Geen PM? Stuur dan maar een mailtje naar Vlindurquote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef mefke79 het volgende:
dienstmededeling: er komen geen pm'tjes voor de naam van Tienus. Ik herhaal, geen pm'tjes voor de naam van Tienus.
Joh, nog een week of zeven, dat moet te doen zijn hoor. Ben allang blij dat ik mezelf nog niet versproken heb...
Kijk. Jij snapt hemquote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen PM? Stuur dan maar een mailtje naar Vlindur![]()
Rienk slaapt nog. Ik ga ff zoekenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
ik wil wel 1 tip geven: hij stond in een van de lijstjes die destijds (begin januari) voor mij gemaakt zijn in dit topic...
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Op mijn werk heeft een vrouw trouwens een dochtertje gekregen met de naam Lena Olivia. Dat was oorspronkelijk precies de naam zoals wij die hadden.Uiteindelijk heb ik Olivia geschrapt als tweede naam (want van Innepin
).
St ee f vind ik stom, ik denk dan aan stijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit in de groep van Ivan en Lena op het kinderdagverblijf een meisje dat L O U heet. Ik vind het zo leuk!Haar grote broer heet trouwens S T E E F, ook heel leuk.
Ik heb Poppedein een pm gestuurd toen Lena bij ons een serieuze optie werd. Dat leek me ook wel netjes. Ik heb Lishe weer geen pm gestuurd (want minder actief).
Op mijn werk heeft een vrouw trouwens een dochtertje gekregen met de naam Lena Olivia. Dat was oorspronkelijk precies de naam zoals wij die hadden.Uiteindelijk heb ik Olivia geschrapt als tweede naam (want van Innepin
).
Wie zijn lijstje precies?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
ik wil wel 1 tip geven: hij stond in een van de lijstjes die destijds (begin januari) voor mij gemaakt zijn in dit topic...
Je hoort het hier idd heel veel als voornaam.quote:
Komt van Louis, uitspraak wel Loe trouwensquote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoort het hier idd heel veel als voornaam.
Wij spreken het niet uit als Loe maar gewoon als Lauw
Bij ons komt het uit China, maar mn vader heeft er zelf een u achter geplakt toen ie in NL genaturaliseerd werd ivm Interpol die m zochtenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Komt van Louis, uitspraak wel Loe trouwens
En L O U Rhodes van Lambquote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken L O U alleen van meneer Reed, en tóch vind ik het heel leuk voor een meisje. Ik vind het zelfs zo leuk dat ik er haast een derde om zou willen, en een jongetje krijgt de naam dan ook gewoon.Dan moet ik wel de kinderen naar een ander kinderdagverblijf doen om me nog te kunnen vertonen, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik heb er drie in familie en ook nog een aan kant van vriend. Ik zou een jongen best zo noemenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken L O U alleen van meneer Reed, en tóch vind ik het heel leuk voor een meisje. Ik vind het zelfs zo leuk dat ik er haast een derde om zou willen, en een jongetje krijgt de naam dan ook gewoon.Dan moet ik wel de kinderen naar een ander kinderdagverblijf doen om me nog te kunnen vertonen, maar dat heb ik er wel voor over.
Ja ik ook... vooral als je een katholieke achtergrond hebt.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oeke het volgende:
L o u is leuk ja! We hebben een kennis met een meisje zo oud als Ko, dat M a y a L o u heet. Met L o u als roepnaam. Of L oe tje.
Past heel goed bij Ivan en Lena!
Ik denk dat L O U het slavische thema mooi doorbreekt. Jawel, mensen denken dat Lena een slavische naam is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oeke het volgende:
L o u is leuk ja! We hebben een kennis met een meisje zo oud als Ko, dat M a y a L o u heet. Met L o u als roepnaam. Of L oe tje.
Past heel goed bij Ivan en Lena!
Echt?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?
Maak van die M een R en je hebt mijn hele naam
L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat L O U het slavische thema mooi doorbreekt. Jawel, mensen denken dat Lena een slavische naam is.![]()
Het doet me ook heel erg denken aan Maya Angelou, de schrijfsterquote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt?
Wat grappig.
[..]
L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder.
Het wordt niet veel stoerder dan Ivan de Verschrikkelijke, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef oeke het volgende:
L O U geeft wel een Rock 'n Roll tintje aan het geheel. Maakt het wat stoerder.
Echt? Ik vind Ivan, ondanks de Verschrikkelijke, zo'n zachte naam.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt niet veel stoerder dan Ivan de Verschrikkelijke, hoor.
Ja, mooi! Misschien komt het daar wel vandaan, ik ken ze niet goed genoeg, zijn kennissen van mijn vriend.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Het doet me ook heel erg denken aan Maya Angelou, de schrijfster
Van Tiny en Lou?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef E.T. het volgende:
Mijn opa heette Lou.. uitgesproken als 'lauw'
wie weet zijn er ook mensen die een enlargement willen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
groots resultaat, volgens mij is dat juist niet de bedoeling toch
ik zal ze eens mailen!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef trui het volgende:
[..]
wie weet zijn er ook mensen die een enlargement willen.
Hm, lastig te zeggen. Toen Ivan net geboren was had hij zo'n krachtig gezicht en donker haar met bakkenbaarden. Op dat moment vond ik het wel stoer en rock 'n' roll.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Ivan, ondanks de Verschrikkelijke, zo'n zachte naam.![]()
Best stoer ook hoor, maar niet Rock 'n Roll.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
wil ik hier posten komt er een ad boven mij:
schaamlipcorrectie
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
www.accz.nl/schaamlipcorrectie
groots resultaat, volgens mij is dat juist niet de bedoeling toch
magoe!
Doris staat ook nog in de top 3
quote:
Die laatste staat/stond ook nog hoog op onze lijstquote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Vince tof
en Kiefer (sutherland)
Doe ik mijn uiterste best je een reden tot een derde te geven, ontkracht je het helemaal met deze foto!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, lastig te zeggen. Toen Ivan net geboren was had hij zo'n krachtig gezicht en donker haar met bakkenbaarden. Op dat moment vond ik het wel stoer en rock 'n' roll.
[ afbeelding ]
Maarja, nu is hij een veel zachtaardiger jongetje qua uiterlijk en blijkt zijn karaker ook zo te zijn, dus het is lastig voor me om de naam Ivan te associëren met het stoere. Al begint hij wel een doerak te worden, dus wie weet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:53 schreef Memmel het volgende:
[..]
Die laatste staat/stond ook nog hoog op onze lijst
Doris heb ik er hier niet doorgekregen. Ik heb echt voortdurend geprobeerd, maar lukte echt niet. Ze vond het verschrikkelijk.quote:
Maritquote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef wickie het volgende:
Ik zou het een enorm leuk vinden als iemand hier Mette als naam gebruikt voor zijn of haar kind![]()
Gewoon omdat ik het een ontzettend leuke naam vind![]()
BJonze meisjesnaam komt ook 18x voor in 2010
![]()
Wij blijven trouwens in de Deense sferen.
Jonna vonden B. en ik ook erg leukquote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Kaarr het volgende:
Wij mogen weer op zoek naar een jongensnaam. En dat vind ik zo moeilijk!
Voor een meisje stond Jonna zeer hoog op het lijstje.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |