abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2011 @ 08:52:05 #1
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95840894
vorig deeltje: Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 137

De dreumesjes:

20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
  vrijdag 22 april 2011 @ 08:58:10 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95840956
jeeej, in 1 keer goed!
pi_95841008
en alle volgers worden direct ook meegesleept :)

en iedereen nog steeds koortsvrij (behalve ik)! ravi heeft van de 4 x ooit dat hij koorts heeft gehad altijd zo'n dagje koorts weg gevolgd door een dagje hogere koorts gehad. in het ziekenhuis vonden ze het ook niet zorgwekkend. ik denk dat het van het kindje afhangt. hij heeft de hele week ook prima gegeten en gedronken. het hangt denk ik gewoon erg van de situatie af.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95841364
Wat handig dat dit topic automatisch in mijn actieve topics komt te staan :D

Hier weinig te melden. Gaat gewoon heerlijk. Vooral erg druk met verjaardag en buiten wezen. Wat een heerlijkheid zn vroege zomer ;) Mart geniet er enorm van. En wij natuurlijk ook!
pi_95841590
haha Ymme ja hier ook, druk met buiten zijn. Wat hier nog niet zo handig is met Elin erbij, logistieke problemen zeg maar haha want ze mag niet alleen op het pleintje spelen van mij maar ik ben ivm Elin ook niet de hele tijd in staat om toezicht te houden.

Amélie is al een dag of 3 of 4 vet zielig ;( ze heeft wat verhoging, niet dramatisch maar genoeg om je niet lekker van te voelen, 38 tot 38.5 zo ongeveer, het schommelt wat. En ze lijkt zichzelf ook gewoon niet zo lekker te voelen, ze zit zichzelf wat in de weg. Maar het gaat met vlagen, zo aan het einde van de middag gaat het meestal wel weer en wil ze buiten spelen.
Ze poept weer weinig en wil ook absoluut niets eten, de banaan en de boterham van vanmorgen zijn resoluut geweigerd :X ik hoop dat het 'gewoon' uitproberen is en dat het poepen er verder los van staat maar ik ben dr bang voor, ze weigert al een week of 2 alle boterhammen en avondeten, fruit ging er nog wel in maar das nu dus ook niet hip meer -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95841660
klinkt als het virusje wat wij hier ook gehad hebben huup. er gaat nog ff snel vanalles rond ;( beterschap! :*

ravi heeft iets nieuws: upsy daisy moet op zijn hoofd. en aangezien upsy daisy er steeds van af valt issie dus nog wel ff bezig :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 09:39:25 #7
5428 crew  miss_sly
pi_95841679
Ach arm Amélietje -O- Is de forlax vermindert, of is dit 'zomaar' weer? Wat onzettend lastig lijkt me dat iedere keer. Misschien heeft de verhoging er iets mee te maken en heeft ze 'gewoon' een virusje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95841714
Ah Amélie, dat is niet leuk.
Misschien even langs de ha Huup? Of misschien is het met een paar dagen wel weer over.
Ik hoop op beterschap!
pi_95842568
Nee de forlax is niet verminderd verder. Dit lijkt zomaar. Verhoging kan ermee te maken hebben, dat ze niet eet kan ook juist van de verhoging komen, het is zo lastig te zeggen hiermee wat nou oorzaak is en wat gevolg.
Ik denk dat het inderdaad een virusje is, hoewel ze ook volop met dr vingertje achter in dr mond zit dus kiezen is ook een optie. Maar Elin hing ook al een dag of 2 rond de 38 graden, dat zullen ze wel van elkaar hebben dan. We wachten het voor Amélie rustig af, het is verder niet erg, alleen voor haar zelf wat minder prettig, ik denk niet dat de HA veel voor ons kan doen.

We moeten binnenkort weer terug naar de kinderarts en dan is er weer ruimte voor overleg over het poepen en dergelijke, maar weer aangeven dat ze echt niet buiten de forlax kan, zelfs een vermindering van 2 mg in de dosis (ze krijgt 14 mg, en das best erg veel) zorgt ervoor dat ze weer verstopt raakt :{

Hahaha Ravi :D ja zo hou je jezelf wel bezig jungske :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:23:13 #10
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95842663
Huup, de forlax gaat waarschijnlijk op gewicht? Als ze groeit wordt de dosis in verhouding nog minder he.
Wat een narigheid toch zeg, die stoelgang. :*

Kiezen krijgen heeft hier ook zeker invloed op de eetlust. Vloeibaar gaat goed maar als er gekauwd moet worden blieft mevroi het niet nu.

En weer weg, moet rennen! :W
A grand adventure has begun.
pi_95842824
Ik weet niet zeker of het op gewicht gaat, de zakjes zijn bedoeld voor kinderen vanaf 3 jaar geloof ik, en dat zijn zakjes van 4 mg. De volwassen dosering is 10 mg. Ze krijgt dus 1 kinder- en 1 volwassenzakje.
Sinds we aan die zakjes zitten is ze maar een paar 100 gram aangekomen, 300 ofzo?

Nouja goed, we gaan t bespreken en we zien het wel. De arts-assistent hamerde in elk geval flink op afbouwen maar ik voel me daar niet echt prettig bij als het gelijk weer volschiet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:55:29 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95843679
@Huup; ik dacht ook direct aan kiezen... hier gaat het met ons dametje dan ook ongeveer zo...
ik hoop dat het snel beter met Amelie gaat :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95844349
Ik heb ook een dreumes, mag ik mee kletsen?
Even m'n dreumes voorstellen : Zoë, geboren op dezelfde dag als Daan, 24-02-2010.
Nu dus alweer 14 maanden en afgelopen dinsdag op het CB was ze 82cm lang en woog ze 10.9 kilo. :Y)

Heb altijd gelurkt in zwangerschap & geboorte, kleine en grote baby'tjes en in het dreumestopic en nu heb ik eindelijk tijd om ook te posten.

Huup, hoop dat je mooie meisje snel weer lekker in haar velletje zit!
pi_95844580
Welkom spewey en Zoë!

Hopelijk voelt amelie zich snel beter Huup.

Hier is Jaël wel redelijk opgeknapt, roept nog wel regelmatig moe te zijn en gaat dan ook op de bank liggen. Ze piept en miept over alles, maar ja dat mag als je niet helemaal lekker in je velletje zit.
Ze gaat wel steeds meer verschillende woordjes zeggen en zinnetjes en ze weet zo goed wat ze wil! (ik heb foto's gespamt in het fototopic!)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:39:25 #15
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95849034
Huup wat vervelend, vooral dat poepen. Thomas heeft bij zijn laatste oorontsteking ook een paar dagen practisch niks gegeten en toen ook niet gepoept, dus je redenering zou kunnen kloppen. Aan de andere kant heb je waarschijnlijk ook niet veel zin om te eten als je buik vol zit, dus wat nou oorzaak is en wat gevolg is lastig te bepalen zo..

Thomas is net onderweg uit de stad in de wandelwagen in slaap gevallen (ik ben niet moe! ik ben niet moe! *baf* *snurk*) dus die staat nu lekker met wagen en al in de speelkamer. Hier beneden is het koeler dan op zijn kamertje. Hij heeft een hele coole poehbeer-zonnebril gekregen en na ongeveer 100x terug zetten hield hij hem zelfs op.

Straks zet ik denk ik het badje maar eens buiten, alhoewel het nog wel wat winderig is vandaag. Nouja, dan staat het alvast voor morgen.

(vooralsnog blijft de oorontsteking weg, nu bijna 2 weken en dat is voor het eerst sinds januari dat hij zo lang ontstekingsvrij is. Ik hoop heel hard dat hij nu ook weg blijft!)

Welkom Spewey!

nu ga ik foto's kijken van mamapurk.
Oeh die met die pet op O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Ca.ra op 22-04-2011 14:08:46 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:02:07 #16
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95849873
Welkom Spewey en Zoë! Leuk een datumtweeling van Daan! (overigens een stuk langer dan Daan :D)

Huup, sterkte met Amélie! Wat naar nou toch dat het maar niet wil gaan lopen met die darmen van je meisje.
pi_95850180
Huup wat vervelend dat de problemen met de stoelgang niet opgelost raken. Heb je helemaal niets gemerkt van de andere voeding? Of is dat te vlug om resultaten te mogen verwachten?

Als Thomas tanden krijgt, wil hij nog alles eten, maar drinkt hij veel minder melk. Dus ook daar kan ik je niet mee helpen.

Welkom Spewey en mooie Zoë :W (mooie naam ook :Y )

Voor de rest ben ik het een beetje kwijt :@ Straks Thomasje ophalen bij de onthaalmoeder. Hij zal zich daar weer rot amuseren in de tuin :)
pi_95850352
Spewey en Zoë haaaai! :W welkom! *O*

ah gut Jaël beterschap :* wat een mooi meisje heb je toch MP, die foto op opa's schouders is mooi <3

Thomas :D hier ook zo eentje hoor, uit alle mochten niet willen slapen maar zodra dr billen bewegen in de buggy is ze vertrokken :+

Leo veel plezier straks met Thomas :)
t zal nog wat te vroeg zijn om echt iets van een voedings-verandering te kunnen merken denk ik zo, ik weet het eigenlijk niet.

mn arme prul wilde net alleen bij mij op schoot met een dekentje ( :X met dit weer) en haar schaap en dr speen. Alleen maar zielig tegen me aan hangen. Zo sneu. en niet heel makkelijk met een huilende baby in de buurt :')
Nu ligt ze voor de derde keer vandaag te tukken in haar bedje. Ik hoop dat ze er van opknapt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95850874
Ik zit jaar in, jaar uit onder een dekentje in de zetel :@

In de buggy wil Thomas ook nog slapen. In de auto niet meer :{ Dinsdag zaten we anderhalf uur in de auto en is hij in slaap gevallen toen het nog anderhalve km rijden was. Zo chagrijnig hadden we hem nog nooit uit de auto gehaald :D
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:21:24 #20
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95852753
Haai,

Noortje slaapt nooi tin de buggy. Ze is pasgeleden wel op de fiets in slaap gevallen, echt zo scheetig. Ze valt hier ook vaak pas op et laatste moment in slaap in de auto.

Huup, lastig dat ze zo'n last heeft van de darmen. Drinkt ze wel genoeg? En roosvicee laxo erbij, maar dat heb je vast al geprobeerd en zo.

Welkom Spewey!! Gezellig!

Simmu, bij jou dus alles koortsvrij, nu jij nog dan he.

oh en ik heb een buitenspeelkind O+ .
pi_95853108
Huup, wat rot -O- Arme Amélietje ;( Zou de HAP wat voor haar kunnen doen? Of mogen jullie tijdelijk een grotere hoeveelheid laxeermiddel geven? De kinderarts zal nu wel niet te bereiken zijn he. Hopelijk gaat het snel weer beter :*

Welkom Spewey en Zoë! Wat een mooie meid O+ Ze is net zo lang en zwaar als Niels!

OMG Becky, ze lijkt ineens een stuk ouder! :o O+

Niels is vandaag 18 maanden :o O+ :')
Vanmiddag tekende ik een konijn, kat, bloem, auto en trein voor hem, die wist hij allemaal perfect te benoemen. Toen tekende ik een wasmachine, en ja hoor: "miene" en een hoofd met een bril en donker haar was "papa" :D
En wilde hij woensdag op het consultatiebureau geen bal pakken en gooien, nu is hij er helemaal druk mee, evenals met blokjes stapelen. Schijnbaar heeft het bezoekje veel indruk op hem gemaakt!

Gisteren zijn we met de trein naar Utrecht geweest naar een vriendin en haar dochtertje. Het ging super goed, hij heeft daar geslapen en op de weg terug in de doek. Echt heerlijk dat het ineens zo makkelijk gaat O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:36:54 #22
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95855115
Huup, met deze warmte (en verhoging) raakt ze natuurlijk meer vocht kwijt dan anders. Dat zou er ook aan kunnen bijdragen dat het poepen weer moeilijker gaat :{.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_95855589
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef k_i_m het volgende:
Huup, met deze warmte (en verhoging) raakt ze natuurlijk meer vocht kwijt dan anders. Dat zou er ook aan kunnen bijdragen dat het poepen weer moeilijker gaat :{.
zit wat in :Y
hoewel ze wel al n paar dagen nóg meer drinkt dan normaal. (Becky ze drinkt ruimschoots voldoende, daar ligt het probleem écht niet, ze eet ook -normaalgesproken dan- voldoende vezels; dit speelt al zo lang dat het veel laten drinken er wel ingeramd zit bij ons nu)
Ik denk dat we aan een goeie 1,5 liter komen, als het niet meer is de afgelopen dagen.

Ze was Boos net :X met een hoofdletter ja.
Heel zielig, ze werd huilend wakker maar ik kon er niet gelijk naartoe vanwege Elin. 2 minuten later ging ik kijken lag ze met dr hoofdje op de laminaatvloer boven, want lekker koel ;(
huilen, krijsen, aan dr hoofdje trekken, mij slaan. Volgens mij had ze duidelijk hoofdpijn. Nurofen gegeven en een kwartier later ging het wel weer. Ik twijfel nu of ik haar voor het slapengaan preventief weer nurofen zal geven of dat we het even aankijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95855619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zit wat in :Y
hoewel ze wel al n paar dagen nóg meer drinkt dan normaal. (Becky ze drinkt ruimschoots voldoende, daar ligt het probleem écht niet, ze eet ook -normaalgesproken dan- voldoende vezels)
Ik denk dat we aan een goeie 1,5 liter komen, als het niet meer is de afgelopen dagen.

Ze was Boos net :X met een hoofdletter ja.
Heel zielig, ze werd huilend wakker maar ik kon er niet gelijk naartoe vanwege Elin. 2 minuten later ging ik kijken lag ze met dr hoofdje op de laminaatvloer boven, want lekker koel ;(
huilen, krijsen, aan dr hoofdje trekken, mij slaan. Volgens mij had ze duidelijk hoofdpijn. Nurofen gegeven en een kwartier later ging het wel weer. Ik twijfel nu of ik haar voor het slapengaan preventief weer nurofen zal geven of dat we het even aankijken.
Nurofen mag toch maar om de 6u? Of gaat ze vrij laat slapen?

En anderhalve liter vocht op één dag? :o Hoe doet ze dat? :o
pi_95855723
Ze heeft het net rond 3 uur gehad, iets erna. En ik gok zo dat ze rond 9 naar bed zal gaan ja.

Ja eh ze drinkt gewoon veel :P
Ik sjouw die rietjesbeker met dit weer achter dr aan en ze moet ook een fles water van 250 cc drinken met die forlax, 's avonds nog 250 cc en 's nachts ook nog een keer of 2 wat te drinken, dan tikt het wel door.

ze luistert er wel goed naar trouwens, als ik zeg "Lietje neem je nog een slokje water?" dan doet ze dat over het algemeen heel netjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')