Ik denk dat ik hem ook nog even tegen die zijmuur laat kletterenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het daar niet nog een beetje te vroeg voor![]()
Idd,die komt boven tegen de nacht als ze waarschijnlijk alcohol op hebquote:Op donderdag 28 april 2011 01:29 schreef pointer2 het volgende:
Ja Soury is net als Monique! Daar waren we gebleven
dan doe ik even een Flipje en bekijk alles van afstandquote:Op donderdag 28 april 2011 01:29 schreef pointer2 het volgende:
Ja Soury is net als Monique! Daar waren we gebleven
Jij beschuldigd mensen. Waar je niks over weet dat siert je niet. Verder vind ik een naam topic altijd wel grappig. Sourcy zal blij zijn ermeequote:
That's the way the cookie crumblesquote:Op donderdag 28 april 2011 01:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd,die komt boven tegen de nacht als ze waarschijnlijk alcohol op heb
Jij moet eerst nog wat meer afvallen.quote:
Lekkere Muis! Miauw!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij beschuldigd mensen. Waar je niks over weet dat siert je niet. Verder vind ik een naam topic altijd wel grappig. Sourcy zal blij zijn ermee
lees je eigen terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij beschuldigd mensen. Waar je niks over weet dat siert je niet. Verder vind ik een naam topic altijd wel grappig. Sourcy zal blij zijn ermee
Whehehehequote:
Doe wat je je ingeeftquote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
Maar moet ik het nu gaan opnemen tegen die 2 softenonkindjes en is dat niet een beetje zielig
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog wat meer afvallen.
was dat lekker??quote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks, ik kijk alleen maar![]()
En ik heb Soury wel eens een kusje gegeven
ut is maar een spelletjequote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
Maar moet ik het nu gaan opnemen tegen die 2 softenonkindjes en is dat niet een beetje zielig
Mijn armpjes, wat doe jequote:Op donderdag 28 april 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
Van wie ben jij nu weer een dubbelnikker?quote:Op donderdag 28 april 2011 01:22 schreef pointer2 het volgende:
Hey PC EEND,
Je bent te veel Drama,
Je bent Para?
Laat je dan ff behandelen:
http://www.csp.nl/
Mijn geluld is op, de emmer loopt over!
klinkt als mo!!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken buiten...laten jullie Soury wel met rust anders pleegt ze zelfmoord omdat ze haar zich alles aantrekt wat users zeggen en niet regaeert op COS.
denk eerder dat ze uit pure frustratie richting Mo der PC uit het raam heeft gesmetenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:34 schreef spikey08 het volgende:
[..]
die ligt waarschijnlijk in een deuk!!
quote:
Inspecteur Vlijmscherp los jij deze zaak eens op.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een dubbelnikker?
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Inspecteur Vlijmscherp los jij deze zaak eens op.
kan het me voorstellen!!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef snetje het volgende:
[..]
denk eerder dat ze uit pure frustratie richting Mo der PC uit het raam heeft gesmeten
Ik ben geen nikker en dat vind ik ook net ff te ver gaan. We zijn aan het geinen. Dat is dus niet serieus, Iemand voor nikker uitmaken vind ik wel erg. Zeg dan neger.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een dubbelnikker?
Users wat doen julie me aanquote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken buiten...laten jullie Soury wel met rust anders pleegt ze zelfmoord omdat ze haar zich alles aantrekt wat users zeggen en niet regaeert op COS.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |