Dat had een andere oorzaak.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Doublepain het volgende:
Ronaldinho bleef altijd lachen, ook al ging het superslecht...
Hij kon ook niet anders...;)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een kansloze discussie gevoerd door kansloze mensen
Jullie bereiken er niks mee
Ja ik ook hoor, daar niet van.quote:
Amen. Slotje.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Masterboy het volgende:
Conclusie van de avond; Afellay goed gedaan. Messi is de beste van de wereld. Mourinho is een aansteller en Waterreus is een kneus.
Fenomenale speler, technisch, overzicht, scorend vermogen en bijzonder snel op de eerste meters. De beste speler in zijn top jaren die ik tot nu toe zelf heb mee gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Doublepain het volgende:
overleefdquote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef NJ het volgende:
[info]We gaan het even zonder gescheld en getroll proberen.[/info]
Sommige users hebben topic #8 dan ook niet overleeft.
Bans?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef NJ het volgende:
[info]We gaan het even zonder gescheld en getroll proberen.[/info]
I made it !quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef NJ het volgende:
[info]We gaan even zonder gescheld en getroll verder.[/info]
Wij hebben allemaal fake dekens, maar hij heeft real dekens!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Geo3kant het volgende:
Jordiii kan vroeg naar bed vandaag? Lekker onder zijn Real dekens
Messi is qua assists en doelpunten de beste voetballer allertijden van alle spelers (ook uit het verleden) tot 24 jaar. Ook qua prijzen heeft hij eral 14 dacht ik plus WK Jeugd in 2005 en Olympisch Goud in 2008. Alleen Pelé won twee WK's (1958 en 1962) voor z'n 24ste, maar die periode is moeilijk te vergelijken met nu.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoelang Messi dit vol gaat houden. In potentie kan Messi verder komen.
Ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Geo3kant het volgende:
Jordiii kan vroeg naar bed vandaag? Lekker onder zijn Real dekens
Wait whut? Door wie?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Mourinho ziekenhuis ingeslagenBron:spaanse tv
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Door Gijp ?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Door ibi volgens mij, ff luisteren, ik houd jullie op de hoogte.
Haha...prachtig man. Ik hoop echt dat er beelden zijn. Zal waarschijnlijk die gekke Pinto wel weer zijn geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Real moet wel, maar ze missen 3 of 4 belangrijke spelers.. en zodra ze willen voetballen en dus ruimte weggeven verwacht ik beter spel en goals voor Barca.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik verwacht een hele leuke wedstrijd met Real in een aanvallende formatie in de return. Dat kan pas echt genieten worden. Real is niet minder als ze gewoon "hun" spel spelen, de 5-0 eerder was een incident denk ik.
Ik hoop het, dan zou het zomaar een spannende return kunnen worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik verwacht een hele leuke wedstrijd met Real in een aanvallende formatie in de return. Dat kan pas echt genieten worden. Real is niet minder als ze gewoon "hun" spel spelen, de 5-0 eerder was een incident denk ik.
Beelden jongen, beelden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]Alsof een proleet als jij Spaans begrijpt.
Hihi verzuurd kind.quote:Mourinho houdt lippen op elkaar
Trainer José Mourinho van Real Madrid wilde na afloop van het Champions League-duel met FC Barcelona (0-2) geen woorden vuil maken aan arbiter Wolfgang Stark.
Als ik zeg wat ik denk, dan is mijn loopbaan voorbij, meldt de Portugees aan de krant AS.
Wegens aanmerkingen op de leiding wegens de rode kaart van Pepe werd Mourinho van het veld gestuurd. Ik zei helemaal niets, lachte alleen een beetje. Elke keer in de halve finale wordt mijn team benadeeld, het is echt ongelooflijk.
Volgens Mourinho was het Pepe-incident beslissend. Met tien man moest ik het hele strijdplan omgooien. Als het 0-0 was gebleven zonder die rode kaart had ik Kaká in het veld gebracht voor Lassana Diarra.
Excuses van een zogenaamde Real Madrid supporterquote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef Kekster het volgende:
Derde seizoen op rij dat de scheidsrechter overduidelijk instructies heeft om Barcelona door te laten gaan in de halve finale van de CL. Als scheidsrechters nou eens consequent waren in het vragen om kaarten en schwalbes te bestraffen meet geel dan kon ibi de return in z'n eentje speler tegen de bazen uit Madrid
----------- Higuainquote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Real moet wel, maar ze missen 3 of 4 belangrijke spelers.. en zodra ze willen voetballen en dus ruimte weggeven verwacht ik beter spel en goals voor Barca.
Ze deden op Kaka toch ook mee in de eerste El Classico in de La Liga?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
----------- Higuain
Ronaldo---Kaka---Ozil
Geef die lui maar eens ruimte en stuur ze zonder "moeten" het veld in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |