Je weet geen antwoord te verzinnen? Moeilijk he, omgaan met succesvolle mensen. Vaak projecteren mensen hun eigen falen op de ander, om de pijn te verzachten. Wist je dat?quote:
Betyar en ik dachten er net zo over blijkbaar.quote:
Jawel, laten we het eens heel persoonlijk maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Dutchnative het volgende:
Maak er nu geen persoonlijke discussie van.
Oh god, pies in mijn broekquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet geen antwoord te verzinnen? Moeilijk he, omgaan met succesvolle mensen. Vaak projecteren mensen hun eigen falen op de ander, om de pijn te verzachten. Wist je dat?
We gaan voetballen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betyar en ik dachten er net zo over blijkbaar.
Doe je best. Het is jouw feestje.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, laten we het eens heel persoonlijk maken.
Laten we het hopen. De vorige had weinig meer met voetbal te maken.quote:
Daar kan je niet mee wandelen, daar issie nog te klein voor. Zeker een lease 107 ook nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe je best. Het is jouw feestje.
Ga ik ondertussen lekker wandelen met mijn Peugeot 107
Volgens mij begrijpen jullie niet helemaal wat ik bedoel. Ik heb het over de hogere ambtenaren die op de ministeries zitten, die zetten de grote lijnen uit (oke, voornamelijk door het aandragen van feiten, maar toch) en ministers geven hier alleen maar richting aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat die 4de macht zoals jij omschrijft, te lokaal denkt. We hebben landelijke visionairs nodig.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat denkt iemand die bij de vorige parlementsverkiezigingen op GL heeft gestemd.
Nou, als jij komt zal ik het alsnog gaan overwegen. Verder alles goed hierquote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoooooooooi Sigme!
Hoe is het met je? Ga je nog naar de POL-meet?
Gaat z'n gangetje. Beetje andere forummers pesten, arbeiden en genieten van het leven. Ik zit er wel zwaar aan te denken om naar die meet te gaan. Zal dan wel m'n eerste echte POL-meet worden. Scary.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, als jij komt zal ik het alsnog gaan overwegen. Verder alles goed hier. Beetje lummelen, beetje beestjes doen, hard werken her en der en binnenkort maar weer eens op zoek naar betaalde arbeid.
En jij dan? Afgezien van die malle auto?
In dat geval kom ik eind mei nog wel eens informeren en dan zal ik het overwegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Beetje andere forummers pesten, arbeiden en genieten van het leven. Ik zit er wel zwaar aan te denken om naar die meet te gaan. Zal dan wel m'n eerste echte POL-meet worden. Scary.
morele supportquote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef betyar het volgende:
Voetballen??? Ik doe mee vanaf de zijlijn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betyar en ik dachten er net zo over blijkbaar.
Ik ben al aan het warmlopen in de huiskamerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Met een pilske in elke hand kan ik dat als de beste.![]()
En intelligentquote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval kom ik eind mei nog wel eens informeren en dan zal ik het overwegen.
POL-meets vond ik niet zo eng hoor, de meeste pollers zijn in het echt best te pruimen.
Maar hij was geen held en hij had geen geld en hij hield niet van het krijgsgeweld, maar trompetter was hij wel in hart en zieelllll!!quote:
Mooi nummer. Doet me aan de jaren zeventig denkenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij was geen held en hij had geen geld en hij hield niet van het krijgsgeweld, maar trompetter was hij wel in hart en zieelllll!!
Mij aan mijn excursie naar Belgie tijdens mijn middelbare schooltijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi nummer. Doet me aan de jaren zeventig denken
quote:het is van de zotte om de winkels open te doen!
Nog geen vijftien kilometer van mijn ouderlijk huisquote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Arme Jan Klaassen, hij sneuvelde bij de Slag op de Mookerheide
Eens even kijken. De Stentor he?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, zat effe de reacties onder mijn eigen artikel over winkelopenstelling op Tweede Paasdag te lezen. Reli's gaan door het lint.
[..]
Wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Arme Jan Klaassen, hij sneuvelde bij de Slag op de Mookerheide
Veel zoekplezier op de websitequote:Op woensdag 27 april 2011 20:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Eens even kijken. De Stentor he?
Nou, 3000 doden aan onze kant tegen 150 aan de Spaansequote:Op woensdag 27 april 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet dat een geweldige tijd zijn geweest.
Niet die bewuste veldslagquote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, 3000 doden aan onze kant tegen 150 aan de Spaanse
Open op feestdag blijkt gouden greepquote:
Hmmm, doe je snel.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Open op feestdag blijkt gouden greep
HARDERWIJK - Terwijl de landelijke discussie over koopzondagen de nek is omgedraaid door het huidige kabinet, daar maakte Harderwijk juist een beweging in tegengestelde richting. 1 | 8 | Lees verder
Heiden6 vind ik eng.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval kom ik eind mei nog wel eens informeren en dan zal ik het overwegen.
POL-meets vond ik niet zo eng hoor, de meeste pollers zijn in het echt best te pruimen.
quote:
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoelde niet dat die bewuste veldslag geweldig moet zijn geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, die bewuste veldslag bij Mook.
Koos is niet handig bezig zo, maargoed, wie ben ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Al kan ik jouw bewuste quote niet vinden
Eerste deel van een citaat op de tweede reacties-pagina.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Al kan ik jouw bewuste quote niet vinden
Je kunt het....... * betyar lurkend aan een desperado'tje.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben al aan het warmlopen in de huiskamer
Desperadoquote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt het....... * betyar lurkend aan een desperado'tje.
Als het goed is treffen we elkaar volgende maand allemaal. Of gebruik je een schuilnaam?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koos is niet handig bezig zo, maargoed, wie ben ik.
Ow zo, ja toen hadden we tenminste nog iets om voor te vechten: vrijheid.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoelde niet dat die bewuste veldslag geweldig moet zijn geweest.
Ik? Ja phpmystyle is voor familie en vrienden moeilijk te raden ja. Precies de bedoeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het goed is treffen we elkaar volgende maand allemaal. Of gebruik je een schuilnaam?
Daarom. Mooie tijden.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo, ja toen hadden we tenminste nog iets om voor te vechten: vrijheid.
Wauw hee, de meeste hier weten van elkaar de naam wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
Ene mevrouw Kok heeft dat geplaatst![]()
Maareh, nu weet ik ook de echte naam van Koos
achjaquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw hee, de meeste hier weten van elkaar de naam wel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker weer, Desperado'tje met een limoentje lekker man.
Nee, zo had ik de naam van VS toevallig gevonden ...quote:
quote:
Ik heb hier nog een krat bier staan met daarin tig verschillende biertjes. Zo ook maar eens beginnenquote:
Heb je hem ooit ontmoet? Kom jij op de meet?quote:
Vast welquote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zo had ik de naam van VS toevallig gevonden ...
Maar als jij goed zoekt kun jij mijn naam wel vinden op hyves of facebook hoor.
Hoever ligt dat kreng van Utrecht CS verwijdert?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
http://dor.st/Utrecht/Cafe/Domplein/133-Walden.html
Bier: Jupiler
Het hele leven is eng.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Beetje andere forummers pesten, arbeiden en genieten van het leven. Ik zit er wel zwaar aan te denken om naar die meet te gaan. Zal dan wel m'n eerste echte POL-meet worden. Scary.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
http://dor.st/Utrecht/Cafe/Domplein/133-Walden.html
Bier: Jupiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |