Het is een lulletje lampekap die zich laat commanderen. Wat hij na dit project doet zal me een worst zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, ik vind hem vrij helder en nuchter.
Ik denk niet dat het na het huis nog lang wat gaat worden
Echt welquote:
Hij had haar veel harder moeten pareren. Nu was het toch een beetje de goedsul die niet wilde kwetsen. Wat wel handig is voor de volgende nominatie ronde.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, vond het wel knap hoe ie in de ruzie vanmiddag bijna alle Jo-valkuilen handig ontweek.
Nou gisteren bijvoorbeeld kon joanna mooi ff de tyfus krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een lulletje lampekap die zich laat commanderen. Wat hij na dit project doet zal me een worst zijn
Voor een uurtjequote:Op donderdag 28 april 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou gisteren bijvoorbeeld kon joanna mooi ff de tyfus krijgen
flip zit niet JoJo te doenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Yup
Maar onderhand zit Flip Djoon te doen, dat vind ik weer iets beter voor het programma.
Hele nacht, hij boekt vooruitgangquote:
Ik versta er ook geen reet van.quote:
dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 28 april 2011 02:47 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Regie zet dat geluid eens wat harder!
ok cu later alligatorquote:Op donderdag 28 april 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Volgens mij was het dit voor vandaag.
Ik ga iig wat anders doen.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 02:49 schreef Coos het volgende:
Volgens mij was het dit voor vandaag.
Ik ga iig wat anders doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |