Miss, morris slaapt sinds een maand onder ren IKEA peuterdekbed. Eerst wilde hij niet, maar ineens was ie zijn slaapzak zat, trok m uit en heeft niet meer anders geslapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef miss_sly het volgende:
Zijn er hier al mensen over op dekbedjes? Lijkt me handiger dan dekentje/lakentje, zeker nu het zo wisselvallig is met de temperaturen 's nachts. Ik denk dat ze beter terug kan kruipen onder een dekbedje maar misschien vergis ik me, hoor.
En wat voor dekbedjes hebben jullie?
wij zijn al een hele tijd over van dekentje naar dekbedje. Tess lag bijna niet onder de deken, schpte m steeds van zich af. Toen ging ze bij mijn ouders logeren onder een heerlijk warm donzen kinderdekbedje en ze heeft de hele nacht eronder gelegen. Toen ben ik thuis ook een dekbedje gaan gebruiken. Van de winter gebruik ik de dikke, nu ligt er een dunne ook van Ikea. Tess slaapt nog wel in een (zomer)slaapzak. Ze vindt 'm niet alitjd even prettig maar zonder klimt mevrouw haar nest uitquote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef miss_sly het volgende:
Zijn er hier al mensen over op dekbedjes? Lijkt me handiger dan dekentje/lakentje, zeker nu het zo wisselvallig is met de temperaturen 's nachts. Ik denk dat ze beter terug kan kruipen onder een dekbedje maar misschien vergis ik me, hoor.
En wat voor dekbedjes hebben jullie?
Wat grappig om te lezenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Incantrix het volgende:
Jah, gezien het feit dat op het moment alles 'paard!' is (de kat die voorbij rent, blaadjes die langswaaien op straat, zijn fietsje etc.) (eventueel aangevuld met "en wat zegt een paard dan, Stef?" "Boe!"
) denk ik dat hij paardje bedoelt ofzo..
Heet jij ook Niels dan?!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat knap dat Niels al tweewoordszinnen maakt en ik las ook laatst dat hij zichzelf Nies noemt(zo noemde ik mezelf ook altijd) wat heftig van die woede aanval joh! Maar die foto is dan wel weer mega cute, kijk die 2 kereltjes nou
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zoon noemt zichzelf gewoon 'Die!'
Bijna! ik heet Denicequote:
Dan was ze dus wel een stukje ouder dan onze mannen (die zijn nu ruim 22 mnd). Oh echt ik vind dit weer zo lastig.... het cb adviseerde ook om ze wél te laten slapen overdag, maar nu we het dus uitgeprobeerd hebben neig ik toch naar niet laten slapen, of om de dag oid. Pff...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter is nu net drie geworden (6 april) en geen dreumes meer. Wat ik hierboven beschrijf is eigenlijk al zo sinds Kerst. Ze accepteert het niet om door mij soms wel en soms niet in bed gelegd te worden (of ik moet het heel aantrekkelijk voor haar maken (mijn bed bv). Op het kdv gaat ze gewoon met het overgrote deel van de groep naar bedje en vindt ze dat ook prima (omdat alle kindjes dan naar bed gaan?). Ze doet het goed zo. Ik denk dat ze die drie keer dat extra dutje gebruikt om een beetje bij te tanken.
dat doen wij hier ook idd. Deur open en dan wat gaan rommelen op de gang en kleren klaarleggen enzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Stiemie het volgende:
Mikoxx hier gooi ik soms de deur open als ze te lang slaapt. Dan wordt ze rustigaan wakker en dat is voor iedereen een stuk gezelliger
Lief! Ik vind het trouwens ook fijn om te lezen dat het beter gaat met Mette nu ze buisjes heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef wickie het volgende:
Oeke, je eerste dienst zit erop![]()
Ik ben erg benieuwd hoe jullie je erbij voelen over een tijdje, of het volledig bevalt enzo. Ook heerlijk te lezen en te zien van jullie weekendje op de tuin.
Zoë is op dit moment ziekig (39.4), heeft vorige week de BMR vaccinatie gehad en is geen blije dreumes.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:54 schreef leonieke het volgende:
Is Zoë ziek geweest, Spewey? Thomas is op korte termijn vrij ziek geweest en de dokter gaf toen ook aan dat het vrij vaak voorkomt dat kindjes dan weer eventjes achteruit gaan (het is eigenlijk pas sinds vorige week dat Thomas weer alles deed van voor zijn ziek zijn ).
gefeliciteerd julliequote:Op donderdag 28 april 2011 08:38 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen! Ik kom hier maar alvast eens stiekum om het hoekje kijken. Mijn grote vent is jarig vandaag!! Als hij straks weer in z'n bedje ligt voor zijn ochtenddutje zal ik weer eens goed bijlezen hier... zie een hoop bekende namen, maar ook onbekende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |