abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96086077
vorige deeltje:

Kindernamen #93

Namensites:
http://www.babynamesworld.com/
http://www.behindthename.com/
http://www.kindernamen.nl
http://www.babynamer.com
http://www.voornamelijk.nl
http://www.babynamen.nl/index.php
http://babynamen.familyberry.com/
http://www.babynamesworld.com/meaning_of_Hont.html
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp
http://www.starmanproductions.nl/namen/namen.html (handig voor vernoemingen)
http://www.svb.nl/int/nl/(...)indernamen/index.jsp
http://www.babynamenoverzicht.nl/
http://www.naamwijzer.nl/broerzusvoornaam.php

Hieronder een lijst met vrijwel alle OUD kindjes.
Gewoon voor de leuk. Om eens te kunnen kijken of we de landelijke trends een beetje volgen en of je nog origineel bent met jouw favoriete namen.

!!!
De lijst wordt niet automatisch bijgewerkt na een nieuwe geboorte, als jouw kindje nog niet in de lijst staat moet je even een brul geven dan kan een van de modjes dat doen als ze er langs lopen.
!!!!

Meisjes

Abby ( Abbygail Moira Alycia)
Alexa
Alyssa
Amber (2)
Amber Mae
Amber Sophie
Anna (3)
Annabelle
Anne
Annika
Arwen
Avalon (Juniper Marie)
Benthe
Bo
Britt
Caitlin
Carmen
Chantel Maria
Charlie Livina
Charity
Chaya
Chelsea
Cheyenne
Chiara Rosan
Chinook
Daisy Sophie
Danielle
Dana (2)
Daphne
Demi
Demi Aidan
Dione
Djen
Dominique
Ela
Eleni
Elin Milo Rose
Elisa Laetitia
Elise
Elize
Elodie
Emma
Emma Salome
Emma Sophie
Esther Paula
Eva (2)
Eva Sophie
Evie Elleke
Faith Cathryn
Fani
Fee Anne Reine
Femke
Fleur
Floor
Françoise Madeleine Hilde
Giulia Elisabetta
Gwen Anne
Hanne (Hannah Wende)
Ilse (2)
Indy
Iris
Iris Julia
Isa
Isa Donna
Isa (Jamie Isabella)
Isabeau Karin
Isabel
Isis Maikina
Jade
Janneke
Jasja
Jasmijn
Jenna
Jennifer Leonie
Jenthe
Jet
Jetske Julia
Jildou
Jinthe Serisa
Jolie
Jorja (Xuri)
Judith Johanna
Julia Rebecca
Juliette
Junah Ileah
Justine
Kady Máire
Kaithlynn
Kajira Alicia Cosette
Katja
Katrine
Kim
Kim Jessie
Lara
Lena
Leah (3)
Lente
Leonore
Lianne (Esmee)
Linde
Lis Mae
Lotte
Lucie Catharina Elisabeth
Luna
Lune
Luuke
Mahre Junah
Maja (Maartje Janna Delia)
Maria
Maud Janne Jacqueline
Maud
Megan
Meike Jolanda
Merel
Merel Joanna Elisabeth
Michelle
Mila
Milou
Mirte
Morgaine Chevanity
Myrddin Kaylah Agnes
Myrthe
Myrthe Esmée
Neve
Nicole
Nienke
Nika
Nikita
Noa
Noa Deborah
Norah
Nune
Oona Marthe
Pien
Priscilla
Querida
Rachel
Raïsa Manou
René
Renske
Riley
Romée
Ronja
Ronja Megan Camille
Sabine
Samara
Sanna Leonie
Sanne
Sannelotte
Sarah
Sara Runé Catharina
Saskia Janne
Selene
Sennah
Senni
Sophie Juliët
Sterre (2)
Susanne Chantal
Tess
Tessa
Tinka
Vera
Willow
Xandy
Yade April
Yana Ivessa Roslynn
Yara
Yasmine
Zoë (2)

Jongetjes

Aiden Douglas Adams
Ayden Jiro
Aron Marick
Bas
Bink
Bjorn
Bram (2)
Brent
Brian
Cas
Cas Anthony
Chavez
Christan Maurits
Connor
Daan (3)
Damian (2)
Damien
Damiën
Damon
Danyel Yohanan
David (2)
Dean
Dennis
Devin
Didier
Dijon Trevor
Dirk Daniel Fransiscus
Djulian
Duco Yannik
Duncan
Dylan (2)
Dylan Nathan
Dyon Milan
Eli Jedidja Asher
Espen (Fox)
Ethan Gabriel
Ezra Sebastian
Ewen
Fabian
Fabian Willem
Falco
Finn
Floris
Fons
Frodo
Glenn William
Graeme James
Henrik
Ischa-Gabriël
Ive Lucas Tone
Jamie (James Joseph Danyel)
Jasper (3)
Jay Dean
Jayden
Jayden (Jonathan-Dane Aaron)
Jent
Jeremy
Jessai
JJ (Jan Junior)
Job
Jop
Joey Luciano Miquel
Jonne
Jorden
Jordy
Jort
Joshua
Julian
Julius
Justin Julian
Justus
Kai (2)
Kay
Kendahl Ro
Kian
Kiro
Koen Jurriaan
Kyllian
Kyllian Robin Jayden
Lars
Leander (Alijander Hans)
Lennon Thom Jeb
Léon
Liam Francis
Loek
Luca
Lucas (2)
Marien Kobus
Maarten
Maarten Alexander
Martijn Lucas
Max (2)
Maxim Diëgo
Melvin
Merijn
Merlijn Rens
Merlijn Jean Joseph
Merlyn Mirage Mandrake
Milo Merlijn
Mika Viggo
Mikael
Mink
Morris
Nathan Tristan
Nathan (Nathaniël Tobias)
Nick
Niels Ronald
Oscar Morrison
Pepijn Lucas
Peter Gert
Piet
Pim
Quinten Mitchell
Randall
Randy
Raúl
Ravi
Renzo
Rhody
Rienk Bowe
Rik
Robin Thomas
Romme Harmjan
Romijn
Ruben Sebastiaan
Ruud
Ryan
Sasha Alexander
Samiq Elijah
Sander Edwin
Seb
Sepp
Simon
Steijn
Storm (2)
Sven (2)
Sverre
Thies
Thijs
Thijs Laurens Jakob
Thomas
Thomas Gerhard Adrianus
Thomas Pieter Jan Maurits Alexander
Ties
Tijmen Noah
Tijn
Tijn Willem
Tim
Timo
Thyn
Tobias

Tobias Johannes Maria
Toby
Tom
Tomas (2)
Travis
Tristan (2)
Twan
Tyler Jeroen
Wilyan Ayrton Quinn
Wouter
Xarno (Xander Yarno)
Yoram

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 28-04-2011 13:14:35 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96086123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Als je nou gewoon zogauw je weet wat je krijgt, de naam noemt, hoef je iig niet bang te zijn dat iemand per ongeluk nog voor jou dé naam inpikt :+

je = in het algemeen he, niemand in het bijzonder!
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Why? Dat meen je niet echt toch?
Als ik hier zou lezen dat iemand de naam heeft die ik ook zou willen zou dat niet per se hoeven te betekenen dat ik het niet zou doen. Je kan toch geen recht doen gelden op een naam?
Overleg als je dezelfde hebt is natuurlijk wel heel fijn en netjes, maar zelfs dat is geen must.
pi_96086139
Eens met BE. Al zou ik wel flink balen als het zonder overleg gebeurt. Even een PMetje op z'n minst, ja.
pi_96086146
Ik weet in ieder geval dat ik mijn kanshebbers of namen hier iig niet meer neerzet.
pi_96086190
Sjezus KD je hoeft me niet te geloven als ik je 10x uitleg dat Matilda toevallig ter sprake kwam en dat ie bij Willow ook al op m'n lijstje stond. Wil je het nog gedetailleerder? D. was gister namen aan het googlen en Matilda stond genoemd op nameberry als een "als je deze naam leuk vindt, vind je deze misschien ook wel tof..."
Heeft dus geen flikker met jou te maken. En zoals ik al zei, hij staat niet per se op nr 1 maar het is wel een kanshebber geworden. 't is niet anders.
pi_96086212
Als ik lees hoe belangrijk het voor sommigen is, lijkt me dat een handige aanpak. Het maakt mij werkelijk geen hol uit, hoor. Wij hadden een naam en hebben die gekozen en of men die mooi vond of ook ging gebruiken of wat dan ook, vond ik werkelijk oninteressant.

dus dat "Dat meen je toch niet werkelijk?" vind ik dan weer zwaar overdreven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 13:06:24 #7
43556 miss_dynastie
pi_96086224
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Op z'n Balkans uitgesproken vind ik het wel leuk klinken, maar dat zie je er niet aan af als het geschreven is en qua uitspraak zal het ook wel moeilijk worden mensen dat aan het verstand te peuteren, dus ik zou het zelf iig niet doen.l
Nou, dat valt wel mee (ik heb een bekende met deze naam). Gewoon een keer uitleggen dat het niet als 'k', maar als 'ts' wordt uitgesproken. Het gaat bij haar beter dan bij mij zelfs, want om de een of andere reden zijn er de laatste tijd nogal wat mensen die mijn naam met dubbel L uitspreken (why o why, het staat er niet, dus waarom zou je :? )

Hij staat hier op het lijstje, trouwens. Maar niet hoog genoeg om ooit als roepnaam in aanmerking te komen, denk ik :+
pi_96086239
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dan kan je alvast gaan balen want hij staat hier nu op 1 :)

wat vinden jullie van Luxor voor een jongen?
Bij een blond kindje zou ik het niet zo snel doen. Het is een stad in Egypte dus ik verwacht een kindje met een wat donkerdere huidskleur

Ik weet haast wel zeker dat er mensen op Fok zijn die hun kind al de naam hebben gegeven die wij in gedachten hebben. Maar ik ga die niet allemaal pmmen
  donderdag 28 april 2011 @ 13:08:17 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96086278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Als ik lees hoe belangrijk het voor sommigen is, lijkt me dat een handige aanpak. Het maakt mij werkelijk geen hol uit, hoor. Wij hadden een naam en hebben die gekozen en of men die mooi vond of ook ging gebruiken of wat dan ook, vond ik werkelijk oninteressant.

dus dat "Dat meen je toch niet werkelijk?" vind ik dan weer zwaar overdreven.
Ik had dat er juist bij gezet om mijn oorspronkelijke 'Why?' wat te verzachten omdat ik al bang was dat je het te scherp op zou vatten...

-O-
pi_96086288
De namen die we tot nu toe in gedachten hebben zijn niet actief op fok. Maar mocht het een actieve poster zijn, zou ik het wel ff melden. En ik zou het ook fijn vinden om de eer te krijgen om als eerste te horen dat Rienk's naam gegeven wordt aan een kindje hier O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96086301
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef innepin het volgende:
Sjezus KD je hoeft me niet te geloven als ik je 10x uitleg dat Matilda toevallig ter sprake kwam en dat ie bij Willow ook al op m'n lijstje stond. Wil je het nog gedetailleerder? D. was gister namen aan het googlen en Matilda stond genoemd op nameberry als een "als je deze naam leuk vindt, vind je deze misschien ook wel tof..."
Heeft dus geen flikker met jou te maken. En zoals ik al zei, hij staat niet per se op nr 1 maar het is wel een kanshebber geworden. 't is niet anders.
ik vond het wel wat vreemd idd, dat ie eerst niet mooi was, dat je m nu weer opperde bij hem, nu wel mooi. terwijl het idd de nummer 1 is hier.
ik mag het idd vervelend vinden als iemand er dan met 'mijn' naam vandoor wil gaan. En als ik het me erg goed kan herinneren was jij precies zo met 'Olivia' je zegt net zelfs in je pm dat je Olivia toch maar niet doet omdat je m te vaak hoort momenteel oid. daar baal je van. idem geldt dat voor mij wbt Matilda. niet zo vreemd toch?

dus ook niet zo vreemd als ik de kanshebbers hier niet post omdat ik m graag zelf wil gebruiken en geen 2e 3e 4e of 5e matilda in een rij wil zijn.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:11:04 #12
5428 crew  miss_sly
pi_96086380
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik had dat er juist bij gezet om mijn oorspronkelijke 'Why?' wat te verzachten omdat ik al bang was dat je het te scherp op zou vatten...

-O-
Maar waarom moet het scherp? sowieso had ik er een smiley achterstaan die het toch wel min of meer als grapje kon aanduiden, geloof ik. Bovendien, wij hebben destijds onze naam wereldkundig gemaakt, gewoon omdat wij er geen enkele noodzaak inzagen dat 20 weken later te doen. Wij vonden de verrassing of wat het dan ook is waarom mensen het wensen te bewaren niet groter met de geboorte dan op het moment dat je weet wat je krijgt. En ik begrijp al die geheimzinnigheid dus helemaal niet, dus waarschijnlijk zal ik daarom dan wel een hele rare opmerking geplaatst hebben. Ik trek me wel weer terug ofzo.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:11:38 #13
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96086403
Mag Espen (Fox) ook in het lijstje?

En ik heb een dubbel gevoel bij dezelfde namen. Natuurlijk ken ik niemand irl, woont niemand in de buurt en kies ik dusdanige namen dat ik niet verwacht dat iemand er snel mee vandoor gaat. Maar als iemand zijn kind jorja of espen wil noemen mag dat, ik heb er geen patent op. Een pm zou fijn zijn, maar moet niet. Maar als ik zwanger zou zijn en ik wist dat een medezwangere dezelfde naam heeft zou ik toch wel even slikken. Maar zoals Miss al zegt, voor mij is het een big issue (en ik geloof voor kd ook wel, dus snap het wel) terwijl andere het aan hun achterwerk zal oxideren.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96086414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik vond het wel wat vreemd idd, dat ie eerst niet mooi was, dat je m nu weer opperde bij hem, nu wel mooi. terwijl het idd de nummer 1 is hier.
ik mag het idd vervelend vinden als iemand er dan met 'mijn' naam vandoor wil gaan. En als ik het me erg goed kan herinneren was jij precies zo met 'Olivia' je zegt net zelfs in je pm dat je Olivia toch maar niet doet omdat je m te vaak hoort momenteel oid. daar baal je van. idem geldt dat voor mij wbt Matilda. niet zo vreemd toch?

dus ook niet zo vreemd als ik de kanshebbers hier niet post omdat ik m graag zelf wil gebruiken en geen 2e 3e 4e of 5e matilda in een rij wil zijn.
Nou ja ten eerste ben jij eerder uitgerekend dan ik, dus dan zal ik altijd de na-aper zijn.
Ten tweede lees je wel heel erg wat je wil lezen, want ik zeg juist dat Olivia JUIST NOG WEL op 1 staat, maar dat ik - omdat ie zo vaak voorkwam hier ineens - wel openstond voor andere opties.
En ik ben niet zo sneu dat ik er een mooi verhaal omheen verzin om een leugen te verbloemen. 't is zoals het is.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:13:09 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96086482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar waarom moet het scherp? sowieso had ik er een smiley achterstaan die het toch wel min of meer als grapje kon aanduiden, geloof ik. Bovendien, wij hebben destijds onze naam wereldkundig gemaakt, gewoon omdat wij er geen enkele noodzaak inzagen dat 20 weken later te doen. Wij vonden de verrassing of wat het dan ook is waarom mensen het wensen te bewaren niet groter met de geboorte dan op het moment dat je weet wat je krijgt. En ik begrijp al die geheimzinnigheid dus helemaal niet, dus waarschijnlijk zal ik daarom dan wel een hele rare opmerking geplaatst hebben. Ik trek me wel weer terug ofzo.
Het moest helemaal niet scherp, daarom wilde ik het juist verzachten, dat je niet dacht dat ik jou per se ter verantwoording riep voor wat je zei.

En waarom nou weer dat 'Ik trek me wel weer terug ofzo' omdat jij en ik toevallig een meningsverschil hebben over hoe een post van mij nota bene opgevat moet worden. :?

Dat is nou precies waarom ik het dus wilde verzachten, zodat jij je niet aangevallen voelde ofzo.
pi_96086524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Jeetjejom het volgende:
Mag Espen (Fox) ook in het lijstje?

En ik heb een dubbel gevoel bij dezelfde namen. Natuurlijk ken ik niemand irl, woont niemand in de buurt en kies ik dusdanige namen dat ik niet verwacht dat iemand er snel mee vandoor gaat. Maar als iemand zijn kind jorja of espen wil noemen mag dat, ik heb er geen patent op. Een pm zou fijn zijn, maar moet niet. Maar als ik zwanger zou zijn en ik wist dat een medezwangere dezelfde naam heeft zou ik toch wel even slikken. Maar zoals Miss al zegt, voor mij is het een big issue (en ik geloof voor kd ook wel, dus snap het wel) terwijl andere het aan hun achterwerk zal oxideren.
Nou jij weet dat ik Aspen op de lijst had staan , daar pm'de je me zelfs over :) je spreekt het hetzelfde uit als Espen, dus heb ik Aspen eraf gestreept, gewoon omdat ik het persoonlijk niet leuk vind om een 2e A/Espen te hebben dan :P
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:14:47 #17
5428 crew  miss_sly
pi_96086552
Omdat het allemaal weer helemaal nergens over gaat en zelfs dan is het een hoop geharrewar. Ik heb daar echt zo weinig zin in....pfff.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:17:04 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96086649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef miss_sly het volgende:
Omdat het allemaal weer helemaal nergens over gaat en zelfs dan is het een hoop geharrewar. Ik heb daar echt zo weinig zin in....pfff.
Ja, maar no offence, en ik zal dan in dit geval wel de trut zijn, maar je doet het in dit geval echt zelf hoor. Jij klimt a la minute in de hoogste boom door mijn reactie 'zwaar overdreven' te noemen en gooit er als volleerd dramaqueen een 'laat maar, ik trek me wel weer terug' achteraan alsof het een superdiscussie over weetikveel wat voor halszaak is.
Op de een of andere manier maak je alles zo vaak meteen persoonlijk, terwijl dat in dit geval dus echt niet nodig was, in mijn ogen dan. Ik was oprecht benieuwd of je meende wat je zei...
pi_96086658
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef innepin het volgende:

[..]

Nou ja ten eerste ben jij eerder uitgerekend dan ik, dus dan zal ik altijd de na-aper zijn.
Ten tweede lees je wel heel erg wat je wil lezen, want ik zeg juist dat Olivia JUIST NOG WEL op 1 staat, maar dat ik - omdat ie zo vaak voorkwam hier ineens - wel openstond voor andere opties.
En ik ben niet zo sneu dat ik er een mooi verhaal omheen verzin om een leugen te verbloemen. 't is zoals het is.
de manier waarop vind ik alleen raar.
ik dacht namelijk dat juist jij het wel zou begrijpen.
Je bent al eens chag geworden omdat iemand als 2e naam willow had,en de Olivia's vond je ook al niet leuk
en nu is het een probleem dat ik het niet leuk vind dat jij opeens ook Matilda wil en misschien had je het 2 jaar geleden al op je lijst staan, ik heb hem hier nog nooit voorbij zien komen. ik zeg niet dat je liegt, ik vind het gewoon niet leuk, tís zoals het is!?
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:18:23 #20
5428 crew  miss_sly
pi_96086703
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar no offence, en ik zal dan in dit geval wel weer de trut zijn, maar je doet het in dit geval echt zelf hoor. Jij klimt a la minute in de hoogste boom en gooit er als volleerd dramaqueen een 'laat maar, ik trek me wel weer terug' achteraan alsof het een superdiscussie over weetikveel wat voor halszaak is.
Op de een of andere manier maak je alles zo vaak meteen persoonlijk, terwijl dat in dit geval dus echt niet nodig was, in mijn ogen dan. Ik was oprecht benieuwd of je meende wat je zei...
Laten we dit topic maar niet verder verpesten hiermee, dat lijkt me echt geheel overbodig.
pi_96086745
gezellig zo, laten we ons maar allemaal terugtrekken anders :')
  donderdag 28 april 2011 @ 13:22:45 #22
238474 Jeetjejom
pi_96086888
Kd van mij mag je Aspen best gebruiken, maar ik snap wel wat je bedoelt. Jij wil ook graag unieke namen hebben en als op een forum waar je met zeg 100 mensen (gokje hoor) post al 2x de naam voorkomt is het net iets minder uniek. Tenzij je natuurlijk de eerste met die naam was, dan ben je gewoon trendsetter :)
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 28 april 2011 @ 13:24:42 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96086974
Sorry. :@ Het was serieus niet mijn bedoeling een of andere discussie (anders dan over 'het recht op een naam hebben') uit te lokken.

On-topic dan maar.
Het zal nooit gebeuren, maar toch...
Jongensnamen bij Sasha en Oscar? :') Ik blijf het leuk vinden om erover te mijmeren. :P
De meisjesnaam blijft staan, hoewel ik inmiddels nog wel tig andere leuke meisjesnamen kan verzinnen (Olivia zou ik echt supertof vinden) zou ik blijven bij wat we hadden.

Maar jongensnamen...
Sasha, Oscar en

En verder kom ik dus niet... Zou het een teken zijn?
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:24:56 #24
5428 crew  miss_sly
pi_96086988
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig zo, laten we ons maar allemaal terugtrekken anders :')
Laten we dat niet doen. Maar aangezien ik al een kind met naam heb en er geen volgende ronde komt, hoef ik me er verder neit druk over te maken, dus dat ga ik lekker niet doen ;)
pi_96087106
Ik kan me er helemaal niet druk om maken hoe kindjes hier heten. Ik heb bij leander volgens mij een pmmetje gedaan naar Free dat we die naam wel heel erg leuk vonden. En nu kijk ik geregeld in het namenlijstje of er iets bij zit wat ons aanspreekt. Ga er niet bij nadenken of ik iemands naam inpik.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96087118
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry. :@ Het was serieus niet mijn bedoeling een of andere discussie (anders dan over 'het recht op een naam hebben') uit te lokken.

On-topic dan maar.
Het zal nooit gebeuren, maar toch...
Jongensnamen bij Sasha en Oscar? :') Ik blijf het leuk vinden om erover te mijmeren. :P
De meisjesnaam blijft staan, hoewel ik inmiddels nog wel tig andere leuke meisjesnamen kan verzinnen (Olivia zou ik echt supertof vinden) zou ik blijven bij wat we hadden.

Maar jongensnamen...
Sasha, Oscar en

En verder kom ik dus niet... Zou het een teken zijn?
Olaf
Vince
Kiefer
Lucas
Caleb
Lester
Axel
Miller
Boris
  donderdag 28 april 2011 @ 13:29:37 #27
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96087170
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Kd van mij mag je Aspen best gebruiken, maar ik snap wel wat je bedoelt. Jij wil ook graag unieke namen hebben en als op een forum waar je met zeg 100 mensen (gokje hoor) post al 2x de naam voorkomt is het net iets minder uniek. Tenzij je natuurlijk de eerste met die naam was, dan ben je gewoon trendsetter :)
Ik heb ook bij elke naam op de shortlist opgezocht hoeveel ze bij ons voorkomt de laatste jaren, ik wil geen klas met drie dezelfde namen als mijn kind (is volgens weekbladpsychologen zelfs negatief, want ze gaan vergelijken en zo), maar de toekomst heb je niet in de hand.

Maar een naam die nooit voorkomt wouden we dan ook weer niet. moeilijk...
pi_96087227
Mijn zus vierde van het weekend haar v-dag. En natuurlijk gaan mensen dan raden naar namen
En ze raadde gewoon zo onze jongens naam. Die past schijnbaar bij onze voornamen. Wat vond ik het moeilijk mijn mond te houden.
pi_96087393
Ik kan me er echt totaal niet druk over maken dat een ander op Fok zijn od haar dochter ook Tess of Amber zou willen noemen.
Blijkbaar vinden ze het dan ook een mooie naam...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96087679
Dat vind ik ook niet zo erg, er zijn inmiddels ook 2 elins bij, al mag dat nu wel stoppen :P
pi_96087755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat vind ik ook niet zo erg, er zijn inmiddels ook 2 elins bij, al mag dat nu wel stoppen :P
Ja maar uhhhh als ik ooit nog eens een 3e dochter zou mogen krijgen.. Elin staat op mijn lijstje... Ik zal jou en huup dan wel ff pmmen ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:50:42 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96087964
Oscar, Sasha en ....

Jim
Raoul
Paco
Ingmar
Victor
Vincent
Berend
Kobus
in de haak.
pi_96087985
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ja maar uhhhh als ik ooit nog eens een 3e dochter zou mogen krijgen.. Elin staat op mijn lijstje... Ik zal jou en huup dan wel ff pmmen ;)
Mij alleen hoor als opperelinmaker! :P want anders moet je ook deLiedje pmén natuurlijk die was weer eerder dan huup!
en dan noem ik mijn dochter wel gewoon tess amber amelie matilda willow floortje olivia senna espen
klaar
pi_96088004
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef trui het volgende:
Oscar, Sasha en ....

Jim
Raoul
Paco
Ingmar
Victor
Vincent
Berend
Kobus
Paco *hihi*
  donderdag 28 april 2011 @ 13:52:34 #35
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96088034
ik ken een heeeele leuke! :P het is een 'gewone' naam in Spanje.

bovendien, Luxor vind ik veel gekker eigenlijk!

[ Bericht 28% gewijzigd door trui op 28-04-2011 14:04:29 ]
in de haak.
pi_96088188
ik ook

t ezeltje van de kinderboerderij hier O+
  donderdag 28 april 2011 @ 14:04:30 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96088440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Olaf
Vince
Kiefer
Lucas
Caleb
Lester
Axel
Miller
Boris
Boris! O+
Maar ja, dat was ten eerste dé naam voor mij en mijn ex, en F. zijn hond heette zo. Dus die valt af. :P

Ik vind Axel mooi! :Y
Ik twijfel alleen of dat niet raar is tov Sasha's 2e naam (Alexander) maar ik geloof het niet.
Ik ga hem onthouden. Voor ooit, of anders voor alleen in mijn dromen. ;) :@
Ik blijf gezinnetjes tellen. :Y Bijv. afgelopen weekend op het strand 'Oh, zij hebben er wel drie, oh, zij is zwanger van nr 3 etc. etc. :@

Berend/Barend vind ik geloof ik ook wel leuk! :Y

En ik bedacht me net Ramses! O+
  donderdag 28 april 2011 @ 14:04:54 #38
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96088462
mijn nichtje heeft er een (een Paco). en da's geen ezel he!

BE, Boris vind ik ook leuk! Axel niet hoor. wat te hard en duitsig. Ramses juist weer wel! O+
in de haak.
pi_96088571
Abel?
pi_96088574
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En ik bedacht me net Ramses! O+
Ramses, Midas, Wolf, Boaz, Sebas, Julian, allemaal jongetjes uit de klas van Morris :)

En bij Lis zit een Fedde in de klas, vind ik ook leuk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_96088602
KD, mijn zegen heb je! ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96088614
Midas hebben wij ook op de lijst! vind ik erg leuk maar vind m nog iets te 'valsig' ofzo
pi_96088633
Milan O+
pi_96088681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook

t ezeltje van de kinderboerderij hier O+
Het ezeltje van onze kinderboerderij heet Kobus! :D

Jongetje bij Ko op de psz heet T h i a s, of eigenlijk M atthias, maar ik vind T h i a s erg leuk.
En een R o n a n.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 28-04-2011 15:09:59 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 28 april 2011 @ 14:21:51 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96089137
hmm ik had voor een jongen ook nog steeds Ivan op ons lijstje staan; ken IRL geen enkele en hier alleen die van Claudia.. ik zou dr wel een PM hebben gestuurd overigens.
Bij de vorige zwangerschap waren wij het net een paar weken eens over de naam Evie; toen Duch beviel van haar prachtige meisje; Evi. Ik heb haar toen een PM gestuurd, en uitgelegd dat wj ook die naam, alleen dan anders gespeld voor ons mogelijke meisje hadden...
vond het wel netjes. (maar das gevoelsmatig...).

nu hebben wij een naam die in 2010 maar 18 keer in heel nederland gegeven is, en zelfs maar 39 van in nederland zijn. Op Fok tnt ook nog niet gegeven...
en ik ben dr helemaal blij mee, en noem ons meisje ook al zo... heerlijk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96089245
BJ, hoe heet die site ook alweer? Ik vergeet het steeds!

En jullie naam vind ik steeds mooier O+
pi_96089255
Driekus zijn echte naam is laatst ook nog een keertje gegeven, ik kan er echt niet mee zitten. En ook de naam van Tienus komt hier al voor, dat zijn oudere kindjes geloof ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96089284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef mefke79 het volgende:
Driekus zijn echte naam is laatst ook nog een keertje gegeven, ik kan er echt niet mee zitten. En ook de naam van Tienus komt hier al voor, dat zijn oudere kindjes geloof ik.
PM es? O+
pi_96089323
Vlindur...je wacht nog maar een paar weken...dat overleef je vast :P
Tienus it is!
  donderdag 28 april 2011 @ 14:27:28 #50
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96089342
oeee Mef je maakt mij ook nieuwsgierig...als je gaat PMen; ik houd me aanbevolen ;)

en uhhh vlindur ik geloof dat die site is van; waar de kinderbijslag geregeld wordt:
SVB...
daar is in elk geval een totaaloverzicht van 2010 te zien.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:28:13 #51
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96089372
Ik zou er ook niet mee zitten verders...

Vlindur, bedoel je die namenlijst van SVB?

Ik zou enkel PM-en voor de leukigheid en naar mensen die ik vaker op fok! spreek.

En Ivan O+, ik wil hem nog steeds, hij past zo mooi, maar helaas komt ie er niet in voor Manlief.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96089388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:26 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur...je wacht nog maar een paar weken...dat overleef je vast :P
Tienus it is!
Ah toeeee! Dan hou ik toch nooit vol? -O-

BJ, thnx! Dat wassem! :Y
Takkem, bedankt voor de link!
pi_96089558
Ik vind Amarins echt helemaal geweldig. O+
Maar doordat stomme gestotter kom ik doorgaans niet verder dan de 'A' :')
pi_96089588
[14:31] <Vlinder> Jenthe Amarins
[14:32] <Vlinderman> no fscking way
  donderdag 28 april 2011 @ 14:38:55 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_96089735
Ik geloof dat Jelief mij toen een PM gestuurd heeft dat ze op haar handen moest zitten toen Ruben geboren was, dat vond ik wel heel leuk trouwens :)

Voor de rest zou het me geen ruk kunnen schelen of hier 10 of 20 kindjes met dezelfde naam lopen en zelfs al doe je hier je inspiratie op, so what? Van een buurvrouw of familielid zou het erger zijn denk ik :) Daar heb je toch veel meer mee te maken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96089789
dienstmededeling: er komen geen pm'tjes voor de naam van Tienus. Ik herhaal, geen pm'tjes voor de naam van Tienus.

Joh, nog een week of zeven, dat moet te doen zijn hoor. Ben allang blij dat ik mezelf nog niet versproken heb...
  donderdag 28 april 2011 @ 14:44:10 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_96089894
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef mefke79 het volgende:
dienstmededeling: er komen geen pm'tjes voor de naam van Tienus. Ik herhaal, geen pm'tjes voor de naam van Tienus.

Joh, nog een week of zeven, dat moet te doen zijn hoor. Ben allang blij dat ik mezelf nog niet versproken heb...
Geen PM? Stuur dan maar een mailtje naar Vlindur :P *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96089922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Geen PM? Stuur dan maar een mailtje naar Vlindur :P *)
Kijk. Jij snapt hem O+
Mef, via twitter mag het ook heur w/
pi_96090027
waarom is er geen smiley met een ritssluiting :P
ook geen mail, geen twitter niets...
pi_96090046
ik wil wel 1 tip geven: hij stond in een van de lijstjes die destijds (begin januari) voor mij gemaakt zijn in dit topic...
pi_96090107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
ik wil wel 1 tip geven: hij stond in een van de lijstjes die destijds (begin januari) voor mij gemaakt zijn in dit topic...
Rienk slaapt nog. Ik ga ff zoeken :7
pi_96090255
Er zit in de groep van Ivan en Lena op het kinderdagverblijf een meisje dat L O U heet. Ik vind het zo leuk! O+ Haar grote broer heet trouwens S T E E F, ook heel leuk.

Ik heb Poppedein een pm gestuurd toen Lena bij ons een serieuze optie werd. Dat leek me ook wel netjes. Ik heb Lishe weer geen pm gestuurd (want minder actief).

Op mijn werk heeft een vrouw trouwens een dochtertje gekregen met de naam Lena Olivia. Dat was oorspronkelijk precies de naam zoals wij die hadden. :o Uiteindelijk heb ik Olivia geschrapt als tweede naam (want van Innepin :Y) ).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96090317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Op mijn werk heeft een vrouw trouwens een dochtertje gekregen met de naam Lena Olivia. Dat was oorspronkelijk precies de naam zoals wij die hadden. :o Uiteindelijk heb ik Olivia geschrapt als tweede naam (want van Innepin :Y) ).
:D _O-
  donderdag 28 april 2011 @ 14:57:07 #64
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96090352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit in de groep van Ivan en Lena op het kinderdagverblijf een meisje dat L O U heet. Ik vind het zo leuk! O+ Haar grote broer heet trouwens S T E E F, ook heel leuk.

Ik heb Poppedein een pm gestuurd toen Lena bij ons een serieuze optie werd. Dat leek me ook wel netjes. Ik heb Lishe weer geen pm gestuurd (want minder actief).

St ee f vind ik stom, ik denk dan aan stijven :P
Meisjesnaam vind ik heel leuk, das mijn achternaam :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 april 2011 @ 14:58:17 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96090393
Mijn vader heet zo :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_96090413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
Wie zijn lijstje precies? O-)
In mijne staan hele leuke namen :D
  donderdag 28 april 2011 @ 14:59:08 #67
176471 oh-oh
pi_96090443
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef Sjeen het volgende:
Mijn vader heet zo :P
Je hoort het hier idd heel veel als voornaam.
Wij spreken het niet uit als Loe maar gewoon als Lauw :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 april 2011 @ 15:00:31 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96090486
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je hoort het hier idd heel veel als voornaam.
Wij spreken het niet uit als Loe maar gewoon als Lauw :P
Komt van Louis, uitspraak wel Loe trouwens :)
pi_96090534
Ik ken L O U alleen van meneer Reed, en tóch vind ik het heel leuk voor een meisje. Ik vind het zelfs zo leuk dat ik er haast een derde om zou willen, en een jongetje krijgt de naam dan ook gewoon. :Y) Dan moet ik wel de kinderen naar een ander kinderdagverblijf doen om me nog te kunnen vertonen, maar dat heb ik er wel voor over. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 15:02:13 #70
176471 oh-oh
pi_96090548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Komt van Louis, uitspraak wel Loe trouwens :)
Bij ons komt het uit China, maar mn vader heeft er zelf een u achter geplakt toen ie in NL genaturaliseerd werd ivm Interpol die m zochten :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 15:02:38 #71
176471 oh-oh
pi_96090568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken L O U alleen van meneer Reed, en tóch vind ik het heel leuk voor een meisje. Ik vind het zelfs zo leuk dat ik er haast een derde om zou willen, en een jongetje krijgt de naam dan ook gewoon. :Y) Dan moet ik wel de kinderen naar een ander kinderdagverblijf doen om me nog te kunnen vertonen, maar dat heb ik er wel voor over. :')
En L O U Rhodes van Lamb O+
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 april 2011 @ 15:04:30 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96090631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er drie in familie en ook nog een aan kant van vriend. Ik zou een jongen best zo noemen O+ een meisje dan weer niet, te cacharel achtig :)
pi_96090635
De namen van de kinderen op het kinderdagverblijf zijn wel typisch: Lena, Ivan, L O U, S T E E F, V E S P E R, A L E X A N D E R, Y A N N I C K, M A R I A... Er is een vreemde eend in de bijt. Die eend heet Jayden. :+
  donderdag 28 april 2011 @ 15:06:32 #74
176471 oh-oh
pi_96090705
:') V espe r vind ik echt wel heel stom :P
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 april 2011 @ 15:07:38 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96090743
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
:') V espe r vind ik echt wel heel stom :P
Ja ik ook... vooral als je een katholieke achtergrond hebt.
pi_96090771
Ik vind het een leuke naam... voor een jongen. Al vind ik Jasper dan leuker. Ik geloof dat Jasper niet meer van deze tijd is. Tijd voor een revival!
pi_96090794
L o u is leuk ja! We hebben een kennis met een meisje zo oud als Ko, dat M a y a L o u heet. Met L o u als roepnaam. Of L oe tje. O+
Past heel goed bij Ivan en Lena! :D
  donderdag 28 april 2011 @ 15:09:37 #78
176471 oh-oh
pi_96090814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oeke het volgende:
L o u is leuk ja! We hebben een kennis met een meisje zo oud als Ko, dat M a y a L o u heet. Met L o u als roepnaam. Of L oe tje. O+
Serieus?
Maak van die M een R en je hebt mijn hele naam :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 15:11:20 #79
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_96090866
Over Lou Reed gesproken, Reed is bij ons ook nog een tijdje de tweede naam geweest. In die stijl zou Nico ook nog kunnen voor een meisje. Is bij ons ook nog langsgekomen, maar werd hem duidelijk niet.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_96091110
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oeke het volgende:
Ik denk dat L O U het slavische thema mooi doorbreekt. Jawel, mensen denken dat Lena een slavische naam is. ;(
pi_96091446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?
Maak van die M een R en je hebt mijn hele naam :D
Echt? :D
Wat grappig.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat L O U het slavische thema mooi doorbreekt. Jawel, mensen denken dat Lena een slavische naam is. ;(
L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder. :P
  donderdag 28 april 2011 @ 15:31:07 #82
176471 oh-oh
pi_96091549
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef oeke het volgende:

[..]

Echt? :D
Wat grappig.

[..]

L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder. :P
Het doet me ook heel erg denken aan Maya Angelou, de schrijfster O+
( Groucho Marx )
pi_96091984
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef oeke het volgende:

Het wordt niet veel stoerder dan Ivan de Verschrikkelijke, hoor. 8-)
  donderdag 28 april 2011 @ 15:48:20 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_96092217
Mijn opa heette Lou.. uitgesproken als 'lauw' :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:56:43 #85
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96092564
Een vriendin van mij is onlangs bevallen van een L E X I E, vind ik ook echt leuk! O+ Haar grote zus heet S J O R S. Voor een jongen stond Boris O+ bij ons op 2...

Ik ga niemand PM-en, want in mijn onschuld heb ik onze naam (Olivia dus) allang geroepen, voordat ik überhaupt wist dat deze hier al genoemd was. Kon ik als nieuwe Fok!ker natuurlijk ook niet weten :9 .
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96092746
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt niet veel stoerder dan Ivan de Verschrikkelijke, hoor. 8-)
Echt? Ik vind Ivan, ondanks de Verschrikkelijke, zo'n zachte naam. oO<
Best stoer ook hoor, maar niet Rock 'n Roll. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Het doet me ook heel erg denken aan Maya Angelou, de schrijfster O+
Ja, mooi! Misschien komt het daar wel vandaan, ik ken ze niet goed genoeg, zijn kennissen van mijn vriend.
pi_96092753
wil ik hier posten komt er een ad boven mij:

schaamlipcorrectie
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
www.accz.nl/schaamlipcorrectie

groots resultaat, volgens mij is dat juist niet de bedoeling toch :+

magoe!
Doris staat ook nog in de top 3 O+
pi_96092939
Ik vind Vince tof

en Kiefer (sutherland)
  donderdag 28 april 2011 @ 16:06:50 #89
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96092964
Ik zou denk ik niet pm-en maar k snap dat als je veel met de andere omgaat of doet meeten het fijn is.

Ik blijf toch wel bij dezelfde top 4 (meisjesnamen)
en er is maar 1 kindje hier die (deels) 1 van de namen heeft.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:07:15 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96092975
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef E.T. het volgende:
Mijn opa heette Lou.. uitgesproken als 'lauw' :Y
Van Tiny en Lou?
  donderdag 28 april 2011 @ 16:18:52 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96093513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
wie weet zijn er ook mensen die een enlargement willen. :)
in de haak.
pi_96093882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef trui het volgende:

[..]

wie weet zijn er ook mensen die een enlargement willen. :)
ik zal ze eens mailen!
pi_96094632
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef oeke het volgende:

[..]

Echt? Ik vind Ivan, ondanks de Verschrikkelijke, zo'n zachte naam. oO<
Best stoer ook hoor, maar niet Rock 'n Roll. :D
Hm, lastig te zeggen. Toen Ivan net geboren was had hij zo'n krachtig gezicht en donker haar met bakkenbaarden. Op dat moment vond ik het wel stoer en rock 'n' roll.

Maarja, nu is hij een veel zachtaardiger jongetje qua uiterlijk en blijkt zijn karaker ook zo te zijn, dus het is lastig voor me om de naam Ivan te associëren met het stoere. Al begint hij wel een doerak te worden, dus wie weet.
pi_96096365
Maas vind ik ook erg leuk trouwens

maar die krijg ik er hier niet doorheen
pi_96096528
quote:
wil ik hier posten komt er een ad boven mij:

schaamlipcorrectie
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
www.accz.nl/schaamlipcorrectie

magoe!
_O- :D

ik wil helemaal geen pm als iemand zn dochter ook Elin of Amélie wil noemen :o
tenzij die gene het helemaal leuk vindt om te vertellen, dat mag, maar dat mag ook als je je kind een andere naam geeft, dan lust ik ook best een pm :+

Maar ik wil zeker niet dat iemand zich verplicht of iets dergelijks zou voelen om mij dé naam te melden die ze eigenlijk geheim zouden willen houden. Ik zie er ook de meerwaarde niet per se van, ik doe toch niets met die informatie bevallen roepen oh leuk! Maar dat is persoonlijk.

Ik heb zelf KD en DeLiedje wel gepm'd over Elin, dat was meer omdat er sowieso wel wat heen en weer gepm'd werd, er waren wel meer dames op de hoogte die niets met de naam te maken hebben.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96096834
Onze jongensnaam heeft volgens mij ook in 1 van jouw lange lijstjes gestaan KD :P en nee, die is echt niet gepikt

Lou is leuk zeg! (voor een jongen) O+ O+ en Ivan zou ook zomaar een dikke kanshebber kunnen zijn voor een tweede jongen

Maar vrijwel alle namen worden dik afgekeurd hoor, manlief heeft overal wel iets stoms op te verzinnen
te boers volgens hem:
Linus
Teun
Gijs
Ot O+

te Fries
Melle
Mirre
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96096947
Ot bekt niet lekker :+
Linus vind ik erg leuk, melle vind ik ok maar Miller of Mels leuker
Gijs, mwoah, Guus leuker en Teun vind ik leuk voor een meisje :+
  donderdag 28 april 2011 @ 18:17:25 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_96098271
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Van Tiny en Lou?
:D

Ik kom niet uit Crooswijk he ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:53:10 #99
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_96099681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Vince tof

en Kiefer (sutherland)
Die laatste staat/stond ook nog hoog op onze lijst
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_96099874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, lastig te zeggen. Toen Ivan net geboren was had hij zo'n krachtig gezicht en donker haar met bakkenbaarden. Op dat moment vond ik het wel stoer en rock 'n' roll.

[ afbeelding ]

Maarja, nu is hij een veel zachtaardiger jongetje qua uiterlijk en blijkt zijn karaker ook zo te zijn, dus het is lastig voor me om de naam Ivan te associëren met het stoere. Al begint hij wel een doerak te worden, dus wie weet.
Doe ik mijn uiterste best je een reden tot een derde te geven, ontkracht je het helemaal met deze foto!
Wat een stoere baby was Ivan, en nog steeds vind ik hem stoer hoor, je bonkie! O+
pi_96100092
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:53 schreef Memmel het volgende:

[..]

Die laatste staat/stond ook nog hoog op onze lijst
O+ tof want die hoor je bijna nooit!
  donderdag 28 april 2011 @ 19:10:24 #102
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96100434
quote:
Doris heb ik er hier niet doorgekregen. Ik heb echt voortdurend geprobeerd, maar lukte echt niet. Ze vond het verschrikkelijk.
pi_96100951
Ik zou het een enorm leuk vinden als iemand hier Mette als naam gebruikt voor zijn of haar kind :Y
Gewoon omdat ik het een ontzettend leuke naam vind :P

BJ :o onze meisjesnaam komt ook 18x voor in 2010 :o

Wij blijven trouwens in de Deense sferen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 28 april 2011 @ 19:26:46 #104
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96101251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef wickie het volgende:
Ik zou het een enorm leuk vinden als iemand hier Mette als naam gebruikt voor zijn of haar kind :Y

BJ :o onze meisjesnaam komt ook 18x voor in 2010 :o

Wij blijven trouwens in de Deense sferen.
Marit :P
pi_96101500
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:26 schreef Beregd het volgende:

[..]

Marit :P
:D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96101834
Wij mogen weer op zoek naar een jongensnaam. En dat vind ik zo moeilijk!
Voor een meisje stond Jonna zeer hoog op het lijstje.
.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_96102075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Kaarr het volgende:
Wij mogen weer op zoek naar een jongensnaam. En dat vind ik zo moeilijk!
Voor een meisje stond Jonna zeer hoog op het lijstje.
.
Jonna vonden B. en ik ook erg leuk O+ totdat een goeie vriend sores kreeg met zijn exvriendin waar ie daarvoor geen problemen mee had. Drie keer raden hoe zij heet :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96102543
Jaaaaa BE, Sasha, Oscar en Ramses. I love it! O+ En ik vind de naam Olivia inderdaad ook mooi in het rijtje staan.

Je bent er nog zo niet klaar mee, volgens mij. Ik hoop voor jou dat zich een moemtn voordoet dat je gewoon voor die derde kunt gaan. :*
pi_96102949
Het moeilijke van opties en rijtjes hier delen, vind ik wel dat het echt wel voelbaar is als mensen graag als enige de naam zouden willen hebben. Bij jou KD, heb ik ook wel vaak het gevoel gehad dat je met het plaatsen van je rijtjes toch een beetje patent nam op die namen. En Innepin is daar inderdaad misschien nog wel duidelijker (en afkeurender) in. En dan wordt het natuurlijk wel moeilijker om in dit topic inspiratie op te doen als je eigenlijk nergens aan mag komen zeg maar. ;)

Ik ben zelf bijvoorbeeld blij dat ik al lang geleden mijn favorieten (meerdere malen) gepost heb, omdat ik anders bijna bang zou zijn dat mensen hier misschien zouden denken dat ik hem gejat heb ofzo (mocht ik ooit die derde krijgen die er toch niet komt, zeg maar :P ).
pi_96103117
Nou ja, mijn angst ligt duidelijk aan de andere kant. Niet dat mensen mijn namen jatten, maar dat mensen denken dat ik de namen jat. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 20:04:59 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96103646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jaaaaa BE, Sasha, Oscar en Ramses. I love it! O+ En ik vind de naam Olivia inderdaad ook mooi in het rijtje staan.

Je bent er nog zo niet klaar mee, volgens mij. Ik hoop voor jou dat zich een moemtn voordoet dat je gewoon voor die derde kunt gaan. :*
F. vond hem niet echt geloof ik. Ook niet echt niet, maar het was geen 'Ja, doen we'. :')
Is mss maar goed ook, want de vorige keer dat ik hem mailde met 'Wat vind je eigenlijk van Oscar?' had ik een maand later een positieve test in handen en dat is nu echt niet de bedoeling op dit moment. :P :D
pi_96104098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het moeilijke van opties en rijtjes hier delen, vind ik wel dat het echt wel voelbaar is als mensen graag als enige de naam zouden willen hebben. Bij jou KD, heb ik ook wel vaak het gevoel gehad dat je met het plaatsen van je rijtjes toch een beetje patent nam op die namen. En Innepin is daar inderdaad misschien nog wel duidelijker (en afkeurender) in. En dan wordt het natuurlijk wel moeilijker om in dit topic inspiratie op te doen als je eigenlijk nergens aan mag komen zeg maar. ;)

Ik ben zelf bijvoorbeeld blij dat ik al lang geleden mijn favorieten (meerdere malen) gepost heb, omdat ik anders bijna bang zou zijn dat mensen hier misschien zouden denken dat ik hem gejat heb ofzo (mocht ik ooit die derde krijgen die er toch niet komt, zeg maar :P ).

patent? ik deel ze juist omdat ik er geen patent op heb. als ik bang zou zijn dat mensen zogenaamd jatten, dan moet ik ze niet plaatsen. Dus dan heb je mij blijkbaar erg verkeerd begrepen. (ik deel nu verdorie zelfs mijn lijsten met mothers to be!)
In het geval van Matilda ligt het anders. ik had gepost dat we die als 2e naam wilden,dat is inmiddels nummer 1 geworden. dan vind ik het inderdaad vervelend als ik hoor dat iemand anders hem opeens ook als optie heeft. Juist omdat de naam helemaal niet vaak voorkomt en ik eindelijk dacht een hele leuke te hebben.

daarbij vond ik het frappant dat juist innepin dat een probleem vind aangezien zij de naamclaimer is :P
pi_96104222
Goed om te lezen Kleurdoos. Dan heb ik het gewoon verkeerd 'gevoeld'.

Hoe dan ook, je bedenkt en noemt prachtige namen. O+ ^O^
pi_96104462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef wickie het volgende:
Haha, dat heb ik stiekem ook een beetje met Ivan.

Ik hoorde laatste een kindje in onze binnentuin "Mette? Mette?" roepen. Het is zo'n leuke naam! Ik ben heel benieuwd naar de naam van de tweede. Deens is oké!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:26:30 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96104955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, dat heb ik stiekem ook een beetje met Ivan.

Ik hoorde laatste een kindje in onze binnentuin "Mette? Mette?" roepen. Het is zo'n leuke naam! Ik ben heel benieuwd naar de naam van de tweede. Deens is oké!
tis dat het hier echt een meisje wordt... want ik vind Ivan ook zooooooo mooi :)
pi_96105014
Ivana :P

Evie en Ivana :D
  donderdag 28 april 2011 @ 20:29:39 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96105163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ivana :P

Evie en Ivana :D
nope dat lijkt dr niet op :)
pi_96105165
Huuu ik blijk nogal een reputatie te hebben wat namen betreft zeg :o Sjezus, wat een onzin? Van Olivia heb ik een paar keer "MIJN!" geroepen, maar iedereen die de vette knipoog daarbij over het hoofd gezien heeft, let echt niet goed op.

En wb het Willowgebeuren, ik zou er geen moeite mee hebben als iemand de naam gebruikt. Ik zou er wel moeite mee hebben als ik niet ff een PMetje krijg daarover, dan valt t wat rauw op mn dak. Dat heb ik toen ook uitgelegd.

Dus. Groof, jouw opmerking valt me dan ook vies tegen. Afkeurender nog wel :{
pi_96105395
En wb Matilda is het ECHT gewoon toeval. En KD ik heb je JUIST in t topic en per pm verteld hoe het zat, zit, blablabla. Dat is juist geweest om je niet pissig te maken en je niet het gevoel te geven dat ik je naam jat (ook al is het echt nog niet zeker dat dat onze naam gaat worden! waarschijnlijker niet dan wel) maar je meteen alles eerlijk uit te leggen (leek mij eerlijker om het toeval uit te leggen nu, dan eventueel over een half jaar ineens met een Matildababy aan te komen.) Juist omdat ik je mag, ook, en dat netjes vind. Maar goed dat zal wel verkeerd gevallen zijn aangezien je nu zo zit te katten over / tegen me. :{
pi_96105421
Ik kan me voorstellen dat je zelf het gevoel hebt dat de knipoog het voldoende relativeerde. Maar blijkbaar is toch meerdere mensen opgevallen hoe je reactie was.

Maar ik zat er met mijn gevoel bij Kleurdoos naast, en blijkbaar nu ook bij jou. Op zich niet verkeerd om te merken hoe mensen je woorden kunnen interpreteren toch? Ook al heb je ze anders bedoeld.
pi_96105465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een leuke naam... voor een jongen. Al vind ik Jasper dan leuker. Ik geloof dat Jasper niet meer van deze tijd is. Tijd voor een revival!
Jasper heeft bij ons op het lijstje gestaan! Net als Ruben (2e naam geworden).
Heb nog een hele mooie naam voor wie weet ooit, die ik bij Lotte te mooi vond als 2e naam en bij Jelle er niet doorkreeg (naam kan voor j/m, maar vond hem uiteindelijk meer voor een meisje).
pi_96105523
Ja zeg, mrien, nu maak je me nieuwsgierig!
pi_96105628
Oh, even voor de duidelijkheid Innepin. Ik wijfel niet over je oprechtheid in je naamkeuzes hoor. Ik dacht enkel te voelen dat je het vervelend vond als mensen dezelfde naam op nr 1 hadden staan. De voorbeelden die Kleurdoos aanhaalt, zijn precies de voorbeelden die ik me daarbij herinner.
pi_96106174
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, even voor de duidelijkheid Innepin. Ik wijfel niet over je oprechtheid in je naamkeuzes hoor. Ik dacht enkel te voelen dat je het vervelend vond als mensen dezelfde naam op nr 1 hadden staan. De voorbeelden die Kleurdoos aanhaalt, zijn precies de voorbeelden die ik me daarbij herinner.
Nou ja, ergens is het ook wel lastig als iemand anders 'ervandoor' gaat met jouw met zorg uitgekozen naam. Of nou ja, zo voel ik het en Kleurdoos duidelijk ook. Het is even slikken voordat je het kunt zien als leuk (voor mij persoonlijk dan). Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat Kleurdoos zich zo voelt, ware het niet dat ik al tig keer heb uitgelegd dat het echt geen jatterij is geweest maar toeval.
En vervolgens ben ik hier mezelf de hele tijd aan t verdedigen. -O-
  donderdag 28 april 2011 @ 20:48:19 #125
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96106362
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar ik vond deze niet zo knipogerig...:

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef innepin het volgende:

[..]

ik herhaal: MINE }:|

Hij wordt wel erg populair ineens zeg :o
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96106363
ben wel benieuwd hoe jullie zouden reageren als je hetzelfde zou overkomen als mijn schoonzus.
Zij heeft haar zoontje g ideon genoemd, en een jaar later noemde haar zus haar zoontje g idean... Schoonzus was not amused :P

en voor in de toekomst: ik zou hier zeker wel namen vandaan jatten (handig die inspiratie) en zolang ik je niet regelmatig zie zou je waarschijnlijk geen pm krijgen :Y) maar ik snap het hele unieke namen idee sowieso niet zo. Ik zou ook eerder vereerd zijn. Ik heb meerdere neven en nichten met dezelfde naam dus ik ben 't waarschijnlijk gewend :)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_96106373
:*

Jullie zijn vast allebei eigenwijs genoeg om uiteindelijk gewoon de naam te kiezen die het beste bij jullie past, ongeacht de naam die de ander kiest.
pi_96106787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef __Isis__ het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar ik vond deze niet zo knipogerig...:

[..]

Posticon?
En oh ironie, een andere keer dat jij de naam Olivia noemde was het KD die jou vertelde dat de naam 'al geclaimd is'. Not my words.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:59:02 #129
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96107014
Inderdaad was het KD die dat schreef toen ik de naam noemde, ik heb ook niet gezegd dat jij er verder richting mij ook maar enig woord aan vuil maakte hoor. Ik denk ook helemaal niet dat je het mij kwalijk neemt ofzo, ik ben clearly een 'nieuwe', dus kon het ook niet weten.

Maar ik begrijp dat je het icon niet ziet in de quote? Het was deze }:|
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96107254
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef Lot_1 het volgende:
ben wel benieuwd hoe jullie zouden reageren als je hetzelfde zou overkomen als mijn schoonzus.
Zij heeft haar zoontje g ideon genoemd, en een jaar later noemde haar zus haar zoontje g idean... Schoonzus was not amused :P

en voor in de toekomst: ik zou hier zeker wel namen vandaan jatten (handig die inspiratie) en zolang ik je niet regelmatig zie zou je waarschijnlijk geen pm krijgen :Y) maar ik snap het hele unieke namen idee sowieso niet zo. Ik zou ook eerder vereerd zijn. Ik heb meerdere neven en nichten met dezelfde naam dus ik ben 't waarschijnlijk gewend :)
Nou dat vind ik wel not done als je zus maar 1 letter verschil in de naam van haar kind heeft. Dat is gewoon echt te dichtbij. Net als de zus van Miss Sly geloof ik die stennis schopte over de naam Senna en volhoudt dat ze een eventuele dochter ook zo gaat noemen.
Hier op fok kan me niet zo boeien. In de kleuterklas kan je ook zo 3 andere kindjes met dezelfde naam tegen het lijf lopen al dacht je wellicht nog zo origineel te zijn. Of je moet zoals iemand die ik ken er een naam voor plakken en je kind met een dubbele naam laten lopen op school omdat er al iemand in de klas zo heette :')

In ieder geval, post dan gewoon helemaal lekker geen namen hier als je niet wilt dat iemand er inspiratie voor op doet. En sorry KD ik vind dat in het geval van Matilda dus niet anders dan de andere lijsten die je hier neer gezet hebt.
Wat een gedoe over mensen waar je gewoon voornamelijk mee op een forum schrijft en elkaar over het algemeen hooguit één keer per jaar wellicht bij een meet ziet.

Ik heb in ieder geval wel andere zaken om me druk over te maken dan zulk soort dingen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96107280
Stelletje hormonsters :P

Hier een vervelende situatie gehad NA de geboorte van Hannah. Kennelijk had mijn schoonzusje ooit eens verteld aan mijn man dat zij een meisje Hannah zouden noemen. Mijn man (type ene oor in, andere oor uit) heeft dat iig nooit aan mij verteld en hij wist er ook niets meer van.
Ze is na Hannah's geboorte nog maanden boos geweest over de naam. Triestheid ten top.

Ik vond het juist heel tof dat Flowerbox toevallig 2 weken eerder dezelfde naam had voor haar dochtertje in Z&G
pi_96107490
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef octopussy het volgende:

Hier een vervelende situatie gehad NA de geboorte van Hannah. Kennelijk had mijn schoonzusje ooit eens verteld aan mijn man dat zij een meisje Hannah zouden noemen. Mijn man (type ene oor in, andere oor uit) heeft dat iig nooit aan mij verteld en hij wist er ook niets meer van.
Ze is na Hannah's geboorte nog maanden boos geweest over de naam. Triestheid ten top.
Tja dat is even slikken wellicht maar smaak in namen veranderd in de loop der jaren heen en je moet het bij je partner er ook nog maar door zien te krijgen al heb jij die naam al eeuwen in je hoofd.
Er zijn zoveel namen. Je vindt heus wel een andere naam die je ook geweldig vindt denk ik dan maar.
The way you rock'n'roll
  donderdag 28 april 2011 @ 21:09:56 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96107778
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef __Isis__ het volgende:
Inderdaad was het KD die dat schreef toen ik de naam noemde, ik heb ook niet gezegd dat jij er verder richting mij ook maar enig woord aan vuil maakte hoor. Ik denk ook helemaal niet dat je het mij kwalijk neemt ofzo, ik ben clearly een 'nieuwe', dus kon het ook niet weten.

isis, innepin heeft links boven in de hoek ook een icoontje geplaatst, dat wordt een 'post icon' genoemd.
in de haak.
pi_96107808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef __Isis__ het volgende:

Nee, dat bedoel ik niet met posticon. Elke post heeft z'n eigen plaatje, normaal gesproken gewoon een saai briefje, in dit geval een hartje, in het geval van de quote een :D
(Dat laat dan zien dat je dus niet al te serieus moet opvatten wat ik vervolgens zeg... mijn welgemeende excuses als dat niet zo is overgekomen!)
En verder idd, ik neem je niks kwalijk. Ergens wil ik natuurlijk uniek zijn en het enige kind met een bepaalde naam hebben (zeker in een korte periode) maar dat betekent natuurlijk niet dat jij die naam niet mag kiezen :+
  donderdag 28 april 2011 @ 21:11:21 #135
176471 oh-oh
pi_96107869
:D Hier heb ik al sinds onze studententijd de naam Ava geclaimd vanwege mijn onvoorstelbaar leuke oppaskindje met die naam. Best sneu, want 2 vriendinnen en mijn zusje hadden die naam dus ook graag willen gebruiken, 1 vriendin kreeg 3 zonen, 1 vriendin noemde haar dochter Eva ipv Ava, en mn zusje nam Nova ipv Ava, maar ze zeiden alledrie dat ze graag Ava genomen hadden als ik die naam niet al al die tijd geclaimd had.
En ik neem niet eens meer een kind :@
Dus dat vind ik eigenlijk best wel kut achteraf :') voor hun dan :P
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:11:58 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96107911
haha, typisch een gevalletje oh-oh! ;)
in de haak.
pi_96107934
Wow das ook wel een sterk verhaal oh-oh! :o
pi_96108024
Wel ontzettend loyaal van hen allemaal oh-oh!
The way you rock'n'roll
  donderdag 28 april 2011 @ 21:14:12 #139
176471 oh-oh
pi_96108031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef trui het volgende:
haha, typisch een gevalletje oh-oh! ;)
Ja oeps he :')
Maar wel heel lief dat die hele kliek die de naam even mooi vond / vind als ik dr dus wel rekening mee gehouden heeft :@
Ze mopperen er wel nog es over tegen me, dat ik hun verplicht ben die Ava nog te fabriceren _O-
( Groucho Marx )
pi_96108177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja oeps he :')
Maar wel heel lief dat die hele kliek die de naam even mooi vond / vind als ik dr dus wel rekening mee gehouden heeft :@
Ze mopperen er wel nog es over tegen me, dat ik hun verplicht ben die Ava nog te fabriceren _O-
Je volgende chineesje zo noemen? :P
The way you rock'n'roll
pi_96108198
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef octopussy het volgende:

Ik vond het juist heel tof dat Flowerbox toevallig 2 weken eerder dezelfde naam had voor haar dochtertje in Z&G
He! Hier precies hetzelfde! Zelfde naam, maar dan zonder de laatste H. Beste vriendin van mijn vriendin balen, want zelfde naam voor hun nog te verwekken kindje. Mijn zusje flapt er verbaasd uit dat ze dezelfde naam in gedachten had voor die van hun. Niet dat ze echt boos waren (nou ja, die vriendin baalde wel een beetje boel), maar vreemd was hetw el.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 28 april 2011 @ 21:17:44 #142
176471 oh-oh
pi_96108284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je volgende chineesje zo noemen? :P
_O- Ik moet geen teefjes, mijn ene per ongeluk gekregen teef heb ik meteen een jongensnaam gegeven :+
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:17:49 #143
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96108288
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet met posticon. Elke post heeft z'n eigen plaatje, normaal gesproken gewoon een saai briefje, in dit geval een hartje, in het geval van de quote een :D
(Dat laat dan zien dat je dus niet al te serieus moet opvatten wat ik vervolgens zeg... mijn welgemeende excuses als dat niet zo is overgekomen!)
En verder idd, ik neem je niks kwalijk. Ergens wil ik natuurlijk uniek zijn en het enige kind met een bepaalde naam hebben (zeker in een korte periode) maar dat betekent natuurlijk niet dat jij die naam niet mag kiezen :+
Oh hahaha :? dat wist ik dus inderdaad niet...
Ik begrijp je zeker hoor, ik vond het ook wel een beetje jammer dat de naam hier op fok! al onderwerp van gesprek was, ik dacht wel een redelijk unieke naam te hebben bedacht. Ik ken maar 1 meisje dat zo heet en dat is dan het nichtje van een vriend van mijn lief, die ook niet in de buurt woont. Anyway, fijn dat je het even verduidelijkt en excuses zijn natuurlijk helemaal niet nodig! We gaan gewoon allebei voor een Olivia! O+ Tegen de tijd dat jij bevalt zijn ze die van mij hier allang al weer vergeten. :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96108502
KD, Doris is zo leuk! Als ik opnieuw zou mogen kiezen, zou ik misschien wel...

Lotus vind ik ook nog steeds erg mooi trouwens, stond hier in de top drie. Jammer alleen van de wc-rolhouders en de hagelslag.
pi_96108504
:D oh-oh hahaha
dan maar een hond erbij :+

Mijn zusje mept me altijd met lijstjes om de oren van namen voor haar denkbeeldige 'ooit' kinderen. En ondanks dat ik weet (en toentertijd wist) dat het echt nog wel jaren duurt voor ze kindjes hoopt te krijgen en ondanks dat ze die namen misschien niet eens neemt, van die namen blijf ik af, dat is niet eens een optie.
Er zijn een paar namen bij die al terug komen sinds zij 15 was ofzo, daar kom ik gewoon niet aan, zelfs als B. en ik allebei lyrisch waren over die naam is het gevoelsmatig voor mij gewoon haar naam.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 april 2011 @ 21:23:23 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96108712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
De namen van de kinderen op het kinderdagverblijf zijn wel typisch: Lena, Ivan, L O U, S T E E F, V E S P E R, A L E X A N D E R, Y A N N I C K, M A R I A... Er is een vreemde eend in de bijt. Die eend heet Jayden. :+
Ik dacht: wie noemt zijn kind nou 'nder'?
zie originele post van Claudia
pi_96108720
Poe nee zo zusjepesten zou ik ook echt niet doen (als je ervan afweet iig). Gideon en Gidean :o Hoe verzin je het.

Gelukkig hebben mijn broer en ik heeeeel erg verschillende smaken - Ik noem mijn dochter Willow, hij noemt zijn zoon D i r k. Hoe verschillend wil je het hebben :7

@Huup, maar je hebt het over meerdere lijstjes... zijn dat niet inmiddels al honderden namen dan, waar je van af moet blijven? :o
pi_96108819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
KD, Doris is zo leuk! Als ik opnieuw zou mogen kiezen, zou ik misschien wel...

Lotus vind ik ook nog steeds erg mooi trouwens, stond hier in de top drie. Jammer alleen van de wc-rolhouders en de hagelslag.
zo heet t asokind van de buren dus lotus vind ik ook niets meer, vroeger wel :)

en Doris vind ik heeel heeel leuk, maar vriendlief heeft er zijn bedenkingen over en zou t leuker vinden voor een jongen. ik niet :+

Maar mallebabberds! Ik ben op vakaaaaaaaantie naar Egypte, ik zal aan jullie denken als ik allinclusive lig te walvissen tussen de haaien ;( (sharm el sheikh)

kusjes!
pi_96108962
Lief Huup. Maar als je elke week weer een andere naam hoort, dan wordt het wel lastig. In zo'n geval zou ik wel even vragen of ze het een probleem zou vinden als je 1 van die namen kiest. Misschien vindt ze het heel tof juist.

Als ik had geweten dat Hannah DE naam was voor mijn schoonzusje, dan had ik echt wel een andere naam gekozen. Ik heb niet een speciale emotionele binding met die naam (nouja, voorheen dan). Ik ken zelfs niemand die zo heet behalve mijn eigen dochter.
pi_96108988
Ik vind Lente ook eigenlijk best wel een Doris. O+
pi_96109017
Veel plezier KD! *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 21:29:01 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96109114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

tis dat het hier echt een meisje wordt... want ik vind Ivan ook zooooooo mooi :)
Ivon dan dan?
pi_96109132
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef innepin het volgende:
Poe nee zo zusjepesten zou ik ook echt niet doen (als je ervan afweet iig). Gideon en Gidean :o Hoe verzin je het.

Gelukkig hebben mijn broer en ik heeeeel erg verschillende smaken - Ik noem mijn dochter Willow, hij noemt zijn zoon D i r k. Hoe verschillend wil je het hebben :7

@Huup, maar je hebt het over meerdere lijstjes... zijn dat niet inmiddels al honderden namen dan, waar je van af moet blijven? :o
Valt mee hoor, sowieso is driekwart al geen issue vanwege smaakverschil :P maar het meeste is ook meer moment-afhankelijk bij haar. Dan weet ze een maand later la niet meer dat ze die naam geopperd had.

Ik heb het meer over de namen die consequent terugkomen op al die lijstjes, 1 al sinds ze 15 is en 2 andere ook al minstens 7 of 8 jaar. Dat valt best te overzien ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 april 2011 @ 21:29:24 #154
176471 oh-oh
pi_96109137
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
:D oh-oh hahaha
dan maar een hond erbij :+

Mijn zusje mept me altijd met lijstjes om de oren van namen voor haar denkbeeldige 'ooit' kinderen. En ondanks dat ik weet (en toentertijd wist) dat het echt nog wel jaren duurt voor ze kindjes hoopt te krijgen en ondanks dat ze die namen misschien niet eens neemt, van die namen blijf ik af, dat is niet eens een optie.
Er zijn een paar namen bij die al terug komen sinds zij 15 was ofzo, daar kom ik gewoon niet aan, zelfs als B. en ik allebei lyrisch waren over die naam is het gevoelsmatig voor mij gewoon haar naam.
_O- God nee, ik heb dr al veel te veel :')
Dat is zo fijn aan honden, ik wil ooit graag terug naar 3 ipv 5, dat kun je met kids weer niet :+
En ik heb al die tijd alleen maar Ava geroepen, dus heel moeilijk heb ik het ze niet gemaakt, alleen knap lullig dat ze allemaal net ook die naam zo leuk vonden :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:30:32 #155
176471 oh-oh
pi_96109218
Oh, fijne vakantie Doos :P :W
( Groucho Marx )
pi_96109343
Ik heb trouwens wel al een jongensnaam voor een eventueel toekomstig mannetje, maar die ga ik niet noemen :P

KD, geniet van je Ferkansie. De rode zeekust is tof O+
pi_96109436
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens wel al een jongensnaam voor een eventueel toekomstig mannetje, maar die ga ik niet noemen :P
Zou ik ook niet doen, want ik heb nog een jongensnaam nodig en ik jat 'm zo van je!

KNIPOOGKNIPOOGKNIPOOGKNIPOOG

@Kleurdoos fijne vakantie! en verder knuffelkroellalalagoedmaakpraatjeetcetera vriendjes enzo.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:34:32 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96109549
Gisteren gehoord dat kennisje 2 meisjes heeft gekregen: D a e y en L i v v (ja, met 2 keer een v) not my cup of tea en ik zou niet weten hoe je de eerste uit moet spreken.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:35:56 #159
176471 oh-oh
pi_96109638
Gewoon als Day denk ik.
Liv vind ik wel heel leuk.
Livv vind ik dr over :P
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:37:07 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96109727
Ik vind Amélie leuk O+ , maar mijn man niet ;(

Wij hebben trouwens voor Harry heel lang K eith H arvey in ons hoofd gehad, maar uiteindelijk wilde we toch liever hem vernoemen naar het overleden broertje van mijn man en die had een Franse naam.
Dus is het toch L é o n C y r i l l e geworden. Eigenlijk vind ik zijn 2e naam zo mooi, dat ik hem ook wel als 1e naam had willen geven maar dat vonden we toch net iets té.
pi_96109750
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

zo heet t asokind van de buren dus lotus vind ik ook niets meer, vroeger wel :)

en Doris vind ik heeel heeel leuk, maar vriendlief heeft er zijn bedenkingen over en zou t leuker vinden voor een jongen. ik niet :+

Maar mallebabberds! Ik ben op vakaaaaaaaantie naar Egypte, ik zal aan jullie denken als ik allinclusive lig te walvissen tussen de haaien ;( (sharm el sheikh)

kusjes!
oeh sheikh! noem em sheikh! :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96109902
Livv?
Oeh!
Olivvia! NOG BETER OMG!

:+
pi_96110635
:o wat een discussies! Nou, bij deze alvast: de naam voor een jongetje hebben wij al een jaar of 6 geleden bedacht. Voor een meisje weten we het nog niet, ik vind een aantal namen die hier al gegeven zijn heel leuk, maar we zien wel. Ik denk dat ik daar geen pm voor zou sturen, dus dan ook alvast mijn excuses :+
pi_96110769
Olivia vind ik trouwens héél leuk, maar gaat hem hier niet worden.
pi_96112347
Olyvvya.
pi_96112528
Ik kende vroeger een meisje dat Elvira heette. Ik wilde zo graag ook Elvira heten. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 22:10:41 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96112640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kende vroeger een meisje dat Elvira heette. Ik wilde zo graag ook Elvira heten. :')
Ik ken ook een meisje dat E lvira heet.
En haar zusje heet R osalie O+
pi_96113632

~O>
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:03:32 #169
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96138232
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef innepin het volgende:
Huuu ik blijk nogal een reputatie te hebben wat namen betreft zeg :o Sjezus, wat een onzin? Van Olivia heb ik een paar keer "MIJN!" geroepen, maar iedereen die de vette knipoog daarbij over het hoofd gezien heeft, let echt niet goed op.

En wb het Willowgebeuren, ik zou er geen moeite mee hebben als iemand de naam gebruikt. Ik zou er wel moeite mee hebben als ik niet ff een PMetje krijg daarover, dan valt t wat rauw op mn dak. Dat heb ik toen ook uitgelegd.

Dus. Groof, jouw opmerking valt me dan ook vies tegen. Afkeurender nog wel :{
Ja, want ik postte toen ook zoveel. :D! En ik wist niet eens dat jouw kindje Willow heette EN het is Jasmin haar tweede naam.

Serieus wat een drama, je kent elkaar amper, sterker nog ik ken jou helemaal niet zelfs. En niet alleen jij hoor, ook met de naam Ayden. Let's get real, je zult nooit een unieke naam hebben tenzij je over je keyboard een faceroll doet met resultaat "jwfdkn" ofzo. Al zou mijn broertje zijn kindje Jasmin Yade Willow April noemen, zou het me nog niet boeien. Ik snap dat geclaim van die namen echt niet.

Speaking off, mag Jasmin Willow erin!
pi_96145986
Mijn face rollkind zou '4r56y78ui' heten. En daar wil ik bij deze graag patent op. :+
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:58:41 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96149900
pffff OMG gaat het daar nu nog over ;)
ik heb geen patent op geen enkele naam...
Evie's zijn dr inmiddels in overvloed.. gelukkig alleen niet in mijn naaste omgeving...;)
en meisje nr 2 dr naam staat al vast;
en wordt geen Ivanka of Ivon oid.... tis veeeeeeel mooier :)
pi_96150628
Ik hoorde vandaag: E L V I. Of E L V Y.
pi_96150816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja, want ik postte toen ook zoveel. :D! En ik wist niet eens dat jouw kindje Willow heette EN het is Jasmin haar tweede naam.

Serieus wat een drama, je kent elkaar amper, sterker nog ik ken jou helemaal niet zelfs. En niet alleen jij hoor, ook met de naam Ayden. Let's get real, je zult nooit een unieke naam hebben tenzij je over je keyboard een faceroll doet met resultaat "jwfdkn" ofzo. Al zou mijn broertje zijn kindje Jasmin Yade Willow April noemen, zou het me nog niet boeien. Ik snap dat geclaim van die namen echt niet.

Speaking off, mag Jasmin Willow erin!
Uhhhhh wtf?
Waar slaat deze reactie op? :o
pi_96150948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi & lief, maar misschien niet meer voor een volwassen vrouw.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96150988
In de Kek Mama: Rebbel (voor een meisje).
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:05:42 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96152897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...
weet alleen niet hoe je het schrijft... kan ook nog Elfi?

Rebbel is niet mijn stijl....
pi_96153192
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
:X verschrikkelijk. arm kind.
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:22:08 #178
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96153675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
pffff OMG gaat het daar nu nog over ;)
ik heb geen patent op geen enkele naam...
Evie's zijn dr inmiddels in overvloed.. gelukkig alleen niet in mijn naaste omgeving...;)
en meisje nr 2 dr naam staat al vast;
en wordt geen Ivanka of Ivon oid.... tis veeeeeeel mooier :)
Kira?

Of Sharon <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96154376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:12 schreef Popples het volgende:

[..]

:X verschrikkelijk. arm kind.
Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:38:36 #180
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96154588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.
pi_96154677
Ik vind Rebbel wel een leuke klank hebben.
pi_96154698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.
:') Zo heet mijn kat
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_96154950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...
weet alleen niet hoe je het schrijft... kan ook nog Elfi?
Ja, Elfi :Y. Althans, zo ken ik de naam. Zou 'm zelf niet kiezen, maar vind het op zich wel een mooie, lieve naam. :)
pi_96155791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Jurk het volgende:

[..]

:') Zo heet mijn kat
Kek Mama voor een kat? das ook raar :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96155976
De Kek Mama is echt een vreselijk tijdschrift. Heerlijk om te lezen als ik in bad ga. c_/
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:09:45 #186
238474 Jeetjejom
pi_96156229
Ik ben ook geen Kek mama-fan. In de Kinderen stonden bij de geboortes iig alleen maar normale namen, hier nix spannends te melden.
Jouw warmte is genoeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 april 2011 @ 21:10:55 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96156295
zouden Gerard Arent (Geert) en Yolanda aan de lijst teogevoegd mogen worden?

Jan staat er ook in, dus m'n andere kids ook :P :-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96156561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
De Kek Mama is echt een vreselijk tijdschrift. Heerlijk om te lezen als ik in bad ga. c_/
Hoe kom je toch aan die tijdschriften jij :? wie koopt zoiets nou... heeeerlijk al die mode-non-issues O+ c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96157126
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hoe kom je toch aan die tijdschriften jij :? wie koopt zoiets nou... heeeerlijk al die mode-non-issues O+ c_/
Als ik nou baby's blijf maken blijf ik ook gratis tijdschriften krijgen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:37:48 #190
298315 SacreCoeur
pi_96160528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Rebbel wel een leuke klank hebben.
Ja dat vind ik dus ook..
Maar dan wel heel snel uitgesproken dus niet re-bel maar gewoon rebbel in 1 adem :P
pi_96160805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.
Ik ook niet.
Kind zal vast wel vaker gepest worden. Vooral anders genoemd worden dan het bedoeld was.
zou dat mijn kind echt nooit aan doen.
mama van 3 kids!
pi_96173809
Gisteren in het z-huis geboren
Z i o n
Ik heb het de vader wel 10x hoor spellen via de telefoon
pi_96177717
Zion, is dat niet het heilige land van de Rastafari´s?
pi_96181914
Beetje suf als je dat 10 keer moet spellen; dan heb je geen bijster intelligente gesprekspartner.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:46:02 #195
298315 SacreCoeur
pi_96182161
Ik dacht dat jongensnamen moeilijk waren, en dan heb je het opeens. :7
pi_96182195
By the rivers of Babylon, there we sat down
ye-eah we wept, when we remembered Zion.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:20:40 #197
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96183240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren in het z-huis geboren
Z i o n
Ik heb het de vader wel 10x hoor spellen via de telefoon
Ja der was ook een jochie met die naam toen ik in amerika was..
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:15:39 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96187353
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
Beetje suf als je dat 10 keer moet spellen; dan heb je geen bijster intelligente gesprekspartner.
misschien was 't in 10 verschillende telefoongesprekken. :)
in de haak.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:22:50 #199
176471 oh-oh
pi_96187687
Zion is toch best een bekende naam?
Zoon van Lauryn Hill en Rohan Marley heet ook zo O+
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 11:15:57 #200
43556 miss_dynastie
pi_96287763
In de krant van vandaag een Hayley-Jay, tweelingzusje van Wilhelmus :o
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:18:46 #201
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96287852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Drie keer :o :o :o
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:23:56 #202
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96288029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat past echt wel niet bij elkaar.

Om over de naam zelf nog mar te zwijgen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:24:29 #203
176471 oh-oh
pi_96288053
_O- Omg echt bonuspunten voor de gruwelijke naam en de gruwelijke combi _O-
Tweeling nog wel :')
( Groucho Marx )
pi_96289754
Wow!
Gokje: zou de vader de ene naam hebben bedacht en de moeder de andere? :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:14:07 #205
176471 oh-oh
pi_96289802
:D Dat denken wij ook van Jeremy en Willem uit de bus ja, dat is geen tweeling though.
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 12:14:07 #206
5428 crew  miss_sly
pi_96289803
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Beregd het volgende:

[..]

Dat past echt wel niet bij elkaar.

Om over de naam zelf nog mar te zwijgen.
Ik vind dat namen nogal snel bij elkaar (gaan) passen, maar dit is inderdaad echt onmogelijk. Volgens mij past dat na 20 jaar de tweeling bij de namen noemen nog steeds niet bij elkaar :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:14:10 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96289806
Beide namen zijn flink ehm... :') :X
:o
Idd Innepin: Jij mag het jongetje verzinnen en ik het meisje! :X
pi_96289992
Sara
Marit
Mare
Anne

Michiel
Kris / Chris

O+
pi_96290353
:D hahaha omg wat afschuwelijk _O-
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 12:32:43 #210
43556 miss_dynastie
pi_96290408
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef innepin het volgende:
Wow!
Gokje: zou de vader de ene naam hebben bedacht en de moeder de andere? :D
Denk het ook. En daarom, lieve mensen, is het recht van VETO!!!!! bedacht :P
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 12:40:38 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_96290696
ik liep vandaag in de action en daar liep een vrouw te roepen: engel!
nou ben ik snipverkouden en hoor ik daardoor slecht, dus ik dacht: dat hoor ik vast verkeerd.
maar nee hoor die hele action door: engel!
je kind engel noemen :{
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:51:04 #212
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96295816
het is een heel oude hollandse naam hoor! zie bijv. hier
in de haak.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 15:47:24 #213
5428 crew  miss_sly
pi_96298187
Ik had inderdaad een collega, oudere man (jaar of 60 denk ik) die ook Engel heette.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:51:53 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96298384
Of misschien een koosnaam / bijnaam?

Ik word ook wel eens raar aangekeken als ik 'smeetje' of 'Lintje'ergens roep :@
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:00:38 #215
640 snoopy
peanuts
pi_96298725
Zo ken ik ook een meisje dat Zwaan heet. Vind ik een beetje vergelijkbaar. Blijft een vreemde naam voor een meisje van nu.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:04:57 #216
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96298893
beter dan Gansje!
in de haak.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:09:38 #217
640 snoopy
peanuts
pi_96299056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:04 schreef trui het volgende:
beter dan Gansje!
Ken jij iemand die Gansje heet? :o
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:12:47 #218
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96299173
gelukkig niet! maar ik bedoelde dat ik liever Zwaan zou heten dan Gans. :)
in de haak.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:14:32 #219
640 snoopy
peanuts
pi_96299227
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef trui het volgende:
haha, zo kan ik ook wel wat verzinnen :+

Mijn oma werd vroeger altijd Trui genoemd :)
pi_96300716
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Stiemie het volgende:
Of misschien een koosnaam / bijnaam?

Ik word ook wel eens raar aangekeken als ik 'smeetje' of 'Lintje'ergens roep :@
Dat inderdaad, maar dan met Apie :@
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:41:56 #221
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96305291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:14 schreef snoopy het volgende:
haha, zo kan ik ook wel wat verzinnen :+

Mijn oma werd vroeger altijd Trui genoemd :)
maar da's wel een echte naam! :P 8-)
in de haak.
pi_96307322
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef trui het volgende:
hahahaahahahah ik ken een meisje (4 jaar) die Zwaan heet!
toen ik dat hoorde was ik echt verbaasd. vind het zielig voor een kind die zo heet
vooral als zij/hij ouder wordt, kan die mee gepest worden
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:43:32 #223
640 snoopy
peanuts
pi_96308654
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef trui het volgende:

[..]

maar da's wel een echte naam! :P 8-)
Maar haar echte naam was Truus.
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 20:04:28 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_96309833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik had inderdaad een collega, oudere man (jaar of 60 denk ik) die ook Engel heette.
ik weet heus wel dat het een ouderwetse naam is, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn kind hedentendage nog engel wil noemen :X
pi_96317205
Er zitten twee nieuwe kindjes in de groep van Ivan en Lena, waaronder een M I A.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:45:32 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96323367
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten twee nieuwe kindjes in de groep van Ivan en Lena, waaronder een M I A.
ik vind Mia een leuke naam! heeft hier ook op het lijstje gestaan :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:45:40 #227
251975 kissaa
fka: kissa
pi_96323374
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is toch een normale (misschien ietwat ouderwetse) naam?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:46:54 #228
176471 oh-oh
pi_96323444
Mia is alweer een poosje hip hoor :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:59:02 #229
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96324031
dat vind ik toch echt niks. Mia.
pi_96324460
Mia, ik vind hem leuk!
Moet aan deze Mia denken:
Of aan deze Mia!
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:12:15 #231
176471 oh-oh
pi_96324611
En aan Mia van Californication :')
( Groucho Marx )
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:17:59 #232
251975 kissaa
fka: kissa
pi_96324837
Mia Farrow :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 07:55:33 #233
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96329156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef snoopy het volgende:
Maar haar echte naam was Truus.
beide zijn afgeleiden van Geertruida.

Mia vind ik niet zo mooi. (dat geldt ook voor Lia, Ria en Tia).
in de haak.
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:05:52 #234
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96329986
Maar Oeke, das em ai ee.

En @trui, dat vind ik dus ook ;)
Mia, Ria, Tia, Pia, Lia, Fia, Sia, Kia
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:06:29 #235
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96329997
Mijn mama heet Mia... Mama Mia! ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96330292
Mijn moeder heet M aria G eertuida W illy. Roepnaam M ary :+
pi_96330834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:45 schreef kissaa het volgende:

[..]

Dat is toch een normale (misschien ietwat ouderwetse) naam?
We plaatsen hier toch niet alleen bizarre namen?
pi_96331064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 07:55 schreef trui het volgende:
Mia vind ik niet zo mooi. (dat geldt ook voor Lia, Ria en Tia).
Die laatsten vind ik ook niet zo mooi. Maar Mia wel. :D

Over aparte namen dan, ik ken een jongetje dat E ckhart heet. Ik vind het leuk! O+
Maar ik vind Trui ook leuk. Ik houd wel van ouderwetse namen.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 09:53:38 #239
5428 crew  miss_sly
pi_96331108
Ik vind Mia wel leuk! En Lia ook, de rest weer minder.

Ik zag net dat bij Senna op de groep een kindje (jongetje denk ik) B oet heet. Ook een ouderwetse naam, geloof ik, maar ik vind het denk ik toch minder.
Er zit ook een Cato O+ is ook een leuk meisje.
pi_96331114
Ik houd ook van ouderwets, oeke. Voor een jongen vind ik Egon leuk.
pi_96331207
Egon is inderdaad ook leuk en B oet vind ik ook leuk, alhoewel ik zou twijfelen of het een meisjes of jongensnaam is.
Ik heb zelf nog Kik en Nol op mijn lijstje gehad, maar de eerste is afgeschoten door P. en de tweede vond ik toch te. Alhoewel ik de klank ook wat vind hebben.
Maar goed, veel mensen zullen dat helemaal niks vinden.
pi_96331245
Waar ik opgegroeid ben heette menig oude boer Nol.
pi_96331280
Haha, ja, of van die oude mannetjes in Amsterdamse kroegen.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 10:02:24 #244
5428 crew  miss_sly
pi_96331353
Mijn collega N oel noemen we ook wel eens Nol.
Mijn andere collega heet E gor, vind ik ook een leuke naam.

En dan hebben we nog een paar zakenrelaties, genaamd I ds en W atze.
pi_96331535
Ik kan me trouwens helemaal geen Kik of Nol bij je zoon voorstellen, oeke. Kobus is echt de perfecte naam voor hem.

Bij Ivan zie ik wel een Max voor me, maar niet bijvoorbeeld een Luuk.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:10:50 #246
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96331576
Ik heb een collega's die heten:
Z ami rah (nederlands meisje).
Ni ki (jongen)
I var (jongen)
N ice (jongen)
Wi tte (jongen)
Sjouw tje (meisje)
In ga (meisje)

En wel grappig dat er vorige maand een collega was bevallen van: Lente Evi <3
pi_96331704
Wij hebben een I var in huis.

woensdag 4 mei 2011 @ 10:15:24 #248
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96331716
;')
pi_96332930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef calilov3 het volgende:
Ik heb een collega's die heten:

Wi tte (jongen)

Ik had op het MBO iemand bij me in de klas die zo heet! Zou het dezelfde zijn? :D Die ik ken moet nu ongeveer 26 jaar zijn

Mia vind ik leuk! Maar niet voor hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:56:23 #250
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96333139
Volgens mij heb ik bij de verloskundige een geboortekaartje zien hangen van een een Lente Evi, was dat in Overijssel toevallig?
pi_96333440
Ik had tijdens de studie een groepsgenootje die Ander heette... vond ik ook wel apart...
Een Ivar ken ik ook wel, vind ik zelf niet echt wat als naam.
Maar wat een aparte namen vinden jullie allemaal zeg :o
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 11:07:04 #252
5428 crew  miss_sly
pi_96333549
Ow een vriend van ons heet A ndras, dat vond ik ook erg mooi.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:10:13 #253
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96333681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef krijtlijk het volgende:
Volgens mij heb ik bij de verloskundige een geboortekaartje zien hangen van een een Lente Evi, was dat in Overijssel toevallig?
Nee omg Amsterdam
Kennelijk erg populair!
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:12:24 #254
298315 SacreCoeur
pi_96333781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Ow een vriend van ons heet A ndras, dat vond ik ook erg mooi.
Leuk!
Andreas is ook mooi.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 11:13:28 #255
5428 crew  miss_sly
pi_96333826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Leuk!
Andreas is ook mooi.
Yep, maar ik vond A ndras dan net wat aparter. Het zou een optie zijn geweest, maar misschien iet vanwege de vriend zo dichtbij. Gelukkig kregen we een dochter :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:21:29 #256
298315 SacreCoeur
pi_96334134
Sinds ik de naam Rio voor een meisje ergens voorbij zag komen ben ik ook verkocht.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:27:06 #257
640 snoopy
peanuts
pi_96334370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef oeke het volgende:

[..]

Die laatsten vind ik ook niet zo mooi. Maar Mia wel. :D

Over aparte namen dan, ik ken een jongetje dat E ckhart heet. Ik vind het leuk! O+
Maar ik vind Trui ook leuk. Ik houd wel van ouderwetse namen.
En Sien?
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:42:01 #258
298315 SacreCoeur
pi_96334969
Munifer :D
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 11:48:31 #259
5428 crew  miss_sly
pi_96335244
Ow, ik ken ook een Ernie (vrouw) en dat vind ik zo'n stomme taart! Dus die naam kan bij mij sowieso niets goeds doen :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:52:47 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96335420
Ik zat vroeger bij een Adelhart in de klas. Dat vind ik nu nog steeds een rare naam :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_96335747
Egon vind ik ook een mooie naam. Maar het deed mijn vriend teveel aan de verzekeringsmaatschappij denken :')

Duco vind ik ook mooi, maar ook dat vond hij om een duistere reden geen mooie naam ;)

Hetzelfde geldt voor Hugo, Evert, Joran (al kan ik me bij de laatste iets voorstellen :P)
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:10:09 #262
298315 SacreCoeur
pi_96336099
Ik moet je vriend wel een beetje gelijk geven :P
pi_96336251
Munifer _O-
Duco ken ik wel als naam, maar de persoon die erbij hoort wordt altijd Duinkonijn genoemd, dus dan houdt het voor mij al weer op... :+
Hugo vind ik ook wel tof, Evert gaat, Joran idd ook niet (meer).
Mijn broertje heet dan weer Jaron, vind ik ook nog wel tof. En zijn vriendinnetje Janel... tja (sjaanel dus in uitspraak).
pi_96336345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef juttertje het volgende:
Egon vind ik ook een mooie naam. Maar het deed mijn vriend teveel aan de verzekeringsmaatschappij denken :')
En niet aan De Grot? Dat zegt dan meer over hem. :+
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:18:14 #265
176471 oh-oh
pi_96336410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef Lijnloos het volgende:
Munifer _O-
Duco ken ik wel als naam, maar de persoon die erbij hoort wordt altijd Duinkonijn genoemd, dus dan houdt het voor mij al weer op... :+
Hugo vind ik ook wel tof, Evert gaat, Joran idd ook niet (meer).
Mijn broertje heet dan weer Jaron, vind ik ook nog wel tof. En zijn vriendinnetje Janel... tja (sjaanel dus in uitspraak).
Jaron vind ik leuk!
Mijnes heet Jordan, we noemen hem al 15 jaar "tandenborstel" :')
( Groucho Marx )
pi_96336511
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En niet aan De Grot? Dat zegt dan meer over hem. :+
Die moest ik ook even google'n hoor :D
Ik moet vooral aan Egon Kracht denken, de contrabassist
pi_96338185
Hmm nu we zeker weten dat we een zoon krijgen vind R onze naam ineens iet meer zo heel leuk.
Dus help.....
Een langere naam zoeken we. Liever niet met de M of L beginnen.
pi_96338943
Mikael, Leander en Olivier
Mikael, Leander en Kilian / Kylian / Gilian
Mikael, Leander en Valentijn
Mikael, Leander en Dominic/Dominique
Mikael, Leander en Daniël
Mikael, Leander en Benjamin
Mikael, Leander en Sebastiaan
Mikael, Leander en Christopher
Mikael, Leander en Boudewijn
Mikael, Leander en Roderick
Mikael, Leander en Christiaan
Mikael, Leander en Antonie
Mikael, Leander en Sylvester
Mikael, Leander en Joachim/ Joaquin
Mikael, Leander en Jonathan
Mikael, Leander en Julius
Mikael, Leander en Florian
Mikael, Leander en Samuel
Mikael, Leander en Nic(h)olas / Nicolai
Mikael, Leander en Waldemar
Mikael, Leander en Diederik
Mikael, Leander en Romano
Mikael, Leander en Nathaniël
Mikael, Leander en Gabriël
Mikael, Leander en Raphaël
Mikael, Leander en Fabian
Mikael, Leander en Jurria(a)n
Mikael, Leander en Tobias / Tobian
Mikael, Leander en Gideon
Mikael, Leander en Alexander
Mikael, Leander en Matthias
Mikael, Leander en Joshua
Mikael, Leander en Stefano
Mikael, Leander en Timothy
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96339389
PD heb je tijd te veel?
pi_96339395
Poppedein! _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef Poppedein het volgende:
Mikael, Leander en Olivier
Mikael, Leander en Kilian / Kylian / Gilian
Mikael, Leander en Valentijn
Mikael, Leander en Dominic/Dominique
Mikael, Leander en Daniël
Mikael, Leander en Benjamin
Mikael, Leander en Sebastiaan
Mikael, Leander en Christopher
Mikael, Leander en Boudewijn
Mikael, Leander en Roderick
Mikael, Leander en Christiaan
Mikael, Leander en Antonie
Mikael, Leander en Sylvester
Mikael, Leander en Joachim/ Joaquin
Mikael, Leander en Jonathan
Mikael, Leander en Julius
Mikael, Leander en Florian
Mikael, Leander en Samuel
Mikael, Leander en Nic(h)olas / Nicolai
Mikael, Leander en Waldemar
Mikael, Leander en Diederik
Mikael, Leander en Romano
Mikael, Leander en Nathaniël
Mikael, Leander en Gabriël
Mikael, Leander en Raphaël
Mikael, Leander en Fabian
Mikael, Leander en Jurria(a)n
Mikael, Leander en Tobias / Tobian
Mikael, Leander en Gideon
Mikael, Leander en Alexander
Mikael, Leander en Matthias
Mikael, Leander en Joshua
Mikael, Leander en Stefano
Mikael, Leander en Timothy
pi_96339407
zou je bijna denken hè :+
pi_96339459
Mag je voor mij ook wel een lijstje maken. Misschien switchen we nog wel.
pi_96339593
ach man hou op..ik heb zelfs last minute doubts over onze eigen naam :') Is t m nou écht wel?? En t hielp niet dat ik dat bij vriendlief aankaartte en hij reageerde met "hmmm...jij dus ook?"... Maar wat dan wat dat wat dan???? We vinden t in ieder geval allebei vooralsnog de leukste naam die we allebei leuk vinden, maar ik vind t gewoon eng om mn kind zn levenlang een naam mee te geven waar we zelf geen bellen bij hoorden rinkelen.

Nou ja, anders sparen we wel voor een leuk alternatief tegen de tijd dat ie een eigen mening heeft :+
pi_96339611
Nou idd! Doe mij ook nog maar wat namen Poppedein :D

Rienk en?
pi_96339633
Lena en Jelle O+
pi_96339718
Nehh, jullie zijn al veel te zeker van jullie namen, das geen sport meer!

Mijn lief oppert als alternatief (Lena en) Jelte... Ik vind m lief, leuk, maar óók geen bellen...
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 13:40:31 #277
5428 crew  miss_sly
pi_96339779
In je rijtje hierboven staan zoveel ontzettend mooie namen, Poppedein! Zit daar dan echt niets voor jullie tussen?

Lena en Jens
Lena en Parker
Lena en Brent
Lena en Thijs
Lena en Noah
Lena en Sebastiaan
Lena en Andras
pi_96339815
Ik vind jelte wel leuk of
Lena en Jens
pi_96339853
Niets wat we allebei leuk vinden in ieder geval, of in ieder geval niet leuker...
Dankjewel voor je rijtje Miss :* , maar ik ga er ook gewoon niet langer over piekeren, daar komt ie vast niet eerder van :+ en ik word er alleen maar heeel onrustig van! Een eng iets vind ik t...namen geven!
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 13:43:32 #280
5428 crew  miss_sly
pi_96339923
Heel herkenbaar, Poppedein, dat je het eng vindt. Vond ik ook, ergens wel fijn dat het maar één keer hoefde :+
pi_96340013
Ik snap je wel hoor PD
Ik hoop zo dat ons kindje itt mij wel gelukkig is met zijn/haar naam
Het is iets wat je iemand voor de rest van zijn/haar leven meegeeft
pi_96340055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef Poppedein het volgende:
Nehh, jullie zijn al veel te zeker van jullie namen, das geen sport meer!

Mijn lief oppert als alternatief (Lena en) Jelte... Ik vind m lief, leuk, maar óók geen bellen...
*knip*!

Eeh.. Jelte is HEEEEEL mooi Poppedein! :+
pi_96340125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef Vlindur het volgende:

[..]

knipsel over de naam Jelte
Die staat bij mij ook heel hoog op het verlanglijstje, maar is door manlief al afgeknalt :'(
pi_96340153
*knip terug* Ik vind t een héle leuke naam Vlindur, ben benieuwd wat t bij jullie gaat worden! Ik denk een jongensnaam voor erbij!
pi_96340154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Die staat bij mij ook heel hoog op het verlanglijstje, maar is door manlief al afgeknalt :'(
Ah, dank :D
pi_96340209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Poppedein het volgende:
Rienk en *knip* O+ ...Ja ik denk dat t een Rienk en *knip* wordt, een 2e manneke erbij! (Is Yent(h)e van de baan dan?). Ik vind t een héle leuke naam Vlindur, ben benieuwd!
Jenthe zou het worden voor een meisje. Mocht het een meisje worden dan, maar ik dnek zelf een jonkje weer O+
pi_96340258
Wat een geknip weer he :D

Maar PD, je mag hem ook hoor 8-)
pi_96340433
Zo daar hebben we meteen een lijst. Zitten enkele namen tuseen die ik zelf ook al op mijn lijst heb staan.
Maar ik wil meer aprte namen. Namen die je niet vaak hoort.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:54:43 #289
640 snoopy
peanuts
pi_96340443
Ik werd laatst aangesproken door iemand hier uit de buurt. Ze heeft 2 kinderen waarvan de 2e ook Lis heet. Die is iets jonger dan onze Lis.

Nu is ze zwanger van de 3e en vertelde mij dat ze heel toevallig ook altijd al de naam Morris voor een jongetje in hun hoofd hadden. Maar de 3e is ook een meisje dus ze was eigenlijk best opgelucht omdat ze het toch wel erg raar vond om haar kinderen ook Morris en Lis te noemen.
Ik vond het wel grappig en zei dat ik dat geen probleem had gevonden omdat we elkaar nu ook weer niet zooooo goed kennen.

We spraken wat verder over namen en ik vertelde haar hoe Morris had geheten als het een meisje was geweest. Ze moest haar kin echt zo ongeveer van de grond rapen want dit bleek de naam van het meisje te worden dat nog in haar buik zit :o
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 13:58:10 #290
5428 crew  miss_sly
pi_96340611
haha snoop, dan zitten jullie wel heel erg op een lijn :D wat toevallig zeg!
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:59:43 #291
640 snoopy
peanuts
pi_96340682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef miss_sly het volgende:
haha snoop, dan zitten jullie wel heel erg op een lijn :D wat toevallig zeg!
maf hè? Ze kon er ook niet over uit.
Dus nu ben ik de enige, samen met haar man dan, die de naam van hun baby al weet :D
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:01:42 #292
5428 crew  miss_sly
pi_96340758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef snoopy het volgende:

[..]

maf hè? Ze kon er ook niet over uit.
Dus nu ben ik de enige, samen met haar man dan, die de naam van hun baby al weet :D
Ja, haha, het was waarschijnlijk zo verrassend dat moment, dat ze zich niet in kon houden :D
pi_96340777
Snoopy wel heel toevallig :D wel leuk al een naam weten die niemand weet :D

poppedein onze naam staat in jouw lijstje :D O+

mia vind ik niks aan. ook al heet mijn moeder zo.
mama van 3 kids!
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:02:51 #294
176471 oh-oh
pi_96340810
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef snoopy het volgende:
Ik werd laatst aangesproken door iemand hier uit de buurt. Ze heeft 2 kinderen waarvan de 2e ook Lis heet. Die is iets jonger dan onze Lis.

Nu is ze zwanger van de 3e en vertelde mij dat ze heel toevallig ook altijd al de naam Morris voor een jongetje in hun hoofd hadden. Maar de 3e is ook een meisje dus ze was eigenlijk best opgelucht omdat ze het toch wel erg raar vond om haar kinderen ook Morris en Lis te noemen.
Ik vond het wel grappig en zei dat ik dat geen probleem had gevonden omdat we elkaar nu ook weer niet zooooo goed kennen.

We spraken wat verder over namen en ik vertelde haar hoe Morris had geheten als het een meisje was geweest. Ze moest haar kin echt zo ongeveer van de grond rapen want dit bleek de naam van het meisje te worden dat nog in haar buik zit :o
:D Dat is wel heel grappig zeg!
( Groucho Marx )
pi_96341030
Ik vind ineens Benjamin ook heel lief.
Ik ben Benjamin ben :D
pi_96341481
Die associatie met Benjamin vind ik dan weer wat minder, brr. Enge pop. Maar verder vind ik Benjamin wel een hele leuke naam, zeker voor een jongste zoon.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:22:14 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96341608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
ach man hou op..ik heb zelfs last minute doubts over onze eigen naam :') Is t m nou écht wel?? En t hielp niet dat ik dat bij vriendlief aankaartte en hij reageerde met "hmmm...jij dus ook?"... Maar wat dan wat dat wat dan???? We vinden t in ieder geval allebei vooralsnog de leukste naam die we allebei leuk vinden, maar ik vind t gewoon eng om mn kind zn levenlang een naam mee te geven waar we zelf geen bellen bij hoorden rinkelen.

Nou ja, anders sparen we wel voor een leuk alternatief tegen de tijd dat ie een eigen mening heeft :+
Die bellen groeien wel :)
Wij hebben onze dochter ook een naam meegegeven die we allebei leuk vonden maar waar geen loftrompet bij schalde :P Hij was goed, en leuk maar niet yay wat leuk!
En nu is het de mooiste meisjesnaam die we kennen O+
Bij oudste was het andersom..die gaven we een naam mee waar we wel een klik mee hadden..en toen hij geboren was was in zo verdrietig! Of we hem wel met de juiste naam de wereld in hadden gestuurd :') Whoremones :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:22:35 #298
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96341626
Oh en je mag e naam ook wel even aan mij voorleggen..dan keur ik hem wel ff O-) :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')