ik vind het cool hoor met alles wat je doet ...alleen leg het het er niet zo dik bovenopquote:Op donderdag 28 april 2011 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou een uur???
[..]
En heb tussentijds ook nog speklappen gebraden...

Holle bolle sharon, daar zit vast ergens een missie inquote:

Als ik in dat huis had gezeten zou ik van dag 1 in mijn blote kont lopen en ook in mijn blote kont in de tuin liggen. Boeien zeg!quote:Op donderdag 28 april 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
flip; heb je het niet warm met die kjleren aan?
jo; ik kan moeilijk in mijn nakie gaan liggen

ik hoop het echt zo hardquote:Op donderdag 28 april 2011 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip zal blij zijn als jo morgen weg is.

Maar daar draait iedereen zijn/ haar hoofd voor weg ...quote:Op donderdag 28 april 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik in dat huis had gezeten zou ik van dag 1 in mijn blote kont lopen en ook in mijn blote kont in de tuin liggen. Boeien zeg!

Nou ja ach, het kan een begin zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?

Ook dat boeit niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar daar draait iedereen zijn/ haar hoofd voor weg ...

s'nietusquote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:
Mo ligt boos in bed omdat Phil het waagt te knuffelen met Jo.

Flip wordt gedwongen om te 'kroelen'.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:

Ze loopt ze de hele tijd aan te moedigen dat ze juist meer moeten doenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:

dat dus! hij had vorige week al gehoopt dat ze niet zou terukomen! die had alles al uitgestippeld met Mo ...vnadaar zijn rare blik bij haar terugkomst ...quote:Op donderdag 28 april 2011 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip zal blij zijn als jo morgen weg is.

Dit gaat wel er verquote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus! hij had vorige week al gehoopt dat ze niet zou terukomen! die had alles al uitgestippeld met Mo ...vnadaar zijn rare blik bij haar terugkomst ...

Volgens mij was Mo hier toch op uit... ?quote:Op donderdag 28 april 2011 02:15 schreef Prospera het volgende:
In haar slaafkamer.

JoJo heeft z'n balletjes weerquote:Op donderdag 28 april 2011 02:18 schreef Dakotamu het volgende:
ik vond flip ff een avondje leuk toen hij gister niet toegaf aan jo, maar zit alweer onder de plak

Geeft niet, dan is DAT gewoon fout.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze loopt ze de hele tijd aan te moedigen dat ze juist meer moeten doen

zal die eens op de sst site zettenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, maar mag niemand weten...

flip en jo smakkenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:22 schreef Momazie het volgende:
Heb geen streams, maar gebeurd er nog veel??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |