quote:Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Als je nou gewoon zogauw je weet wat je krijgt, de naam noemt, hoef je iig niet bang te zijn dat iemand per ongeluk nog voor jou dé naam inpikt
je = in het algemeen he, niemand in het bijzonder!
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Why? Dat meen je niet echt toch?
Als ik hier zou lezen dat iemand de naam heeft die ik ook zou willen zou dat niet per se hoeven te betekenen dat ik het niet zou doen. Je kan toch geen recht doen gelden op een naam?
Overleg als je dezelfde hebt is natuurlijk wel heel fijn en netjes, maar zelfs dat is geen must.
Nou, dat valt wel mee (ik heb een bekende met deze naam). Gewoon een keer uitleggen dat het niet als 'k', maar als 'ts' wordt uitgesproken. Het gaat bij haar beter dan bij mij zelfs, want om de een of andere reden zijn er de laatste tijd nogal wat mensen die mijn naam met dubbel L uitspreken (why o why, het staat er niet, dus waarom zou jequote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Op z'n Balkans uitgesproken vind ik het wel leuk klinken, maar dat zie je er niet aan af als het geschreven is en qua uitspraak zal het ook wel moeilijk worden mensen dat aan het verstand te peuteren, dus ik zou het zelf iig niet doen.l
Bij een blond kindje zou ik het niet zo snel doen. Het is een stad in Egypte dus ik verwacht een kindje met een wat donkerdere huidskleurquote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan kan je alvast gaan balen want hij staat hier nu op 1
wat vinden jullie van Luxor voor een jongen?
Ik had dat er juist bij gezet om mijn oorspronkelijke 'Why?' wat te verzachten omdat ik al bang was dat je het te scherp op zou vatten...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Als ik lees hoe belangrijk het voor sommigen is, lijkt me dat een handige aanpak. Het maakt mij werkelijk geen hol uit, hoor. Wij hadden een naam en hebben die gekozen en of men die mooi vond of ook ging gebruiken of wat dan ook, vond ik werkelijk oninteressant.
dus dat "Dat meen je toch niet werkelijk?" vind ik dan weer zwaar overdreven.
ik vond het wel wat vreemd idd, dat ie eerst niet mooi was, dat je m nu weer opperde bij hem, nu wel mooi. terwijl het idd de nummer 1 is hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef innepin het volgende:
Sjezus KD je hoeft me niet te geloven als ik je 10x uitleg dat Matilda toevallig ter sprake kwam en dat ie bij Willow ook al op m'n lijstje stond. Wil je het nog gedetailleerder? D. was gister namen aan het googlen en Matilda stond genoemd op nameberry als een "als je deze naam leuk vindt, vind je deze misschien ook wel tof..."
Heeft dus geen flikker met jou te maken. En zoals ik al zei, hij staat niet per se op nr 1 maar het is wel een kanshebber geworden. 't is niet anders.
Maar waarom moet het scherp? sowieso had ik er een smiley achterstaan die het toch wel min of meer als grapje kon aanduiden, geloof ik. Bovendien, wij hebben destijds onze naam wereldkundig gemaakt, gewoon omdat wij er geen enkele noodzaak inzagen dat 20 weken later te doen. Wij vonden de verrassing of wat het dan ook is waarom mensen het wensen te bewaren niet groter met de geboorte dan op het moment dat je weet wat je krijgt. En ik begrijp al die geheimzinnigheid dus helemaal niet, dus waarschijnlijk zal ik daarom dan wel een hele rare opmerking geplaatst hebben. Ik trek me wel weer terug ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had dat er juist bij gezet om mijn oorspronkelijke 'Why?' wat te verzachten omdat ik al bang was dat je het te scherp op zou vatten...
Nou ja ten eerste ben jij eerder uitgerekend dan ik, dus dan zal ik altijd de na-aper zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vond het wel wat vreemd idd, dat ie eerst niet mooi was, dat je m nu weer opperde bij hem, nu wel mooi. terwijl het idd de nummer 1 is hier.
ik mag het idd vervelend vinden als iemand er dan met 'mijn' naam vandoor wil gaan. En als ik het me erg goed kan herinneren was jij precies zo met 'Olivia' je zegt net zelfs in je pm dat je Olivia toch maar niet doet omdat je m te vaak hoort momenteel oid. daar baal je van. idem geldt dat voor mij wbt Matilda. niet zo vreemd toch?
dus ook niet zo vreemd als ik de kanshebbers hier niet post omdat ik m graag zelf wil gebruiken en geen 2e 3e 4e of 5e matilda in een rij wil zijn.
Het moest helemaal niet scherp, daarom wilde ik het juist verzachten, dat je niet dacht dat ik jou per se ter verantwoording riep voor wat je zei.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar waarom moet het scherp? sowieso had ik er een smiley achterstaan die het toch wel min of meer als grapje kon aanduiden, geloof ik. Bovendien, wij hebben destijds onze naam wereldkundig gemaakt, gewoon omdat wij er geen enkele noodzaak inzagen dat 20 weken later te doen. Wij vonden de verrassing of wat het dan ook is waarom mensen het wensen te bewaren niet groter met de geboorte dan op het moment dat je weet wat je krijgt. En ik begrijp al die geheimzinnigheid dus helemaal niet, dus waarschijnlijk zal ik daarom dan wel een hele rare opmerking geplaatst hebben. Ik trek me wel weer terug ofzo.
Nou jij weet dat ik Aspen op de lijst had staan , daar pm'de je me zelfs overquote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Jeetjejom het volgende:
Mag Espen (Fox) ook in het lijstje?
En ik heb een dubbel gevoel bij dezelfde namen. Natuurlijk ken ik niemand irl, woont niemand in de buurt en kies ik dusdanige namen dat ik niet verwacht dat iemand er snel mee vandoor gaat. Maar als iemand zijn kind jorja of espen wil noemen mag dat, ik heb er geen patent op. Een pm zou fijn zijn, maar moet niet. Maar als ik zwanger zou zijn en ik wist dat een medezwangere dezelfde naam heeft zou ik toch wel even slikken. Maar zoals Miss al zegt, voor mij is het een big issue (en ik geloof voor kd ook wel, dus snap het wel) terwijl andere het aan hun achterwerk zal oxideren.
Ja, maar no offence, en ik zal dan in dit geval wel de trut zijn, maar je doet het in dit geval echt zelf hoor. Jij klimt a la minute in de hoogste boom door mijn reactie 'zwaar overdreven' te noemen en gooit er als volleerd dramaqueen een 'laat maar, ik trek me wel weer terug' achteraan alsof het een superdiscussie over weetikveel wat voor halszaak is.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef miss_sly het volgende:
Omdat het allemaal weer helemaal nergens over gaat en zelfs dan is het een hoop geharrewar. Ik heb daar echt zo weinig zin in....pfff.
de manier waarop vind ik alleen raar.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou ja ten eerste ben jij eerder uitgerekend dan ik, dus dan zal ik altijd de na-aper zijn.
Ten tweede lees je wel heel erg wat je wil lezen, want ik zeg juist dat Olivia JUIST NOG WEL op 1 staat, maar dat ik - omdat ie zo vaak voorkwam hier ineens - wel openstond voor andere opties.
En ik ben niet zo sneu dat ik er een mooi verhaal omheen verzin om een leugen te verbloemen. 't is zoals het is.
Laten we dit topic maar niet verder verpesten hiermee, dat lijkt me echt geheel overbodig.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar no offence, en ik zal dan in dit geval wel weer de trut zijn, maar je doet het in dit geval echt zelf hoor. Jij klimt a la minute in de hoogste boom en gooit er als volleerd dramaqueen een 'laat maar, ik trek me wel weer terug' achteraan alsof het een superdiscussie over weetikveel wat voor halszaak is.
Op de een of andere manier maak je alles zo vaak meteen persoonlijk, terwijl dat in dit geval dus echt niet nodig was, in mijn ogen dan. Ik was oprecht benieuwd of je meende wat je zei...
Laten we dat niet doen. Maar aangezien ik al een kind met naam heb en er geen volgende ronde komt, hoef ik me er verder neit druk over te maken, dus dat ga ik lekker niet doenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig zo, laten we ons maar allemaal terugtrekken anders
Olafquote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry.Het was serieus niet mijn bedoeling een of andere discussie (anders dan over 'het recht op een naam hebben') uit te lokken.
On-topic dan maar.
Het zal nooit gebeuren, maar toch...
Jongensnamen bij Sasha en Oscar?Ik blijf het leuk vinden om erover te mijmeren.
De meisjesnaam blijft staan, hoewel ik inmiddels nog wel tig andere leuke meisjesnamen kan verzinnen (Olivia zou ik echt supertof vinden) zou ik blijven bij wat we hadden.
Maar jongensnamen...
Sasha, Oscar en
En verder kom ik dus niet... Zou het een teken zijn?
Ik heb ook bij elke naam op de shortlist opgezocht hoeveel ze bij ons voorkomt de laatste jaren, ik wil geen klas met drie dezelfde namen als mijn kind (is volgens weekbladpsychologen zelfs negatief, want ze gaan vergelijken en zo), maar de toekomst heb je niet in de hand.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Kd van mij mag je Aspen best gebruiken, maar ik snap wel wat je bedoelt. Jij wil ook graag unieke namen hebben en als op een forum waar je met zeg 100 mensen (gokje hoor) post al 2x de naam voorkomt is het net iets minder uniek. Tenzij je natuurlijk de eerste met die naam was, dan ben je gewoon trendsetter
Ja maar uhhhh als ik ooit nog eens een 3e dochter zou mogen krijgen.. Elin staat op mijn lijstje... Ik zal jou en huup dan wel ff pmmenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat vind ik ook niet zo erg, er zijn inmiddels ook 2 elins bij, al mag dat nu wel stoppen
Mij alleen hoor als opperelinmaker!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja maar uhhhh als ik ooit nog eens een 3e dochter zou mogen krijgen.. Elin staat op mijn lijstje... Ik zal jou en huup dan wel ff pmmen
Paco *hihi*quote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef trui het volgende:
Oscar, Sasha en ....
Jim
Raoul
Paco
Ingmar
Victor
Vincent
Berend
Kobus
Boris!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Olaf
Vince
Kiefer
Lucas
Caleb
Lester
Axel
Miller
Boris
Ramses, Midas, Wolf, Boaz, Sebas, Julian, allemaal jongetjes uit de klas van Morrisquote:
Het ezeltje van onze kinderboerderij heet Kobus!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook
t ezeltje van de kinderboerderij hier
PM es?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef mefke79 het volgende:
Driekus zijn echte naam is laatst ook nog een keertje gegeven, ik kan er echt niet mee zitten. En ook de naam van Tienus komt hier al voor, dat zijn oudere kindjes geloof ik.
Ah toeeee! Dan hou ik toch nooit vol?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:26 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur...je wacht nog maar een paar weken...dat overleef je vast![]()
Tienus it is!
Geen PM? Stuur dan maar een mailtje naar Vlindurquote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef mefke79 het volgende:
dienstmededeling: er komen geen pm'tjes voor de naam van Tienus. Ik herhaal, geen pm'tjes voor de naam van Tienus.
Joh, nog een week of zeven, dat moet te doen zijn hoor. Ben allang blij dat ik mezelf nog niet versproken heb...
Kijk. Jij snapt hemquote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen PM? Stuur dan maar een mailtje naar Vlindur![]()
Rienk slaapt nog. Ik ga ff zoekenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
ik wil wel 1 tip geven: hij stond in een van de lijstjes die destijds (begin januari) voor mij gemaakt zijn in dit topic...
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Op mijn werk heeft een vrouw trouwens een dochtertje gekregen met de naam Lena Olivia. Dat was oorspronkelijk precies de naam zoals wij die hadden.Uiteindelijk heb ik Olivia geschrapt als tweede naam (want van Innepin
).
St ee f vind ik stom, ik denk dan aan stijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit in de groep van Ivan en Lena op het kinderdagverblijf een meisje dat L O U heet. Ik vind het zo leuk!Haar grote broer heet trouwens S T E E F, ook heel leuk.
Ik heb Poppedein een pm gestuurd toen Lena bij ons een serieuze optie werd. Dat leek me ook wel netjes. Ik heb Lishe weer geen pm gestuurd (want minder actief).
Op mijn werk heeft een vrouw trouwens een dochtertje gekregen met de naam Lena Olivia. Dat was oorspronkelijk precies de naam zoals wij die hadden.Uiteindelijk heb ik Olivia geschrapt als tweede naam (want van Innepin
).
Wie zijn lijstje precies?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
ik wil wel 1 tip geven: hij stond in een van de lijstjes die destijds (begin januari) voor mij gemaakt zijn in dit topic...
Je hoort het hier idd heel veel als voornaam.quote:
Komt van Louis, uitspraak wel Loe trouwensquote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoort het hier idd heel veel als voornaam.
Wij spreken het niet uit als Loe maar gewoon als Lauw
Bij ons komt het uit China, maar mn vader heeft er zelf een u achter geplakt toen ie in NL genaturaliseerd werd ivm Interpol die m zochtenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Komt van Louis, uitspraak wel Loe trouwens
En L O U Rhodes van Lambquote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken L O U alleen van meneer Reed, en tóch vind ik het heel leuk voor een meisje. Ik vind het zelfs zo leuk dat ik er haast een derde om zou willen, en een jongetje krijgt de naam dan ook gewoon.Dan moet ik wel de kinderen naar een ander kinderdagverblijf doen om me nog te kunnen vertonen, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik heb er drie in familie en ook nog een aan kant van vriend. Ik zou een jongen best zo noemenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken L O U alleen van meneer Reed, en tóch vind ik het heel leuk voor een meisje. Ik vind het zelfs zo leuk dat ik er haast een derde om zou willen, en een jongetje krijgt de naam dan ook gewoon.Dan moet ik wel de kinderen naar een ander kinderdagverblijf doen om me nog te kunnen vertonen, maar dat heb ik er wel voor over.
Ja ik ook... vooral als je een katholieke achtergrond hebt.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oeke het volgende:
L o u is leuk ja! We hebben een kennis met een meisje zo oud als Ko, dat M a y a L o u heet. Met L o u als roepnaam. Of L oe tje.
Past heel goed bij Ivan en Lena!
Ik denk dat L O U het slavische thema mooi doorbreekt. Jawel, mensen denken dat Lena een slavische naam is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oeke het volgende:
L o u is leuk ja! We hebben een kennis met een meisje zo oud als Ko, dat M a y a L o u heet. Met L o u als roepnaam. Of L oe tje.
Past heel goed bij Ivan en Lena!
Echt?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?
Maak van die M een R en je hebt mijn hele naam
L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat L O U het slavische thema mooi doorbreekt. Jawel, mensen denken dat Lena een slavische naam is.![]()
Het doet me ook heel erg denken aan Maya Angelou, de schrijfsterquote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt?
Wat grappig.
[..]
L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder.
Het wordt niet veel stoerder dan Ivan de Verschrikkelijke, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef oeke het volgende:
L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder.
Echt? Ik vind Ivan, ondanks de Verschrikkelijke, zo'n zachte naam.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt niet veel stoerder dan Ivan de Verschrikkelijke, hoor.
Ja, mooi! Misschien komt het daar wel vandaan, ik ken ze niet goed genoeg, zijn kennissen van mijn vriend.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Het doet me ook heel erg denken aan Maya Angelou, de schrijfster
Van Tiny en Lou?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef E.T. het volgende:
Mijn opa heette Lou.. uitgesproken als 'lauw'
wie weet zijn er ook mensen die een enlargement willen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
groots resultaat, volgens mij is dat juist niet de bedoeling toch
ik zal ze eens mailen!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef trui het volgende:
[..]
wie weet zijn er ook mensen die een enlargement willen.
Hm, lastig te zeggen. Toen Ivan net geboren was had hij zo'n krachtig gezicht en donker haar met bakkenbaarden. Op dat moment vond ik het wel stoer en rock 'n' roll.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Ivan, ondanks de Verschrikkelijke, zo'n zachte naam.![]()
Best stoer ook hoor, maar niet Rock 'n Roll.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
wil ik hier posten komt er een ad boven mij:
schaamlipcorrectie
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
www.accz.nl/schaamlipcorrectie
groots resultaat, volgens mij is dat juist niet de bedoeling toch
magoe!
Doris staat ook nog in de top 3
quote:
Die laatste staat/stond ook nog hoog op onze lijstquote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Vince tof
en Kiefer (sutherland)
Doe ik mijn uiterste best je een reden tot een derde te geven, ontkracht je het helemaal met deze foto!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, lastig te zeggen. Toen Ivan net geboren was had hij zo'n krachtig gezicht en donker haar met bakkenbaarden. Op dat moment vond ik het wel stoer en rock 'n' roll.
[ afbeelding ]
Maarja, nu is hij een veel zachtaardiger jongetje qua uiterlijk en blijkt zijn karaker ook zo te zijn, dus het is lastig voor me om de naam Ivan te associëren met het stoere. Al begint hij wel een doerak te worden, dus wie weet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:53 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die laatste staat/stond ook nog hoog op onze lijst
Doris heb ik er hier niet doorgekregen. Ik heb echt voortdurend geprobeerd, maar lukte echt niet. Ze vond het verschrikkelijk.quote:
Maritquote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef wickie het volgende:
Ik zou het een enorm leuk vinden als iemand hier Mette als naam gebruikt voor zijn of haar kind![]()
Gewoon omdat ik het een ontzettend leuke naam vind![]()
BJonze meisjesnaam komt ook 18x voor in 2010
![]()
Wij blijven trouwens in de Deense sferen.
Jonna vonden B. en ik ook erg leukquote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Kaarr het volgende:
Wij mogen weer op zoek naar een jongensnaam. En dat vind ik zo moeilijk!
Voor een meisje stond Jonna zeer hoog op het lijstje.
.
F. vond hem niet echt geloof ik. Ook niet echt niet, maar het was geen 'Ja, doen we'.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jaaaaa BE, Sasha, Oscar en Ramses. I love it!En ik vind de naam Olivia inderdaad ook mooi in het rijtje staan.
Je bent er nog zo niet klaar mee, volgens mij. Ik hoop voor jou dat zich een moemtn voordoet dat je gewoon voor die derde kunt gaan.
patent? ik deel ze juist omdat ik er geen patent op heb. als ik bang zou zijn dat mensen zogenaamd jatten, dan moet ik ze niet plaatsen. Dus dan heb je mij blijkbaar erg verkeerd begrepen. (ik deel nu verdorie zelfs mijn lijsten met mothers to be!)quote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het moeilijke van opties en rijtjes hier delen, vind ik wel dat het echt wel voelbaar is als mensen graag als enige de naam zouden willen hebben. Bij jou KD, heb ik ook wel vaak het gevoel gehad dat je met het plaatsen van je rijtjes toch een beetje patent nam op die namen. En Innepin is daar inderdaad misschien nog wel duidelijker (en afkeurender) in. En dan wordt het natuurlijk wel moeilijker om in dit topic inspiratie op te doen als je eigenlijk nergens aan mag komen zeg maar.![]()
Ik ben zelf bijvoorbeeld blij dat ik al lang geleden mijn favorieten (meerdere malen) gepost heb, omdat ik anders bijna bang zou zijn dat mensen hier misschien zouden denken dat ik hem gejat heb ofzo (mocht ik ooit die derde krijgen die er toch niet komt, zeg maar).
Haha, dat heb ik stiekem ook een beetje met Ivan.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef wickie het volgende:
Ik zou het een enorm leuk vinden als iemand hier Mette als naam gebruikt voor zijn of haar kind![]()
Gewoon omdat ik het een ontzettend leuke naam vind![]()
tis dat het hier echt een meisje wordt... want ik vind Ivan ook zooooooo mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik stiekem ook een beetje met Ivan.
Ik hoorde laatste een kindje in onze binnentuin "Mette? Mette?" roepen. Het is zo'n leuke naam! Ik ben heel benieuwd naar de naam van de tweede. Deens is oké!
nope dat lijkt dr niet opquote:
Jasper heeft bij ons op het lijstje gestaan! Net als Ruben (2e naam geworden).quote:Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een leuke naam... voor een jongen. Al vind ik Jasper dan leuker. Ik geloof dat Jasper niet meer van deze tijd is. Tijd voor een revival!
Nou ja, ergens is het ook wel lastig als iemand anders 'ervandoor' gaat met jouw met zorg uitgekozen naam. Of nou ja, zo voel ik het en Kleurdoos duidelijk ook. Het is even slikken voordat je het kunt zien als leuk (voor mij persoonlijk dan). Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat Kleurdoos zich zo voelt, ware het niet dat ik al tig keer heb uitgelegd dat het echt geen jatterij is geweest maar toeval.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, even voor de duidelijkheid Innepin. Ik wijfel niet over je oprechtheid in je naamkeuzes hoor. Ik dacht enkel te voelen dat je het vervelend vond als mensen dezelfde naam op nr 1 hadden staan. De voorbeelden die Kleurdoos aanhaalt, zijn precies de voorbeelden die ik me daarbij herinner.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef innepin het volgende:
[..]
ik herhaal: MINE
Hij wordt wel erg populair ineens zeg
Posticon?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef __Isis__ het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar ik vond deze niet zo knipogerig...:
[..]
Nou dat vind ik wel not done als je zus maar 1 letter verschil in de naam van haar kind heeft. Dat is gewoon echt te dichtbij. Net als de zus van Miss Sly geloof ik die stennis schopte over de naam Senna en volhoudt dat ze een eventuele dochter ook zo gaat noemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef Lot_1 het volgende:
ben wel benieuwd hoe jullie zouden reageren als je hetzelfde zou overkomen als mijn schoonzus.
Zij heeft haar zoontje g ideon genoemd, en een jaar later noemde haar zus haar zoontje g idean... Schoonzus was not amused
en voor in de toekomst: ik zou hier zeker wel namen vandaan jatten (handig die inspiratie) en zolang ik je niet regelmatig zie zou je waarschijnlijk geen pm krijgenmaar ik snap het hele unieke namen idee sowieso niet zo. Ik zou ook eerder vereerd zijn. Ik heb meerdere neven en nichten met dezelfde naam dus ik ben 't waarschijnlijk gewend
Tja dat is even slikken wellicht maar smaak in namen veranderd in de loop der jaren heen en je moet het bij je partner er ook nog maar door zien te krijgen al heb jij die naam al eeuwen in je hoofd.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef octopussy het volgende:
Stelletje hormonsters![]()
Hier een vervelende situatie gehad NA de geboorte van Hannah. Kennelijk had mijn schoonzusje ooit eens verteld aan mijn man dat zij een meisje Hannah zouden noemen. Mijn man (type ene oor in, andere oor uit) heeft dat iig nooit aan mij verteld en hij wist er ook niets meer van.
Ze is na Hannah's geboorte nog maanden boos geweest over de naam. Triestheid ten top.
isis, innepin heeft links boven in de hoek ook een icoontje geplaatst, dat wordt een 'post icon' genoemd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef __Isis__ het volgende:
Inderdaad was het KD die dat schreef toen ik de naam noemde, ik heb ook niet gezegd dat jij er verder richting mij ook maar enig woord aan vuil maakte hoor. Ik denk ook helemaal niet dat je het mij kwalijk neemt ofzo, ik ben clearly een 'nieuwe', dus kon het ook niet weten.
Maar ik begrijp dat je het icon niet ziet in de quote? Het was deze
Nee, dat bedoel ik niet met posticon. Elke post heeft z'n eigen plaatje, normaal gesproken gewoon een saai briefje, in dit geval een hartje, in het geval van de quote eenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef __Isis__ het volgende:
Inderdaad was het KD die dat schreef toen ik de naam noemde, ik heb ook niet gezegd dat jij er verder richting mij ook maar enig woord aan vuil maakte hoor. Ik denk ook helemaal niet dat je het mij kwalijk neemt ofzo, ik ben clearly een 'nieuwe', dus kon het ook niet weten.
Maar ik begrijp dat je het icon niet ziet in de quote? Het was deze
Ja oeps hequote:
Je volgende chineesje zo noemen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja oeps he![]()
Maar wel heel lief dat die hele kliek die de naam even mooi vond / vind als ik dr dus wel rekening mee gehouden heeft![]()
Ze mopperen er wel nog es over tegen me, dat ik hun verplicht ben die Ava nog te fabriceren
He! Hier precies hetzelfde! Zelfde naam, maar dan zonder de laatste H. Beste vriendin van mijn vriendin balen, want zelfde naam voor hun nog te verwekken kindje. Mijn zusje flapt er verbaasd uit dat ze dezelfde naam in gedachten had voor die van hun. Niet dat ze echt boos waren (nou ja, die vriendin baalde wel een beetje boel), maar vreemd was hetw el.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef octopussy het volgende:
Stelletje hormonsters![]()
Hier een vervelende situatie gehad NA de geboorte van Hannah. Kennelijk had mijn schoonzusje ooit eens verteld aan mijn man dat zij een meisje Hannah zouden noemen. Mijn man (type ene oor in, andere oor uit) heeft dat iig nooit aan mij verteld en hij wist er ook niets meer van.
Ze is na Hannah's geboorte nog maanden boos geweest over de naam. Triestheid ten top.
Ik vond het juist heel tof dat Flowerbox toevallig 2 weken eerder dezelfde naam had voor haar dochtertje in Z&G
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je volgende chineesje zo noemen?
Oh hahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet met posticon. Elke post heeft z'n eigen plaatje, normaal gesproken gewoon een saai briefje, in dit geval een hartje, in het geval van de quote een![]()
(Dat laat dan zien dat je dus niet al te serieus moet opvatten wat ik vervolgens zeg... mijn welgemeende excuses als dat niet zo is overgekomen!)
En verder idd, ik neem je niks kwalijk. Ergens wil ik natuurlijk uniek zijn en het enige kind met een bepaalde naam hebben (zeker in een korte periode) maar dat betekent natuurlijk niet dat jij die naam niet mag kiezen
Ik dacht: wie noemt zijn kind nou 'nder'?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
De namen van de kinderen op het kinderdagverblijf zijn wel typisch: Lena, Ivan, L O U, S T E E F, V E S P E R, A L E X A N D E R, Y A N N I C K, M A R I A... Er is een vreemde eend in de bijt. Die eend heet Jayden.
zo heet t asokind van de buren dus lotus vind ik ook niets meer, vroeger welquote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
KD, Doris is zo leuk! Als ik opnieuw zou mogen kiezen, zou ik misschien wel...
Lotus vind ik ook nog steeds erg mooi trouwens, stond hier in de top drie. Jammer alleen van de wc-rolhouders en de hagelslag.
Ivon dan dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tis dat het hier echt een meisje wordt... want ik vind Ivan ook zooooooo mooi
Valt mee hoor, sowieso is driekwart al geen issue vanwege smaakverschilquote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef innepin het volgende:
Poe nee zo zusjepesten zou ik ook echt niet doen (als je ervan afweet iig). Gideon en GideanHoe verzin je het.
Gelukkig hebben mijn broer en ik heeeeel erg verschillende smaken - Ik noem mijn dochter Willow, hij noemt zijn zoon D i r k. Hoe verschillend wil je het hebben
@Huup, maar je hebt het over meerdere lijstjes... zijn dat niet inmiddels al honderden namen dan, waar je van af moet blijven?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
oh-oh hahaha
dan maar een hond erbij![]()
Mijn zusje mept me altijd met lijstjes om de oren van namen voor haar denkbeeldige 'ooit' kinderen. En ondanks dat ik weet (en toentertijd wist) dat het echt nog wel jaren duurt voor ze kindjes hoopt te krijgen en ondanks dat ze die namen misschien niet eens neemt, van die namen blijf ik af, dat is niet eens een optie.
Er zijn een paar namen bij die al terug komen sinds zij 15 was ofzo, daar kom ik gewoon niet aan, zelfs als B. en ik allebei lyrisch waren over die naam is het gevoelsmatig voor mij gewoon haar naam.
Zou ik ook niet doen, want ik heb nog een jongensnaam nodig en ik jat 'm zo van je!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens wel al een jongensnaam voor een eventueel toekomstig mannetje, maar die ga ik niet noemen![]()
oeh sheikh! noem em sheikh!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo heet t asokind van de buren dus lotus vind ik ook niets meer, vroeger wel
en Doris vind ik heeel heeel leuk, maar vriendlief heeft er zijn bedenkingen over en zou t leuker vinden voor een jongen. ik niet
Maar mallebabberds! Ik ben op vakaaaaaaaantie naar Egypte, ik zal aan jullie denken als ik allinclusive lig te walvissen tussen de haaien(sharm el sheikh)
kusjes!
Ik ken ook een meisje dat E lvira heet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kende vroeger een meisje dat Elvira heette. Ik wilde zo graag ook Elvira heten.
Ja, want ik postte toen ook zoveel.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef innepin het volgende:
Huuu ik blijk nogal een reputatie te hebben wat namen betreft zegSjezus, wat een onzin? Van Olivia heb ik een paar keer "MIJN!" geroepen, maar iedereen die de vette knipoog daarbij over het hoofd gezien heeft, let echt niet goed op.
En wb het Willowgebeuren, ik zou er geen moeite mee hebben als iemand de naam gebruikt. Ik zou er wel moeite mee hebben als ik niet ff een PMetje krijg daarover, dan valt t wat rauw op mn dak. Dat heb ik toen ook uitgelegd.
Dus. Groof, jouw opmerking valt me dan ook vies tegen. Afkeurender nog wel
Uhhhhh wtf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, want ik postte toen ook zoveel.! En ik wist niet eens dat jouw kindje Willow heette EN het is Jasmin haar tweede naam.
Serieus wat een drama, je kent elkaar amper, sterker nog ik ken jou helemaal niet zelfs. En niet alleen jij hoor, ook met de naam Ayden. Let's get real, je zult nooit een unieke naam hebben tenzij je over je keyboard een faceroll doet met resultaat "jwfdkn" ofzo. Al zou mijn broertje zijn kindje Jasmin Yade Willow April noemen, zou het me nog niet boeien. Ik snap dat geclaim van die namen echt niet.
Speaking off, mag Jasmin Willow erin!
Mooi & lief, maar misschien niet meer voor een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoorde vandaag: E L V I. Of E L V Y.
toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoorde vandaag: E L V I. Of E L V Y.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
In de Kek Mama: Rebbel (voor een meisje).
Kira?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
pffff OMG gaat het daar nu nog over![]()
ik heb geen patent op geen enkele naam...
Evie's zijn dr inmiddels in overvloed.. gelukkig alleen niet in mijn naaste omgeving...;)
en meisje nr 2 dr naam staat al vast;
en wordt geen Ivanka of Ivon oid.... tis veeeeeeel mooier
Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.quote:
Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
In de Kek Mama: Rebbel (voor een meisje).
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.
Ja, Elfiquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...
weet alleen niet hoe je het schrijft... kan ook nog Elfi?
Kek Mama voor een kat? das ook raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je toch aan die tijdschriften jijquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
De Kek Mama is echt een vreselijk tijdschrift. Heerlijk om te lezen als ik in bad ga.
Als ik nou baby's blijf maken blijf ik ook gratis tijdschriften krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan die tijdschriften jijwie koopt zoiets nou... heeeerlijk al die mode-non-issues
![]()
![]()
Ja dat vind ik dus ook..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Rebbel wel een leuke klank hebben.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.
Ja der was ook een jochie met die naam toen ik in amerika was..quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren in het z-huis geboren
Z i o n
Ik heb het de vader wel 10x hoor spellen via de telefoon
misschien was 't in 10 verschillende telefoongesprekken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
Beetje suf als je dat 10 keer moet spellen; dan heb je geen bijster intelligente gesprekspartner.
Drie keerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
In de krant van vandaag een Hayley-Jay, tweelingzusje van Wilhelmus
Dat past echt wel niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
In de krant van vandaag een Hayley-Jay, tweelingzusje van Wilhelmus
Ik vind dat namen nogal snel bij elkaar (gaan) passen, maar dit is inderdaad echt onmogelijk. Volgens mij past dat na 20 jaar de tweeling bij de namen noemen nog steeds niet bij elkaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dat past echt wel niet bij elkaar.
Om over de naam zelf nog mar te zwijgen.
Denk het ook. En daarom, lieve mensen, is het recht van VETO!!!!! bedachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef innepin het volgende:
Wow!
Gokje: zou de vader de ene naam hebben bedacht en de moeder de andere?
haha, zo kan ik ook wel wat verzinnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef trui het volgende:
gelukkig niet! maar ik bedoelde dat ik liever Zwaan zou heten dan Gans.
Dat inderdaad, maar dan met Apiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Stiemie het volgende:
Of misschien een koosnaam / bijnaam?
Ik word ook wel eens raar aangekeken als ik 'smeetje' of 'Lintje'ergens roep
maar da's wel een echte naam!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:14 schreef snoopy het volgende:
haha, zo kan ik ook wel wat verzinnen![]()
Mijn oma werd vroeger altijd Trui genoemd
hahahaahahahah ik ken een meisje (4 jaar) die Zwaan heet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef trui het volgende:
gelukkig niet! maar ik bedoelde dat ik liever Zwaan zou heten dan Gans.
ik weet heus wel dat het een ouderwetse naam is, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn kind hedentendage nog engel wil noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik had inderdaad een collega, oudere man (jaar of 60 denk ik) die ook Engel heette.
ik vind Mia een leuke naam! heeft hier ook op het lijstje gestaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten twee nieuwe kindjes in de groep van Ivan en Lena, waaronder een M I A.
Dat is toch een normale (misschien ietwat ouderwetse) naam?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten twee nieuwe kindjes in de groep van Ivan en Lena, waaronder een M I A.
beide zijn afgeleiden van Geertruida.quote:
We plaatsen hier toch niet alleen bizarre namen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat is toch een normale (misschien ietwat ouderwetse) naam?
Die laatsten vind ik ook niet zo mooi. Maar Mia wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:55 schreef trui het volgende:
Mia vind ik niet zo mooi. (dat geldt ook voor Lia, Ria en Tia).
Ik had op het MBO iemand bij me in de klas die zo heet! Zou het dezelfde zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef calilov3 het volgende:
Ik heb een collega's die heten:
Wi tte (jongen)
Nee omg Amsterdamquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef krijtlijk het volgende:
Volgens mij heb ik bij de verloskundige een geboortekaartje zien hangen van een een Lente Evi, was dat in Overijssel toevallig?
Leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Ow een vriend van ons heet A ndras, dat vond ik ook erg mooi.
Yep, maar ik vond A ndras dan net wat aparter. Het zou een optie zijn geweest, maar misschien iet vanwege de vriend zo dichtbij. Gelukkig kregen we een dochterquote:
En Sien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Die laatsten vind ik ook niet zo mooi. Maar Mia wel.
Over aparte namen dan, ik ken een jongetje dat E ckhart heet. Ik vind het leuk!
Maar ik vind Trui ook leuk. Ik houd wel van ouderwetse namen.
En niet aan De Grot? Dat zegt dan meer over hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef juttertje het volgende:
Egon vind ik ook een mooie naam. Maar het deed mijn vriend teveel aan de verzekeringsmaatschappij denken
Jaron vind ik leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef Lijnloos het volgende:
Munifer![]()
Duco ken ik wel als naam, maar de persoon die erbij hoort wordt altijd Duinkonijn genoemd, dus dan houdt het voor mij al weer op...
Hugo vind ik ook wel tof, Evert gaat, Joran idd ook niet (meer).
Mijn broertje heet dan weer Jaron, vind ik ook nog wel tof. En zijn vriendinnetje Janel... tja (sjaanel dus in uitspraak).
Die moest ik ook even google'n hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En niet aan De Grot? Dat zegt dan meer over hem.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef Poppedein het volgende:
Mikael, Leander en Olivier
Mikael, Leander en Kilian / Kylian / Gilian
Mikael, Leander en Valentijn
Mikael, Leander en Dominic/Dominique
Mikael, Leander en Daniël
Mikael, Leander en Benjamin
Mikael, Leander en Sebastiaan
Mikael, Leander en Christopher
Mikael, Leander en Boudewijn
Mikael, Leander en Roderick
Mikael, Leander en Christiaan
Mikael, Leander en Antonie
Mikael, Leander en Sylvester
Mikael, Leander en Joachim/ Joaquin
Mikael, Leander en Jonathan
Mikael, Leander en Julius
Mikael, Leander en Florian
Mikael, Leander en Samuel
Mikael, Leander en Nic(h)olas / Nicolai
Mikael, Leander en Waldemar
Mikael, Leander en Diederik
Mikael, Leander en Romano
Mikael, Leander en Nathaniël
Mikael, Leander en Gabriël
Mikael, Leander en Raphaël
Mikael, Leander en Fabian
Mikael, Leander en Jurria(a)n
Mikael, Leander en Tobias / Tobian
Mikael, Leander en Gideon
Mikael, Leander en Alexander
Mikael, Leander en Matthias
Mikael, Leander en Joshua
Mikael, Leander en Stefano
Mikael, Leander en Timothy
*knip*!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef Poppedein het volgende:
Nehh, jullie zijn al veel te zeker van jullie namen, das geen sport meer!
Mijn lief oppert als alternatief (Lena en) Jelte... Ik vind m lief, leuk, maar óók geen bellen...
Ah, dankquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook heel hoog op het verlanglijstje, maar is door manlief al afgeknalt
Jenthe zou het worden voor een meisje. Mocht het een meisje worden dan, maar ik dnek zelf een jonkje weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Poppedein het volgende:
Rienk en *knip*...Ja ik denk dat t een Rienk en *knip* wordt, een 2e manneke erbij! (Is Yent(h)e van de baan dan?). Ik vind t een héle leuke naam Vlindur, ben benieuwd!
maf hè? Ze kon er ook niet over uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef miss_sly het volgende:
haha snoop, dan zitten jullie wel heel erg op een lijnwat toevallig zeg!
Ja, haha, het was waarschijnlijk zo verrassend dat moment, dat ze zich niet in kon houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
maf hè? Ze kon er ook niet over uit.
Dus nu ben ik de enige, samen met haar man dan, die de naam van hun baby al weet
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef snoopy het volgende:
Ik werd laatst aangesproken door iemand hier uit de buurt. Ze heeft 2 kinderen waarvan de 2e ook Lis heet. Die is iets jonger dan onze Lis.
Nu is ze zwanger van de 3e en vertelde mij dat ze heel toevallig ook altijd al de naam Morris voor een jongetje in hun hoofd hadden. Maar de 3e is ook een meisje dus ze was eigenlijk best opgelucht omdat ze het toch wel erg raar vond om haar kinderen ook Morris en Lis te noemen.
Ik vond het wel grappig en zei dat ik dat geen probleem had gevonden omdat we elkaar nu ook weer niet zooooo goed kennen.
We spraken wat verder over namen en ik vertelde haar hoe Morris had geheten als het een meisje was geweest. Ze moest haar kin echt zo ongeveer van de grond rapen want dit bleek de naam van het meisje te worden dat nog in haar buik zit
Die bellen groeien welquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
ach man hou op..ik heb zelfs last minute doubts over onze eigen naamIs t m nou écht wel?? En t hielp niet dat ik dat bij vriendlief aankaartte en hij reageerde met "hmmm...jij dus ook?"... Maar wat dan wat dat wat dan???? We vinden t in ieder geval allebei vooralsnog de leukste naam die we allebei leuk vinden, maar ik vind t gewoon eng om mn kind zn levenlang een naam mee te geven waar we zelf geen bellen bij hoorden rinkelen.
Nou ja, anders sparen we wel voor een leuk alternatief tegen de tijd dat ie een eigen mening heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |