En die zet Mourinho dus juist op de bank.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ozil, Higuain en normaal gesproken Kaká zijn ook heel sympathiek. Maar je hebt inderdaad gelijk.
Ik ben bang van niet. Helaas is Barcelona te goed op elkaar ingespeeld om thuis met minimaal 2-0 te verliezen wanneer Real moet aanvallen. Helaas heeft de rode kaart dit tweeluik volledig verpest. Maar de bal is rond en er kan nog van alles gebeuren wie weet staat er volgende week voor de verandering een scheidsrechter op het veld die voor de verandering eens niet voor Barcelona is maar dan nog zie ik het somber in voor Real, helaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik verwacht een hele leuke wedstrijd met Real in een aanvallende formatie in de return. Dat kan pas echt genieten worden. Real is niet minder als ze gewoon "hun" spel spelen, de 5-0 eerder was een incident denk ik.
Cantona ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
...................................Rüstü
Pepe.............Materazzi.............Wouters.........Tassotti
.....De Jong................Witsel.............. De Rossi
Balotelli...................Totti....................Cassano
Dan heb je echt een bazenelftal bij elkaar
Dan kun je de leiding toch ook niet meer serieus nemen als je zo'n man bij de club houdt en zelfs nog een dik verbeterd contract aanbiedt. Zeker omdat hij alles behalve onmisbaar is.quote:
Een van de beste Def middenvelders.. Geen Busquets die snel naar de grond gaat.. Maar gaat voor de volle winst.. Maar de overtredingen die hij maakte, waren totaal niet zijn bedoelingen.. Alleen de pers maakt het een ''groter'' dan het was..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schijt aan wat hij behaalt heeft.. haalt niet weg dat hij een lompe mafketel is.
Van Bommel coach>?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
Een verschil van 8 punten is toch behoorlijk. Dat betekend dat Barcelona het ook beter doet tegen de kleintjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Helaas is Barcelona te goed op elkaar ingespeeld om thuis met minimaal 2-0 te verliezen wanneer Real moet aanvallen. Helaas heeft de rode kaart dit tweeluik volledig verpest. Maar de bal is rond en er kan nog van alles gebeuren wie weet staat er volgende week voor de verandering een scheidsrechter op het veld die voor de verandering eens niet voor Barcelona is maar dan nog zie ik het somber in voor Real, helaas.
Het is overigens te hopen dat Mourinho nog minimaal een jaar blijft, het liefst langer. Als je ziet wat voor inhaalslag Real Madrid nu al heeft gemaakt. De wedstrijd in Camp Nou eerder dit seizoen kwam duidelijk nog te vroeg maar de afgelopen drie onderlinge wedstrijden hebben aangetoond dat beide ploegen gewoon heel dicht bij elkaar zitten, Barcelona heeft in drie wedstrijden weinig tot niets laten zien. Helaas was de competitie al vroegtijdig beslist maar volgend seizoen zou het zomaar eens een stuk spannender kunnen worden.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Helaas is Barcelona te goed op elkaar ingespeeld om thuis met minimaal 2-0 te verliezen wanneer Real moet aanvallen. Helaas heeft de rode kaart dit tweeluik volledig verpest. Maar de bal is rond en er kan nog van alles gebeuren wie weet staat er volgende week voor de verandering een scheidsrechter op het veld die voor de verandering eens niet voor Barcelona is maar dan nog zie ik het somber in voor Real, helaas.
Het is overigens te hopen dat Mourinho nog minimaal een jaar blijft, het liefst langer. Als je ziet wat voor inhaalslag Real Madrid nu al heeft gemaakt. De wedstrijd in Camp Nou eerder dit seizoen kwam duidelijk nog te vroeg maar de afgelopen drie onderlinge wedstrijden hebben aangetoond dat beide ploegen gewoon heel dicht bij elkaar zitten, Barcelona heeft in drie wedstrijden weinig tot niets laten zien. Helaas was de competitie al vroegtijdig beslist maar volgend seizoen zou het zomaar eens een stuk spannender kunnen worden.
Roy Keane kan daar ook nog wel bijquote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
Kaká, Higuain... Mourinho had dus gewoon op de aanval kunnen spelen, dan was het wellicht weer 2-6 geworden, maar het hoeft dus helemaal niet met een 7-1-2 systeem zoals Mourinho deze maand drie keer hanteerde.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een van de beste Def middenvelders.. Geen Busquets die snel naar de grond gaat.. Maar gaat voor de volle winst.. Maar de overtredingen die hij maakte, waren totaal niet zijn bedoelingen.. Alleen de pers maakt het een ''groter'' dan het was..
Nee, Pepe kan gewoon meedoenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Nober het volgende:
Pinto, Sergio Ramos en Pepe zijn geschorst volgende week?
Xabi Alonzo dacht ik ook?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Nober het volgende:
Pinto, Sergio Ramos en Pepe zijn geschorst volgende week?
En binnen één dag voegt hij zichzelf ook bij die groep.quote:Guardiola pareert kritiek Mourinho
FC Barcelona-trainer Josep Guardiola heeft gereageerd op de kritiek van José Mourinho. De Portugese oefenmeester van Real Madrid vindt dat Pep Guardiola klaagt over arbiters. Dit zou naar aanleiding geweest zijn van de afgekeurde treffer van Barça-speler Pedro in de Spaanse bekerfinale.
"We betreden een nieuw tijdperk waarin coaches de correcte beslissingen van een scheidsrechter bekritiseert. Pep is vooralsnog het enige lid van die nieuwe groep", had Mourinho gezegd over zijn collega.
Ik mis Gascoine, Vinnie Jones en Roy Keane.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, Barcelona is heel goed op elkaar ingespeeld. Vergeet niet dat dit Mourinho's eerste seizoen is.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een verschil van 8 punten is toch behoorlijk. Dat betekend dat Barcelona het ook beter doet tegen de kleintjes.
Die actie mocht niet baten hèquote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie actie toen van Boulah
Ja hij peert hem altijd op de juiste momenten bij zijn club. Hij ziet straks in dat je van Barcelona niet kan winnen over een heel seizoen en verkast naar Engeland. Waarom bleef hij niet nog een jaar bij Chelsea of Inter als hij echt zo goed is?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, Barcelona is heel goed op elkaar ingespeeld. Vergeet niet dat dit Mourinho's eerste seizoen is.
Ik mag er maar 11 opstellen helaas. Je zou inderdaad een prima schaduwelftal kunnen maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik mis Gascoine, Vinnie Jones en Roy Keane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |