aasgier bollokus + 1quote:
vind ik ook maar denk dat het hem niet is, wist alleen de eerste nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Grmbl...Ik vind de mijne toffer.
Puike woordspeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef belsen het volgende:
Alleen 1 dus niet, maar daar ben ik niet heel rouwig om.
ja, ik was zo aan het lijsteren in mijn lijsten wat het maar kon zijn..... het zat me hoogquote:
nee, dat is hem nietquote:
Een eigen kist, een plek onder de grond niet te vergeten!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook best vreemd dat Ik heb een tuintje op mijn buik en Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen er niet in staan.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een eigen kist, een plek onder de grond niet te vergeten!
tipjequote:
quote:De band maakt deel uit van de groep artiesten die is verenigd in het Rock Against Bush project. Ook bekende bands als The Offspring, Foo Fighters en Green Day nemen deel aan dit project. Het is dan ook niet vreemd dathet nummer
, afkomstig van het eerste album
, opdraagt aan de Amerikaanse oud-president George W. Bush.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, iets punkrockfolkerigs ten tijde van Torhout Werchter... Flogging Molly?
Nee, die anderequote:
quote:is a Scottish-influenced Celtic punk band founded in Vancouver, Canada in 1992.
n00biedoo +1quote:Mighty Mighty Bosstones
Op het einde van de zondag dusquote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
ik doe een gokje op iggy pop weet dat ze er waren maar wanneer
over welke man gaat dit?quote:(born 15 December 1957 in Wiesbaden, Germany)[1] is a Grammy nominated [2] multi-instrumentalist known as both a solo artist and as the lead guitarist for dave matthews band.
Die heb jij toen niet gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef ranja het volgende:
Dat zou m'n 2e gok geworden zijn
Ik heb toen die zaterdag in elk geval Juliana Hatfield, Magnapop, Breeders, Bad Brains en Henry Rollins gezien. Terugkomen viel trouwens niet mee, ondanks de dagkaart verkoop hadden ze er qua bussen niet helemaal rekening mee gehouden dat er mensen naar het station zouden willen. Dat werd een taxi naar Kampen, nog wel de trein naar Zwolle halen maar in Zwolle niet meer naar Deventer waar ik toen woonde kunnen. Gelukkig ging er nog wel 1 richting Leeuwarden dus ben ik naar m'n ouders gegaan, na die uit bed gebeld te hebben van 'ik kom er aan'.
quote:
quote:
Die speelt niet bij Dave Matthewsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |