Ja gisteren vond ik het toch leuker, redactie moet snel weer ingrijpenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Volgens mij was het dit voor vandaag.
Ik ga iig wat anders doen.

)
 ) 

Ik vond het ook al een beetje tegenvallenquote:Op donderdag 28 april 2011 03:16 schreef dieenebart het volgende:
Net weer te laat
En het was nog wel een Sourcy reltopique!
(die hier al tijden niet meer komt)
Truste allemaal!

Ja, godverdomme.quote:Op donderdag 28 april 2011 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een beetje tegenvallen

HOEREN!!!
  HOEREN!!!   

Dit zou inderdaad een redelijke voorspelling kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Moggu
Dat gaat idd een spannende avond worden. Leg de Pammetjes maar weer klaar.
Nog maar even de laatste tussenstand van de poll op de stt site:
Wie is jouw favoriet?
Gerard
27%
Joanna
46%
Karim
27%
Als dat representatief is voor vanavond gaat het er dus om spannen tussen Gerard en Karim.
Mijn voorspelling: Jo wordt met het hoogste aantal stemmen veilig gesteld. Daarna mag er gebeld worden voor de andere twee. Dat levert extra veel bellers op.
Nu maar weer even wat doen. Tot later

Doe dan maar een nummer speciaal voor Karim, aangezien het zijn laatste dag gaat wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:38 schreef Nostalgist het volgende:
Goedemorgen !
Tja, de Cos vannacht was inderdaad een Gordiaanse knoop.. Maar goed; de bewoners slapen nog..
Zouden we dan vandaag "Rock is dead" van Marilyn Manson door de speakers horen klinken als wakeup call op dze cruciale dag ? Dat deden ze bij BB5 ook...

Voor Karim.. een video van zijn held:quote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doe dan maar een nummer speciaal voor Karim, aangezien het zijn laatste dag gaat worden

quote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doe dan maar een nummer speciaal voor Karim, aangezien het zijn laatste dag gaat worden
 Ik ga denk ik echt veel minder kijken als Karim er uit is... Volgens mij wordt het dan ineens een stuk minder leuk...
 Ik ga denk ik echt veel minder kijken als Karim er uit is... Volgens mij wordt het dan ineens een stuk minder leuk...

Ik wacht dan nog tot geer ook gaat en dan houd het ook op bij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik ga denk ik echt veel minder kijken als Karim er uit is... Volgens mij wordt het dan ineens een stuk minder leuk...

nee hoor, dan wordt het juist leukquote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik ga denk ik echt veel minder kijken als Karim er uit is... Volgens mij wordt het dan ineens een stuk minder leuk...

Dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Ireth het volgende:
 juist die wisselwerking tussen Karim en Gerard vind ik zo leuk. Weet ook niet of ik nog zo veel ga kijken als een van de twee het huis uit gaat.
  juist die wisselwerking tussen Karim en Gerard vind ik zo leuk. Weet ook niet of ik nog zo veel ga kijken als een van de twee het huis uit gaat.

Once Upon a Time in Americaquote:Op donderdag 28 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Plagiaat, Gebroeders Grimm... SERGIO LEONE

Het wordt juist veel minder saai als één van de twee weg is. Al die koetjes-kalfjes-gesprekken, dat trekt toch niemand tot 12 mei..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat denk ik ookjuist die wisselwerking tussen Karim en Gerard vind ik zo leuk. Weet ook niet of ik nog zo veel ga kijken als een van de twee het huis uit gaat.

Geer gaat vanavond!! En dan kap ik ook met kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wacht dan nog tot geer ook gaat en dan houd het ook op bij mij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |