteren, om even te laten weten dat we naar boven moeten voor een schone luier. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat nu verder moet doen, is het dan nu het moment om het potje naar beneden te halen? Hoe heb jij (Ssserpente, jij ook? Of anderen?) dat gedaan?
Nou, mijn lieve popje heeft weer eens dikke luieruitslag en volgens mij lekker weer tandjespoep, dus we smeren ons weer gek. Arm ding..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
neej joh.. Saffier zit gewoon in het verkeerde topic!! Vorig jaar was ze nog hartstikke zwanger!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik was even verstekeling
[..]Italië
Idem hierquote:Op zondag 1 mei 2011 08:25 schreef freecell het volgende:
Haha Kersjes
Ik had op een gegeven moment ook een ventje met drinken op mijn rug... je wordt toch altijd wel een beetje nat hè? Maar uitsmeren is wel weer punt twee
De mijne ligt er weer in
Gewoon wakker om 7:00 (en daarvoor ook een paar keer, maar die rekenen we niet mee) Broodje gegeten, aangekleed, even gespeeld... En toen huilen en oogwrijven.
*in bed* *stil*
Welja
oooo wat leuk joh!!!! zal wel heeeeel mooie foto's opleveren en vooral mooie herinneringen!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef mefke79 het volgende:
BJ, ja de verwachting is dat het met een paar dagen weer helemaal oke gaat qua hoesten. Moet ook wel, hij moet vrijdag de ringen brengen bij de bruiloft van mijn zusje.
Jah, vertel dat mijn moeder maarquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
Trix, waarom leent ze dan niet gewoon jullie stoeltje? Of zeg ik nou iets heel doms?
Wij hebben er twee, wel de goedkoopste van MC (ik geloof de priori), voor allebei de auto's eentje. En we hebben er laatst nog eentje gekregen via via waarvan we zeker weten dat er niets mee gebeurd is. Die bewaren we mooi nog even, voor nu als reserve rondom de geboorte van Tienus (dan kunnen anderen hier snel een stoel pakken en Driekus ophalen indien nodig) en straks zal er vast een moment komen dat ze beide in zo'n stoel moeten.
Je tweede probleem hoop ik hier niet mee te makenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Nu we het er toch over hebben: Stef heeft ontdekt dat hij de schouderbandjes van zijn autostoel en die van zijn fietsstoeltje af kan doen (dus van zijn schouders laten glijden en dan zijn armen erdoor). Het is heel irritant, want nu heeft hij door dat dat meer bewegingsruimte oplevert, dus doet hij niet anders. De bandjes strakker doen gaat niet echt, dan moeten we het kind krom trekken om ze om te doen zeg maar.. Meer kinders met die tic? Tips?
En ook zoiets: ook Stef zit nu in de nasale fase, alleen peutert hij niet, maar probeert er van alles en nogwat in te stekenVandeweek hebben we halsbrekende toeren uit moeten halen om er een reepje biet uit te krijgen, die had hij er lekker diep in lopen duwen
Vanavond stak er te pas en te onpas een sperzieboon uit zijn neus
Wat moet ik daar nou weer mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |