abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 19:10:24 #102
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96100434
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Doris staat ook nog in de top 3 O+
Doris heb ik er hier niet doorgekregen. Ik heb echt voortdurend geprobeerd, maar lukte echt niet. Ze vond het verschrikkelijk.
pi_96100951
Ik zou het een enorm leuk vinden als iemand hier Mette als naam gebruikt voor zijn of haar kind :Y
Gewoon omdat ik het een ontzettend leuke naam vind :P

BJ :o onze meisjesnaam komt ook 18x voor in 2010 :o

Wij blijven trouwens in de Deense sferen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 28 april 2011 @ 19:26:46 #104
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96101251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef wickie het volgende:
Ik zou het een enorm leuk vinden als iemand hier Mette als naam gebruikt voor zijn of haar kind :Y

BJ :o onze meisjesnaam komt ook 18x voor in 2010 :o

Wij blijven trouwens in de Deense sferen.
Marit :P
pi_96101500
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:26 schreef Beregd het volgende:

[..]

Marit :P
:D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96101834
Wij mogen weer op zoek naar een jongensnaam. En dat vind ik zo moeilijk!
Voor een meisje stond Jonna zeer hoog op het lijstje.
.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_96102075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Kaarr het volgende:
Wij mogen weer op zoek naar een jongensnaam. En dat vind ik zo moeilijk!
Voor een meisje stond Jonna zeer hoog op het lijstje.
.
Jonna vonden B. en ik ook erg leuk O+ totdat een goeie vriend sores kreeg met zijn exvriendin waar ie daarvoor geen problemen mee had. Drie keer raden hoe zij heet :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96102543
Jaaaaa BE, Sasha, Oscar en Ramses. I love it! O+ En ik vind de naam Olivia inderdaad ook mooi in het rijtje staan.

Je bent er nog zo niet klaar mee, volgens mij. Ik hoop voor jou dat zich een moemtn voordoet dat je gewoon voor die derde kunt gaan. :*
pi_96102949
Het moeilijke van opties en rijtjes hier delen, vind ik wel dat het echt wel voelbaar is als mensen graag als enige de naam zouden willen hebben. Bij jou KD, heb ik ook wel vaak het gevoel gehad dat je met het plaatsen van je rijtjes toch een beetje patent nam op die namen. En Innepin is daar inderdaad misschien nog wel duidelijker (en afkeurender) in. En dan wordt het natuurlijk wel moeilijker om in dit topic inspiratie op te doen als je eigenlijk nergens aan mag komen zeg maar. ;)

Ik ben zelf bijvoorbeeld blij dat ik al lang geleden mijn favorieten (meerdere malen) gepost heb, omdat ik anders bijna bang zou zijn dat mensen hier misschien zouden denken dat ik hem gejat heb ofzo (mocht ik ooit die derde krijgen die er toch niet komt, zeg maar :P ).
pi_96103117
Nou ja, mijn angst ligt duidelijk aan de andere kant. Niet dat mensen mijn namen jatten, maar dat mensen denken dat ik de namen jat. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 20:04:59 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96103646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jaaaaa BE, Sasha, Oscar en Ramses. I love it! O+ En ik vind de naam Olivia inderdaad ook mooi in het rijtje staan.

Je bent er nog zo niet klaar mee, volgens mij. Ik hoop voor jou dat zich een moemtn voordoet dat je gewoon voor die derde kunt gaan. :*
F. vond hem niet echt geloof ik. Ook niet echt niet, maar het was geen 'Ja, doen we'. :')
Is mss maar goed ook, want de vorige keer dat ik hem mailde met 'Wat vind je eigenlijk van Oscar?' had ik een maand later een positieve test in handen en dat is nu echt niet de bedoeling op dit moment. :P :D
pi_96104098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het moeilijke van opties en rijtjes hier delen, vind ik wel dat het echt wel voelbaar is als mensen graag als enige de naam zouden willen hebben. Bij jou KD, heb ik ook wel vaak het gevoel gehad dat je met het plaatsen van je rijtjes toch een beetje patent nam op die namen. En Innepin is daar inderdaad misschien nog wel duidelijker (en afkeurender) in. En dan wordt het natuurlijk wel moeilijker om in dit topic inspiratie op te doen als je eigenlijk nergens aan mag komen zeg maar. ;)

Ik ben zelf bijvoorbeeld blij dat ik al lang geleden mijn favorieten (meerdere malen) gepost heb, omdat ik anders bijna bang zou zijn dat mensen hier misschien zouden denken dat ik hem gejat heb ofzo (mocht ik ooit die derde krijgen die er toch niet komt, zeg maar :P ).

patent? ik deel ze juist omdat ik er geen patent op heb. als ik bang zou zijn dat mensen zogenaamd jatten, dan moet ik ze niet plaatsen. Dus dan heb je mij blijkbaar erg verkeerd begrepen. (ik deel nu verdorie zelfs mijn lijsten met mothers to be!)
In het geval van Matilda ligt het anders. ik had gepost dat we die als 2e naam wilden,dat is inmiddels nummer 1 geworden. dan vind ik het inderdaad vervelend als ik hoor dat iemand anders hem opeens ook als optie heeft. Juist omdat de naam helemaal niet vaak voorkomt en ik eindelijk dacht een hele leuke te hebben.

daarbij vond ik het frappant dat juist innepin dat een probleem vind aangezien zij de naamclaimer is :P
pi_96104222
Goed om te lezen Kleurdoos. Dan heb ik het gewoon verkeerd 'gevoeld'.

Hoe dan ook, je bedenkt en noemt prachtige namen. O+ ^O^
pi_96104462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef wickie het volgende:
Haha, dat heb ik stiekem ook een beetje met Ivan.

Ik hoorde laatste een kindje in onze binnentuin "Mette? Mette?" roepen. Het is zo'n leuke naam! Ik ben heel benieuwd naar de naam van de tweede. Deens is oké!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:26:30 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96104955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, dat heb ik stiekem ook een beetje met Ivan.

Ik hoorde laatste een kindje in onze binnentuin "Mette? Mette?" roepen. Het is zo'n leuke naam! Ik ben heel benieuwd naar de naam van de tweede. Deens is oké!
tis dat het hier echt een meisje wordt... want ik vind Ivan ook zooooooo mooi :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96105014
Ivana :P

Evie en Ivana :D
  donderdag 28 april 2011 @ 20:29:39 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96105163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ivana :P

Evie en Ivana :D
nope dat lijkt dr niet op :)
pi_96105165
Huuu ik blijk nogal een reputatie te hebben wat namen betreft zeg :o Sjezus, wat een onzin? Van Olivia heb ik een paar keer "MIJN!" geroepen, maar iedereen die de vette knipoog daarbij over het hoofd gezien heeft, let echt niet goed op.

En wb het Willowgebeuren, ik zou er geen moeite mee hebben als iemand de naam gebruikt. Ik zou er wel moeite mee hebben als ik niet ff een PMetje krijg daarover, dan valt t wat rauw op mn dak. Dat heb ik toen ook uitgelegd.

Dus. Groof, jouw opmerking valt me dan ook vies tegen. Afkeurender nog wel :{
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96105395
En wb Matilda is het ECHT gewoon toeval. En KD ik heb je JUIST in t topic en per pm verteld hoe het zat, zit, blablabla. Dat is juist geweest om je niet pissig te maken en je niet het gevoel te geven dat ik je naam jat (ook al is het echt nog niet zeker dat dat onze naam gaat worden! waarschijnlijker niet dan wel) maar je meteen alles eerlijk uit te leggen (leek mij eerlijker om het toeval uit te leggen nu, dan eventueel over een half jaar ineens met een Matildababy aan te komen.) Juist omdat ik je mag, ook, en dat netjes vind. Maar goed dat zal wel verkeerd gevallen zijn aangezien je nu zo zit te katten over / tegen me. :{
pi_96105421
Ik kan me voorstellen dat je zelf het gevoel hebt dat de knipoog het voldoende relativeerde. Maar blijkbaar is toch meerdere mensen opgevallen hoe je reactie was.

Maar ik zat er met mijn gevoel bij Kleurdoos naast, en blijkbaar nu ook bij jou. Op zich niet verkeerd om te merken hoe mensen je woorden kunnen interpreteren toch? Ook al heb je ze anders bedoeld.
pi_96105465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een leuke naam... voor een jongen. Al vind ik Jasper dan leuker. Ik geloof dat Jasper niet meer van deze tijd is. Tijd voor een revival!
Jasper heeft bij ons op het lijstje gestaan! Net als Ruben (2e naam geworden).
Heb nog een hele mooie naam voor wie weet ooit, die ik bij Lotte te mooi vond als 2e naam en bij Jelle er niet doorkreeg (naam kan voor j/m, maar vond hem uiteindelijk meer voor een meisje).
pi_96105523
Ja zeg, mrien, nu maak je me nieuwsgierig!
pi_96105628
Oh, even voor de duidelijkheid Innepin. Ik wijfel niet over je oprechtheid in je naamkeuzes hoor. Ik dacht enkel te voelen dat je het vervelend vond als mensen dezelfde naam op nr 1 hadden staan. De voorbeelden die Kleurdoos aanhaalt, zijn precies de voorbeelden die ik me daarbij herinner.
pi_96106174
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, even voor de duidelijkheid Innepin. Ik wijfel niet over je oprechtheid in je naamkeuzes hoor. Ik dacht enkel te voelen dat je het vervelend vond als mensen dezelfde naam op nr 1 hadden staan. De voorbeelden die Kleurdoos aanhaalt, zijn precies de voorbeelden die ik me daarbij herinner.
Nou ja, ergens is het ook wel lastig als iemand anders 'ervandoor' gaat met jouw met zorg uitgekozen naam. Of nou ja, zo voel ik het en Kleurdoos duidelijk ook. Het is even slikken voordat je het kunt zien als leuk (voor mij persoonlijk dan). Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat Kleurdoos zich zo voelt, ware het niet dat ik al tig keer heb uitgelegd dat het echt geen jatterij is geweest maar toeval.
En vervolgens ben ik hier mezelf de hele tijd aan t verdedigen. -O-
  donderdag 28 april 2011 @ 20:48:19 #125
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96106362
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar ik vond deze niet zo knipogerig...:

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef innepin het volgende:

[..]

ik herhaal: MINE }:|

Hij wordt wel erg populair ineens zeg :o
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96106363
ben wel benieuwd hoe jullie zouden reageren als je hetzelfde zou overkomen als mijn schoonzus.
Zij heeft haar zoontje g ideon genoemd, en een jaar later noemde haar zus haar zoontje g idean... Schoonzus was not amused :P

en voor in de toekomst: ik zou hier zeker wel namen vandaan jatten (handig die inspiratie) en zolang ik je niet regelmatig zie zou je waarschijnlijk geen pm krijgen :Y) maar ik snap het hele unieke namen idee sowieso niet zo. Ik zou ook eerder vereerd zijn. Ik heb meerdere neven en nichten met dezelfde naam dus ik ben 't waarschijnlijk gewend :)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_96106373
:*

Jullie zijn vast allebei eigenwijs genoeg om uiteindelijk gewoon de naam te kiezen die het beste bij jullie past, ongeacht de naam die de ander kiest.
pi_96106787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef __Isis__ het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar ik vond deze niet zo knipogerig...:

[..]

Posticon?
En oh ironie, een andere keer dat jij de naam Olivia noemde was het KD die jou vertelde dat de naam 'al geclaimd is'. Not my words.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:59:02 #129
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96107014
Inderdaad was het KD die dat schreef toen ik de naam noemde, ik heb ook niet gezegd dat jij er verder richting mij ook maar enig woord aan vuil maakte hoor. Ik denk ook helemaal niet dat je het mij kwalijk neemt ofzo, ik ben clearly een 'nieuwe', dus kon het ook niet weten.

Maar ik begrijp dat je het icon niet ziet in de quote? Het was deze }:|
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96107254
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef Lot_1 het volgende:
ben wel benieuwd hoe jullie zouden reageren als je hetzelfde zou overkomen als mijn schoonzus.
Zij heeft haar zoontje g ideon genoemd, en een jaar later noemde haar zus haar zoontje g idean... Schoonzus was not amused :P

en voor in de toekomst: ik zou hier zeker wel namen vandaan jatten (handig die inspiratie) en zolang ik je niet regelmatig zie zou je waarschijnlijk geen pm krijgen :Y) maar ik snap het hele unieke namen idee sowieso niet zo. Ik zou ook eerder vereerd zijn. Ik heb meerdere neven en nichten met dezelfde naam dus ik ben 't waarschijnlijk gewend :)
Nou dat vind ik wel not done als je zus maar 1 letter verschil in de naam van haar kind heeft. Dat is gewoon echt te dichtbij. Net als de zus van Miss Sly geloof ik die stennis schopte over de naam Senna en volhoudt dat ze een eventuele dochter ook zo gaat noemen.
Hier op fok kan me niet zo boeien. In de kleuterklas kan je ook zo 3 andere kindjes met dezelfde naam tegen het lijf lopen al dacht je wellicht nog zo origineel te zijn. Of je moet zoals iemand die ik ken er een naam voor plakken en je kind met een dubbele naam laten lopen op school omdat er al iemand in de klas zo heette :')

In ieder geval, post dan gewoon helemaal lekker geen namen hier als je niet wilt dat iemand er inspiratie voor op doet. En sorry KD ik vind dat in het geval van Matilda dus niet anders dan de andere lijsten die je hier neer gezet hebt.
Wat een gedoe over mensen waar je gewoon voornamelijk mee op een forum schrijft en elkaar over het algemeen hooguit één keer per jaar wellicht bij een meet ziet.

Ik heb in ieder geval wel andere zaken om me druk over te maken dan zulk soort dingen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96107280
Stelletje hormonsters :P

Hier een vervelende situatie gehad NA de geboorte van Hannah. Kennelijk had mijn schoonzusje ooit eens verteld aan mijn man dat zij een meisje Hannah zouden noemen. Mijn man (type ene oor in, andere oor uit) heeft dat iig nooit aan mij verteld en hij wist er ook niets meer van.
Ze is na Hannah's geboorte nog maanden boos geweest over de naam. Triestheid ten top.

Ik vond het juist heel tof dat Flowerbox toevallig 2 weken eerder dezelfde naam had voor haar dochtertje in Z&G
pi_96107490
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef octopussy het volgende:

Hier een vervelende situatie gehad NA de geboorte van Hannah. Kennelijk had mijn schoonzusje ooit eens verteld aan mijn man dat zij een meisje Hannah zouden noemen. Mijn man (type ene oor in, andere oor uit) heeft dat iig nooit aan mij verteld en hij wist er ook niets meer van.
Ze is na Hannah's geboorte nog maanden boos geweest over de naam. Triestheid ten top.
Tja dat is even slikken wellicht maar smaak in namen veranderd in de loop der jaren heen en je moet het bij je partner er ook nog maar door zien te krijgen al heb jij die naam al eeuwen in je hoofd.
Er zijn zoveel namen. Je vindt heus wel een andere naam die je ook geweldig vindt denk ik dan maar.
The way you rock'n'roll
  donderdag 28 april 2011 @ 21:09:56 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96107778
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef __Isis__ het volgende:
Inderdaad was het KD die dat schreef toen ik de naam noemde, ik heb ook niet gezegd dat jij er verder richting mij ook maar enig woord aan vuil maakte hoor. Ik denk ook helemaal niet dat je het mij kwalijk neemt ofzo, ik ben clearly een 'nieuwe', dus kon het ook niet weten.

isis, innepin heeft links boven in de hoek ook een icoontje geplaatst, dat wordt een 'post icon' genoemd.
in de haak.
pi_96107808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef __Isis__ het volgende:

Nee, dat bedoel ik niet met posticon. Elke post heeft z'n eigen plaatje, normaal gesproken gewoon een saai briefje, in dit geval een hartje, in het geval van de quote een :D
(Dat laat dan zien dat je dus niet al te serieus moet opvatten wat ik vervolgens zeg... mijn welgemeende excuses als dat niet zo is overgekomen!)
En verder idd, ik neem je niks kwalijk. Ergens wil ik natuurlijk uniek zijn en het enige kind met een bepaalde naam hebben (zeker in een korte periode) maar dat betekent natuurlijk niet dat jij die naam niet mag kiezen :+
  donderdag 28 april 2011 @ 21:11:21 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96107869
:D Hier heb ik al sinds onze studententijd de naam Ava geclaimd vanwege mijn onvoorstelbaar leuke oppaskindje met die naam. Best sneu, want 2 vriendinnen en mijn zusje hadden die naam dus ook graag willen gebruiken, 1 vriendin kreeg 3 zonen, 1 vriendin noemde haar dochter Eva ipv Ava, en mn zusje nam Nova ipv Ava, maar ze zeiden alledrie dat ze graag Ava genomen hadden als ik die naam niet al al die tijd geclaimd had.
En ik neem niet eens meer een kind :@
Dus dat vind ik eigenlijk best wel kut achteraf :') voor hun dan :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:11:58 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96107911
haha, typisch een gevalletje oh-oh! ;)
in de haak.
pi_96107934
Wow das ook wel een sterk verhaal oh-oh! :o
pi_96108024
Wel ontzettend loyaal van hen allemaal oh-oh!
The way you rock'n'roll
  donderdag 28 april 2011 @ 21:14:12 #139
176471 oh-oh
pi_96108031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef trui het volgende:
haha, typisch een gevalletje oh-oh! ;)
Ja oeps he :')
Maar wel heel lief dat die hele kliek die de naam even mooi vond / vind als ik dr dus wel rekening mee gehouden heeft :@
Ze mopperen er wel nog es over tegen me, dat ik hun verplicht ben die Ava nog te fabriceren _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_96108177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja oeps he :')
Maar wel heel lief dat die hele kliek die de naam even mooi vond / vind als ik dr dus wel rekening mee gehouden heeft :@
Ze mopperen er wel nog es over tegen me, dat ik hun verplicht ben die Ava nog te fabriceren _O-
Je volgende chineesje zo noemen? :P
The way you rock'n'roll
pi_96108198
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef octopussy het volgende:

Ik vond het juist heel tof dat Flowerbox toevallig 2 weken eerder dezelfde naam had voor haar dochtertje in Z&G
He! Hier precies hetzelfde! Zelfde naam, maar dan zonder de laatste H. Beste vriendin van mijn vriendin balen, want zelfde naam voor hun nog te verwekken kindje. Mijn zusje flapt er verbaasd uit dat ze dezelfde naam in gedachten had voor die van hun. Niet dat ze echt boos waren (nou ja, die vriendin baalde wel een beetje boel), maar vreemd was hetw el.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 28 april 2011 @ 21:17:44 #142
176471 oh-oh
pi_96108284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je volgende chineesje zo noemen? :P
_O- Ik moet geen teefjes, mijn ene per ongeluk gekregen teef heb ik meteen een jongensnaam gegeven :+
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:17:49 #143
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96108288
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet met posticon. Elke post heeft z'n eigen plaatje, normaal gesproken gewoon een saai briefje, in dit geval een hartje, in het geval van de quote een :D
(Dat laat dan zien dat je dus niet al te serieus moet opvatten wat ik vervolgens zeg... mijn welgemeende excuses als dat niet zo is overgekomen!)
En verder idd, ik neem je niks kwalijk. Ergens wil ik natuurlijk uniek zijn en het enige kind met een bepaalde naam hebben (zeker in een korte periode) maar dat betekent natuurlijk niet dat jij die naam niet mag kiezen :+
Oh hahaha :? dat wist ik dus inderdaad niet...
Ik begrijp je zeker hoor, ik vond het ook wel een beetje jammer dat de naam hier op fok! al onderwerp van gesprek was, ik dacht wel een redelijk unieke naam te hebben bedacht. Ik ken maar 1 meisje dat zo heet en dat is dan het nichtje van een vriend van mijn lief, die ook niet in de buurt woont. Anyway, fijn dat je het even verduidelijkt en excuses zijn natuurlijk helemaal niet nodig! We gaan gewoon allebei voor een Olivia! O+ Tegen de tijd dat jij bevalt zijn ze die van mij hier allang al weer vergeten. :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96108502
KD, Doris is zo leuk! Als ik opnieuw zou mogen kiezen, zou ik misschien wel...

Lotus vind ik ook nog steeds erg mooi trouwens, stond hier in de top drie. Jammer alleen van de wc-rolhouders en de hagelslag.
pi_96108504
:D oh-oh hahaha
dan maar een hond erbij :+

Mijn zusje mept me altijd met lijstjes om de oren van namen voor haar denkbeeldige 'ooit' kinderen. En ondanks dat ik weet (en toentertijd wist) dat het echt nog wel jaren duurt voor ze kindjes hoopt te krijgen en ondanks dat ze die namen misschien niet eens neemt, van die namen blijf ik af, dat is niet eens een optie.
Er zijn een paar namen bij die al terug komen sinds zij 15 was ofzo, daar kom ik gewoon niet aan, zelfs als B. en ik allebei lyrisch waren over die naam is het gevoelsmatig voor mij gewoon haar naam.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 april 2011 @ 21:23:23 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96108712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
De namen van de kinderen op het kinderdagverblijf zijn wel typisch: Lena, Ivan, L O U, S T E E F, V E S P E R, A L E X A N D E R, Y A N N I C K, M A R I A... Er is een vreemde eend in de bijt. Die eend heet Jayden. :+
Ik dacht: wie noemt zijn kind nou 'nder'?
zie originele post van Claudia
pi_96108720
Poe nee zo zusjepesten zou ik ook echt niet doen (als je ervan afweet iig). Gideon en Gidean :o Hoe verzin je het.

Gelukkig hebben mijn broer en ik heeeeel erg verschillende smaken - Ik noem mijn dochter Willow, hij noemt zijn zoon D i r k. Hoe verschillend wil je het hebben :7

@Huup, maar je hebt het over meerdere lijstjes... zijn dat niet inmiddels al honderden namen dan, waar je van af moet blijven? :o
pi_96108819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
KD, Doris is zo leuk! Als ik opnieuw zou mogen kiezen, zou ik misschien wel...

Lotus vind ik ook nog steeds erg mooi trouwens, stond hier in de top drie. Jammer alleen van de wc-rolhouders en de hagelslag.
zo heet t asokind van de buren dus lotus vind ik ook niets meer, vroeger wel :)

en Doris vind ik heeel heeel leuk, maar vriendlief heeft er zijn bedenkingen over en zou t leuker vinden voor een jongen. ik niet :+

Maar mallebabberds! Ik ben op vakaaaaaaaantie naar Egypte, ik zal aan jullie denken als ik allinclusive lig te walvissen tussen de haaien ;( (sharm el sheikh)

kusjes!
pi_96108962
Lief Huup. Maar als je elke week weer een andere naam hoort, dan wordt het wel lastig. In zo'n geval zou ik wel even vragen of ze het een probleem zou vinden als je 1 van die namen kiest. Misschien vindt ze het heel tof juist.

Als ik had geweten dat Hannah DE naam was voor mijn schoonzusje, dan had ik echt wel een andere naam gekozen. Ik heb niet een speciale emotionele binding met die naam (nouja, voorheen dan). Ik ken zelfs niemand die zo heet behalve mijn eigen dochter.
pi_96108988
Ik vind Lente ook eigenlijk best wel een Doris. O+
pi_96109017
Veel plezier KD! *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 21:29:01 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96109114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

tis dat het hier echt een meisje wordt... want ik vind Ivan ook zooooooo mooi :)
Ivon dan dan?
pi_96109132
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef innepin het volgende:
Poe nee zo zusjepesten zou ik ook echt niet doen (als je ervan afweet iig). Gideon en Gidean :o Hoe verzin je het.

Gelukkig hebben mijn broer en ik heeeeel erg verschillende smaken - Ik noem mijn dochter Willow, hij noemt zijn zoon D i r k. Hoe verschillend wil je het hebben :7

@Huup, maar je hebt het over meerdere lijstjes... zijn dat niet inmiddels al honderden namen dan, waar je van af moet blijven? :o
Valt mee hoor, sowieso is driekwart al geen issue vanwege smaakverschil :P maar het meeste is ook meer moment-afhankelijk bij haar. Dan weet ze een maand later la niet meer dat ze die naam geopperd had.

Ik heb het meer over de namen die consequent terugkomen op al die lijstjes, 1 al sinds ze 15 is en 2 andere ook al minstens 7 of 8 jaar. Dat valt best te overzien ;)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 april 2011 @ 21:29:24 #154
176471 oh-oh
pi_96109137
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef huuphuup het volgende:
:D oh-oh hahaha
dan maar een hond erbij :+

Mijn zusje mept me altijd met lijstjes om de oren van namen voor haar denkbeeldige 'ooit' kinderen. En ondanks dat ik weet (en toentertijd wist) dat het echt nog wel jaren duurt voor ze kindjes hoopt te krijgen en ondanks dat ze die namen misschien niet eens neemt, van die namen blijf ik af, dat is niet eens een optie.
Er zijn een paar namen bij die al terug komen sinds zij 15 was ofzo, daar kom ik gewoon niet aan, zelfs als B. en ik allebei lyrisch waren over die naam is het gevoelsmatig voor mij gewoon haar naam.
_O- God nee, ik heb dr al veel te veel :')
Dat is zo fijn aan honden, ik wil ooit graag terug naar 3 ipv 5, dat kun je met kids weer niet :+
En ik heb al die tijd alleen maar Ava geroepen, dus heel moeilijk heb ik het ze niet gemaakt, alleen knap lullig dat ze allemaal net ook die naam zo leuk vonden :')
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:30:32 #155
176471 oh-oh
pi_96109218
Oh, fijne vakantie Doos :P :W
( Groucho Marx )
pi_96109343
Ik heb trouwens wel al een jongensnaam voor een eventueel toekomstig mannetje, maar die ga ik niet noemen :P

KD, geniet van je Ferkansie. De rode zeekust is tof O+
pi_96109436
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens wel al een jongensnaam voor een eventueel toekomstig mannetje, maar die ga ik niet noemen :P
Zou ik ook niet doen, want ik heb nog een jongensnaam nodig en ik jat 'm zo van je!

KNIPOOGKNIPOOGKNIPOOGKNIPOOG

@Kleurdoos fijne vakantie! en verder knuffelkroellalalagoedmaakpraatjeetcetera vriendjes enzo.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:34:32 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96109549
Gisteren gehoord dat kennisje 2 meisjes heeft gekregen: D a e y en L i v v (ja, met 2 keer een v) not my cup of tea en ik zou niet weten hoe je de eerste uit moet spreken.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:35:56 #159
176471 oh-oh
pi_96109638
Gewoon als Day denk ik.
Liv vind ik wel heel leuk.
Livv vind ik dr over :P
( Groucho Marx )
  donderdag 28 april 2011 @ 21:37:07 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96109727
Ik vind Amélie leuk O+ , maar mijn man niet ;(

Wij hebben trouwens voor Harry heel lang K eith H arvey in ons hoofd gehad, maar uiteindelijk wilde we toch liever hem vernoemen naar het overleden broertje van mijn man en die had een Franse naam.
Dus is het toch L é o n C y r i l l e geworden. Eigenlijk vind ik zijn 2e naam zo mooi, dat ik hem ook wel als 1e naam had willen geven maar dat vonden we toch net iets té.
pi_96109750
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

zo heet t asokind van de buren dus lotus vind ik ook niets meer, vroeger wel :)

en Doris vind ik heeel heeel leuk, maar vriendlief heeft er zijn bedenkingen over en zou t leuker vinden voor een jongen. ik niet :+

Maar mallebabberds! Ik ben op vakaaaaaaaantie naar Egypte, ik zal aan jullie denken als ik allinclusive lig te walvissen tussen de haaien ;( (sharm el sheikh)

kusjes!
oeh sheikh! noem em sheikh! :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96109902
Livv?
Oeh!
Olivvia! NOG BETER OMG!

:+
pi_96110635
:o wat een discussies! Nou, bij deze alvast: de naam voor een jongetje hebben wij al een jaar of 6 geleden bedacht. Voor een meisje weten we het nog niet, ik vind een aantal namen die hier al gegeven zijn heel leuk, maar we zien wel. Ik denk dat ik daar geen pm voor zou sturen, dus dan ook alvast mijn excuses :+
pi_96110769
Olivia vind ik trouwens héél leuk, maar gaat hem hier niet worden.
pi_96112347
Olyvvya.
pi_96112528
Ik kende vroeger een meisje dat Elvira heette. Ik wilde zo graag ook Elvira heten. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 22:10:41 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96112640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kende vroeger een meisje dat Elvira heette. Ik wilde zo graag ook Elvira heten. :')
Ik ken ook een meisje dat E lvira heet.
En haar zusje heet R osalie O+
pi_96113632

~O>
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:03:32 #169
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96138232
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef innepin het volgende:
Huuu ik blijk nogal een reputatie te hebben wat namen betreft zeg :o Sjezus, wat een onzin? Van Olivia heb ik een paar keer "MIJN!" geroepen, maar iedereen die de vette knipoog daarbij over het hoofd gezien heeft, let echt niet goed op.

En wb het Willowgebeuren, ik zou er geen moeite mee hebben als iemand de naam gebruikt. Ik zou er wel moeite mee hebben als ik niet ff een PMetje krijg daarover, dan valt t wat rauw op mn dak. Dat heb ik toen ook uitgelegd.

Dus. Groof, jouw opmerking valt me dan ook vies tegen. Afkeurender nog wel :{
Ja, want ik postte toen ook zoveel. :D! En ik wist niet eens dat jouw kindje Willow heette EN het is Jasmin haar tweede naam.

Serieus wat een drama, je kent elkaar amper, sterker nog ik ken jou helemaal niet zelfs. En niet alleen jij hoor, ook met de naam Ayden. Let's get real, je zult nooit een unieke naam hebben tenzij je over je keyboard een faceroll doet met resultaat "jwfdkn" ofzo. Al zou mijn broertje zijn kindje Jasmin Yade Willow April noemen, zou het me nog niet boeien. Ik snap dat geclaim van die namen echt niet.

Speaking off, mag Jasmin Willow erin!
pi_96145986
Mijn face rollkind zou '4r56y78ui' heten. En daar wil ik bij deze graag patent op. :+
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:58:41 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96149900
pffff OMG gaat het daar nu nog over ;)
ik heb geen patent op geen enkele naam...
Evie's zijn dr inmiddels in overvloed.. gelukkig alleen niet in mijn naaste omgeving...;)
en meisje nr 2 dr naam staat al vast;
en wordt geen Ivanka of Ivon oid.... tis veeeeeeel mooier :)
pi_96150628
Ik hoorde vandaag: E L V I. Of E L V Y.
pi_96150816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja, want ik postte toen ook zoveel. :D! En ik wist niet eens dat jouw kindje Willow heette EN het is Jasmin haar tweede naam.

Serieus wat een drama, je kent elkaar amper, sterker nog ik ken jou helemaal niet zelfs. En niet alleen jij hoor, ook met de naam Ayden. Let's get real, je zult nooit een unieke naam hebben tenzij je over je keyboard een faceroll doet met resultaat "jwfdkn" ofzo. Al zou mijn broertje zijn kindje Jasmin Yade Willow April noemen, zou het me nog niet boeien. Ik snap dat geclaim van die namen echt niet.

Speaking off, mag Jasmin Willow erin!
Uhhhhh wtf?
Waar slaat deze reactie op? :o
pi_96150948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi & lief, maar misschien niet meer voor een volwassen vrouw.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96150988
In de Kek Mama: Rebbel (voor een meisje).
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:05:42 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96152897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...
weet alleen niet hoe je het schrijft... kan ook nog Elfi?

Rebbel is niet mijn stijl....
pi_96153192
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
:X verschrikkelijk. arm kind.
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:22:08 #178
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96153675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
pffff OMG gaat het daar nu nog over ;)
ik heb geen patent op geen enkele naam...
Evie's zijn dr inmiddels in overvloed.. gelukkig alleen niet in mijn naaste omgeving...;)
en meisje nr 2 dr naam staat al vast;
en wordt geen Ivanka of Ivon oid.... tis veeeeeeel mooier :)
Kira?

Of Sharon <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96154376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:12 schreef Popples het volgende:

[..]

:X verschrikkelijk. arm kind.
Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:38:36 #180
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96154588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.
pi_96154677
Ik vind Rebbel wel een leuke klank hebben.
pi_96154698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik Kek Mama net zo vreselijk vind als Rebbel.
:') Zo heet mijn kat
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_96154950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

toevallig heb ik dr laatst ook eentje gehoord...
weet alleen niet hoe je het schrijft... kan ook nog Elfi?
Ja, Elfi :Y. Althans, zo ken ik de naam. Zou 'm zelf niet kiezen, maar vind het op zich wel een mooie, lieve naam. :)
pi_96155791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Jurk het volgende:

[..]

:') Zo heet mijn kat
Kek Mama voor een kat? das ook raar :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96155976
De Kek Mama is echt een vreselijk tijdschrift. Heerlijk om te lezen als ik in bad ga. c_/
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:09:45 #186
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96156229
Ik ben ook geen Kek mama-fan. In de Kinderen stonden bij de geboortes iig alleen maar normale namen, hier nix spannends te melden.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 april 2011 @ 21:10:55 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96156295
zouden Gerard Arent (Geert) en Yolanda aan de lijst teogevoegd mogen worden?

Jan staat er ook in, dus m'n andere kids ook :P :-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96156561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
De Kek Mama is echt een vreselijk tijdschrift. Heerlijk om te lezen als ik in bad ga. c_/
Hoe kom je toch aan die tijdschriften jij :? wie koopt zoiets nou... heeeerlijk al die mode-non-issues O+ c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96157126
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hoe kom je toch aan die tijdschriften jij :? wie koopt zoiets nou... heeeerlijk al die mode-non-issues O+ c_/
Als ik nou baby's blijf maken blijf ik ook gratis tijdschriften krijgen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:37:48 #190
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96160528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Rebbel wel een leuke klank hebben.
Ja dat vind ik dus ook..
Maar dan wel heel snel uitgesproken dus niet re-bel maar gewoon rebbel in 1 adem :P
pi_96160805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, ik vind d'r echt niks leuks aan.
Ik ook niet.
Kind zal vast wel vaker gepest worden. Vooral anders genoemd worden dan het bedoeld was.
zou dat mijn kind echt nooit aan doen.
mama van 3 kids!
pi_96173809
Gisteren in het z-huis geboren
Z i o n
Ik heb het de vader wel 10x hoor spellen via de telefoon
pi_96177717
Zion, is dat niet het heilige land van de Rastafari´s?
pi_96181914
Beetje suf als je dat 10 keer moet spellen; dan heb je geen bijster intelligente gesprekspartner.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:46:02 #195
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96182161
Ik dacht dat jongensnamen moeilijk waren, en dan heb je het opeens. :7
pi_96182195
By the rivers of Babylon, there we sat down
ye-eah we wept, when we remembered Zion.
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:20:40 #197
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96183240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren in het z-huis geboren
Z i o n
Ik heb het de vader wel 10x hoor spellen via de telefoon
Ja der was ook een jochie met die naam toen ik in amerika was..
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:15:39 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96187353
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:37 schreef Claudia_x het volgende:
Beetje suf als je dat 10 keer moet spellen; dan heb je geen bijster intelligente gesprekspartner.
misschien was 't in 10 verschillende telefoongesprekken. :)
in de haak.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:22:50 #199
176471 oh-oh
pi_96187687
Zion is toch best een bekende naam?
Zoon van Lauryn Hill en Rohan Marley heet ook zo O+
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 11:15:57 #200
43556 miss_dynastie
pi_96287763
In de krant van vandaag een Hayley-Jay, tweelingzusje van Wilhelmus :o
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:18:46 #201
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96287852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Drie keer :o :o :o
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:23:56 #202
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96288029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat past echt wel niet bij elkaar.

Om over de naam zelf nog mar te zwijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')