Als ze het weten is het nog sexier.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker wel begint te komen rond de 25/30 tuurlijk uitzonderingen daar gelaten.
Ga eens naar Berlijn jij.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:12 schreef ondeugend het volgende:
27 is applying...maar.... ik had zijn moeder kunnen zijn.... dus houd de boot nog even af,,, voorlopig.
Alhoewel het een enorm compliment is natuurlijk. geen zin ook om ingeruild te worden voor een exemplaar dat nog niet liters dagcreme smeert. totdat ie me overtuigt natuurlijk...
ik ben immers gruwelijk ouderwets... laat hem zijn zijn best maar doen .. nog meer.
* ondeugend nog steeds veroverd wil worden
Daar zit ik al 3 dagen! let dan ook op.quote:
Grappig dat je een meisje als voorbeeld neemt... maar wat als de jongen nou de 18-jarige in het verhaal is? Want volgens mij wordt er dan al een stuk makkelijker over gedaan, niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:10 schreef childintime het volgende:
Het lijkt me toch duidelijk. Iemand van 18 is altijd sociaal/ emotioneel ondergeschikt aan iemand van rond de 40. Hoe vaak komen meisjes niet thuis met het verhaal "hij is 20 jaar ouder, maar houdt echt van me en begrijpt me tenminste" , ik vind dat redelijk ziek. Iemand die 20 jaar of meer ouder is, zit op een heel ander sociaal/ emotioneel ontwikkelingsnivo dan iemand van 18. Is dat niet zo, dan is er iets goed mis met die persoon.
En natuurlijk kan iemand van 18 verliefd worden op iemand die 20 jaar ouder is en andersom. Maar dan is die 18 jarige ws sociaal/ emotioneel hoger ontwikkeld dan zijn leeftijdsgenoten en die 20 jarige oudere lager dan zijn leeftijdsgenoten.
Is dat niet zo dan vind ik het gewoon een vorm van misbruik. Meisjes/ vrouwen van die leeftijd willen over het algemeen heel serieus genomen worden, bij de volwassen wereld horen en er zijn legio mannen die zich voordoen als de allebegrijpende vriend maar achteraf gewoon uit zijn op een jong vriendinnetje. Ik, als iemand van die leeftijd kan dat heel goed inschatten, maar meisjes/ vrouwern van 18 kunnen dat meestal niet.
Een collega van mij heeft een dochter van 20. Zij heeft sinds een tijdje een relatie met iemand van zo'n 20 jaar ouder. Nu gingen ze altijd gezamelijk op vakantie. Afgelopen jaar dus ook en "vriend" ging mee. Het laatste waar ik dus wel behoefte aan zou hebben is tegen kop van vriend 'smorgens aan zou moeten kijken die nauwelijks in leeftijd met mij scheelt, maar wel met mijn dochter van 18 ligt te stiften 's nachts.......
Jongens hechten niet zoveel waarde aan geld en mooie praatjes, tjah meisjes zijn over het algemeen meer te beinvloeden en hebben achteraf gezien vaker spijt en alles.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grappig dat je een meisje als voorbeeld neemt... maar wat als de jongen nou de 18-jarige in het verhaal is? Want volgens mij wordt er dan al een stuk makkelijker over gedaan, niet?
Ik ben man en (zo half om half single - Vriendin woont in Rusland)... maar zou geen relatie willen hebben met een vrouw onder de 26 a 27 jaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef -tape- het volgende:
Ik vraag het me al een tijdje af, zijn er veel vrouwen van 40+ die een (sex)relatie hebben met een véél jonger persoon? Zeg een jaar of 20-25? Soms zie je vrouwen lopen van een jaar of 40/50 die er nog gewoon echt góed uitzien. Bij mannen is het niet de vraag óf ze het willen, een jonge meid van 20, maar meer een kwestie van 'mogen'. Ik neem aan dat vrouwen zo ook denken over jonge jongens? Of zit ik er nu helemaal naast?
De toon van dit topic valt misschien helemaal verkeerd, maar het is puur interesse dit
De maatschappij doet er makkelijker over. Het is blijkbaar algemeen aanvaard dat een oudere man met een jonge vrouw iets heeft. Is dit omgekeerd dan wordt het nogal vreemd gevonden. Ik wilde zelf geen sex met iemand die 23 jaar jonger was dan ik en zou het ook niet toejuichen als mijn dochter iets zou hebben met iemand die 23 jaar ouder is als zij. Iets hebben met iemand met een zo groot leeftijdsverschil heeft veelal te maken met de invloed die de oudere persoon op de jongere heeft. De oudere heeft veel meer levenservaring dan de jongere; zodoende heeft de oudere al een enorme voorsprong op de ander.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grappig dat je een meisje als voorbeeld neemt... maar wat als de jongen nou de 18-jarige in het verhaal is? Want volgens mij wordt er dan al een stuk makkelijker over gedaan, niet?
We hebben het hier over seks, niet over een relatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:16 schreef childintime het volgende:
[..]
De maatschappij doet er makkelijker over. Het is blijkbaar algemeen aanvaard dat een oudere man met een jonge vrouw iets heeft. Is dit omgekeerd dan wordt het nogal vreemd gevonden. Ik wilde zelf geen sex met iemand die 23 jaar jonger was dan ik en zou het ook niet toejuichen als mijn dochter iets zou hebben met iemand die 23 jaar ouder is als zij. Iets hebben met iemand met een zo groot leeftijdsverschil heeft veelal te maken met de invloed die de oudere persoon op de jongere heeft. De oudere heeft veel meer levenservaring dan de jongere; zodoende heeft de oudere al een enorme voorsprong op de ander.
En zijn ze weer weg zodra er een bierbuik gekweekt wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef Deecktebawz het volgende:
Nee ik denk als je erg gespierd bent als man zijnde heb je sowieso veel kans op 18 jarige sletjes.
Is niet altijd waar en dan neem ik mijzelf als voorbeeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Meeste mannen die genoeg verdiend hebben kunnen op latere leeftijd gewoon een jonge meid krijgen hoor. Als je maar geld genoeg hebt.
Dat hoeft toch niet per defenitie iets slechts te zijn, ik heb ook een stuk jongere vriend maar dat staat ons totaal niet in de weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:16 schreef childintime het volgende:
[..]
De maatschappij doet er makkelijker over. Het is blijkbaar algemeen aanvaard dat een oudere man met een jonge vrouw iets heeft. Is dit omgekeerd dan wordt het nogal vreemd gevonden. Ik wilde zelf geen sex met iemand die 23 jaar jonger was dan ik en zou het ook niet toejuichen als mijn dochter iets zou hebben met iemand die 23 jaar ouder is als zij. Iets hebben met iemand met een zo groot leeftijdsverschil heeft veelal te maken met de invloed die de oudere persoon op de jongere heeft. De oudere heeft veel meer levenservaring dan de jongere; zodoende heeft de oudere al een enorme voorsprong op de ander.
Toen ik zelf tussen de 25 en 30 was vond ik oudere vrouwen ook een stuk interessanter als wat toen mijn eigen leeftijdscategorie was....en als ze "keurig" getrouwd waren, dan was dat helemaal geen belemmering....integendeel zelfs. Wist je iig dat ze weer naar hun eigen huis gingen....wel zo prettig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Gwywen het volgende:
Als ik dit topic lees sta ik er eigenlijk nog het meest van te kijken dat jongens van rond de 25 kennelijk ook naar oudere vrouwen kijken. Ik loop jonge gasten, hoe mooi ze ook zijn, eigenlijk al bij voorbaat voorbij, omdat ik er van uit ging dat die mij toch niet interessant vinden, want te oud (om naar te kijken, ik heb het even niet over seks, ben keurig getrouwd en zo).
Toch maar eens wat beter om me heen kijken als ik in de stad loop.![]()
Een waarderende blik kan je dag weer goed maken, toch?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toen ik zelf tussen de 25 en 30 was vond ik oudere vrouwen ook een stuk interessanter als wat toen mijn eigen leeftijdscategorie was....en als ze "keurig" getrouwd waren, dan was dat helemaal geen belemmering....integendeel zelfs. Wist je iig dat ze weer naar hun eigen huis gingen....wel zo prettig.
Moet er niet aan denken meiden van 19....toen niet en nu al helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Wat wel vreemd is (of misschien ook niet), dat mannen van over de 40 verlekkerd naar een meisje van 19 kunnen kijken, maar andersom zie ik mijzelf ECHT niet op die manier naar een jongen van 19 kijken, dat is voor mij gewoon een kind.
Meer, meer!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |