quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Nog maar één in de vervolgvragen-reeks:
Wie?
Maar:quote:Een nummer van hen werd onlangs gebruikt voor een commercial hier en werd vervolgens een hit in Nederland...
Cafca +1quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef cafca het volgende:
Tommy James & the Shondells?
Alhoewel....vele andere hits
quote:The song "Mony Mony" has been covered by many artists, including Billy Idol, Alvin and the Chipmunks, Amazulu, Status Quo and The Beach Boys. Notably, Billy Idol's version replaced another Tommy James hit as the #1 Billboard Hot 100 single, "I Think We're Alone Now", covered by Tiffany.
Ach ja, vervolgvragen zijn altijd wat flexibel te interpreteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soms kun je beter dyslectisch zijn als je vervolgvragen wilt snappen.
Niet, moet een MOD nu doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef cafca het volgende:
Hoe moet ik dit topic trouwens koppelen aan de reeks?
Die optie had je volgens mij tijdens het maken. Maar de vervolgknop is natuurlijk het handigste.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef cafca het volgende:
Och verrek, ik zie het nu, gewoon verkeerde knopje gekozen....quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die optie had je volgens mij tijdens het maken. Maar de vervolgknop is natuurlijk het handigste.
Topic aan reeks koppelen gaat vanzelf als je de 'Maak nieuw topic op basis van dit topic'-knop gebruikt. Gaat vanzelf dan...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die optie had je volgens mij tijdens het maken. Maar de vervolgknop is natuurlijk het handigste.
Nee, deze "dame" leeft nog, en voor deze vervolgvraag hoef je niet dyslectisch te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat die Sheela/Sheila die als Bella Beer van Ron B. verkleed was en jong overleden is?
Door gewoon op het knopje 'Open een nieuw deel' te klikken, zoals MM deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef cafca het volgende:
Juiste aannamequote:Op woensdag 27 april 2011 18:04 schreef belsen het volgende:
Ik neem aan de Sex Pistols (Steve Jones en Paul Cook).
Bitch!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef belsen het volgende:
Aangezien ik vandaag ook aan 't punken ben geweest:
1 Sex Pistolsquote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef pipster het volgende:
ach operation ivy, en de heiderekels dan heideroosjes natuurlijk
Daar zal Marco Roelofs blij mee zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef ranja het volgende:
3 The Exploited?
oh nee, die heeft niet iedereen gezien natuurlijk.
Ik dacht toch echt Rollins te herkennen in die oerschreeuw
De voorloper van Rancid en 'uitvinder' van de ska-core. Goede band.quote:
er zijn nog wel wat combi's mogelijk met MDC...quote:Millions of Dead Cops
?quote:1600?
Hijs wel mooi en toepasselijk bij MDC, maar mij niet bekend.quote:Mind Damage Control???
MDC=1600.quote:?
Nou ja er is er nog wel eentje met cops. Ook iets met kinderen en gelovigen en met grote bedrijven en en en enquote:Millions of Drunk Cops ?
Ja, ik weet het, alleen Milions of Dead Cops blijft bij mij altijd hangen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef pipster het volgende:
[..]
Nou ja er is er nog wel eentje met cops. Ook iets met kinderen en gelovigen en met grote bedrijven en en en en
quote:Mass Destruction Compagnies???
Correctquote:Millions of Dead Children, dan maar.
Die dus, ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Raw Power van Iggy & the Stooges.
Huh-huh-huhquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef belsen het volgende:
Beavis & Butthead soundtrack, maar dan niet die van de film.
die is gaaf ! i got you babequote:
eens even checken danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Zat net hun nieuwe album te luisteren, best OK
N00bie +1
Nou ja, voor UB40 waren dat wel dé hitalbums.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Smithereens zijn eigenlijk altijd wel ok, alleen ze moeten stoppen de nieuwe UB40 te zijn en zoveel coveralbums uit te brengen.
En de grootste baggerquote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, voor UB40 waren dat wel dé hitalbums.
quote:staat me bij uiteraard, gerelateerd aan de Elfstedentocht van 1986. Het einde van 1985 luidde ook het einde in van de officiele Nationale Hitparade. Ik geloof dat Tom Blomberg bijna zat te huilen op de radio. Die opnamen heb ik nog. Daarna kwam er een chart, gepresenteerd door de TROS en alweer werd er een stukje historie verTROSd (lees vernietigd).
kwamen uit Nederland/Duitsland en mogen NIET verward worden met de groep met dezelfde naam uit de USA.
Ik geloof dat het nummer al een jaartje of twee oud was toen het uitkwam.
Mijn grootste probleem met het nummer is 'You IS a guarantee..'
Toen was mijn Engels al zo goed (ahw) dat ik steeds dacht: 'Maar het moet toch zijn 'You ARE a guarantee..etc' ?
Uiteraard gaat het om het verschijnsel 'JIJ' als ware het een objekt: dus als je bijvoorbeeld leest 'Patat' ipv 'You' dan klopt het taaltechnisch wel. (Patat is a guarantee for love).
Nogal wat transformaties ondergaan:quote:december 1985 De NOS stopt met het uitzende van de Nationale Hitparade.
Januari 1986 De TROS gaat de Nationale Hitparade uitzenden. Daar hebben Ferry Maat, Erik de Zwart, Jeroen Soer, Peter Teekamp, Martijn Krabbé en Daniël Dekker de radio-uitzending gepresenteerd.
quote:24-05-1969 03-04-1971 30 Hilversum 3 Top 30
03-04-1971 29-06-1974 30 Daverende Dertig
29-06-1974 03-06-1978 30 Nationale Hitparade
03-06-1978 28-02-1987 50 Nationale Hitparade
28-02-1987 09-12-1989 100 Nationale Hitparade Top 100
09-12-1989 06-02-1993 100 Nationale Top 100
06-02-1993 06-03-1993 50 Top 50
06-03-1993 28-12-1996 50 Mega Top 50
28-12-1996 04-01-2003 100 Mega Top 100
04-01-2003 01-05-2004 50/100 Mega Top 50 / B2B Top 100 *
01-05-2004 heden 100 Single Top 100
Ik mis er nog maar eentje...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef ranja het volgende:
Ik weet alle artiesten volgens mij maar welke nummers? daarvan weet ik maar 2.
quote:
Met Nancy Sinatra?quote:
LR & J - A staat er zeker niet in?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op 45 staat trouwens Moby - Go. Vind ik apart.
nee 4 robbie williams - angelquote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1. Andrea Bocelli en Sarah Brightman - Time to say goodbye
2. Marco Borsato - Het Water
3. Paul de Leeuw - De Steen
4. Roger Waters - Amused to death ??
5. Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
Denk ik?
aasgier bollokus + 1quote:
vind ik ook maar denk dat het hem niet is, wist alleen de eerste nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Grmbl...Ik vind de mijne toffer.
Puike woordspeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef belsen het volgende:
Alleen 1 dus niet, maar daar ben ik niet heel rouwig om.
ja, ik was zo aan het lijsteren in mijn lijsten wat het maar kon zijn..... het zat me hoogquote:
nee, dat is hem nietquote:
Een eigen kist, een plek onder de grond niet te vergeten!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook best vreemd dat Ik heb een tuintje op mijn buik en Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen er niet in staan.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een eigen kist, een plek onder de grond niet te vergeten!
tipjequote:
quote:De band maakt deel uit van de groep artiesten die is verenigd in het Rock Against Bush project. Ook bekende bands als The Offspring, Foo Fighters en Green Day nemen deel aan dit project. Het is dan ook niet vreemd dathet nummer
, afkomstig van het eerste album
, opdraagt aan de Amerikaanse oud-president George W. Bush.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, iets punkrockfolkerigs ten tijde van Torhout Werchter... Flogging Molly?
Nee, die anderequote:
quote:is a Scottish-influenced Celtic punk band founded in Vancouver, Canada in 1992.
n00biedoo +1quote:Mighty Mighty Bosstones
Op het einde van de zondag dusquote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
ik doe een gokje op iggy pop weet dat ze er waren maar wanneer
over welke man gaat dit?quote:(born 15 December 1957 in Wiesbaden, Germany)[1] is a Grammy nominated [2] multi-instrumentalist known as both a solo artist and as the lead guitarist for dave matthews band.
Die heb jij toen niet gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef ranja het volgende:
Dat zou m'n 2e gok geworden zijn
Ik heb toen die zaterdag in elk geval Juliana Hatfield, Magnapop, Breeders, Bad Brains en Henry Rollins gezien. Terugkomen viel trouwens niet mee, ondanks de dagkaart verkoop hadden ze er qua bussen niet helemaal rekening mee gehouden dat er mensen naar het station zouden willen. Dat werd een taxi naar Kampen, nog wel de trein naar Zwolle halen maar in Zwolle niet meer naar Deventer waar ik toen woonde kunnen. Gelukkig ging er nog wel 1 richting Leeuwarden dus ben ik naar m'n ouders gegaan, na die uit bed gebeld te hebben van 'ik kom er aan'.
quote:
quote:
Die speelt niet bij Dave Matthewsquote:
Niet alleen de muzikale output.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dave Matthews Band. Altijd goed voor a load of shite.
http://www.tonyrogers.com/humor/dave_matthews_crap.htm
quote:In 1993 gavenen Matthews samen een paar optredens. Deze shows kregen steeds meer populariteit en in 1996 gingen de twee voor het eerst samen op tournee in de Verenigde Staten. In 1999 kwam Dave Matthews and
s - Live at Luther College uit.[3] Dit album leidde tot de wereldwijde uitgave van
solo-album "Stream".
Schaap heeft het tegenwoordig te druk om veel trivia te spelen, dus ik zeg:quote:Op donderdag 28 april 2011 11:44 schreef ranja het volgende:
Wachten op schaap denk ik... ik weet verder niks van meneer Matthews.
welk duo is dit ??quote:en
is een Amerikaans zangduo uit de jaren 60. Het populaire duo bestaat uit
en
![]()
Tijdens hun middelbare-schoolperiode begonnenen
met het zingen van liedjes van onder andere de Everly Brothers. In 1956 namen ze de artiestennamen Tom and Jerry aan , startten daarmee officieel een carrière en kregen een eerste opnamecontract. In 1957 schreven ze voor het eerst eigen teksten en scoorden een eerste hit: Hey schoolgirl. Volgende pogingen tot hits te komen bleken niet succesvol en na de middelbare school ging een ieder zijn eigen weg.
quote:
Die kennen we dan wel weer.quote:
ik nog niet, maar snel eens opzoeken, dat vond ik het leuke van het spel!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Die kennen we dan wel weer.
n00bie +1
Bijna niet te zien door de gigantjes van Miekequote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, rechts ziet u 2 ex-Bombita's...
Ow..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bijna niet te zien door de gigantjes van Mieke
En de 5e is Janice Williams...quote:
Ze zijn in deze samenstelling nog steeds te boeken...quote:Manuëla Kemp (Vrienden Van Amstel Live), Mieke Stemerdink (De Gigantjes), Janice Williams (Girls Wanna Have Fun) en 'Bombitas' Lies Schilp en Inge Bonthond (Herman Brood & His Wild Romance, Gruppo Sportivo) vormen samen het kloppend hart van de nieuwe podium-sensatie de.
Bijna net zo briljant als Comets For Tilly!quote:
Chickletsquote:
voor mij de snoepjes in combinatie met het kuikentje.... hgroep zegt ook niksquote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee zegt me niets, zowel groep als kauwgom. Maar die schijnt dan ook sinds de jaren '70 hier niet meer verkrijgbaar te zijn.
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef belsen het volgende:
Zit ie tegenwoordig zo onder de tatoes?
Grappig, ook een voormalig vriendin van mij, toen íe al wel tattoos hadquote:Op donderdag 28 april 2011 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Een voormalige vriend van me, toen 'ie nog geen tattoo's had...
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grappig, ook een voormalig vriendin van mij, toen íe al wel tattoos had
[ afbeelding ]
Een deel van de line-up van .....?quote:3JS,
Jeroen van der Boom,
Rob de Nijs,
Mooi Wark,
Wolter Kroes,
Peter Pan Speedrock,
Frank Boeijen,
De Kast,
Het Goede Doel,
Jan Keizer & Anny Schilder,
Ow, niks, gebbetje. Komt uit een clip van een nederlandse punkband. Gaat over een meisje dat liever in een mannenlichaam gezeten had, dus kozen ze voor de clip maar het fraaie lichaam van Dikke Dennis.quote:
Ha, welke clip is dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, niks, gebbetje. Komt uit een clip van een nederlandse punkband. Gaat over een meisje dat liever in een mannenlichaam gezeten had, dus kozen ze voor de clip maar het fraaie lichaam van Dikke Dennis.
Nee, grootser...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef pipster het volgende:
Nederlandse ellende + Peter Pan (die kent piraten) = Piraten festival aflevering 11
quote:Mainstage
Kane
VanVelzen
Ilse DeLange
3JS
Jan Smit
Racoon
Jacqueline Govaert
Mystery Guest
Rockstage
Peter Pan Speedrock
De Heideroosjes
Mooi Wark
Di-Rect
Rigby
Miss Montreal
Krystl
Hip Hop
De Jeugd van Tegenwoordig
The Partysquad
Dio
The Opposites
Lange Frans met live orkest
Sef
Diggy Dex
Nederpop
Frank Boeijen
The Scene
Van Dik Hout
Het Goede Doel
De Kast
Erik Mesie met live orkest
Helder
Hollandse Helden
Lee Towers
Rob de Nijs
Jeroen van der Boom
Dean Saunders
Jeroen (Hazes tribute)
more to be confirmed
Mega Piraten Festijn
Wolter Kroes
Jan Keizer & Anny Schilder
Marianne Weber
Bonnie St. Claire
Monique Smit
Jacques Herb
Koos Alberts
De Sjonnies
Stef Ekkel
Vinzzent
Helemaal Hollands
Sieneke
Alex
René Karst
Peter Beense
Django Wagner
Tim Douwsma
Willem Barth
Marlous
De Deurzakkers
Winnie
Jeff van Vliet
Aukje Fijn
Piratentoppers
Go Après Ski
DJ Tony Star
DJ Cor
DJ Galaga
Wolter Kroes
Gebroeders Ko
Peter Beense
Skihut DJ Team
De Sjonnies
Het Feestteam
Starkoo
Happy Hour Crew
Cooldown Café
Rob Ronalds
Lawine Boys
De Alpenzusjes
Double DJs
Helemaal Hollands
Bonnie St. Claire
presentatie: Rob Toonen
Goud van Oud
George Baker
Jan Keizer & Anny Schilder
Albert West
Time Bandits
Dizzy Mans Band
more to be confirmed
80s Verantwoord / 90s Now
2 Brothers on the 4th Floor
T-Spoon Reloaded
Retro Deluxe DJs
Studio 53
Back To Waterloo
Nacht van de Natte Zakdoek
Jacques Herb
René van Beeten
Koos Alberts
Danny Panadero
DJ Keessie
Orkest Nacht van de Natte Zakdoek
Comedytrain
programma volgt
Tribute Stage
AC/DC Tribute
Pink Floyd Tribute
Bruce Springsteen Tribute
Dire Straits Tribute
Anouk Tribute
Beach Boys Tribute
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
De hele line-up (het zal stil zijn in alle lokale zalen in Nederland die dag):
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef bollokus het volgende:
[..]aardige line up
dutch valley in Velsen ? hoorde dat die aardig gingen uitpakken op 3fm
quote:
er zitten wel hele goede artiesten bij, vind ik!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]http://www.dutchvalleyfestival.nl
Weet niet wat ik liever heb pal achter ons, het gebeuk van Dance Valley of het gejodel van Dutch Valley...
Bollekus +1
AC/DC, Pink Floyd, Bruce Springsteen en Ronnie James Dioquote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
er zitten wel hele goede artiesten bij, vind ik!
quote:
Nee, dat was met die balletjes.quote:
nee, dat is bij de stuiterballen reclame van sony braviaquote:
quote:was een Nederlandse popgroep in de jaren '70 die een Top 40 hit scoorde met Standing on the inside.
Het was een gelegenheidsformatie waarvan onder andere de televisiepresentator en voetballer Frank Kramer deel uitmaakte. De andere groepsleden waren Anette Molenaar, Bob Cohen, Wilma de Nijs en Carry Schomper. De achtergrondzangeressen op deze plaat waren Wanda Stellaard en José Hoebee.
Het liedje Standing on the inside was een cover van Neil Sedaka en behaalde in 1976 de 2e plaats in de Top 40.
De tweede single van groep Baby Blue behaalde een Tipparade notering.
is bedacht door Ron Brandsteder, die toen plugger was bij platenmaatschappij CBS.
cafca + 1quote:
quote:Oh, mon amour, bon bon bonbonière
oh, mon amour, oui oui parapluie
c'est la
Ik mis een podium met gave bandjes, zoals Blues Brother Castro (vanavond in Ekko), Marike Jager, Eins Zwei Orchestra, The Monroes, Sungrazer, Daily Bread, Space Siren, Lushus, Ac Berkheimer, Bettie Serveert, The Gathering, The Medics, nou ja dat soort werk. Dit is het allemaal net niet voor mij, hoogtepunten zouden zijn Miss Montreal en de tributes. En misschien nog een to be comfirmed van de oldiesquote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef bollokus het volgende:
Wat van wie?quote:Get a message out to Mary Ann,
"Everything is alright."
Get a message out to Mom and Dad,
"Everything is alright."
ik vind Ilse delange ook een zeer goede stem hebben!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik mis een podium met gave bandjes, zoals Blues Brother Castro (vanavond in Ekko), Marike Jager, Eins Zwei Orchestra, The Monroes, Sungrazer, Daily Bread, Space Siren, Lushus, Ac Berkheimer, Bettie Serveert, The Gathering, The Medics, nou ja dat soort werk. Dit is het allemaal net niet voor mij, hoogtepunten zouden zijn Miss Montreal en de tributes. En misschien nog een to be comfirmed van de oldies
Jawel, maar qua muziek hou ik het denk ik niet zo lang vol. Ze heeft wel een paar leuke nummers maar ook teveel mindere.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef bollokus het volgende:
ik vind Ilse delange ook een zeer goede stem hebben!
ja ik dus wel, maar dat zal al wel bijna duidelijk zijn dat ik bijna overal wel naar kan luisterenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Jawel, maar qua muziek hou ik het denk ik niet zo lang vol. Ze heeft wel een paar leuke nummers maar ook teveel mindere.
naja, vooruit.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:28 schreef bollokus het volgende:
feeligs- fa céla of zoiets, ken het nummer alleen de artiest weet ik niet zeker
neuhquote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben ik de enige die weer zware vermoedens heeft, of...
ben hem erna gaan zoeken en had de het gezien. maar niet meer verbeterd... moest het toch even weten en ja dan zie ik wel of het goedgekeurd werd of niet...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef cafca het volgende:
[..]
naja, vooruit.
bollokus +1
En nu voor straf de Feelies gaan luisteren omdat je die naam niet weet!![]()
welke band is dit ?quote:
is a French language 'unplugged' reggae acoustic band, popular in Europe and in Quebec, with three French guitarists, a percussionist, and a producer: Guizmo, Christophe Mali, Manu Eveno, Daniel "Danielito" Bravo and Bibou.
sorry dit plaatje moest er helemaal niet komen maar in eehn ander topic, heb hem ge editquote:
die was van de tornado afgelopen nacht in USAquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zat de band al te zoeken op het plaatje.
nee, ik weet niet tot in hoeverre deze in nederland te horen is maar alle nummers zijn in het Fransquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef MadMaster het volgende:
The Tornados?
O wacht, Frans: Les Tournedos?
Onder welke naam bekend dus?quote:is the recording alias for Juno Award-winning Canadian singer-songwriter Dallas Green, who is also the guitarist and vocalist of the post-hardcore band Alexisonfire. He plays melodic acoustic and folk music and is often accompanied by a rotating number of Canadian indie rock musicians, such as Daniel Romano and Spencer Burton of Attack in Black.
Die zijn Noors.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Blogman het volgende:
Ja, Jaga Jazzist ! Maar die is het dus niet.
Oeps ! Echt waar ?quote:Die zijn Noors.
quote:What makes a man?
bukgeit +1quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:35 schreef bukgeit het volgende:
Been Caught Stealing van Jane's Addiction.
Je weet wie dat is?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Bosbeetle het volgende:
haha ik dacht dat dat wel eens de vrouw kon zijn achter het winkelwagentje in pulp's common people (maar ik denk dat je die helemaal niet ziet of wel)
wel dus en dat komt niet in de buurt
neequote:
Mystery guest is idd wel redelijk goed heb ik gehoordquote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
Kijk weer wat geleerd, en dat is zeker geen manquote:
Die zijn geweldig. Special Guest en Opening Act trouwens ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mystery guest is idd wel redelijk goed heb ik gehoord
Ik heb ook veel goeds gehoord over TBC en TBAquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die zijn geweldig. Special Guest en Opening Act trouwens ook.
Die zijn goed ja, maar TBA heb ik al veel te vaak gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ook veel goeds gehoord over TBC en TBA
Ik heb ook al tevaak meegemaakt dat ze niet kwamen opdagenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:21 schreef bartrid het volgende:
Die zijn goed ja, maar TBA heb ik al veel te vaak gezien.
Ja, je weet het nooit met die gasten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb ook al tevaak meegemaakt dat ze niet kwamen opdagen
Op zich een mooi lijstjequote:
Ja ik las dus eindigend op a of z en niet a t/m zquote:
Ranja +1quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef bukgeit het volgende:
Kan ranja geen punt toekennen, toetsenbord doet raar. Wil iemand dat doen=
Rechtsonder toetsenbord weer op VS (internationaal zetten)quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef bukgeit het volgende:
Kan ranja geen punt toekennen, toetsenbord doet raar. Wil iemand dat doen=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |