quote:Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef Kersjes het volgende:
Zal wel (deels) door de luier komen he mefke?
Ik vond het zo opvallend, kan me van Devin niet herinneren dat hij het ook zo had.
Troel, knap van Jochem.
Zo leuk deze fase, elke dag weer nieuwe trucjes en woordjes erbij.
Net zei hij voor het eerst druif en 2 dagen terug hadden we een mijlpaal, zijn allereerste NEE
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:00 schreef Troel het volgende:
Het leukste vind ik nog wel dat het zo'n compleet ander stemmetje is wat woordjes zegtDat gebrabbel is echt zo'n babystemmetje en het praten is een echte stem
Jochem weet al heel lang dat "Nah" (en dan echt met zo'n zware brombasstem) hetzelfde effect heeft als nee
Onze arts op het CB zei dat ze van de BMR prik ook echt ziek kunnen worden (misselijk, overgeven, hangerig, koorts etc.) dus dat zou toch daarvan kunnen komen. Voor BMR wordt actief virus ingespoten dus kan heftige reactie geven.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Spewey het volgende:
Nu ligt ze lekker te slapen, ik dacht dat haar koorts door de BMR vaccinatie kwam maar er lijkt toch ook wat anders te broeien...
De BMRprik is zelfs zo heftig dat ze de buises pas 14 dagen na die prik mogen plaatsen. Ze hebben bij R de buijses op dag 14 geplaatst (na de prik dus), maar er was overleg met de kinderarts voor nodig om daartoe te beslissen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Onze arts op het CB zei dat ze van de BMR prik ook echt ziek kunnen worden (misselijk, overgeven, hangerig, koorts etc.) dus dat zou toch daarvan kunnen komen. Voor BMR wordt actief virus ingespoten dus kan heftige reactie geven.
Oh, ik heb er ook zo'n zin in! Ben heel benieuwd wat Ko ervan gaat vinden. Lekker het park in waar altijd kindjes met hun kleedjes zitten en truukjes doen en muziek maken. Anders dan vroeger maar oh zo leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Kersjes het volgende:
Wij gaan lekker struinen, Toby in de Yamo. Vorig jaar is hij de draagdoek niet uit geweest en dat ging prima, ook in de drukte. Dit jaar is hij zich natuurlijk een stuk meer bewust van alles en ik verheug me nu al op zijn reactie op alles wat er te zien en te beleven valt
Jep... we wilden eigenlijk naar de kinderboerderij daar, maar daar was weer eens niet veel te zien. En een zandbak - zeker zo'n grote - is toch ook wel heel leukquote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef amaranta het volgende:
Shandaly, gefeliciteerd
is die foto van het klimrek toevallig in het philips van lennep park genomen?
Na vannacht 3 keer Zoë en haar bed te hebben verschoond, lijkt het ergste nu achter de rug te zijn, temperatuur is ook weer aan het dalen. Dacht dat alleen koorts een bijwerking van vaccinatie was, is voor het eerst dat ze er zo heftig op reageert, haar broertje heeft er nooit last van gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Onze arts op het CB zei dat ze van de BMR prik ook echt ziek kunnen worden (misselijk, overgeven, hangerig, koorts etc.) dus dat zou toch daarvan kunnen komen. Voor BMR wordt actief virus ingespoten dus kan heftige reactie geven.
Ik weet het niet, als ik aan zijn rechteroor zit kijkt hij me aan van: wat doe je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Twinkly het volgende:
Leander![]()
![]()
Wow, gewoon in een keer een 3-woord zin!!
Haha Florian![]()
Hoe gaat het nu met zijn oortje?
Ja he? Nog 1 fotootje dan, van de jarige job, gister in het zwembad. Het was tijd voor een fruithapje na al het gespetter:quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Shandaly, wat heeft Lars een heerlijk bekkie!
Idemquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Asyniur het volgende:
Harry kan prima lopen en als hij al valt dan horen we hem eigenlijk nooit. Maar als hij moe is dan is het continu vallen/struikelen en huilen.
Het ging al meteen ontzettend goed! Hij vindt het afscheid nemen wel moeilijk. Dan gaat hij even flink huilen, maar dat duurt nooit langer dan een paar minuten. Dan gaat er volgens de leidsters een knop om in zijn hoofd en gaat hij gewoon leuk spelen. Hij trekt wel erg naar de leidsters toe, met name één in het bijzonder (ook mijn lievelingsleidster). Vooral buiten voelt hij zich nogal overweldigd, maar daar spelen alle kindjes ook samen. Deze week is hij al meer met de andere kindjes bezig en hij vindt het ook écht leuk om ernaartoe te gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Claudia, fijn dat het zo goed gaat op het kdv! Ik heb niet zo goed meegekregen hoe de start is gegaan, vond Ivan het afscheid moeilijk? Hoe lang gaat hij nu heen?
Lars gaat vanaf oktober naar het kdv, ik ben heel benieuwd!
Denk dat hij het heel leuk vindt.
ravi's eerste woordje dus: "hallo"quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef simmu het volgende:
namens ravi: "hadaaaahhhhhh"
geleerd van zn zusje
"hallo Ravi!"quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:15 schreef simmu het volgende:
[..]
ravi's eerste woordje dus: "hallo"geleerd van selene. zn papa kwam gisteravond thuis en die kreeg instant een "hadaaaah" met blij gegiechel
14.50 uurquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Hoe laat moet je bij de huisarts zijn Twinks?
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef simmu het volgende:
het is lente. iedereen moet gewoon beter worden. *stampvoet*!
Ze bedoelen alleen dat je je kind een af en toe een driftaanval moet gunnen zonder dat jij je schuldig voelt. Dat vertelde de wijkverpleegkundige er nog even bij iig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef simmu het volgende:
grappig dat "gun jezelf nu en dan een bulderbeu" ertussen staat![]()
haalt hier trouwens wonderen uit wanneer je het spaarzaam gebruikt![]()
"EN NU IS HET KLAAR! IK HEB ER SCHOON GENOEG VAN! LIEF SPELEN NU!"![]()
dat werkt gewoon zolang je dat niet elke dag doet![]()
maar dit hoort in het peutertopic. mijnes is op het moment weer errug tweeal moet ik zeggen dat het ook prima werkt zo tussen de een en de twee. selene behandelen we al zo van voor dat ze 2 werd
Toen ik net zwanger was was hij heel vervelend en aanstellerig aan het huilen, dit was al tijden bezig en ineens was ik er helemaal doorheen en moest huilen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef Ssserpente het volgende:
• Doe een op hol geslagen peuter eens na. Als hij gevoel voor humor heeft zal hij wellicht inzien hoe gek hij staat te doen en zal hij gaan lachen.
Nee, ik heb niet verteld dat hij nog borstvoeding krijgt omdat hij daar altijd heel stom op reageert (probeer je een record te verbreken ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Twinkly, heeft de HA wel een deklading kunnen vinden voor het rare drinken?
Maar wel liefhebber van Star Wars jij bent?quote:
Haha, totaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Ca.ra het volgende:
Maar wel liefhebber van Star Wars jij bent?
fout Yoda grapje
Heel leuk he? En gek dat het soms verdwijnt en dan weer terugkomt.quote:Stoer Oeke, dat woorden combineren. Thomas heeft al wel tijden het aaaaai poe in zijn repertoire, maar dat is tot vorige week de enige combo gebleven. Afgelopen zaterdag kwam er ineens een "buit voos fffffff" (buiten hoorde hij de vogeltjes fluiten).
Het blijft iets wonderbaarlijks, die woordenschat. Ik vind het heel stoer om dat zo te zien groeien bij je kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |