Ik vind dat namen nogal snel bij elkaar (gaan) passen, maar dit is inderdaad echt onmogelijk. Volgens mij past dat na 20 jaar de tweeling bij de namen noemen nog steeds niet bij elkaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dat past echt wel niet bij elkaar.
Om over de naam zelf nog mar te zwijgen.
Denk het ook. En daarom, lieve mensen, is het recht van VETO!!!!! bedachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef innepin het volgende:
Wow!
Gokje: zou de vader de ene naam hebben bedacht en de moeder de andere?
haha, zo kan ik ook wel wat verzinnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef trui het volgende:
gelukkig niet! maar ik bedoelde dat ik liever Zwaan zou heten dan Gans.
Dat inderdaad, maar dan met Apiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Stiemie het volgende:
Of misschien een koosnaam / bijnaam?
Ik word ook wel eens raar aangekeken als ik 'smeetje' of 'Lintje'ergens roep
maar da's wel een echte naam!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:14 schreef snoopy het volgende:
haha, zo kan ik ook wel wat verzinnen![]()
Mijn oma werd vroeger altijd Trui genoemd
hahahaahahahah ik ken een meisje (4 jaar) die Zwaan heet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef trui het volgende:
gelukkig niet! maar ik bedoelde dat ik liever Zwaan zou heten dan Gans.
ik weet heus wel dat het een ouderwetse naam is, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn kind hedentendage nog engel wil noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik had inderdaad een collega, oudere man (jaar of 60 denk ik) die ook Engel heette.
ik vind Mia een leuke naam! heeft hier ook op het lijstje gestaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten twee nieuwe kindjes in de groep van Ivan en Lena, waaronder een M I A.
Dat is toch een normale (misschien ietwat ouderwetse) naam?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten twee nieuwe kindjes in de groep van Ivan en Lena, waaronder een M I A.
beide zijn afgeleiden van Geertruida.quote:
We plaatsen hier toch niet alleen bizarre namen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat is toch een normale (misschien ietwat ouderwetse) naam?
Die laatsten vind ik ook niet zo mooi. Maar Mia wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:55 schreef trui het volgende:
Mia vind ik niet zo mooi. (dat geldt ook voor Lia, Ria en Tia).
Ik had op het MBO iemand bij me in de klas die zo heet! Zou het dezelfde zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef calilov3 het volgende:
Ik heb een collega's die heten:
Wi tte (jongen)
Nee omg Amsterdamquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef krijtlijk het volgende:
Volgens mij heb ik bij de verloskundige een geboortekaartje zien hangen van een een Lente Evi, was dat in Overijssel toevallig?
Leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Ow een vriend van ons heet A ndras, dat vond ik ook erg mooi.
Yep, maar ik vond A ndras dan net wat aparter. Het zou een optie zijn geweest, maar misschien iet vanwege de vriend zo dichtbij. Gelukkig kregen we een dochterquote:
En Sien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef oeke het volgende:
[..]
Die laatsten vind ik ook niet zo mooi. Maar Mia wel.
Over aparte namen dan, ik ken een jongetje dat E ckhart heet. Ik vind het leuk!
Maar ik vind Trui ook leuk. Ik houd wel van ouderwetse namen.
En niet aan De Grot? Dat zegt dan meer over hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef juttertje het volgende:
Egon vind ik ook een mooie naam. Maar het deed mijn vriend teveel aan de verzekeringsmaatschappij denken
Jaron vind ik leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef Lijnloos het volgende:
Munifer![]()
Duco ken ik wel als naam, maar de persoon die erbij hoort wordt altijd Duinkonijn genoemd, dus dan houdt het voor mij al weer op...
Hugo vind ik ook wel tof, Evert gaat, Joran idd ook niet (meer).
Mijn broertje heet dan weer Jaron, vind ik ook nog wel tof. En zijn vriendinnetje Janel... tja (sjaanel dus in uitspraak).
Die moest ik ook even google'n hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En niet aan De Grot? Dat zegt dan meer over hem.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef Poppedein het volgende:
Mikael, Leander en Olivier
Mikael, Leander en Kilian / Kylian / Gilian
Mikael, Leander en Valentijn
Mikael, Leander en Dominic/Dominique
Mikael, Leander en Daniël
Mikael, Leander en Benjamin
Mikael, Leander en Sebastiaan
Mikael, Leander en Christopher
Mikael, Leander en Boudewijn
Mikael, Leander en Roderick
Mikael, Leander en Christiaan
Mikael, Leander en Antonie
Mikael, Leander en Sylvester
Mikael, Leander en Joachim/ Joaquin
Mikael, Leander en Jonathan
Mikael, Leander en Julius
Mikael, Leander en Florian
Mikael, Leander en Samuel
Mikael, Leander en Nic(h)olas / Nicolai
Mikael, Leander en Waldemar
Mikael, Leander en Diederik
Mikael, Leander en Romano
Mikael, Leander en Nathaniël
Mikael, Leander en Gabriël
Mikael, Leander en Raphaël
Mikael, Leander en Fabian
Mikael, Leander en Jurria(a)n
Mikael, Leander en Tobias / Tobian
Mikael, Leander en Gideon
Mikael, Leander en Alexander
Mikael, Leander en Matthias
Mikael, Leander en Joshua
Mikael, Leander en Stefano
Mikael, Leander en Timothy
*knip*!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef Poppedein het volgende:
Nehh, jullie zijn al veel te zeker van jullie namen, das geen sport meer!
Mijn lief oppert als alternatief (Lena en) Jelte... Ik vind m lief, leuk, maar óók geen bellen...
Ah, dankquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook heel hoog op het verlanglijstje, maar is door manlief al afgeknalt
Jenthe zou het worden voor een meisje. Mocht het een meisje worden dan, maar ik dnek zelf een jonkje weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Poppedein het volgende:
Rienk en *knip*...Ja ik denk dat t een Rienk en *knip* wordt, een 2e manneke erbij! (Is Yent(h)e van de baan dan?). Ik vind t een héle leuke naam Vlindur, ben benieuwd!
maf hè? Ze kon er ook niet over uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef miss_sly het volgende:
haha snoop, dan zitten jullie wel heel erg op een lijnwat toevallig zeg!
Ja, haha, het was waarschijnlijk zo verrassend dat moment, dat ze zich niet in kon houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
maf hè? Ze kon er ook niet over uit.
Dus nu ben ik de enige, samen met haar man dan, die de naam van hun baby al weet
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef snoopy het volgende:
Ik werd laatst aangesproken door iemand hier uit de buurt. Ze heeft 2 kinderen waarvan de 2e ook Lis heet. Die is iets jonger dan onze Lis.
Nu is ze zwanger van de 3e en vertelde mij dat ze heel toevallig ook altijd al de naam Morris voor een jongetje in hun hoofd hadden. Maar de 3e is ook een meisje dus ze was eigenlijk best opgelucht omdat ze het toch wel erg raar vond om haar kinderen ook Morris en Lis te noemen.
Ik vond het wel grappig en zei dat ik dat geen probleem had gevonden omdat we elkaar nu ook weer niet zooooo goed kennen.
We spraken wat verder over namen en ik vertelde haar hoe Morris had geheten als het een meisje was geweest. Ze moest haar kin echt zo ongeveer van de grond rapen want dit bleek de naam van het meisje te worden dat nog in haar buik zit
Die bellen groeien welquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
ach man hou op..ik heb zelfs last minute doubts over onze eigen naamIs t m nou écht wel?? En t hielp niet dat ik dat bij vriendlief aankaartte en hij reageerde met "hmmm...jij dus ook?"... Maar wat dan wat dat wat dan???? We vinden t in ieder geval allebei vooralsnog de leukste naam die we allebei leuk vinden, maar ik vind t gewoon eng om mn kind zn levenlang een naam mee te geven waar we zelf geen bellen bij hoorden rinkelen.
Nou ja, anders sparen we wel voor een leuk alternatief tegen de tijd dat ie een eigen mening heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |