Je kunt het....... * betyar lurkend aan een desperado'tje.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben al aan het warmlopen in de huiskamer
Desperadoquote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt het....... * betyar lurkend aan een desperado'tje.
Als het goed is treffen we elkaar volgende maand allemaal. Of gebruik je een schuilnaam?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos is niet handig bezig zo, maargoed, wie ben ik.
Ow zo, ja toen hadden we tenminste nog iets om voor te vechten: vrijheid.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoelde niet dat die bewuste veldslag geweldig moet zijn geweest.
Ik? Ja phpmystyle is voor familie en vrienden moeilijk te raden ja. Precies de bedoeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het goed is treffen we elkaar volgende maand allemaal. Of gebruik je een schuilnaam?
Daarom. Mooie tijden.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo, ja toen hadden we tenminste nog iets om voor te vechten: vrijheid.
Wauw hee, de meeste hier weten van elkaar de naam wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
Ene mevrouw Kok heeft dat geplaatst![]()
Maareh, nu weet ik ook de echte naam van Koos
achjaquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw hee, de meeste hier weten van elkaar de naam wel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker weer, Desperado'tje met een limoentje lekker man.
Nee, zo had ik de naam van VS toevallig gevonden ...quote:
quote:
Ik heb hier nog een krat bier staan met daarin tig verschillende biertjes. Zo ook maar eens beginnenquote:
Heb je hem ooit ontmoet? Kom jij op de meet?quote:
Vast welquote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zo had ik de naam van VS toevallig gevonden ...
Maar als jij goed zoekt kun jij mijn naam wel vinden op hyves of facebook hoor.
Hoever ligt dat kreng van Utrecht CS verwijdert?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
http://dor.st/Utrecht/Cafe/Domplein/133-Walden.html
Bier: Jupiler
Het hele leven is eng.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Beetje andere forummers pesten, arbeiden en genieten van het leven. Ik zit er wel zwaar aan te denken om naar die meet te gaan. Zal dan wel m'n eerste echte POL-meet worden. Scary.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
http://dor.st/Utrecht/Cafe/Domplein/133-Walden.html
Bier: Jupiler
Een paar honderd meter, boerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoever ligt dat kreng van Utrecht CS verwijdert?
quote:
quote:
Wazdahquote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we de meet niet verplaatsen naar Hardenberg?
Alfa is ook wel goed inderdaad, laatst eens gedronkenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
hmm, liever een Bitburg, Warsteiner, Alfa of Dreher.
Een pittoresk stadje in het noordoosten van het land, veel leuke boerderijtjes en karakteristieke pandjes.quote:
1000 meter om precies te zijn: http://goo.gl/maps/AEqOquote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we de meet niet verplaatsen naar Hardenberg?
verwijderd
Ik woon in een agglomeratie daarvan hoor.quote:
Ik zal eens proberen als m'n tomtom op m'n mob werkt. En zitten we buiten of binnen ?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
1000 meter om precies te zijn: http://goo.gl/maps/AEqO
Ik zal die link speciaal voor jou wel even in de OP van het meettopic zetten
The suburbs of Toughmountain?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon in een agglomeratie daarvan hoor.
quote:
Jij maakt overal wel een karikatuur van maar het is een hele hechte knusse gemeenschap hoorquote:
Nog erger.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon in een agglomeratie daarvan hoor.
D'voartquote:
Het lijken op Hyves wel tokkiesquote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij maakt overal wel een karikatuur van maar het is een hele hechte knusse gemeenschap hoor
En nu bek houden want voor je het weet staat m'n adres en die hele meuk hier.quote:
Heb je enig idee hoeveel php's er in Hardenberg wonenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu bek houden want voor je het weet staat m'n adres en die hele meuk hier.
0quote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel php's er in Hardenberg wonen?
Ok gratis zuipen?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
Wtf, wat is dat D66 voor een armoedzaaierige partij? Congres C93
Om er te mogen komen als D66 lid moet je alsnog een "congresbijdrage" van ¤30 betalen
Ben ik even blij dat mijn partij niet zo moeilijk doet, daar mag iedereen gratis binnenwandelen op een congres, lid of niet
waarbij koffie thee en een lunch zitten inbegrepenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
Om er te mogen komen als D66 lid moet je alsnog een "congresbijdrage" van ¤30 betalen
Ben ik even blij dat mijn partij niet zo moeilijk doet, daar mag iedereen gratis binnenwandelen op een congres, lid of niet
Typisch D66quote:Dit is ¤30,00 voor leden en ¤20,00 voor studenten.
Of jouw partij is gewoon niet zo exclusief en hebben het al moeilijk zat een congres vol leden te krijgen, dat ze een open-door-policy hanteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of jouw partij is gewoon niet zo exclusief en hebben het al moeilijk zat een congres vol leden te krijgen, dat ze een open-door-policy hanteren.
Ik denk dat het gemiddelde PvdA-congres veel drukker is dan dat van D66.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of jouw partij is gewoon niet zo exclusief en hebben het al moeilijk zat een congres vol leden te krijgen, dat ze een open-door-policy hanteren.
Als het een open-door-policy heeft en geen entreegeld, komt elke zwerver natuurlijk een bakkie doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde PvdA-congres veel drukker is dan dat van D66.
Kom maar eens kijken zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het een open-door-policy heeft en geen entreegeld, komt elke zwerver natuurlijk een bakkie doen.
Nee, bedanktquote:
Als je het op TV ziet dan zeg ik dank je de koekoek.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
Is zo'n VVD congres een beetje leuk dan?
Het lijkt me heel studentikoos met heel veel gebralquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je het op TV ziet dan zeg ik dank je de koekoek.
Kortom gezellig dus, jammer dat ik in een gemeente woon waar de VVD nooit verder dan 3 zetels komt want anders zou ik opzich wel belangstelling hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me heel studentikoos met heel veel gebral
Waarom datquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me heel studentikoos met heel veel gebral
Kom op php, ze zien je aankomen bij die elitaire clubquote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kortom gezellig dus, jammer dat ik in een gemeente woon waar de VVD nooit verder dan 3 zetels komt want anders zou ik opzich wel belangstelling hebben.
Nee, maar het zijn bijna allemaal ballen en patsers.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom dat?
Zou de gemiddelde leeftijd echt zoveel lager liggen dan bij D66 of GL?
Ok, je bedoelt gewoon te zeggen dat ik te dom en te lom ben om ooit iets voor een lokale VVD te doen?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op php, ze zien je aankomen bij die elitaire club
Te lom?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, je bedoelt gewoon te zeggen dat ik te dom en te lom ben om ooit iets voor een lokale VVD te doen?
Te lomp.quote:
En bekers tomatensoep uitdelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef Opperbest het volgende:
Bij de SP hoef je enkel broodjes te kunnen smeren.
Maar in principe is toch iedereen welkom?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik zeg alleen dat de hedendaagse VVD mij niet een van de partijen lijkt waar je met open armen zal worden ontvangen.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef sigme het volgende:
Voor zover ik weet staan VVD-bijeenkomsten bekend om gezelligheid en die van de PvdA om serieusheid (en zurigheid).
Vast wel, maar ik denk dat je bij de hedendaagse VVD aan meer criteria moet voldoen dan bij andere middenpartijen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar in principe is toch iedereen welkom?
Ben jij lid?quote:
Zoal?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat je bij de hedendaagse VVD aan meer criteria moet voldoen dan bij andere middenpartijen.
Nee.quote:
Als er een wijk door de politie wordt afgezet?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe weet je wanneer de PVV congresseert?
De pvv heeft geen congressen domboquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er een wijk door de politie wordt afgezet?
http://online.vvd.nl/files/Contributie_2011.pdfquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat je bij de hedendaagse VVD aan meer criteria moet voldoen dan bij andere middenpartijen.
Dat is best een hele slechte grap.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe weet je wanneer het SP-Congres is?
Alle achterstandswijken zijn leeg
Dat klopt, maar onder de 30 heeft het een hoog ike-praten gehalte. En terecht, je bent onder de 30 ook een broekie.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef sigme het volgende:
Voor zover ik weet staan VVD-bijeenkomsten bekend om gezelligheid en die van de PvdA om serieusheid (en zurigheid).
Natuurlijk, afgepakt van de NASCAR-hatersquote:
Of middenstander.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt, maar onder de 30 heeft het een hoog ike-praten gehalte. En terecht, je bent onder de 30 ook een broekie.
Bovendien klopt het cliche dat je wel hoogopgeleid moet zijn.
Qua electoraat wel, congresvolk (ALV) niet.quote:
Samengevat, het is nogal een elitaire bedoening?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Qua electoraat wel, congresvolk (ALV) niet.
Ongeveer.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samengevat, het is nogal een elitaire bedoening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |