Ivon dan dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tis dat het hier echt een meisje wordt... want ik vind Ivan ook zooooooo mooi
Valt mee hoor, sowieso is driekwart al geen issue vanwege smaakverschilquote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef innepin het volgende:
Poe nee zo zusjepesten zou ik ook echt niet doen (als je ervan afweet iig). Gideon en GideanHoe verzin je het.
Gelukkig hebben mijn broer en ik heeeeel erg verschillende smaken - Ik noem mijn dochter Willow, hij noemt zijn zoon D i r k. Hoe verschillend wil je het hebben
@Huup, maar je hebt het over meerdere lijstjes... zijn dat niet inmiddels al honderden namen dan, waar je van af moet blijven?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
oh-oh hahaha
dan maar een hond erbij![]()
Mijn zusje mept me altijd met lijstjes om de oren van namen voor haar denkbeeldige 'ooit' kinderen. En ondanks dat ik weet (en toentertijd wist) dat het echt nog wel jaren duurt voor ze kindjes hoopt te krijgen en ondanks dat ze die namen misschien niet eens neemt, van die namen blijf ik af, dat is niet eens een optie.
Er zijn een paar namen bij die al terug komen sinds zij 15 was ofzo, daar kom ik gewoon niet aan, zelfs als B. en ik allebei lyrisch waren over die naam is het gevoelsmatig voor mij gewoon haar naam.
Zou ik ook niet doen, want ik heb nog een jongensnaam nodig en ik jat 'm zo van je!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens wel al een jongensnaam voor een eventueel toekomstig mannetje, maar die ga ik niet noemen![]()
oeh sheikh! noem em sheikh!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo heet t asokind van de buren dus lotus vind ik ook niets meer, vroeger wel
en Doris vind ik heeel heeel leuk, maar vriendlief heeft er zijn bedenkingen over en zou t leuker vinden voor een jongen. ik niet
Maar mallebabberds! Ik ben op vakaaaaaaaantie naar Egypte, ik zal aan jullie denken als ik allinclusive lig te walvissen tussen de haaien(sharm el sheikh)
kusjes!
Ik ken ook een meisje dat E lvira heet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kende vroeger een meisje dat Elvira heette. Ik wilde zo graag ook Elvira heten.
Ja, want ik postte toen ook zoveel.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef innepin het volgende:
Huuu ik blijk nogal een reputatie te hebben wat namen betreft zegSjezus, wat een onzin? Van Olivia heb ik een paar keer "MIJN!" geroepen, maar iedereen die de vette knipoog daarbij over het hoofd gezien heeft, let echt niet goed op.
En wb het Willowgebeuren, ik zou er geen moeite mee hebben als iemand de naam gebruikt. Ik zou er wel moeite mee hebben als ik niet ff een PMetje krijg daarover, dan valt t wat rauw op mn dak. Dat heb ik toen ook uitgelegd.
Dus. Groof, jouw opmerking valt me dan ook vies tegen. Afkeurender nog wel
Uhhhhh wtf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, want ik postte toen ook zoveel.! En ik wist niet eens dat jouw kindje Willow heette EN het is Jasmin haar tweede naam.
Serieus wat een drama, je kent elkaar amper, sterker nog ik ken jou helemaal niet zelfs. En niet alleen jij hoor, ook met de naam Ayden. Let's get real, je zult nooit een unieke naam hebben tenzij je over je keyboard een faceroll doet met resultaat "jwfdkn" ofzo. Al zou mijn broertje zijn kindje Jasmin Yade Willow April noemen, zou het me nog niet boeien. Ik snap dat geclaim van die namen echt niet.
Speaking off, mag Jasmin Willow erin!
Mooi & lief, maar misschien niet meer voor een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoorde vandaag: E L V I. Of E L V Y.
toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoorde vandaag: E L V I. Of E L V Y.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
In de Kek Mama: Rebbel (voor een meisje).
Kira?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
pffff OMG gaat het daar nu nog over![]()
ik heb geen patent op geen enkele naam...
Evie's zijn dr inmiddels in overvloed.. gelukkig alleen niet in mijn naaste omgeving...;)
en meisje nr 2 dr naam staat al vast;
en wordt geen Ivanka of Ivon oid.... tis veeeeeeel mooier
Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.quote:
Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
In de Kek Mama: Rebbel (voor een meisje).
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.
Ja, Elfiquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...
weet alleen niet hoe je het schrijft... kan ook nog Elfi?
Kek Mama voor een kat? das ook raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je toch aan die tijdschriften jijquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
De Kek Mama is echt een vreselijk tijdschrift. Heerlijk om te lezen als ik in bad ga.
Als ik nou baby's blijf maken blijf ik ook gratis tijdschriften krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan die tijdschriften jijwie koopt zoiets nou... heeeerlijk al die mode-non-issues
![]()
![]()
Ja dat vind ik dus ook..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Rebbel wel een leuke klank hebben.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.
Ja der was ook een jochie met die naam toen ik in amerika was..quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren in het z-huis geboren
Z i o n
Ik heb het de vader wel 10x hoor spellen via de telefoon
misschien was 't in 10 verschillende telefoongesprekken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
Beetje suf als je dat 10 keer moet spellen; dan heb je geen bijster intelligente gesprekspartner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |