quote:
Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef Incantrix het volgende:Jij hebt 2 dunnies dus

Ik ben trouwens best benieuwd naar Stef's huidige lengte en gewicht, maar we hoeven voorlopig nog niet terug.. Maar naar het weeg- en meetuur toegaan zie ik ook niet gebeuren, vrijwillig een extra keer naar het CB, neuh

Maar wat ik dus nog wilde schrijven (papa is thuis, dus ik heb mijn handen vrij

): liep ik vanochtend nog te klagen, zonet voor het eten is Stef op de Wheelybug geklommen en heeft er als een idioot mee door de kamer gesjeesd

Hij had volgens mij prima door dat deze veel wendbaarder is als dat lompe plastic.ding, dus hopelijk gaat het nu komen

Ik vraag me alleen af: hij lijkt zo klein! Welke maat heb jij bijvoorbeeld BE, of BJ? Die grote is pas vanaf 3 jaar, dus veel te groot neem ik aan?
ik heb ook de kleine voor Evie; een bijtje. En echt pas sinds een paar weken dat ze erop gaat zitten en de kamer door wil. Hij lijkt idd klein, maar ze kan nu wel echt goed met de voeten bij de grond en de balans houden...

Stef hoeft nog niet meten en wegen? Evie was volgens mij ook te vroeg hoor, nog geen 17 maanden? ze zou pas bij 18 moeten denk ik? en nu pas weer als ze 2 jaar is..
Amelietje is niet lekker.. wat sneu Huup!! is het al wat beter? of is het de hele dag zo gebleven? zo zielig zo'n sneu moppie...Beterschap ermee..
En grappig dat Amelie dezelfde stats heeft

was dat bij de 18 maanden check?
Simmu; wat ontzettend fijn dat de check van Ravi zo ontzettend goed is gegaan!

en gewoon niets meer te merken van de prematuriteit, dat is echt een flinke jompel waard
Poppejans lekker een dagje uit geweest met Wolf dus. Leuk joh!!
Rienk ook van harte beterschap!
Evie ligt dr weer in. Net nog een uur flink buiten gespeeld, en gerend. Dus die zal wel prima slapen...