Valt me nu pas op dat er gewoon 6 Italianen in dit elftal staanquote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
...................................Rüstü
Pepe.............Materazzi.............Wouters.........Tassotti
.....De Jong................Witsel.............. De Rossi
Balotelli...................Totti....................Cassano
Dan heb je echt een bazenelftal bij elkaar
Ok, dus je wilt nu serieus de kwaliteiten van Mourinho in twijfel trekken?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja hij peert hem altijd op de juiste momenten bij zijn club. Hij ziet straks in dat je van Barcelona niet kan winnen over een heel seizoen en verkast naar Engeland. Waarom bleef hij niet nog een jaar bij Chelsea of Inter als hij echt zo goed is?
Hij dekt zich het hele seizoen al in dat hij graag naar Engeland wil.
Even serieus, daar was toch geen andere sanctie op mogelijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Helaas heeft de rode kaart dit tweeluik volledig verpest.
Nee, maar ik zie liever een van Van Marwijk of een Fergunson die gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok, dus je wilt nu serieus de kwaliteiten van Mourinho in twijfel trekken?
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Tijd om te pitten, bedankt voor de leuke nabeschouwing.
Naar mijn idee ging hij voor de bal. En al was het terecht dan kan het toch nog wel het tweeluik verpest hebben?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Even serieus, daar was toch geen andere sanctie op mogelijk?.
Wat een droge kopquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef T.O.P het volgende:
Pep es el puto jefe, el puto amo
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wel, toen ik het had over zijn Real dekens DM'ed hij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jordiii wel meelezen? Ben nog nooit gebanned geweest. Dus ik weet t niet
Schumacherquote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik mag er maar 11 opstellen helaas. Je zou inderdaad een prima schaduwelftal kunnen maken.
Domme actie. Figo is zo door de wolf geverfd, ga je aan zn shirt trekken aan de zijlijn. Schop em dan doormidden ergens.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie actie toen van Boulah
Meelezen kan altijd.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jordiii wel meelezen? Ben nog nooit gebanned geweest. Dus ik weet t niet
Zeggen mensen dat wel eens vaker tegen je??quote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet hij mij maar geen teringmongool noemen. Dat krijg je als je mensen kwetst
Nee, nooit. Alleen pm'ed Jordiii het elke dag wel een paar keer.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeggen mensen dat wel eens vaker tegen je??
Mis is hij stiekem verliefd op je..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, nooit. Alleen pm'ed Jordiii het elke dag wel een paar keer.
Maar hij kan nog steeds PM'en...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, nooit. Alleen pm'ed Jordiii het elke dag wel een paar keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |