Oh Huup, die foto is echt geweldig!

*smelt*
Aviva loopt

wat goeeeed!
Marlinde wat vervelend dat er niks is gevonden. Nou ben je gewoon nog helemaal niks verder. Echt raar die antwoorden van CB en de arts hoor. Het is jou toch duidelijk dat er iets moet zijn.
Bloed laten prikken zou ook een goede optie zijn inderdaad
Wat fijn dat Ko het zo naar zn zin heeft op de kresj! en dat jij het ook leuk vond de eerste keer als ''leiding''. Zoiets zou ik echt spannend vinden en beetje eng
Oh wat knap dat Niels al tweewoordszinnen maakt en ik las ook laatst dat hij zichzelf Nies noemt
(zo noemde ik mezelf ook altijd) wat heftig van die woede aanval joh! Maar die foto is dan wel weer mega cute, kijk die 2 kereltjes nou
quote:
Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Incantrix het volgende:Jah, gezien het feit dat op het moment alles 'paard!' is (de kat die voorbij rent, blaadjes die langswaaien op straat, zijn fietsje etc.

) (eventueel aangevuld met "en wat zegt een paard dan, Stef?" "Boe!"

) denk ik dat hij paardje bedoelt ofzo..
Wat grappig om te lezen

hier is dus alles (en iedereen

) ''koe''
Wij hebben koeien schilderijtjes hangen in de slaapkamer en het eerste wat Wolf doet als hij op die kamer is, is kijken en hard roepen. En nu dus met zn vingertje naar ieder voorwerp ''koe''

En hij zegt verder: bah,papa,baby,die,kijk,nee,ja,toet-toet(auto) en geluiden v hond,paard,schaap
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”