abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96075923
CR:

quote:
"Het is altijd hetzelfde liedje. We komen weer met tien man te staan en dat snap ik gewoon niet. Ik zou ook wel eens met elf tegen tien willen spelen"
Misschien moet onze mooiboy zich eens af gaan vragen WAAROM ze steeds met 10 man komen te staan :')
pi_96075962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
CR:

[..]

Misschien moet onze mooiboy het eens aan Pepe vragen WAAROM ze steeds met 10 man komen te staan :')
pi_96076060
Geo zoekt nog altijd de foto van Jojoortje.. volgens mij is die niet te vinden, maar ik vind wel info tijdens het zoeken.
pi_96076276
Dikke voldoende voor Afellay
Ibrahim Afellay heeft van de Spaanse rapporteurs, die de spelers in halve finale van de Champions League beoordeelden, een dikke voldoende gekregen. De oud-PSV'er deed maar twintig minuten mee, maar gaf wel de voorzet waaruit uitblinker Lionel Messi de 0-1 maakte. De waardering voor zijn inbreng was een 7.

Bij Barça kregen alleen Gerard Piqué, Sergio Busquets en Xavi Hernandez hetzelfde rapportcijfer. Messi stak er zoals gebruikelijk ver bovenuit met een 9. Hij scoorde woensdag tweemaal.

Het elftal van Real Madrid gaat volgens de voetbalmeesters dit jaar niet over. Sergio Ramos haalde nog wel een 7, doelman Iker Casillas onder anderen een 6, maar sterspelers als de Portugees Cristiano Ronaldo (4) en Mesut zil (5) kregen een onvoldoende. Met name de laatste was volgens de kenners het slachtoffer van de door Jose Mourinho uitgestippelde defensieve taktiek.
pi_96076320
Pepe kreeg een 2 neem ik aan?
  donderdag 28 april 2011 @ 01:30:14 #156
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96076498
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Real Madrid en Mourinho soms 'slim' genoemd worden omdat ze dmv hard spel de Copa del Rey winnen vs Barca.
En dat als Van Marwijk en Oranje hetzelfde doen in de WK-finale het een schande is omdat ze die arme Spanjaarden niet laten voetballen?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_96076631
Omdat het beide 'slim' is, maar als trotse voetballiefhebber wil je je er eigenlijk niet mee associëren.
pi_96076768
Real Madrid moet wel verdedigend spelen anders gaan ze er met grote cijfers af tegen Barcelona.
Nederland moest wel hard spelen tegen Spanje omdat het anders wel binnen de 90 minuten beslist was.
  donderdag 28 april 2011 @ 01:49:13 #159
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_96076801
Wat een blinde mongool ben je als je Real nu verdedigt :') Ja die rode kaart gaf de doorslag, maar Real Madrid heeft geen enkele poging gedaan tot voetballen. Voor hen de enige manier om door te komen, maar ga niet lopen roepen dat het onterecht/onverdiend is dat Barcelona gewonnen heeft :')
  donderdag 28 april 2011 @ 02:26:19 #160
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_96077246
Ik hoef Real niet te verdedigen vanavond, maar wat krijg je al jaren door alles en iedereen bij de NOS een hekel aan Barcelona.

Alles uit Barcelona is namelijk altijd beter. Zo'n jodocus van een Jan Roelfs presteert het om in zijn commentaar te zeggen dat "Villa voor Barcelona gekozen heeft, en niet voor Madrid, mede door de cultuur ook".

Vanwege Cruijff en Koeman is zogenaamd alles beter daar, maar niets is minder waar. Madrid heeft veel meer cultuur, Barcelona heeft alleen maar norse Catalanen die de hele dag lopen te kankeren op Madrid. Ga je voor cultuur in de regio, ga je natuurlijk naar Palma toe, dat dolt Barcelona op de vierkante centimeter qua cultuur.

Op alle fronten moet Barcelona het tegen Madrid afleggen, ook met dat vieze benauwde klimaat en die altijd snauwende Catalanen. Maar de NOS is erger dan Joseph Goebbels in deze. En Tom Egbers maar miepen "Dat mag niet heh van Mourinho, dat ie wat op een briefje schrijft, kunnen ze hem hiervoor nog niet wat langer schorsen?"

En de falende coach Koeman die zegt dat Pepe niet op een voetbalveld thuishoort, terwijl hij zelf niet te beroerd was zijn broer een doodschop te verkopen. Door de hijgerige NOS hoop je alleen al dat Barcelona nog wordt uitgeschakeld. Dan weten ze allemaal niet wie ze er verrot voor moeten schelden in hun analyse.
  donderdag 28 april 2011 @ 02:27:09 #161
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_96077256
-- paso doble --
pi_96077670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:49 schreef ralfseltje het volgende:
Wat een blinde mongool ben je als je Real nu verdedigt :') Ja die rode kaart gaf de doorslag, maar Real Madrid heeft geen enkele poging gedaan tot voetballen. Voor hen de enige manier om door te komen, maar ga niet lopen roepen dat het onterecht/onverdiend is dat Barcelona gewonnen heeft :')
Die rode kaart was terecht bovendien, ik geloof dat zelfs de mensen die voor Real Madrid zijn dat zullen toegeven, zij het over een paar dagen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_96077837
:D real madridsupporters zijn weer op hun pik getrapt
pi_96077941
Conoclusie: Real voetbalde niet om te winnen. Wat een draak van een eerste helft. Pepe terecht rood, de bal was allang weg en een been hoort daar neit rond te vliegen. Marcelo ontsnapt aan Rood, hij keek bewust waar Pedro lag alvorens zijn voet om de kuit te plempen. De acties van Arbeloa en met name Adebayor waren dubieus (die laatste had ook wel rood mogen zijn).

Dus keihard spel van Madrid. Daar staat wel tegenover dat ze er bij Barca gretig bij gingen liggen. En in de eerste helft heeft Barca ook gedacht je kunt me wat. Dus de pot was niet om aan te zien. Totdat Barca uit zijn schulp kroop na de rode kaart.

Ik denk dat Pepe 2 a 3 wedstrijden schorsing krijgt en ik vraag me af op ze op europees gebied ook op videobeelden mensen kunnen schorsen. In dat geval moet Marcelo nog oppassen.

Ik verwacht wel dat volgende week Mourinho (hij zal er zelf neit bij zijn denk ik) toch een tactisch plan bedenkt waarmee het nog spannend kan worden. Maar eht zal aan Barcelona liggen of ze het spannend laten worden.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_96078283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef Geo3kant het volgende:
Geo zoekt nog altijd de foto van Jojoortje.. volgens mij is die niet te vinden, maar ik vind wel info tijdens het zoeken.
De ajacieden hebben het via een pm gekregen.
★★★
pi_96078458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De ajacieden hebben het via een pm gekregen.
:Y
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_96078507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef ruudbackus het volgende:
Conoclusie: Real voetbalde niet om te winnen. Wat een draak van een eerste helft. Pepe terecht rood, de bal was allang weg en een been hoort daar neit rond te vliegen. Marcelo ontsnapt aan Rood, hij keek bewust waar Pedro lag alvorens zijn voet om de kuit te plempen. De acties van Arbeloa en met name Adebayor waren dubieus (die laatste had ook wel rood mogen zijn).

Dus keihard spel van Madrid. Daar staat wel tegenover dat ze er bij Barca gretig bij gingen liggen. En in de eerste helft heeft Barca ook gedacht je kunt me wat. Dus de pot was niet om aan te zien. Totdat Barca uit zijn schulp kroop na de rode kaart.

Ik denk dat Pepe 2 a 3 wedstrijden schorsing krijgt en ik vraag me af op ze op europees gebied ook op videobeelden mensen kunnen schorsen. In dat geval moet Marcelo nog oppassen.

Ik verwacht wel dat volgende week Mourinho (hij zal er zelf neit bij zijn denk ik) toch een tactisch plan bedenkt waarmee het nog spannend kan worden. Maar eht zal aan Barcelona liggen of ze het spannend laten worden.
Kijk nog een keer goed naar de beelden, de bal is niet allang weg.
pi_96078763
Ik heb de beelden erop nagekeken, ok de bal was niet weg maar zat ook zeker niet op de hoogte waar pepe's been zat.Overigens had ik gisteren en ook nu were het idee dat hij Alves niet echt raakt maar dat kan aan de camerahoek liggen. De intentie is echter wel duidelijk (hij komt echt van meters af aanstormen)

Ik denk wel dat de reputatie van Pepe hem hier tegen heeft gezeten. Dit had zijn 3de rode kaart op 3 wedstrijden moeten zijn. Hij heeft geluk dat het er maar 1 is geweest. Ik vind het gewoon een vies mannetje op het veld (en dat is al sinds die smerige actie tegen getafe indertijd) Hetzelfde had ik met Ronaldo, al is die in de laatste jaren veel minder aanstellerig en veel profesioneler geworden.
pi_96079204
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:22 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Kijk nog een keer goed naar de beelden, de bal is niet allang weg.
Dat vind ik altijd zo vreemd. Bij dit soort acties zou het niet moeten uitmaken of de bal wel of niet in de buurt is. Ik voetbal zelf al twintig jaar en haalde vroeger ook wel eens uit, maar altijd zat daar een bewust element achter (Je weet dat je te laat bent, of dat je been te hoog is oid). Als dat niet zo is, dan is het minstens zo erg want dat betekent dat spelers zich acties hebben aangeleerd die tot zeer ernstige blessures kunnen leiden.

Of Pepe, de bal of Alves raakt doet voor mij in deze niet zo ter zake. Ik vind dat veel harder moet worden opgetreden tegen onbehoorlijk in komen. Hoe vaak zie je niet de meest belachelijke slidings / tackles ongestraft worden omdat toevallig ook de bal wordt getoucheerd of omdat sommige spelers verstandig genoeg zijn om deze charges te ontwijken (en vervolgens vaak wel de bal kwijtraken)? Met volle snelheid met gestrekt been inkomen op knie-hoogte is rood. Klaar.
  FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2011 @ 09:17:15 #170
842 Zorro
Z
pi_96079386
Rood voor Pepe was overdreven (al heeft hij in andere wedstrijden vaak geen rood gehad waar het wel op zijn plaats was geweest), en :r van die aanstellers van Barcelona. Of eigenlijk twee: Busklets en Pedro. Naar hun gezicht grijpen of ze alle tanden kwijt zijn als ze niet of ter hoogte van hun borst geraakt worden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2011 @ 09:20:58 #171
842 Zorro
Z
pi_96079437
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Hoe vaak zie je niet de meest belachelijke slidings / tackles ongestraft worden omdat toevallig ook de bal wordt getoucheerd of omdat sommige spelers verstandig genoeg zijn om deze charges te ontwijken (en vervolgens vaak wel de bal kwijtraken)?
Precies, en daar gaat het mij ook om: vaak vrijwel altijd is dat onbestraft, maar nu het Real is is het ineens rood. Overigens valt ook het rood van Engelaar afgelopen weekend hieronder, die speelde al helemaal de bal. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de scheidsrechters niet altijd onpartijdig zijn. (Dat hoeft niet eens bewust te zijn, kan ook intimidatie zijn van het publiek of zo, maar toch)
pi_96079699

It Never Hurts To Help!
  donderdag 28 april 2011 @ 09:40:45 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_96079851
Uitspraken van Mourinho. Ik vind dat hij aardig overdrijft in zijn uitspraken, maar ik vind ook dat er een kern van waarheid in zit. Barcelona voetbalt wel erg vaak tegen 10 man deze Champions League. De rode kaart van gisteren kon absoluut gegeven worden, maar een gele kaart was ook absoluut niet vreemd geweest. Dan hebben we natuurlijk nog het akkefietje van Van Persie wat gewoon een bizarre rode kaart was, terwijl in diezelfde wedstrijd van Persie bij de keel werd gegrepen door Abidal wat direct rood had moeten zijn.

Ook de pers is flink op de hand van Barcelona. In de NRC-Next van gisterenochtend werd de overtreding van Arbeloa in de 40e minuut gewoon doodleuk een elleboogstoot genoemd. Op zijn hoogst kon je het obstructie noemen, maar je had ook kunnen zeggen dat Pedro niet tegen Arbeloa op had moeten lopen.

Het valt in ieder geval wel heel erg vaak in de goede richting van Barcelona. Dus de frustratie van Mourinho begrijp ik in ieder geval wel.

bron: www.vi.nl

quote:
Mourinho: 'Zou me kapot schamen zo CL te winnen'

José Mourinho kookte na afloop van het verloren heenduel (0-2) in de halve finale van de Champions League met aartsrivaal Barcelona. De Portugese trainer van Real Madrid nam in de aanloop naar de derde van vier Clásico's in achttien dagen geen blad voor de mond en deed dat ook na afloop niet. Zo hekelde hij zijn eigen rode kaart en die van Pepe en insinueerde hij een Catalaanse voorkeursbehandeling.

'Ik heb in het verleden met twee ploegen die niet Barcelona heten de Champions League gewonnen', begint de trainer zijn klaagzang. 'Voor Porto was dat een unieke prestatie en Internazionale had die prijs destijds vijftig jaar niet gewonnen. Wij zegevierden waardig: met kracht en opofferingsgezindheid. Josep Guardiola is een fantastische trainer, maar hij heeft een Champions League gewonnen waarvoor ik me kapot zou schamen. Ook voor de eventuele winst van dit seizoen, zou ik me schamen.'

Mourinho doelt op de weg naar de finale van Barcelona, volgens hem geplaveid met 'schandalen'. 'Ik hoop dat Guardiola ooit de Champions League kan winnen zonder een schandaal. In 2009 was de zege bij Chelsea in de halve finale een schandaal, nu was het optreden in Bernabéu dat.'

'Geregeld verafschuw ik deze wereld', vervolgt Mourinho, doelend op de gele kaart van Sergio Ramos en de rode prent voor Pepe. 'Ze hebben niets gedaan en verdienen de schorsing niet. Ik ga naar huis en daar wacht mijn familie op mij, maar wel vraag ik me af waarom het altijd zo moet? Ik weet zeker dat veel Catalanen niet houden van de manier waarop Barcelona wint, maar de club verstopt zich achter de resultaten. Wij hebben daarentegen de Copa del Rey op een eerlijke manier gewonnen.'

In het tumult dat ontstond na de rode kaart voor Pepe werd ook Mourinho zelf naar de tribune verwezen. De coach nam twee meter naast de dug-out plaats en overhandigde vervolgens doodleuk briefjes met tactische informatie die door een steward bij de technische staf werden gebracht. 'Ach, ik heb niets geroepen. Ik lachte alleen een beetje en vroeg om uitleg', verklaart de Real-trainer.

Volgens Mourinho was de rode kaart de doodsteek voor zijn ploeg, ook met het oog op de return. 'Bij 0-0 had ik Kaká ingebracht voor Lassana Diarra. Ik denk dat we er nu uit liggen. Een finaleplek zit er niet in, ook al gaan we onze uiterste best doen.'

Mourinho: 'Eigenlijk is het ongelofelijk, het is iedere halve finale hetzelfde liedje. Waarom de scheidsrechters Øvrebø, De Bleeckere, Busacca of Stark? Ik feliciteer Barcelona met de zege, maar ook voor de enorme macht die ze in het voetbal hebben', besloot de Portugees.

Mogelijk krijgen de ferme uitspraken van Mourinho nog een staartje. Barcelona heeft al aangekondigd over maatregelen te denken. De Catalanen zouden overwegen om de UEFA te vragen een officieel onderzoek naar de uitlatingen te doen.
pi_96079905
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:33 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ventje is een fucking god.
Serieus, wat hij doet met een bal en hoe simpel het er allemaal uit ziet...
Ik ben echt, echt oprecht blij dat ik deze voetballer in volle glorie mag meemaken om dit later aan mijn kleinkinderen te vertellen.

"Ja mijn jong, vroeger, vroeger was er Lionel Messi, een ventje van 1.69...<insert verhaal>"
pi_96079915
Mourinho :')
pi_96080286
Mourinho spreekt de waarheid. Die rode kaart van Pepe was onterecht, dat was hoogstens geel. Alves neemt z'n theaterlessen in ieder geval wel serieus, die 360 was wel mooi uitgevoerd. ^O^

Pedro verdiende wel rood door een beetje tegen iemand op te lopen om zo een rode kaart te versieren :') Ik kan wel begrijpen dat een speler als Marcello hem in 2en probeert te trappen. Als de scheidsrechter het smerige spel van Barca niet bestraft moet je het recht maar in eigen handen nemen.

Sowieso is Barcelona kansloos tegen ManU dus als de scheids niet aan de kant van Barca staat is er niks aan de hand en zal het recht zegevieren. ^O^
  donderdag 28 april 2011 @ 10:03:11 #177
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_96080461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Kekster het volgende:
Mourinho spreekt de waarheid. Die rode kaart van Pepe was onterecht, dat was hoogstens geel. Alves neemt z'n theaterlessen in ieder geval wel serieus, die 360 was wel mooi uitgevoerd. ^O^

Pedro verdiende wel rood door een beetje tegen iemand op te lopen om zo een rode kaart te versieren :') Ik kan wel begrijpen dat een speler als Marcello hem in 2en probeert te trappen. Als de scheidsrechter het smerige spel van Barca niet bestraft moet je het recht maar in eigen handen nemen.

Sowieso is Barcelona kansloos tegen ManU dus als de scheids niet aan de kant van Barca staat is er niks aan de hand en zal het recht zegevieren. ^O^
Lol.
pi_96080833
Pepe speelt een keer normaal, krijgt hij rood omdat Koning Fopduik Alves een mooi toneelstukje opvoert :')

Voor de rest deed het me denken aan alle voorgaande CL halve finales - een scheidsrechter die Barca het nodige duwtje geeft xD
pi_96081340
Ik vind het heel erg zwak om de scheidrechter de schuld te geven. In mijn ogen was de rode kaart terrecht maar los daarvan, wat had Madrid in eigen huis voor 75.000 man die zwaar betaalde nou daadwerkelijk gepresteerd? Helemaal niets.

En Mourinho over schamen voor het winnen van de championsleague mag dan ook even terugkijken naar de halve finales van vorig jaar tegen Barca en dan met name de 2de.

Met de spelers die Madrid heeft (Ozil, Ronaldo, Di Maria) hoeven ze aanvalledn niets onder te doen voor Barca. Als ze er nu gisteren voor gespeeld hadden, dan had ik meer symphatie voor Madrid kunnen hebben.

EN de internationale pers (dus niet de Barca Biased nederlandse pers
) heeft dezelfde conclusies, Real laf, Barca toneel, Messi matchwinner en Stark lang niet zo slecht als Mourinho ons wil doen geloven:

http://www.dailymail.co.u(...)t-Jose-sees-red.html

http://english.gazzetta.i(...)eu-80998372298.shtml
pi_96081607
quote:

Zoals ik al eerder heb gezegd: Als je niet ziet dat een terechte rode kaart was heb je er weinig van begrepen. Je ziet Alves gewoon wegstuiteren. 8)7

Daarnaast is Real Madrid het enige team dat zichzelf moet schamen. Voor meer dan 100 miljoen euro de meest geweldige aanvallers halen en dan in je eigen stadion voor 75.000 fans met 10 man op de eigen helft een muur optrekken tegen een team dat bijna alleen maar uit zelf opgeleide spelers bestaat. Ik snap niet hoe je dat als supporter nou goed kunt praten en stelselmatig de schuld bij de tegenstander wilt leggen. Haal die boter eens van je hoofd, man. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 10:46:28 ]
pi_96081658
Alves stuiterde wel heel overdreven. Geel kun je er voor geven, rood is absoluut overdreven.
pi_96081738
alves werd niet geraakt
AFCA
pi_96082253
Mourinho, wat maakt hij zich weer belachelijk :')
pi_96082498
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Halcon het volgende:
Alves stuiterde wel heel overdreven. Geel kun je er voor geven, rood is absoluut overdreven.
Als Alves die val niet maakt maar zijn poot stijf houdt dan trapt Pepe hem doormidden. Dan had niemand gezeurd over een terechte of onterechte rode kaart. Ik vind dat hypocriet. Pepe komt over tien meter op volle snelheid aanstormen met een gestrekt been op een gevaarlijke hoogte. Als je ervoor kiest om in te komen op een manier waarop je mensen hun benen kunt breken dan verdien je een rode kaart. Marcelo had er trouwens ook een verdiend. Of staat dat ook ter discussie? Madrid is wat dat betreft nog goed weg gekomen.
  FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2011 @ 11:13:46 #185
842 Zorro
Z
pi_96082560
Wat Real doet is ook voetbal. Maar voor ons Nederlanders mag dat blijkbaar niet. Waarom?

Mooi stukje uit de column van Menno Pot op nu.nl (over Wiel Coerver):
quote:
Wanneer een Nederlandse ploeg negentig minuten met het hart kapt en draait tegen Italianen, maar er simpelweg niet doorheen komt en vervolgens in het mes van een gehaaide counter loopt, vinden we dat éigenlijk een vorm van vals spelen. Als het zo moet, dan hoeft het voor ons niet.
Dat is de Nederlandse naieve instelling perfect verwoord.
pi_96082868
quote:

_O-
  donderdag 28 april 2011 @ 11:25:45 #187
62913 Blik
The one and Only!
pi_96082977
Waarvoor had Marcelo rood verdient dan, dat heb ik denk ik gemist?
pi_96083114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Zorro het volgende:
Wat Real doet is ook voetbal. Maar voor ons Nederlanders mag dat blijkbaar niet. Waarom?

[..]

Klopt op club niveau, zie PSV/Ajax tegen AC Milan.

Maar als het Nederlands elftal een kwalificatie wedstrijd wint van een één of ander oostblok land met 80% balbezit door een bevlieging van Arjen Robben in de 80e minuut dan hebben ze slecht gespeeld en worden ze door alles en iedereen afgebrand. Terwijl dit hetzelfde spel is als Barcelona en waar menig Barcelona fan en NOS commentator/analist op klaarkomt. :')
pi_96083120
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef Blik het volgende:
Waarvoor had Marcelo rood verdient dan, dat heb ik denk ik gemist?
Bewust op het been van Pedro staan.
pi_96083334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef Kekster het volgende:

[..]

Klopt op club niveau, zie PSV/Ajax tegen AC Milan.

Maar als het Nederlands elftal een kwalificatie wedstrijd wint van een één of ander oostblok land met 80% balbezit door een bevlieging van Arjen Robben in de 80e minuut dan hebben ze slecht gespeeld en worden ze door alles en iedereen afgebrand. Terwijl dit hetzelfde spel is als Barcelona en waar menig Barcelona fan en NOS commentator/analist op klaarkomt. :')
_O- :W
pi_96083390
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

_O- :W
Lachen toch zo'n trollende 'Portugees'. :P
pi_96083464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens, maar dan ben ik nog steeds blij als de aanvallende ploeg wint. Dat heeft niks met naiviteit te maken. Sterker nog als iedereen saai verdedigend voetbal zou spelen dan waren de stadions leeg en was iedereen verveeld. Uiteindelijk moet je het hebben van de ploegen die mooi aanvallend voetbal spelen, dat je daar soms niks anders tegenover kan zetten dan verdedigen snap ik, maar daarmee niet lovenswaardig.

Verder is er natuurlijk een grens. Dat op het been stampen van Marcelo heeft bijv. niet veel met voetbal te maken. Je moet altijd waken voor normvervaging. Verdedigen prima, maar mensen blesseren en kapotmaken niet.
pi_96083496
Real toont zich gewoon een slechte verliezer. Veel smerige overtredingen om het spel van Barcelona te ontregelen. Rode kaart pepe was volledig terecht. Gestrekt been is altijd rood ook als Real dat doet!
Het enige waar ik mij bij Barcelona aan stoor is dat ze wel vaak erg gemakkelijk gaan liggen.
Maar Barca was ook gisteren de terechte winnaar.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96083547
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Lachen toch zo'n trollende 'Portugees'. :P
Ja vind ik wel :D

Altijd en overal gaat hij tegen de meerderheid in, maakt niet uit waar het over gaat. In het echt is het waarschijnlijk zo'n emo no-lifer die zijn kamer vol heeft met anti-conformist posters.
  donderdag 28 april 2011 @ 11:47:03 #195
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_96083717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Bewust op het been van Pedro staan.
Ik vind dat dit beeld het nogal vertekend weergeeft. Het beeld van de andere kant liet zien dat het een wat ongelukkige botsing was waarbij er geen opzet in het spel was.
pi_96083730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja vind ik wel :D

Altijd en overal gaat hij tegen de meerderheid in, maakt niet uit waar het over gaat. In het echt is het waarschijnlijk zo'n emo no-lifer die zijn kamer vol heeft met anti-conformist posters.
:')

Niet iedereen krijgt een stijve van Barcelona. Daar is niks mis mee.
pi_96083937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:47 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik vind dat dit beeld het nogal vertekend weergeeft. Het beeld van de andere kant liet zien dat het een wat ongelukkige botsing was waarbij er geen opzet in het spel was.
Over zo'n overduidelijk smerige actie ga ik nog niet eens discussiëren.
pi_96083996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:47 schreef beantherio het volgende:

[..]

Waarom zou juist dit beeld vertekend zijn en niet het beeld aan de andere kant? Vanuit deze hoek is het toch veel duidelijker zichtbaar? Niet de zaken omdraaien....
pi_96084074
Heerlijk dit. Mourinho is echt zo een slechte verliezer. Geweldig gewoon! :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_96084527
Ronaldo ook al zo'n goede verliezer:

quote:
http://www.marca.com/2011(...)drid/1303980303.html

Estos chicos del Barcelona tienen mucho poder, dentro y fuera del campo. Once contra once no sufrimos goles y todo estaba controlado. No jugamos bien, pero estaba todo controlado. Nos quedamos con 10 y nos marcan dos goles. ¿Coincidencia, no? Es siempre igual, todos los años, no lo entiendo. No entiendo, de verdad, es muy difícil jugar así".
De jongens van Barcelona hebben veel macht, in en buiten het veld. Elf tegen elf controleerden we en kregen geen goal tegen. We speelde niet goed maar alles was onder controle. We komen met tien man en ze scoren twee keer. Toevallig, niet? Het is altijd hetzelfde, jaar in jaar uit, ik snap het niet. Ik snap het echt niet, het is moeilijk om zo te spelen.

:D :'( :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')