veel slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:22 schreef Momazie het volgende:
Heb geen streams, maar gebeurd er nog veel??

Er werd vanmiddag ook al geopperd die op hyves, facebook en twitter te zetten, om ze bij SST helemaal gek te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zal die eens op de sst site zetten
kijken of die opm blijft staan

Valt nog mee dat ze niet zegt: ik zal het nog één keer voordoen.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze loopt ze de hele tijd aan te moedigen dat ze juist meer moeten doen

heb die link net een keer of 4 bij verschillende "berichten"geplaatstquote:Op donderdag 28 april 2011 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er werd vanmiddag ook al geopperd die op hyves, facebook en twitter te zetten, om ze bij SST helemaal gek te maken.

Sour echt .... hij kruipt als enigste nog achter der aan en probeerd alles recht te breien .... zelfs Jo snapt hem niet meer ..... Flip doet nu echt alles om zijn back ups erin te houden...quote:

Nou als zij eenmaal klaar is dan is er echt niks meer voor joanna over hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze niet zegt: ik zal het nog één keer voordoen.

Mo moet winnen; ze is zo'n heerlijk persoontje.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze loopt ze de hele tijd aan te moedigen dat ze juist meer moeten doen

Echt hequote:Op donderdag 28 april 2011 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mo moet winnen; ze is zo'n heerlijk persoontje.

quote:Op donderdag 28 april 2011 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mo moet winnen; ze is zo'n heerlijk persoontje.

het gestuntel is op stream 3 dus ook op ziggo/upcquote:Op donderdag 28 april 2011 02:27 schreef Momazie het volgende:
Kunnen jullie streams van Jo en Phil laten zien?

Het is gewoon een slappe goedzak die haar niet op haar (misschien) laatste avond gaat laten vallenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Sour echt .... hij kruipt als enigste nog achter der aan en probeerd alles recht te breien .... zelfs Jo snapt hem niet meer ..... Flip doet nu echt alles om zijn back ups erin te houden...

Het probleem is dus dat de streams het op mijn computer niet doen, ws firewall ofzo..quote:Op donderdag 28 april 2011 02:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
het gestuntel is op stream 3 dus ook op ziggo/upc

wat gebeweeg met de dekens die over het hoofd worden getrokkenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:30 schreef Momazie het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat de streams het op mijn computer niet doen, ws firewall ofzo..

Die gast heeft een waas voor zijn ogen.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Sour echt .... hij kruipt als enigste nog achter der aan en probeerd alles recht te breien .... zelfs Jo snapt hem niet meer ..... Flip doet nu echt alles om zijn back ups erin te houden...

Plak een van gisteren, niemand die het verschil ziet.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wat gebeweeg met de dekens die over het hoofd worden getrokken
JoJo die net auw zei
verder niks bijzonders
Gyazo doet het ff niet anders had ik je een cap kunnen laten zien

Yupquote:

Dat vind ik wel meevallen, ik vind hem vrij helder en nuchter.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast heeft een waas voor zijn ogen.

Dat mag niet van z'n moederquote:Op donderdag 28 april 2011 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Yup
Maar onderhand zit Flip Djoon te doen, dat vind ik weer iets beter voor het programma.

Yup, vond het wel knap hoe ie in de ruzie vanmiddag bijna alle Jo-valkuilen handig ontweek.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, ik vind hem vrij helder en nuchter.
Ik denk niet dat het na het huis nog lang wat gaat worden

echt nietquote:Op donderdag 28 april 2011 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Yup
Maar onderhand zit Flip Djoon te doen, dat vind ik weer iets beter voor het programma.

Niet gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 02:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, vond het wel knap hoe ie in de ruzie vanmiddag bijna alle Jo-valkuilen handig ontweek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |