Onze arts op het CB zei dat ze van de BMR prik ook echt ziek kunnen worden (misselijk, overgeven, hangerig, koorts etc.) dus dat zou toch daarvan kunnen komen. Voor BMR wordt actief virus ingespoten dus kan heftige reactie geven.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Spewey het volgende:
Nu ligt ze lekker te slapen, ik dacht dat haar koorts door de BMR vaccinatie kwam maar er lijkt toch ook wat anders te broeien...
De BMRprik is zelfs zo heftig dat ze de buises pas 14 dagen na die prik mogen plaatsen. Ze hebben bij R de buijses op dag 14 geplaatst (na de prik dus), maar er was overleg met de kinderarts voor nodig om daartoe te beslissen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Onze arts op het CB zei dat ze van de BMR prik ook echt ziek kunnen worden (misselijk, overgeven, hangerig, koorts etc.) dus dat zou toch daarvan kunnen komen. Voor BMR wordt actief virus ingespoten dus kan heftige reactie geven.
Oh, ik heb er ook zo'n zin in! Ben heel benieuwd wat Ko ervan gaat vinden. Lekker het park in waar altijd kindjes met hun kleedjes zitten en truukjes doen en muziek maken. Anders dan vroeger maar oh zo leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Kersjes het volgende:
Wij gaan lekker struinen, Toby in de Yamo. Vorig jaar is hij de draagdoek niet uit geweest en dat ging prima, ook in de drukte. Dit jaar is hij zich natuurlijk een stuk meer bewust van alles en ik verheug me nu al op zijn reactie op alles wat er te zien en te beleven valt
Jep... we wilden eigenlijk naar de kinderboerderij daar, maar daar was weer eens niet veel te zien. En een zandbak - zeker zo'n grote - is toch ook wel heel leukquote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef amaranta het volgende:
Shandaly, gefeliciteerd
is die foto van het klimrek toevallig in het philips van lennep park genomen?
Na vannacht 3 keer Zoë en haar bed te hebben verschoond, lijkt het ergste nu achter de rug te zijn, temperatuur is ook weer aan het dalen. Dacht dat alleen koorts een bijwerking van vaccinatie was, is voor het eerst dat ze er zo heftig op reageert, haar broertje heeft er nooit last van gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Onze arts op het CB zei dat ze van de BMR prik ook echt ziek kunnen worden (misselijk, overgeven, hangerig, koorts etc.) dus dat zou toch daarvan kunnen komen. Voor BMR wordt actief virus ingespoten dus kan heftige reactie geven.
Ik weet het niet, als ik aan zijn rechteroor zit kijkt hij me aan van: wat doe je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Twinkly het volgende:
Leander![]()
![]()
Wow, gewoon in een keer een 3-woord zin!!
Haha Florian![]()
Hoe gaat het nu met zijn oortje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |