Daar lopen er helaas wel meer van in het profvoetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Merkie het volgende:
Ik kende dat filmpje van Pepe tegen Getafe niet. Wat een volslagen idioot.
Volgens mij spant De Jong de kroon. Die breekt rustig een paar benen links en rechts.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
Je zou maar een team hebben met Pepe - Materazzi - Balotelli.
Ik zou mijn testament maar vast in orde maken, als ik de tegenstander was
Ja leuk, Pepe doet het structureel iedere wedstrijd. De Jong heeft zo hier en daar wat incidenten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:59 schreef Kekster het volgende:
[..]
Volgens mij spant De Jong de kroon. Die breekt rustig een paar benen links en rechts.
De Jong heeft dit nooit gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:59 schreef Kekster het volgende:
[..]
Volgens mij spant De Jong de kroon. Die breekt rustig een paar benen links en rechts.
omg...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:59 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat was toch in de Portugese competitie?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, het is mooier als ze in Barcelona van frustratie de sprinklers weer aan gaan zetten
Ga jij je anders lekker bezig houden met portugal als je er toch geen verstand van hebtquote:Op woensdag 27 april 2011 23:59 schreef Kekster het volgende:
[..]
Volslagen idioot, zelf Casillas is boos.quote:
Klopt, De Jong pakt het grondiger aan en schakelt z'n tegenstander uit voor de rest van het seizoen.quote:
Die Casillas is nog een van de weinige Madrilenen die nog echt sympathie bij mij opwekt.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volslagen idioot, zelf Casillas is boos.
Haalde toch de finale met zijn land.. Iets wat Portugal niet kan.. Kut land..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Klopt, De Jong pakt het grondiger aan en schakelt z'n tegenstander uit voor de rest van het seizoen.
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Casillas is nog een van de weinige Madrilenen die nog echt sympathie bij mij opwekt.
Geen irritant gedrag maar gewoon constant presteren.
Als Real Madrid volgende week weer verliest ben jij zeker voor Man Utdquote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Klopt, De Jong pakt het grondiger aan en schakelt z'n tegenstander uit voor de rest van het seizoen.
Schijt aan wat hij behaalt heeft.. haalt niet weg dat hij een lompe mafketel is.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haalde toch de finale met zijn land.. Iets wat Portugal niet kan.. Kut land..
Ozil, Higuain en normaal gesproken Kaká zijn ook heel sympathiek. Maar je hebt inderdaad gelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Casillas is nog een van de weinige Madrilenen die nog echt sympathie bij mij opwekt.
Geen irritant gedrag maar gewoon constant presteren.
Zlatan en Pepe op de bank?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
...................................Rüstü
Pepe.............Materazzi.............Wouters.........Tassotti
.....De Jong................Witsel.............. De Rossi
Balotelli...................Totti....................Cassano
Dan heb je echt een bazenelftal bij elkaar
Bouaouzan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
...................................Rüstü
Pepe.............Materazzi.............Wouters.........Tassotti
.....De Jong................Witsel.............. De Rossi
Balotelli...................Totti....................Cassano
Dan heb je echt een bazenelftal bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |