Als ze het weten is het nog sexier.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker wel begint te komen rond de 25/30 tuurlijk uitzonderingen daar gelaten.
Ga eens naar Berlijn jij.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:12 schreef ondeugend het volgende:
27 is applying...maar.... ik had zijn moeder kunnen zijn.... dus houd de boot nog even af,,, voorlopig.
Alhoewel het een enorm compliment is natuurlijk. geen zin ook om ingeruild te worden voor een exemplaar dat nog niet liters dagcreme smeert. totdat ie me overtuigt natuurlijk...
ik ben immers gruwelijk ouderwets... laat hem zijn zijn best maar doen .. nog meer.
* ondeugend nog steeds veroverd wil worden
Daar zit ik al 3 dagen! let dan ook op.quote:
Grappig dat je een meisje als voorbeeld neemt... maar wat als de jongen nou de 18-jarige in het verhaal is? Want volgens mij wordt er dan al een stuk makkelijker over gedaan, niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:10 schreef childintime het volgende:
Het lijkt me toch duidelijk. Iemand van 18 is altijd sociaal/ emotioneel ondergeschikt aan iemand van rond de 40. Hoe vaak komen meisjes niet thuis met het verhaal "hij is 20 jaar ouder, maar houdt echt van me en begrijpt me tenminste" , ik vind dat redelijk ziek. Iemand die 20 jaar of meer ouder is, zit op een heel ander sociaal/ emotioneel ontwikkelingsnivo dan iemand van 18. Is dat niet zo, dan is er iets goed mis met die persoon.
En natuurlijk kan iemand van 18 verliefd worden op iemand die 20 jaar ouder is en andersom. Maar dan is die 18 jarige ws sociaal/ emotioneel hoger ontwikkeld dan zijn leeftijdsgenoten en die 20 jarige oudere lager dan zijn leeftijdsgenoten.
Is dat niet zo dan vind ik het gewoon een vorm van misbruik. Meisjes/ vrouwen van die leeftijd willen over het algemeen heel serieus genomen worden, bij de volwassen wereld horen en er zijn legio mannen die zich voordoen als de allebegrijpende vriend maar achteraf gewoon uit zijn op een jong vriendinnetje. Ik, als iemand van die leeftijd kan dat heel goed inschatten, maar meisjes/ vrouwern van 18 kunnen dat meestal niet.
Een collega van mij heeft een dochter van 20. Zij heeft sinds een tijdje een relatie met iemand van zo'n 20 jaar ouder. Nu gingen ze altijd gezamelijk op vakantie. Afgelopen jaar dus ook en "vriend" ging mee. Het laatste waar ik dus wel behoefte aan zou hebben is tegen kop van vriend 'smorgens aan zou moeten kijken die nauwelijks in leeftijd met mij scheelt, maar wel met mijn dochter van 18 ligt te stiften 's nachts.......
Jongens hechten niet zoveel waarde aan geld en mooie praatjes, tjah meisjes zijn over het algemeen meer te beinvloeden en hebben achteraf gezien vaker spijt en alles.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grappig dat je een meisje als voorbeeld neemt... maar wat als de jongen nou de 18-jarige in het verhaal is? Want volgens mij wordt er dan al een stuk makkelijker over gedaan, niet?
Ik ben man en (zo half om half single - Vriendin woont in Rusland)... maar zou geen relatie willen hebben met een vrouw onder de 26 a 27 jaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef -tape- het volgende:
Ik vraag het me al een tijdje af, zijn er veel vrouwen van 40+ die een (sex)relatie hebben met een véél jonger persoon? Zeg een jaar of 20-25? Soms zie je vrouwen lopen van een jaar of 40/50 die er nog gewoon echt góed uitzien. Bij mannen is het niet de vraag óf ze het willen, een jonge meid van 20, maar meer een kwestie van 'mogen'. Ik neem aan dat vrouwen zo ook denken over jonge jongens? Of zit ik er nu helemaal naast?
De toon van dit topic valt misschien helemaal verkeerd, maar het is puur interesse dit
De maatschappij doet er makkelijker over. Het is blijkbaar algemeen aanvaard dat een oudere man met een jonge vrouw iets heeft. Is dit omgekeerd dan wordt het nogal vreemd gevonden. Ik wilde zelf geen sex met iemand die 23 jaar jonger was dan ik en zou het ook niet toejuichen als mijn dochter iets zou hebben met iemand die 23 jaar ouder is als zij. Iets hebben met iemand met een zo groot leeftijdsverschil heeft veelal te maken met de invloed die de oudere persoon op de jongere heeft. De oudere heeft veel meer levenservaring dan de jongere; zodoende heeft de oudere al een enorme voorsprong op de ander.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grappig dat je een meisje als voorbeeld neemt... maar wat als de jongen nou de 18-jarige in het verhaal is? Want volgens mij wordt er dan al een stuk makkelijker over gedaan, niet?
We hebben het hier over seks, niet over een relatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:16 schreef childintime het volgende:
[..]
De maatschappij doet er makkelijker over. Het is blijkbaar algemeen aanvaard dat een oudere man met een jonge vrouw iets heeft. Is dit omgekeerd dan wordt het nogal vreemd gevonden. Ik wilde zelf geen sex met iemand die 23 jaar jonger was dan ik en zou het ook niet toejuichen als mijn dochter iets zou hebben met iemand die 23 jaar ouder is als zij. Iets hebben met iemand met een zo groot leeftijdsverschil heeft veelal te maken met de invloed die de oudere persoon op de jongere heeft. De oudere heeft veel meer levenservaring dan de jongere; zodoende heeft de oudere al een enorme voorsprong op de ander.
En zijn ze weer weg zodra er een bierbuik gekweekt wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef Deecktebawz het volgende:
Nee ik denk als je erg gespierd bent als man zijnde heb je sowieso veel kans op 18 jarige sletjes.
Is niet altijd waar en dan neem ik mijzelf als voorbeeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Meeste mannen die genoeg verdiend hebben kunnen op latere leeftijd gewoon een jonge meid krijgen hoor. Als je maar geld genoeg hebt.
Dat hoeft toch niet per defenitie iets slechts te zijn, ik heb ook een stuk jongere vriend maar dat staat ons totaal niet in de weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:16 schreef childintime het volgende:
[..]
De maatschappij doet er makkelijker over. Het is blijkbaar algemeen aanvaard dat een oudere man met een jonge vrouw iets heeft. Is dit omgekeerd dan wordt het nogal vreemd gevonden. Ik wilde zelf geen sex met iemand die 23 jaar jonger was dan ik en zou het ook niet toejuichen als mijn dochter iets zou hebben met iemand die 23 jaar ouder is als zij. Iets hebben met iemand met een zo groot leeftijdsverschil heeft veelal te maken met de invloed die de oudere persoon op de jongere heeft. De oudere heeft veel meer levenservaring dan de jongere; zodoende heeft de oudere al een enorme voorsprong op de ander.
Toen ik zelf tussen de 25 en 30 was vond ik oudere vrouwen ook een stuk interessanter als wat toen mijn eigen leeftijdscategorie was....en als ze "keurig" getrouwd waren, dan was dat helemaal geen belemmering....integendeel zelfs. Wist je iig dat ze weer naar hun eigen huis gingen....wel zo prettig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Gwywen het volgende:
Als ik dit topic lees sta ik er eigenlijk nog het meest van te kijken dat jongens van rond de 25 kennelijk ook naar oudere vrouwen kijken. Ik loop jonge gasten, hoe mooi ze ook zijn, eigenlijk al bij voorbaat voorbij, omdat ik er van uit ging dat die mij toch niet interessant vinden, want te oud (om naar te kijken, ik heb het even niet over seks, ben keurig getrouwd en zo).
Toch maar eens wat beter om me heen kijken als ik in de stad loop.![]()
Een waarderende blik kan je dag weer goed maken, toch?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toen ik zelf tussen de 25 en 30 was vond ik oudere vrouwen ook een stuk interessanter als wat toen mijn eigen leeftijdscategorie was....en als ze "keurig" getrouwd waren, dan was dat helemaal geen belemmering....integendeel zelfs. Wist je iig dat ze weer naar hun eigen huis gingen....wel zo prettig.
Moet er niet aan denken meiden van 19....toen niet en nu al helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Wat wel vreemd is (of misschien ook niet), dat mannen van over de 40 verlekkerd naar een meisje van 19 kunnen kijken, maar andersom zie ik mijzelf ECHT niet op die manier naar een jongen van 19 kijken, dat is voor mij gewoon een kind.
Meer, meer!quote:
Dan moet je wel verdomde knap zijn wil je dat lukken. Of je hebt zelf een lage drempel wat betreft smaakquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben al 20 jaar of zo met dezelfde man die een paar jaar jonger is dan ik, en dat gaat prima. Maar verder vind ik mannen van mijn leeftijd (44) echt oude zakken. Zowel in hun uiterlijk als in hun doen. Als ik ooit weer vrijgezel zou zijn, dan zou ik echt wel op zoek gaan naar minimaal 15 jaar jonger..... Is dat raar?
Jij bent te jong voor dit subforum!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:43 schreef hannelien het volgende:
Ik was dus gisteren op stap en had sjans met diverse studenten. Ze dachten dat ik 28 was. Ha ha ha toen ik vertelde dat ik 35 was, gescheiden en twee kinderen heb vielen de ogen van die ene er bijna uit. Echt een mega lekker stuk van 23 maar weglopen deed ie niet. Als ik had gewild had ik daar een flink avondje mee kunnen stoeien.....nee...ik heb het niet gedaan. Misschien een gemiste kans, ha ha ha wie zal het zeggen.
Nah wat een onzin!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent te jong voor dit subforum!
Plaats eens een foto, dan kunnen wij dat ook bedoordelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:43 schreef hannelien het volgende:
Ik was dus gisteren op stap en had sjans met diverse studenten. Ze dachten dat ik 28 was. Ha ha ha toen ik vertelde dat ik 35 was, gescheiden en twee kinderen heb vielen de ogen van die ene er bijna uit. Echt een mega lekker stuk van 23 maar weglopen deed ie niet. Als ik had gewild had ik daar een flink avondje mee kunnen stoeien.....nee...ik heb het niet gedaan. Misschien een gemiste kans, ha ha ha wie zal het zeggen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:43 schreef static het volgende:
[..]
Plaats eens een foto, dan kunnen wij dat ook bedoordelen.
Ik doen dat heel openbaar hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent gewoon stiekum een pedo, die gosert is net uit de luiers
eigenlijk ben ik gewoon jaloersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik doen dat heel openbaar hoor[ afbeelding ]
Misschien gaat die wel langer meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon jaloers![]()
Ik heb nog zo'n oudje die moet je eerst aaantrappen net als bij een scooter![]()
maar dan doet ie het wel weer
Jaja....''Eten''!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
o jah... ik ging eten![]()
doei![]()
Bij "moeten" draait mijn maag ook om, maar uh....heb je ervaring of is het een vooroordeel?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je zou als net 30er maar een 40er moeten doen! Mijn maag draait al om bij het idee alleen al.
Voor seks niet. Verder wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:13 schreef Toverheks het volgende:
wat een slap gelul, als je je ergens op je gemak bij voelt, en hij/zij is ouder dan doet leeftijd er echt niet toe hoor.
Onzin, wat moet ik erg vinden dan, dat hij nog geen status heeft opgebouwd in zijn werk? Dat hij nog lekker los kan gaan met stappen? (kan ik ook)quote:
Toch maar eens een fitnessabbo nemen danquote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef Deecktebawz het volgende:
Nee ik denk als je erg gespierd bent als man zijnde heb je sowieso veel kans op 18 jarige sletjes.
Ik zie elke werk dag toch wel stuk of 20 in de 40 die wel erg te doen zijn heurquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je zou als net 30er maar een 40er moeten doen! Mijn maag draait al om bij het idee alleen al.
Wat je hier noemt is ook niet van belang. Het gaat om de fase waarin je zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Onzin, wat moet ik erg vinden dan, dat hij nog geen status heeft opgebouwd in zijn werk? Dat hij nog lekker los kan gaan met stappen? (kan ik ook)
Niet iedereen die jong is is per defenitie een kind, en niet iedereen die ouder is zit al achter de geraniums.
Het ligt aan beide personen.
Zoveel verschil zit er nou ook weer niet tussen een dertiger en een veertiger, ligt aan de persoon. Ik ken mannen van inde dertig die al oude mannetjes zijn, zoals ze zich gedragen. Dat heeft niet veel met leeftijd te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uhhmm het hangt wel af van het persoon. Ik was 40 en mijn vriend 30.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er nou ook weer niet tussen een dertiger en een veertiger, ligt aan de persoon. Ik ken mannen van inde dertig die al oude mannetjes zijn, zoals ze zich gedragen. Dat heeft niet veel met leeftijd te maken.
Onder de 30 wordt het een ander verhaal. Dan ziten de meeste toch echt nog in een hele andere levensfase.
Ik had het een stukje hierboven al gepost: ik heb nooit een relatie gehad met iemand boven de 42 (maar destijds was ik wel jonger dan hij). Ook nu zie ik mezelf nog niet met iemand van, zeg, boven de 55, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhmm het hangt wel af van het persoon. Ik was 40 en mijn vriend 30.
Hij is een vreselijk sociaal mens, véle vrienden enzo, ik ben wat meer op me zelf.
Elke week voetbal en feestjes.Ik heb vaak een smoes verzonnen, omdat ik domweg daar geen zin had. Toen hij mij ten huwelijk vroeg kreeg ik de kriebles en heb het afgekapt.![]()
Heb er geen minuut spijt van btw.
Mijn vriend nu is ook een paar jaar jonger maar het klikt stukken beter
Het trekt waar je het niet verwacht. Ouder, jonger,dikker of dunner .Het maakt niet uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het een stukje hierboven al gepost: ik heb nooit een relatie gehad met iemand boven de 42 (maar destijds was ik wel jonger dan hij). Ook nu zie ik mezelf nog niet met iemand van, zeg, boven de 55, maar je weet maar nooit.
Zelfde leeftijd of iets jonger trekt me meer.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik had het een stukje hierboven al gepost: ik heb nooit een relatie gehad met iemand boven de 42 (maar destijds was ik wel jonger dan hij). Ook nu zie ik mezelf nog niet met iemand van, zeg, boven de 55, maar je weet maar nooit.
Hahahaa Golfer vraag haar gewoon eens mee uit, filmpje, lekker eten ergens, laat desnoods de plekken van vroeger zien waar je ging stappen, of maak haar wegwijs in Amsterdam Zuid.quote:
Ik weet niet of mijn vrouw dat zo'n goed idee vindt?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Toverheks het volgende:
Hahahaa Golfer vraag haar gewoon eens mee uit, filmpje, lekker eten ergens, laat desnoods de plekken van vroeger zien waar je ging stappen, of maak haar wegwijs in Amsterdam Zuid.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn vrouw dat zo'n goed idee vindt?
Maar wij zijn toch van de vrije liefde generatie? Of niet soms?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
oh nee dan heb ik niks gezegd, maar er stond een huilpoppetje bij je dus ik dacht ff koppelen, nee dan gaat het hele feest niet door.......
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch van de vrije liefde generatie? Of niet soms?
Nou, meestal zie ik bij vrouwen wel wanneer ze over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Er stond wel "je weet maar nooit"![]()
Maarik stook niet in een goed huwelijk
Maar serieus: je weet het ook maar nooit, als je iemand ontmoet weet je ook meestal de leeftijd niet meteen.
Ligt ook heel vaak aan de kleding en het kapsel.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, meestal zie ik bij vrouwen wel wanneer ze over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn.
Ogen vaak hoe die soms "opfleuren"quote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt ook heel vaak aan de kleding en het kapsel.
we gaan voor je op zoek de 30stequote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Er stond wel "je weet maar nooit"![]()
Maarik stook niet in een goed huwelijk
Maar serieus: je weet het ook maar nooit, als je iemand ontmoet weet je ook meestal de leeftijd niet meteen.
Maar gekoppeld worden lijkt me wel leuk! Heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Is er de 30ste een bejaardenmeeting ergens? Heb ik dat gemistquote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
we gaan voor je op zoek de 30steik zoek wel een lekker jong ding voor je uit
alleen als je in het bezit van een Rollator, gehoorapparaat en een plasgootje bent........quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er de 30ste een bejaardenmeeting ergens? Heb ik dat gemist
Sorry, ik ben te jong ervoor. Stel je toch voor dat je zo oud en truttig wordt dat je bijvoorbeeld al naar Libelledagen gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
alleen als je in het bezit van een Rollator, gehoorapparaat en een plasgootje bent........
Ja net als bij de Yoghurt, de boel wordt wat zurig.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, meestal zie ik bij vrouwen wel wanneer ze over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we gaan voor je op zoek de 30steik zoek wel een lekker jong ding voor je uit
Het gaat ook over seks met een jonger iemand hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja net als bij de Yoghurt, de boel wordt wat zurig.
Wie heeft het over liefde?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het trekt waar je het niet verwacht. Ouder, jonger,dikker of dunner .Het maakt niet uit.
Liefde is nogal blind,
Op een oude fiets moet het leren en ik kan al lang zonder zijwieltjes fietsen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat ook over seks met een jonger iemand he? Voor jou is dat dan waarschijnlijk iemand van 25 of zo?
Lees jij de op nog maar eens dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wie heeft het over liefde?
Het gaat over sex hoor
Als ik abuis was, dan kan ik iig melden dat er niks mis was met de sex iigquote:
Ik beaam dit ten zeerstequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik abuis was, dan kan ik iig melden dat er niks mis was met de sex iig
Maar dat lag aan mijquote:
Ja uiteraardquote:
Je zit zelf in die categorie, zie je er extra oud uit ofzo? Probeer het anders eens in een andere provinciequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:28 schreef Ordos20 het volgende:
Effe eenerbij..... hier in friesland lopen de eind dertigers, begin veertigers met een boog om me heen..... *zucht*
Gelukkig mag je dat zelf beoordelen in het fotoboekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit zelf in die categorie, zie je er extra oud uit ofzo? Probeer het anders eens in een andere provincie
Je ziet er niet ouder uit en lijkt een beetje op remlofquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:37 schreef Ordos20 het volgende:
Gelukkig mag je dat zelf beoordelen in het fotoboekmaar een keertje in de buurt is ook wel eens aardig (als je al zoveel rijdt als ik voor mijn werk)
Pas 32 en dan al klagen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:37 schreef Ordos20 het volgende:
Gelukkig mag je dat zelf beoordelen in het fotoboekmaar een keertje in de buurt is ook wel eens aardig (als je al zoveel rijdt als ik voor mijn werk)
Hahahahaha ja je bent en je blijft Nederlander (de klagers van Europaquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hahahahaha ja je bent en je blijft Nederlander (de klagers van Europa... kan het hier op mijn werk mooi vergelijken met de Duitsers, die klagen wel maar toch wat minder)
Anyhow, mmhhh kan zo 1, 2, 3 niet snel iets bedenken om weer OT te komen!
Mwah jonge zeikerd dan! Ik kijk liever omhoog kwa leeftijd, was veel leuker en fijner dan met mijn eigen leeftijd/jongerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel hoorAls je de hele dag zit te klagen dan loop je misschien zomaar die leuke jonge man of vrouw voorbij die je toevallig tegenkomt en die denken op hun beurt "kijk, weer zo een oude zeikerd/ster".
Er is op het 40+ forum een overgangstopic...probeer daar je geluk eens. Zijn oud genoeg voor je en zijn ervaringsdeskundigen op het gebied van gezeik!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mwah jonge zeikerd dan! Ik kijk liever omhoog kwa leeftijd, was veel leuker en fijner dan met mijn eigen leeftijd/jonger
Ik denk dat het aan je leeftijd ligt: vroeger wilde ik liever iemand die ouder was (toen ik 18 was, rond die leeftijd), daarna, heel lang daarnaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mwah jonge zeikerd dan! Ik kijk liever omhoog kwa leeftijd, was veel leuker en fijner dan met mijn eigen leeftijd/jonger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |