En bekers tomatensoep uitdelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef Opperbest het volgende:
Bij de SP hoef je enkel broodjes te kunnen smeren.
Maar in principe is toch iedereen welkom?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik zeg alleen dat de hedendaagse VVD mij niet een van de partijen lijkt waar je met open armen zal worden ontvangen.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef sigme het volgende:
Voor zover ik weet staan VVD-bijeenkomsten bekend om gezelligheid en die van de PvdA om serieusheid (en zurigheid).
Vast wel, maar ik denk dat je bij de hedendaagse VVD aan meer criteria moet voldoen dan bij andere middenpartijen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar in principe is toch iedereen welkom?
Ben jij lid?quote:
Zoal?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat je bij de hedendaagse VVD aan meer criteria moet voldoen dan bij andere middenpartijen.
Nee.quote:
Als er een wijk door de politie wordt afgezet?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe weet je wanneer de PVV congresseert?
De pvv heeft geen congressen domboquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er een wijk door de politie wordt afgezet?
http://online.vvd.nl/files/Contributie_2011.pdfquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat je bij de hedendaagse VVD aan meer criteria moet voldoen dan bij andere middenpartijen.
Dat is best een hele slechte grap.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe weet je wanneer het SP-Congres is?
Alle achterstandswijken zijn leeg
Dat klopt, maar onder de 30 heeft het een hoog ike-praten gehalte. En terecht, je bent onder de 30 ook een broekie.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef sigme het volgende:
Voor zover ik weet staan VVD-bijeenkomsten bekend om gezelligheid en die van de PvdA om serieusheid (en zurigheid).
Natuurlijk, afgepakt van de NASCAR-hatersquote:
Of middenstander.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt, maar onder de 30 heeft het een hoog ike-praten gehalte. En terecht, je bent onder de 30 ook een broekie.
Bovendien klopt het cliche dat je wel hoogopgeleid moet zijn.
Qua electoraat wel, congresvolk (ALV) niet.quote:
Samengevat, het is nogal een elitaire bedoening?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Qua electoraat wel, congresvolk (ALV) niet.
Ongeveer.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samengevat, het is nogal een elitaire bedoening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |