Nog twee weken, dan vliegt het weer uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef marky het volgende:
Dat mag ik hopen maar helaas bevolken ze momenteel wel in grote getale het SST forum.
ha dan ben ik ook weer pleitosquote:Op donderdag 28 april 2011 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog twee weken, dan vliegt het weer uit.
Lees even terug op de site, volgens mij klopt er niks van.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:35 schreef shomila het volgende:
Nee Karim was de enige die op 0 stond.
Tja.. een bekende trend in de COS. Elke nieuwe RLS levert op Fok! de laatste jaren een tsunami van oud-Nowlivers en oud-Talpa-forummers op. Het niveau is over het algemeen weinig verheffend, hoewel de eerlijkheid ook weer gebiedt te zeggen dat er soms best wel leuke users tussen zitten die dan ook op Fok! blijven hangen. Het merendeel taait na de RLS meestal (gelukkig) weer af. Maar dat dit fenomeen de COS er niet gezelliger op maakt ben ik volledig met je eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:26 schreef marky het volgende:
Ik heb geprobeerd wat cossen terug te lezen maar er is niet door te komen. De woorden kuthoer, snol ed. Het is allemaal weer van een hoog niveau. Na DGK is ook het niveau van de fok user veranderd. En dat zeker niet ten goede. Als er dan eens iemand is die aangeeft dat het wat verloren huisvrouwen zijn met te veel tijd dan is de wereld te klein maar ik zou zeggen kijk eens wat vaker in de spiegel.
Dat is toevallig zegquote:Op donderdag 28 april 2011 09:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ha dan ben ik ook weer pleitos
hoezo? Ik ben al Fokker sedert 2006 ofzo maar mijn IP adres is door mijn verhuizing veranderd vandaar. Maar RLS vind ik altijd leuk. Ben ik zo een rotte appel dan??quote:
Ah ok, dat staat nl niet op de site.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Ireth het volgende:
Flip had daar ergens tussenin nog een keer van kluis gewisseld. Mo heeft nu iig de 0 die Karim had staan.
Het maakt het voor mij wel minder leuk om het nog op Fok te volgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. een bekende trend in de COS. Elke nieuwe RLS levert op Fok! de laatste jaren een tsunami van oud-Nowlivers en oud-Talpa-forummers op. Het niveau is over het algemeen weinig verheffend, hoewel de eerlijkheid ook weer gebiedt te zeggen dat er soms best wel leuke users tussen zitten die dan ook op Fok! blijven hangen. Het merendeel taait na de RLS meestal (gelukkig) weer af. Maar dat dit fenomeen de COS er niet gezelliger op maakt ben ik volledig met je eens.
Niets hoor.quote:
En voor fans van Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
http://secretstorygerard.hyves.nl/
Goede morgen voor gerard fans
Plaats het in het juiste perspectief en lach erom.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef marky het volgende:
Het maakt het voor mij wel minder leuk om het nog op Fok te volgen.
En dit soort berichten die niets met de steams te maken hebben.... maken het ook minder leukquote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Het maakt het voor mij wel minder leuk om het nog op Fok te volgen.
Ik pest je wat, zoek er verder niets achterquote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft nog even terug, heb bij geedit
Okee, jij mag me plagenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik pest je wat, zoek er verder niets achter
Flip mocht volgens mij nog ruilen toen hij won met tegen de muur aan staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even terug op de site, volgens mij klopt er niks van.
Sharon heeft ruim 21 k in haar kluis en ruilt met Flip die maar 4500 heeft. Lekker logisch.![]()
Maar het is nog vroeg, misschien begrijp ik het niet helemaal.
ik ben bang dat Gerard gaat, echt waarquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Gerard zal vanavond Joanna wel passeren en Karim mag naar huis.
'dan word ik toch niet lekker wakker als ik niet ff zo kan doen'quote:Op donderdag 28 april 2011 09:47 schreef beequeen het volgende:
Djoon begint weer te zeiken dat ze niet lekker kan knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |