Die actie mocht niet baten hèquote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie actie toen van Boulah
Ja hij peert hem altijd op de juiste momenten bij zijn club. Hij ziet straks in dat je van Barcelona niet kan winnen over een heel seizoen en verkast naar Engeland. Waarom bleef hij niet nog een jaar bij Chelsea of Inter als hij echt zo goed is?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, Barcelona is heel goed op elkaar ingespeeld. Vergeet niet dat dit Mourinho's eerste seizoen is.
Ik mag er maar 11 opstellen helaas. Je zou inderdaad een prima schaduwelftal kunnen maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik mis Gascoine, Vinnie Jones en Roy Keane.
Valt me nu pas op dat er gewoon 6 Italianen in dit elftal staanquote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
...................................Rüstü
Pepe.............Materazzi.............Wouters.........Tassotti
.....De Jong................Witsel.............. De Rossi
Balotelli...................Totti....................Cassano
Dan heb je echt een bazenelftal bij elkaar
Ok, dus je wilt nu serieus de kwaliteiten van Mourinho in twijfel trekken?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja hij peert hem altijd op de juiste momenten bij zijn club. Hij ziet straks in dat je van Barcelona niet kan winnen over een heel seizoen en verkast naar Engeland. Waarom bleef hij niet nog een jaar bij Chelsea of Inter als hij echt zo goed is?
Hij dekt zich het hele seizoen al in dat hij graag naar Engeland wil.
Even serieus, daar was toch geen andere sanctie op mogelijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Helaas heeft de rode kaart dit tweeluik volledig verpest.
Nee, maar ik zie liever een van Van Marwijk of een Fergunson die gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok, dus je wilt nu serieus de kwaliteiten van Mourinho in twijfel trekken?
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Tijd om te pitten, bedankt voor de leuke nabeschouwing.
Naar mijn idee ging hij voor de bal. En al was het terecht dan kan het toch nog wel het tweeluik verpest hebben?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Even serieus, daar was toch geen andere sanctie op mogelijk?.
Wat een droge kopquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef T.O.P het volgende:
Pep es el puto jefe, el puto amo
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wel, toen ik het had over zijn Real dekens DM'ed hij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jordiii wel meelezen? Ben nog nooit gebanned geweest. Dus ik weet t niet
Schumacherquote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik mag er maar 11 opstellen helaas. Je zou inderdaad een prima schaduwelftal kunnen maken.
Domme actie. Figo is zo door de wolf geverfd, ga je aan zn shirt trekken aan de zijlijn. Schop em dan doormidden ergens.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie actie toen van Boulah
Meelezen kan altijd.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jordiii wel meelezen? Ben nog nooit gebanned geweest. Dus ik weet t niet
Zeggen mensen dat wel eens vaker tegen je??quote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet hij mij maar geen teringmongool noemen. Dat krijg je als je mensen kwetst
Nee, nooit. Alleen pm'ed Jordiii het elke dag wel een paar keer.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeggen mensen dat wel eens vaker tegen je??
Mis is hij stiekem verliefd op je..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, nooit. Alleen pm'ed Jordiii het elke dag wel een paar keer.
Maar hij kan nog steeds PM'en...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, nooit. Alleen pm'ed Jordiii het elke dag wel een paar keer.
Misschien moet onze mooiboy zich eens af gaan vragen WAAROM ze steeds met 10 man komen te staanquote:"Het is altijd hetzelfde liedje. We komen weer met tien man te staan en dat snap ik gewoon niet. Ik zou ook wel eens met elf tegen tien willen spelen"
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
CR:
[..]
Misschien moet onze mooiboy het eens aan Pepe vragen WAAROM ze steeds met 10 man komen te staan
Die rode kaart was terecht bovendien, ik geloof dat zelfs de mensen die voor Real Madrid zijn dat zullen toegeven, zij het over een paar dagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:49 schreef ralfseltje het volgende:
Wat een blinde mongool ben je als je Real nu verdedigtJa die rode kaart gaf de doorslag, maar Real Madrid heeft geen enkele poging gedaan tot voetballen. Voor hen de enige manier om door te komen, maar ga niet lopen roepen dat het onterecht/onverdiend is dat Barcelona gewonnen heeft
De ajacieden hebben het via een pm gekregen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef Geo3kant het volgende:
Geo zoekt nog altijd de foto van Jojoortje.. volgens mij is die niet te vinden, maar ik vind wel info tijdens het zoeken.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De ajacieden hebben het via een pm gekregen.
Kijk nog een keer goed naar de beelden, de bal is niet allang weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef ruudbackus het volgende:
Conoclusie: Real voetbalde niet om te winnen. Wat een draak van een eerste helft. Pepe terecht rood, de bal was allang weg en een been hoort daar neit rond te vliegen. Marcelo ontsnapt aan Rood, hij keek bewust waar Pedro lag alvorens zijn voet om de kuit te plempen. De acties van Arbeloa en met name Adebayor waren dubieus (die laatste had ook wel rood mogen zijn).
Dus keihard spel van Madrid. Daar staat wel tegenover dat ze er bij Barca gretig bij gingen liggen. En in de eerste helft heeft Barca ook gedacht je kunt me wat. Dus de pot was niet om aan te zien. Totdat Barca uit zijn schulp kroop na de rode kaart.
Ik denk dat Pepe 2 a 3 wedstrijden schorsing krijgt en ik vraag me af op ze op europees gebied ook op videobeelden mensen kunnen schorsen. In dat geval moet Marcelo nog oppassen.
Ik verwacht wel dat volgende week Mourinho (hij zal er zelf neit bij zijn denk ik) toch een tactisch plan bedenkt waarmee het nog spannend kan worden. Maar eht zal aan Barcelona liggen of ze het spannend laten worden.
Dat vind ik altijd zo vreemd. Bij dit soort acties zou het niet moeten uitmaken of de bal wel of niet in de buurt is. Ik voetbal zelf al twintig jaar en haalde vroeger ook wel eens uit, maar altijd zat daar een bewust element achter (Je weet dat je te laat bent, of dat je been te hoog is oid). Als dat niet zo is, dan is het minstens zo erg want dat betekent dat spelers zich acties hebben aangeleerd die tot zeer ernstige blessures kunnen leiden.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kijk nog een keer goed naar de beelden, de bal is niet allang weg.
Precies, en daar gaat het mij ook om: vaak vrijwel altijd is dat onbestraft, maar nu het Real is is het ineens rood. Overigens valt ook het rood van Engelaar afgelopen weekend hieronder, die speelde al helemaal de bal. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de scheidsrechters niet altijd onpartijdig zijn. (Dat hoeft niet eens bewust te zijn, kan ook intimidatie zijn van het publiek of zo, maar toch)quote:Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je niet de meest belachelijke slidings / tackles ongestraft worden omdat toevallig ook de bal wordt getoucheerd of omdat sommige spelers verstandig genoeg zijn om deze charges te ontwijken (en vervolgens vaak wel de bal kwijtraken)?
quote:Mourinho: 'Zou me kapot schamen zo CL te winnen'
José Mourinho kookte na afloop van het verloren heenduel (0-2) in de halve finale van de Champions League met aartsrivaal Barcelona. De Portugese trainer van Real Madrid nam in de aanloop naar de derde van vier Clásico's in achttien dagen geen blad voor de mond en deed dat ook na afloop niet. Zo hekelde hij zijn eigen rode kaart en die van Pepe en insinueerde hij een Catalaanse voorkeursbehandeling.
'Ik heb in het verleden met twee ploegen die niet Barcelona heten de Champions League gewonnen', begint de trainer zijn klaagzang. 'Voor Porto was dat een unieke prestatie en Internazionale had die prijs destijds vijftig jaar niet gewonnen. Wij zegevierden waardig: met kracht en opofferingsgezindheid. Josep Guardiola is een fantastische trainer, maar hij heeft een Champions League gewonnen waarvoor ik me kapot zou schamen. Ook voor de eventuele winst van dit seizoen, zou ik me schamen.'
Mourinho doelt op de weg naar de finale van Barcelona, volgens hem geplaveid met 'schandalen'. 'Ik hoop dat Guardiola ooit de Champions League kan winnen zonder een schandaal. In 2009 was de zege bij Chelsea in de halve finale een schandaal, nu was het optreden in Bernabéu dat.'
'Geregeld verafschuw ik deze wereld', vervolgt Mourinho, doelend op de gele kaart van Sergio Ramos en de rode prent voor Pepe. 'Ze hebben niets gedaan en verdienen de schorsing niet. Ik ga naar huis en daar wacht mijn familie op mij, maar wel vraag ik me af waarom het altijd zo moet? Ik weet zeker dat veel Catalanen niet houden van de manier waarop Barcelona wint, maar de club verstopt zich achter de resultaten. Wij hebben daarentegen de Copa del Rey op een eerlijke manier gewonnen.'
In het tumult dat ontstond na de rode kaart voor Pepe werd ook Mourinho zelf naar de tribune verwezen. De coach nam twee meter naast de dug-out plaats en overhandigde vervolgens doodleuk briefjes met tactische informatie die door een steward bij de technische staf werden gebracht. 'Ach, ik heb niets geroepen. Ik lachte alleen een beetje en vroeg om uitleg', verklaart de Real-trainer.
Volgens Mourinho was de rode kaart de doodsteek voor zijn ploeg, ook met het oog op de return. 'Bij 0-0 had ik Kaká ingebracht voor Lassana Diarra. Ik denk dat we er nu uit liggen. Een finaleplek zit er niet in, ook al gaan we onze uiterste best doen.'
Mourinho: 'Eigenlijk is het ongelofelijk, het is iedere halve finale hetzelfde liedje. Waarom de scheidsrechters Øvrebø, De Bleeckere, Busacca of Stark? Ik feliciteer Barcelona met de zege, maar ook voor de enorme macht die ze in het voetbal hebben', besloot de Portugees.
Mogelijk krijgen de ferme uitspraken van Mourinho nog een staartje. Barcelona heeft al aangekondigd over maatregelen te denken. De Catalanen zouden overwegen om de UEFA te vragen een officieel onderzoek naar de uitlatingen te doen.
Dit ventje is een fucking god.quote:
Lol.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Kekster het volgende:
Mourinho spreekt de waarheid. Die rode kaart van Pepe was onterecht, dat was hoogstens geel. Alves neemt z'n theaterlessen in ieder geval wel serieus, die 360 was wel mooi uitgevoerd.![]()
Pedro verdiende wel rood door een beetje tegen iemand op te lopen om zo een rode kaart te versierenIk kan wel begrijpen dat een speler als Marcello hem in 2en probeert te trappen. Als de scheidsrechter het smerige spel van Barca niet bestraft moet je het recht maar in eigen handen nemen.
Sowieso is Barcelona kansloos tegen ManU dus als de scheids niet aan de kant van Barca staat is er niks aan de hand en zal het recht zegevieren.
Zoals ik al eerder heb gezegd: Als je niet ziet dat een terechte rode kaart was heb je er weinig van begrepen. Je ziet Alves gewoon wegstuiteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Kekster het volgende:
Mourinho spreekt de waarheid. Die rode kaart van Pepe was onterecht, dat was hoogstens geel. Alves neemt z'n theaterlessen in ieder geval wel serieus, die 360 was wel mooi uitgevoerd.![]()
Pedro verdiende wel rood door een beetje tegen iemand op te lopen om zo een rode kaart te versierenIk kan wel begrijpen dat een speler als Marcello hem in 2en probeert te trappen. Als de scheidsrechter het smerige spel van Barca niet bestraft moet je het recht maar in eigen handen nemen.
Sowieso is Barcelona kansloos tegen ManU dus als de scheids niet aan de kant van Barca staat is er niks aan de hand en zal het recht zegevieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |