Niet alleen de muzikale output.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dave Matthews Band. Altijd goed voor a load of shite.
http://www.tonyrogers.com/humor/dave_matthews_crap.htm
quote:In 1993 gavenen Matthews samen een paar optredens. Deze shows kregen steeds meer populariteit en in 1996 gingen de twee voor het eerst samen op tournee in de Verenigde Staten. In 1999 kwam Dave Matthews and
s - Live at Luther College uit.[3] Dit album leidde tot de wereldwijde uitgave van
solo-album "Stream".
Schaap heeft het tegenwoordig te druk om veel trivia te spelen, dus ik zeg:quote:Op donderdag 28 april 2011 11:44 schreef ranja het volgende:
Wachten op schaap denk ik... ik weet verder niks van meneer Matthews.
welk duo is dit ??quote:en
is een Amerikaans zangduo uit de jaren 60. Het populaire duo bestaat uit
en
![]()
Tijdens hun middelbare-schoolperiode begonnenen
met het zingen van liedjes van onder andere de Everly Brothers. In 1956 namen ze de artiestennamen Tom and Jerry aan , startten daarmee officieel een carrière en kregen een eerste opnamecontract. In 1957 schreven ze voor het eerst eigen teksten en scoorden een eerste hit: Hey schoolgirl. Volgende pogingen tot hits te komen bleken niet succesvol en na de middelbare school ging een ieder zijn eigen weg.
quote:
Die kennen we dan wel weer.quote:
ik nog niet, maar snel eens opzoeken, dat vond ik het leuke van het spel!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Die kennen we dan wel weer.
n00bie +1
Bijna niet te zien door de gigantjes van Miekequote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, rechts ziet u 2 ex-Bombita's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |