Ik denk dat ik hem ook nog even tegen die zijmuur laat kletterenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het daar niet nog een beetje te vroeg voor![]()
Idd,die komt boven tegen de nacht als ze waarschijnlijk alcohol op hebquote:Op donderdag 28 april 2011 01:29 schreef pointer2 het volgende:
Ja Soury is net als Monique! Daar waren we gebleven
dan doe ik even een Flipje en bekijk alles van afstandquote:Op donderdag 28 april 2011 01:29 schreef pointer2 het volgende:
Ja Soury is net als Monique! Daar waren we gebleven
Jij beschuldigd mensen. Waar je niks over weet dat siert je niet. Verder vind ik een naam topic altijd wel grappig. Sourcy zal blij zijn ermeequote:
That's the way the cookie crumblesquote:Op donderdag 28 april 2011 01:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd,die komt boven tegen de nacht als ze waarschijnlijk alcohol op heb
Jij moet eerst nog wat meer afvallen.quote:
Lekkere Muis! Miauw!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij beschuldigd mensen. Waar je niks over weet dat siert je niet. Verder vind ik een naam topic altijd wel grappig. Sourcy zal blij zijn ermee
lees je eigen terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij beschuldigd mensen. Waar je niks over weet dat siert je niet. Verder vind ik een naam topic altijd wel grappig. Sourcy zal blij zijn ermee
Whehehehequote:
Doe wat je je ingeeftquote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
Maar moet ik het nu gaan opnemen tegen die 2 softenonkindjes en is dat niet een beetje zielig
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog wat meer afvallen.
was dat lekker??quote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks, ik kijk alleen maar![]()
En ik heb Soury wel eens een kusje gegeven
ut is maar een spelletjequote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
Maar moet ik het nu gaan opnemen tegen die 2 softenonkindjes en is dat niet een beetje zielig
Mijn armpjes, wat doe jequote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
Van wie ben jij nu weer een dubbelnikker?quote:Op donderdag 28 april 2011 01:22 schreef pointer2 het volgende:
Hey PC EEND,
Je bent te veel Drama,
Je bent Para?
Laat je dan ff behandelen:
http://www.csp.nl/
Mijn geluld is op, de emmer loopt over!
klinkt als mo!!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken buiten...laten jullie Soury wel met rust anders pleegt ze zelfmoord omdat ze haar zich alles aantrekt wat users zeggen en niet regaeert op COS.
denk eerder dat ze uit pure frustratie richting Mo der PC uit het raam heeft gesmetenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:34 schreef spikey08 het volgende:
[..]
die ligt waarschijnlijk in een deuk!!
quote:
Inspecteur Vlijmscherp los jij deze zaak eens op.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een dubbelnikker?
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Inspecteur Vlijmscherp los jij deze zaak eens op.
kan het me voorstellen!!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef snetje het volgende:
[..]
denk eerder dat ze uit pure frustratie richting Mo der PC uit het raam heeft gesmeten
Ik ben geen nikker en dat vind ik ook net ff te ver gaan. We zijn aan het geinen. Dat is dus niet serieus, Iemand voor nikker uitmaken vind ik wel erg. Zeg dan neger.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een dubbelnikker?
Users wat doen julie me aanquote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken buiten...laten jullie Soury wel met rust anders pleegt ze zelfmoord omdat ze haar zich alles aantrekt wat users zeggen en niet regaeert op COS.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
een dubbelneger?quote:Op donderdag 28 april 2011 01:37 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ik ben geen nikker en dat vind ik ook net ff te ver gaan. We zijn aan het geinen. Dat is dus niet serieus, Iemand voor nikker uitmaken vind ik wel erg. Zeg dan neger.
geweldig toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 01:37 schreef markvanrinsum het volgende:
dan heb je 3 geheimen geraden en dan sta je op nul hallo
Lees de COS ff terug en weet je waar ik het over heb en anders vraag je het gewoon even...quote:Op donderdag 28 april 2011 01:37 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ik ben geen nikker en dat vind ik ook net ff te ver gaan. We zijn aan het geinen. Dat is dus niet serieus, Iemand voor nikker uitmaken vind ik wel erg. Zeg dan neger.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:39 schreef Dakotamu het volgende:
ik heb teveel wijn op denk ik, ik las knikker lol
Stoer manquote:Op donderdag 28 april 2011 01:38 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ja lekker he. Valt mee een stuk of 18 amsterdammertjes (vaasjes maar) dus ben nog nuchter.
Hoop dat dat zo blijft gun dat wijf mo echt niets meerquote:Op donderdag 28 april 2011 01:37 schreef markvanrinsum het volgende:
mo:dan heb je 3 geheimen geraden en dan sta je op nul hallo
Of hij veroorzaakt een streamlock dmv kabelknagenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:40 schreef Coos het volgende:
Dus die hond schijt vannacht het hele huis onder.![]()
![]()
![]()
hij zit niet in de bench
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of hij veroorzaakt een streamlock dmv kabelknagen
Cool he PC Eend. Mijn therapeut Keith Bakker is gearresteerd dus kan er niets aan doen. Hahahaquote:
Oh dus daar zat je ook al te zuigenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:41 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Cool he PC Eend. Mijn therapeut Keith Bakker is gearresteerd dus kan er niets aan doen. Hahaha
Aso !!quote:
Ik ga ff pitten bedankt voor de gezelligheid ik kom morgen weer fucken en fokken! Later.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dus daar zat je ook al te zuigen
laterquote:Op donderdag 28 april 2011 01:43 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ik ga ff pitten bedankt voor de gezelligheid ik kom morgen weer fucken en fokken! Later.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:43 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ik ga ff pitten bedankt voor de gezelligheid ik kom morgen weer fucken en fokken! Later.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op donderdag 28 april 2011 01:44 schreef little_me het volgende:
welke stream doet het heb nog steeds geen beeld?
geen idee, pc te sloom, heb tv aan staanquote:Op donderdag 28 april 2011 01:44 schreef little_me het volgende:
spixtv doet het bij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 01:44 schreef little_me het volgende:
Trustequote:Op donderdag 28 april 2011 01:43 schreef pointer2 het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html in IEquote:Op donderdag 28 april 2011 01:44 schreef little_me het volgende:
helaas niet hier dusquote:Op donderdag 28 april 2011 01:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Licht is uitquote:Op donderdag 28 april 2011 01:44 schreef little_me het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op donderdag 28 april 2011 01:46 schreef little_me het volgende:
spixtv ook geen beeld beschikbaar en zwarte blokjes
quote:
Het gaat over koikarpers van 500 euroquote:Op donderdag 28 april 2011 01:50 schreef snetje het volgende:
Sharon kan er niet tegen dat een kat een visje uit de vijver schept..... das toch de natuur?
mooi!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:50 schreef Coos het volgende:
Ik ben fakking 200.000% zeiknat.Het regent als een gek.
moet tie er maar een zwart aardbeien net over heen gooien ... ik zweer het je!! dat werkt echt!!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat over koikarpers van 500 euro
dus een koi van 500 euro is superzielig, en een goudvis van 50 cent is whatever? dan moet ze niet zeggen 'zielig', dan moet ze zeggen 'klote van het geld'quote:Op donderdag 28 april 2011 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat over koikarpers van 500 euro
Schrijf een brief naar de vader van sharonquote:Op donderdag 28 april 2011 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
moet tie er maar een zwart aardbeien net over heen gooien ... ik zweer het je!! dat werkt echt!!
Stuur een brief naar de moeder van djoon dat ze het script moeten aanpassenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:52 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dus een koi van 500 euro is superzielig, en een goudvis van 50 cent is whatever? dan moet ze niet zeggen 'zielig', dan moet ze zeggen 'klote van het geld'
Klinkt mij als muziek in de orenquote:
zo heeft toch niemand meer zin in sex? met zon blaaskaak naast je ....quote:
se sei "belastingadvisssseur".quote:
ja nog 1 .... had Mo buiten gezet ipv de containerquote:
Klinkt gewoon net ff anders dan "fiscaal jurist"quote:Op donderdag 28 april 2011 01:59 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
drank heeft haar ook haar 'z' om zeep geholpen?
En fiscaal jurist geeft toch ook belastingadviesquote:
Mo is sneller vol dan de container.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nog 1 .... had Mo buiten gezet ipv de container
Dat bedoelde ik! Ze onderschat haar tegenstanders. Kan dodelijk zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
En fiscaal jurist geeft toch ook belastingadvies
Waarschijnlijk wil ze het voor de anderen niet te moeilijk maken
[COS#1310] U MAD BRAH !! ??quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou sorry, dacht gewoon dat het een dubbelnikker was. kon toch
weet ook pas sinds 2 maand wat een lapo en een ui is. nooit te oud om bij te leren. durf gewoon toe te geven dat je soms iets niet weet (sommigen noemen je dan dom..)
Godverdomme Coos, weer die zweetharsesquote:
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 28 april 2011 02:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik! Ze onderschat haar tegenstanders. Kan dodelijk zijn.
Dat hoofd van Alex, die kan echt in de efteling gaan werkenquote:
Hé, ze kan met d'r botoxogen knipperen!quote:
Alex en werken?quote:Op donderdag 28 april 2011 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoofd van Alex, die kan echt in de efteling gaan werken
heb net de oorsprong gevonden??? joh!! SL je bent er ff een uur mee bezig geweestquote:Op donderdag 28 april 2011 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb ik net de oorsprong teruggevonden van "dubbelnikker" is die kloon aan het pitten...
[..]
[COS#1310] U MAD BRAH !! ??
Plagiaat, Gebroeders Grimm...quote:Op donderdag 28 april 2011 02:04 schreef Ifa het volgende:
Is al bekend wanneer de geweldige verhalenbundel van Sharon uitkomt?
Hij hoeft ook verder niks te doenquote:
quote:
ze probeerdt hem door te slikken ...die van Flip dan hequote:
Dat lijkt me meer iets voor sharonquote:
de hele dag toch?quote:
nee, niet geschikt voor de efteling, ze zitten niet te wachten op 'geef me gvd je papier anders sla ik je op je bek'quote:Op donderdag 28 april 2011 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor sharon
quote:Op donderdag 28 april 2011 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor sharon
Wat nou een uur???quote:Op donderdag 28 april 2011 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
heb net de oorsprong gevonden??? joh!! SL je bent er ff een uur mee bezig geweest
En heb tussentijds ook nog speklappen gebraden...quote:Op donderdag 28 april 2011 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees de COS ff terug en weet je waar ik het over heb en anders vraag je het gewoon even...
al sinds haar geheim eruit isquote:Op donderdag 28 april 2011 02:08 schreef mcspicy het volgende:
Is dat mens al van het slaapwandelen af?
Heeft ze nooit last van gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:08 schreef mcspicy het volgende:
Is dat mens al van het slaapwandelen af?
Had ze een geheim dan?quote:
quote:
flip is ook een eikel dat ie ook steeds doet wat madam wilquote:Op donderdag 28 april 2011 02:08 schreef Ifa het volgende:
Jo is wel echt een beest in bed die de wet graag voorschrifjt: "Nee! LEPELTJE liggen met me!"
Dat is 'gezellig'...quote:Op donderdag 28 april 2011 02:08 schreef Ifa het volgende:
Jo is wel echt een beest in bed die de wet graag voorschrifjt: "Nee! LEPELTJE liggen met me!"
mijn geheim is dat ik acteer ...quote:Op donderdag 28 april 2011 02:10 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mijn geheim is dat ik doe alsof slaapwandelen mijn geheim is
Ies Haramquote:Op donderdag 28 april 2011 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
En heb tussentijds ook nog speklappen gebraden...
ik vind het cool hoor met alles wat je doet ...alleen leg het het er niet zo dik bovenopquote:Op donderdag 28 april 2011 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou een uur???
[..]
En heb tussentijds ook nog speklappen gebraden...
Holle bolle sharon, daar zit vast ergens een missie inquote:
Als ik in dat huis had gezeten zou ik van dag 1 in mijn blote kont lopen en ook in mijn blote kont in de tuin liggen. Boeien zeg!quote:Op donderdag 28 april 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
flip; heb je het niet warm met die kjleren aan?
jo; ik kan moeilijk in mijn nakie gaan liggen
ik hoop het echt zo hardquote:Op donderdag 28 april 2011 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip zal blij zijn als jo morgen weg is.
Maar daar draait iedereen zijn/ haar hoofd voor weg ...quote:Op donderdag 28 april 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik in dat huis had gezeten zou ik van dag 1 in mijn blote kont lopen en ook in mijn blote kont in de tuin liggen. Boeien zeg!
Nou ja ach, het kan een begin zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
Ook dat boeit niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar daar draait iedereen zijn/ haar hoofd voor weg ...
s'nietusquote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:
Mo ligt boos in bed omdat Phil het waagt te knuffelen met Jo.
Flip wordt gedwongen om te 'kroelen'.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:
Ze loopt ze de hele tijd aan te moedigen dat ze juist meer moeten doenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:
dat dus! hij had vorige week al gehoopt dat ze niet zou terukomen! die had alles al uitgestippeld met Mo ...vnadaar zijn rare blik bij haar terugkomst ...quote:Op donderdag 28 april 2011 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip zal blij zijn als jo morgen weg is.
Dit gaat wel er verquote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus! hij had vorige week al gehoopt dat ze niet zou terukomen! die had alles al uitgestippeld met Mo ...vnadaar zijn rare blik bij haar terugkomst ...
Volgens mij was Mo hier toch op uit... ?quote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:
In haar slaafkamer.
JoJo heeft z'n balletjes weerquote:Op donderdag 28 april 2011 02:18 schreef Dakotamu het volgende:
ik vond flip ff een avondje leuk toen hij gister niet toegaf aan jo, maar zit alweer onder de plak
Geeft niet, dan is DAT gewoon fout.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze loopt ze de hele tijd aan te moedigen dat ze juist meer moeten doen
zal die eens op de sst site zettenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, maar mag niemand weten...
flip en jo smakkenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:22 schreef Momazie het volgende:
Heb geen streams, maar gebeurd er nog veel??
veel slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:22 schreef Momazie het volgende:
Heb geen streams, maar gebeurd er nog veel??
Er werd vanmiddag ook al geopperd die op hyves, facebook en twitter te zetten, om ze bij SST helemaal gek te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zal die eens op de sst site zetten
kijken of die opm blijft staan
Valt nog mee dat ze niet zegt: ik zal het nog één keer voordoen.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
heb die link net een keer of 4 bij verschillende "berichten"geplaatstquote:Op donderdag 28 april 2011 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er werd vanmiddag ook al geopperd die op hyves, facebook en twitter te zetten, om ze bij SST helemaal gek te maken.
Sour echt .... hij kruipt als enigste nog achter der aan en probeerd alles recht te breien .... zelfs Jo snapt hem niet meer ..... Flip doet nu echt alles om zijn back ups erin te houden...quote:
Nou als zij eenmaal klaar is dan is er echt niks meer voor joanna over hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze niet zegt: ik zal het nog één keer voordoen.
Mo moet winnen; ze is zo'n heerlijk persoontje.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt hequote:Op donderdag 28 april 2011 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mo moet winnen; ze is zo'n heerlijk persoontje.
quote:Op donderdag 28 april 2011 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mo moet winnen; ze is zo'n heerlijk persoontje.
het gestuntel is op stream 3 dus ook op ziggo/upcquote:Op donderdag 28 april 2011 02:27 schreef Momazie het volgende:
Kunnen jullie streams van Jo en Phil laten zien?
Het is gewoon een slappe goedzak die haar niet op haar (misschien) laatste avond gaat laten vallenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Sour echt .... hij kruipt als enigste nog achter der aan en probeerd alles recht te breien .... zelfs Jo snapt hem niet meer ..... Flip doet nu echt alles om zijn back ups erin te houden...
Het probleem is dus dat de streams het op mijn computer niet doen, ws firewall ofzo..quote:Op donderdag 28 april 2011 02:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
het gestuntel is op stream 3 dus ook op ziggo/upc
wat gebeweeg met de dekens die over het hoofd worden getrokkenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:30 schreef Momazie het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat de streams het op mijn computer niet doen, ws firewall ofzo..
Die gast heeft een waas voor zijn ogen.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Sour echt .... hij kruipt als enigste nog achter der aan en probeerd alles recht te breien .... zelfs Jo snapt hem niet meer ..... Flip doet nu echt alles om zijn back ups erin te houden...
Plak een van gisteren, niemand die het verschil ziet.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wat gebeweeg met de dekens die over het hoofd worden getrokken
JoJo die net auw zei
verder niks bijzonders
Gyazo doet het ff niet anders had ik je een cap kunnen laten zien
Yupquote:
Dat vind ik wel meevallen, ik vind hem vrij helder en nuchter.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast heeft een waas voor zijn ogen.
Dat mag niet van z'n moederquote:Op donderdag 28 april 2011 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Yup
Maar onderhand zit Flip Djoon te doen, dat vind ik weer iets beter voor het programma.
Yup, vond het wel knap hoe ie in de ruzie vanmiddag bijna alle Jo-valkuilen handig ontweek.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, ik vind hem vrij helder en nuchter.
Ik denk niet dat het na het huis nog lang wat gaat worden
echt nietquote:Op donderdag 28 april 2011 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Yup
Maar onderhand zit Flip Djoon te doen, dat vind ik weer iets beter voor het programma.
Niet gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 02:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, vond het wel knap hoe ie in de ruzie vanmiddag bijna alle Jo-valkuilen handig ontweek.
Het is een lulletje lampekap die zich laat commanderen. Wat hij na dit project doet zal me een worst zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, ik vind hem vrij helder en nuchter.
Ik denk niet dat het na het huis nog lang wat gaat worden
Echt welquote:
Hij had haar veel harder moeten pareren. Nu was het toch een beetje de goedsul die niet wilde kwetsen. Wat wel handig is voor de volgende nominatie ronde.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, vond het wel knap hoe ie in de ruzie vanmiddag bijna alle Jo-valkuilen handig ontweek.
Nou gisteren bijvoorbeeld kon joanna mooi ff de tyfus krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een lulletje lampekap die zich laat commanderen. Wat hij na dit project doet zal me een worst zijn
Voor een uurtjequote:Op donderdag 28 april 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou gisteren bijvoorbeeld kon joanna mooi ff de tyfus krijgen
flip zit niet JoJo te doenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Yup
Hele nacht, hij boekt vooruitgangquote:
Ik versta er ook geen reet van.quote:
dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:47 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Regie zet dat geluid eens wat harder!
ok cu later alligatorquote:Op donderdag 28 april 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Volgens mij was het dit voor vandaag.
Ik ga iig wat anders doen.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Ja gisteren vond ik het toch leuker, redactie moet snel weer ingrijpenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Ik vond het ook al een beetje tegenvallenquote:Op donderdag 28 april 2011 03:16 schreef dieenebart het volgende:
Net weer te laat![]()
En het was nog wel een Sourcy reltopique!![]()
(die hier al tijden niet meer komt)
Truste allemaal!
Ja, godverdomme.quote:Op donderdag 28 april 2011 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een beetje tegenvallen
Dit zou inderdaad een redelijke voorspelling kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Moggu![]()
Dat gaat idd een spannende avond worden. Leg de Pammetjes maar weer klaar.
Nog maar even de laatste tussenstand van de poll op de stt site:
Wie is jouw favoriet?
Gerard
27%
Joanna
46%
Karim
27%
Als dat representatief is voor vanavond gaat het er dus om spannen tussen Gerard en Karim.![]()
Mijn voorspelling: Jo wordt met het hoogste aantal stemmen veilig gesteld. Daarna mag er gebeld worden voor de andere twee. Dat levert extra veel bellers op.
Nu maar weer even wat doen. Tot later
Doe dan maar een nummer speciaal voor Karim, aangezien het zijn laatste dag gaat wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:38 schreef Nostalgist het volgende:
Goedemorgen !
Tja, de Cos vannacht was inderdaad een Gordiaanse knoop.. Maar goed; de bewoners slapen nog..
Zouden we dan vandaag "Rock is dead" van Marilyn Manson door de speakers horen klinken als wakeup call op dze cruciale dag ? Dat deden ze bij BB5 ook...
Voor Karim.. een video van zijn held:quote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doe dan maar een nummer speciaal voor Karim, aangezien het zijn laatste dag gaat worden
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doe dan maar een nummer speciaal voor Karim, aangezien het zijn laatste dag gaat worden
Ik wacht dan nog tot geer ook gaat en dan houd het ook op bij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik ga denk ik echt veel minder kijken als Karim er uit is... Volgens mij wordt het dan ineens een stuk minder leuk...
nee hoor, dan wordt het juist leukquote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik ga denk ik echt veel minder kijken als Karim er uit is... Volgens mij wordt het dan ineens een stuk minder leuk...
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Ireth het volgende:
Once Upon a Time in Americaquote:Op donderdag 28 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Plagiaat, Gebroeders Grimm... SERGIO LEONE
Het wordt juist veel minder saai als één van de twee weg is. Al die koetjes-kalfjes-gesprekken, dat trekt toch niemand tot 12 mei..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat denk ik ookjuist die wisselwerking tussen Karim en Gerard vind ik zo leuk. Weet ook niet of ik nog zo veel ga kijken als een van de twee het huis uit gaat.
Geer gaat vanavond!! En dan kap ik ook met kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog tot geer ook gaat en dan houd het ook op bij mij
Mwah, dat lukt me de afgelopen weken anders ook aardig hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 09:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt juist veel minder saai als één van de twee weg is. Al die koetjes-kalfjes-gesprekken, dat trekt toch niemand tot 12 mei..
van mij ook!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:22 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Nou wie gaat er vanavond uit Gerard of Karim.
Ik baal er echt van van mij had Mo eruit gemogen.
uh.......is die genomineerd dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:24 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik durf te hopen dat er toch nog een kans is, dat Mo eruit gaat vandaag.
Dat zijn geen echte FOK!kers, vriend.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:26 schreef marky het volgende:
Ik heb geprobeerd wat cossen terug te lezen maar er is niet door te komen. De woorden kuthoer, snol ed. Het is allemaal weer van een hoog niveau. Na DGK is ook het niveau van de fok user veranderd. En dat zeker niet ten goede. Als er dan eens iemand is die aangeeft dat het wat verloren huisvrouwen zijn met te veel tijd dan is de wereld te klein maar ik zou zeggen kijk eens wat vaker in de spiegel.
Ergens verwacht ik wel van ze dat ze Mo een optie geven om te gaan...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
nee maar een exitkoffer is zo aangeboden
ik ook jaquote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens verwacht ik wel van ze dat ze Mo een optie geven om te gaan...
Ik denk het niet hoe valser Mo doet hoe langer ze haar erin houden.Alles voor de kijkcijfers al kan Mo dadelijk niet meer normaal over straat bij wijze van spreken dan interesseert ze geen hol.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:24 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik durf te hopen dat er toch nog een kans is, dat Mo eruit gaat vandaag.
quote:Bedden- en slaapkamerspecialist Beter Bed Holding heeft in het eerste kwartaal meer winst en omzet behaald dan vorig jaar, dankzij de opening van nieuwe winkels en sterke promotionele acties. Dat maakte Beter Bed donderdag bekend. Bron: Telegraaf
Dat mag ik hopen maar helaas bevolken ze momenteel wel in grote getale het SST forum.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte FOK!kers, vriend.
wat een onzin echte Fokkers geen echte Fokkers. Raarquote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen maar helaas bevolken ze momenteel wel in grote getale het SST forum.
Nee Karim was de enige die op 0 stond.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:35 schreef beequeen het volgende:
Snapt iemand iets van de kluizenruil?
Sharon mag 2 keer van kluis wisselen, 1e keer kiest ze die van Flip, 2e keer die van Mo.
Dan mag Karim wisselen en kiest die van Mo, maar die heeft dan toch al een lege kluis?
Flip had daar ergens tussenin nog een keer van kluis gewisseld. Mo heeft nu iig de 0 die Karim had staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:35 schreef beequeen het volgende:
Snapt iemand iets van de kluizenruil?
Sharon mag 2 keer van kluis wisselen, 1e keer kiest ze die van Flip, 2e keer die van Mo.
Dan mag Karim wisselen en kiest die van Mo, maar die heeft dan toch al een lege kluis?
Ik lees geen eens COSsen terug.. eer ik de eerste COS die ik gemist heb heb doorgelezen is er weer een COS bijgekomen..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:26 schreef marky het volgende:
Ik heb geprobeerd wat cossen terug te lezen maar er is niet door te komen. De woorden kuthoer, snol ed. Het is allemaal weer van een hoog niveau. Na DGK is ook het niveau van de fok user veranderd. En dat zeker niet ten goede. Als er dan eens iemand is die aangeeft dat het wat verloren huisvrouwen zijn met te veel tijd dan is de wereld te klein maar ik zou zeggen kijk eens wat vaker in de spiegel.
Volgens Mo hadden ze genoeg kansen, dus van mij mag haar kluis leeg blijven en vanavond voor een koffer met 5000 eruitquote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Flip had daar ergens tussenin nog een keer van kluis gewisseld. Mo heeft nu iig de 0 die Karim had staan.
Nog twee weken, dan vliegt het weer uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef marky het volgende:
Dat mag ik hopen maar helaas bevolken ze momenteel wel in grote getale het SST forum.
ha dan ben ik ook weer pleitosquote:Op donderdag 28 april 2011 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog twee weken, dan vliegt het weer uit.
Lees even terug op de site, volgens mij klopt er niks van.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:35 schreef shomila het volgende:
Nee Karim was de enige die op 0 stond.
Tja.. een bekende trend in de COS. Elke nieuwe RLS levert op Fok! de laatste jaren een tsunami van oud-Nowlivers en oud-Talpa-forummers op. Het niveau is over het algemeen weinig verheffend, hoewel de eerlijkheid ook weer gebiedt te zeggen dat er soms best wel leuke users tussen zitten die dan ook op Fok! blijven hangen. Het merendeel taait na de RLS meestal (gelukkig) weer af. Maar dat dit fenomeen de COS er niet gezelliger op maakt ben ik volledig met je eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:26 schreef marky het volgende:
Dat is toevallig zegquote:Op donderdag 28 april 2011 09:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ha dan ben ik ook weer pleitos
hoezo? Ik ben al Fokker sedert 2006 ofzo maar mijn IP adres is door mijn verhuizing veranderd vandaar. Maar RLS vind ik altijd leuk. Ben ik zo een rotte appel dan??quote:
Ah ok, dat staat nl niet op de site.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Ireth het volgende:
Flip had daar ergens tussenin nog een keer van kluis gewisseld. Mo heeft nu iig de 0 die Karim had staan.
Het maakt het voor mij wel minder leuk om het nog op Fok te volgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. een bekende trend in de COS. Elke nieuwe RLS levert op Fok! de laatste jaren een tsunami van oud-Nowlivers en oud-Talpa-forummers op. Het niveau is over het algemeen weinig verheffend, hoewel de eerlijkheid ook weer gebiedt te zeggen dat er soms best wel leuke users tussen zitten die dan ook op Fok! blijven hangen. Het merendeel taait na de RLS meestal (gelukkig) weer af. Maar dat dit fenomeen de COS er niet gezelliger op maakt ben ik volledig met je eens.
Niets hoor.quote:
En voor fans van Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
http://secretstorygerard.hyves.nl/
Goede morgen voor gerard fans
Plaats het in het juiste perspectief en lach erom.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef marky het volgende:
Het maakt het voor mij wel minder leuk om het nog op Fok te volgen.
En dit soort berichten die niets met de steams te maken hebben.... maken het ook minder leukquote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Het maakt het voor mij wel minder leuk om het nog op Fok te volgen.
Ik pest je wat, zoek er verder niets achterquote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft nog even terug, heb bij geedit
Okee, jij mag me plagenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik pest je wat, zoek er verder niets achter
Flip mocht volgens mij nog ruilen toen hij won met tegen de muur aan staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even terug op de site, volgens mij klopt er niks van.
Sharon heeft ruim 21 k in haar kluis en ruilt met Flip die maar 4500 heeft. Lekker logisch.![]()
Maar het is nog vroeg, misschien begrijp ik het niet helemaal.
ik ben bang dat Gerard gaat, echt waarquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Gerard zal vanavond Joanna wel passeren en Karim mag naar huis.
'dan word ik toch niet lekker wakker als ik niet ff zo kan doen'quote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef beequeen het volgende:
Djoon begint weer te zeiken dat ze niet lekker kan knuffelen.
Nou, dit lijkt me sterk.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Gerard zal vanavond Joanna wel passeren en Karim mag naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |