Die dus, ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Raw Power van Iggy & the Stooges.
Huh-huh-huhquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef belsen het volgende:
Beavis & Butthead soundtrack, maar dan niet die van de film.
die is gaaf ! i got you babequote:
eens even checken danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Zat net hun nieuwe album te luisteren, best OK
N00bie +1
Nou ja, voor UB40 waren dat wel dé hitalbums.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Smithereens zijn eigenlijk altijd wel ok, alleen ze moeten stoppen de nieuwe UB40 te zijn en zoveel coveralbums uit te brengen.
En de grootste baggerquote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, voor UB40 waren dat wel dé hitalbums.
quote:staat me bij uiteraard, gerelateerd aan de Elfstedentocht van 1986. Het einde van 1985 luidde ook het einde in van de officiele Nationale Hitparade. Ik geloof dat Tom Blomberg bijna zat te huilen op de radio. Die opnamen heb ik nog. Daarna kwam er een chart, gepresenteerd door de TROS en alweer werd er een stukje historie verTROSd (lees vernietigd).
kwamen uit Nederland/Duitsland en mogen NIET verward worden met de groep met dezelfde naam uit de USA.
Ik geloof dat het nummer al een jaartje of twee oud was toen het uitkwam.
Mijn grootste probleem met het nummer is 'You IS a guarantee..'
Toen was mijn Engels al zo goed (ahw) dat ik steeds dacht: 'Maar het moet toch zijn 'You ARE a guarantee..etc' ?
Uiteraard gaat het om het verschijnsel 'JIJ' als ware het een objekt: dus als je bijvoorbeeld leest 'Patat' ipv 'You' dan klopt het taaltechnisch wel. (Patat is a guarantee for love).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |