Een paar honderd meter, boerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoever ligt dat kreng van Utrecht CS verwijdert?
quote:
quote:
Wazdahquote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we de meet niet verplaatsen naar Hardenberg?
Alfa is ook wel goed inderdaad, laatst eens gedronkenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
hmm, liever een Bitburg, Warsteiner, Alfa of Dreher.
Een pittoresk stadje in het noordoosten van het land, veel leuke boerderijtjes en karakteristieke pandjes.quote:
1000 meter om precies te zijn: http://goo.gl/maps/AEqOquote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we de meet niet verplaatsen naar Hardenberg?
verwijderd
Ik woon in een agglomeratie daarvan hoor.quote:
Ik zal eens proberen als m'n tomtom op m'n mob werkt. En zitten we buiten of binnen ?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
1000 meter om precies te zijn: http://goo.gl/maps/AEqO
Ik zal die link speciaal voor jou wel even in de OP van het meettopic zetten
The suburbs of Toughmountain?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon in een agglomeratie daarvan hoor.
quote:
Jij maakt overal wel een karikatuur van maar het is een hele hechte knusse gemeenschap hoorquote:
Nog erger.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon in een agglomeratie daarvan hoor.
D'voartquote:
Het lijken op Hyves wel tokkiesquote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij maakt overal wel een karikatuur van maar het is een hele hechte knusse gemeenschap hoor
En nu bek houden want voor je het weet staat m'n adres en die hele meuk hier.quote:
Heb je enig idee hoeveel php's er in Hardenberg wonenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu bek houden want voor je het weet staat m'n adres en die hele meuk hier.
0quote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel php's er in Hardenberg wonen?
Ok gratis zuipen?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
Wtf, wat is dat D66 voor een armoedzaaierige partij? Congres C93
Om er te mogen komen als D66 lid moet je alsnog een "congresbijdrage" van ¤30 betalen
Ben ik even blij dat mijn partij niet zo moeilijk doet, daar mag iedereen gratis binnenwandelen op een congres, lid of niet
waarbij koffie thee en een lunch zitten inbegrepenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
Wtf, wat is dat D66 voor een armoedzaaierige partij? Congres C93
Om er te mogen komen als D66 lid moet je alsnog een "congresbijdrage" van ¤30 betalen
Ben ik even blij dat mijn partij niet zo moeilijk doet, daar mag iedereen gratis binnenwandelen op een congres, lid of niet
Typisch D66quote:Dit is ¤30,00 voor leden en ¤20,00 voor studenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |