quote:Oh, mon amour, bon bon bonbonière
oh, mon amour, oui oui parapluie
c'est la
Ik mis een podium met gave bandjes, zoals Blues Brother Castro (vanavond in Ekko), Marike Jager, Eins Zwei Orchestra, The Monroes, Sungrazer, Daily Bread, Space Siren, Lushus, Ac Berkheimer, Bettie Serveert, The Gathering, The Medics, nou ja dat soort werk. Dit is het allemaal net niet voor mij, hoogtepunten zouden zijn Miss Montreal en de tributes. En misschien nog een to be comfirmed van de oldiesquote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef bollokus het volgende:
er zitten wel hele goede artiesten bij, vind ik!
Wat van wie?quote:Get a message out to Mary Ann,
"Everything is alright."
Get a message out to Mom and Dad,
"Everything is alright."
ik vind Ilse delange ook een zeer goede stem hebben!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik mis een podium met gave bandjes, zoals Blues Brother Castro (vanavond in Ekko), Marike Jager, Eins Zwei Orchestra, The Monroes, Sungrazer, Daily Bread, Space Siren, Lushus, Ac Berkheimer, Bettie Serveert, The Gathering, The Medics, nou ja dat soort werk. Dit is het allemaal net niet voor mij, hoogtepunten zouden zijn Miss Montreal en de tributes. En misschien nog een to be comfirmed van de oldies
Jawel, maar qua muziek hou ik het denk ik niet zo lang vol. Ze heeft wel een paar leuke nummers maar ook teveel mindere.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef bollokus het volgende:
ik vind Ilse delange ook een zeer goede stem hebben!
ja ik dus wel, maar dat zal al wel bijna duidelijk zijn dat ik bijna overal wel naar kan luisterenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Jawel, maar qua muziek hou ik het denk ik niet zo lang vol. Ze heeft wel een paar leuke nummers maar ook teveel mindere.
naja, vooruit.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:28 schreef bollokus het volgende:
feeligs- fa céla of zoiets, ken het nummer alleen de artiest weet ik niet zeker
neuhquote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben ik de enige die weer zware vermoedens heeft, of...
ben hem erna gaan zoeken en had de het gezien. maar niet meer verbeterd... moest het toch even weten en ja dan zie ik wel of het goedgekeurd werd of niet...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef cafca het volgende:
[..]
naja, vooruit.
bollokus +1
En nu voor straf de Feelies gaan luisteren omdat je die naam niet weet!![]()
welke band is dit ?quote:
is a French language 'unplugged' reggae acoustic band, popular in Europe and in Quebec, with three French guitarists, a percussionist, and a producer: Guizmo, Christophe Mali, Manu Eveno, Daniel "Danielito" Bravo and Bibou.
sorry dit plaatje moest er helemaal niet komen maar in eehn ander topic, heb hem ge editquote:
die was van de tornado afgelopen nacht in USAquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zat de band al te zoeken op het plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |