Het trekt waar je het niet verwacht. Ouder, jonger,dikker of dunner .Het maakt niet uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het een stukje hierboven al gepost: ik heb nooit een relatie gehad met iemand boven de 42 (maar destijds was ik wel jonger dan hij). Ook nu zie ik mezelf nog niet met iemand van, zeg, boven de 55, maar je weet maar nooit.
Zelfde leeftijd of iets jonger trekt me meer.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik had het een stukje hierboven al gepost: ik heb nooit een relatie gehad met iemand boven de 42 (maar destijds was ik wel jonger dan hij). Ook nu zie ik mezelf nog niet met iemand van, zeg, boven de 55, maar je weet maar nooit.
Hahahaa Golfer vraag haar gewoon eens mee uit, filmpje, lekker eten ergens, laat desnoods de plekken van vroeger zien waar je ging stappen, of maak haar wegwijs in Amsterdam Zuid.quote:
Ik weet niet of mijn vrouw dat zo'n goed idee vindt?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Toverheks het volgende:
Hahahaa Golfer vraag haar gewoon eens mee uit, filmpje, lekker eten ergens, laat desnoods de plekken van vroeger zien waar je ging stappen, of maak haar wegwijs in Amsterdam Zuid.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn vrouw dat zo'n goed idee vindt?
Maar wij zijn toch van de vrije liefde generatie? Of niet soms?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
oh nee dan heb ik niks gezegd, maar er stond een huilpoppetje bij je dus ik dacht ff koppelen, nee dan gaat het hele feest niet door.......
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch van de vrije liefde generatie? Of niet soms?
Nou, meestal zie ik bij vrouwen wel wanneer ze over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Er stond wel "je weet maar nooit"![]()
Maarik stook niet in een goed huwelijk
Maar serieus: je weet het ook maar nooit, als je iemand ontmoet weet je ook meestal de leeftijd niet meteen.
Ligt ook heel vaak aan de kleding en het kapsel.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, meestal zie ik bij vrouwen wel wanneer ze over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn.
Ogen vaak hoe die soms "opfleuren"quote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt ook heel vaak aan de kleding en het kapsel.
we gaan voor je op zoek de 30stequote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Er stond wel "je weet maar nooit"![]()
Maarik stook niet in een goed huwelijk
Maar serieus: je weet het ook maar nooit, als je iemand ontmoet weet je ook meestal de leeftijd niet meteen.
Maar gekoppeld worden lijkt me wel leuk! Heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Is er de 30ste een bejaardenmeeting ergens? Heb ik dat gemistquote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
we gaan voor je op zoek de 30steik zoek wel een lekker jong ding voor je uit
alleen als je in het bezit van een Rollator, gehoorapparaat en een plasgootje bent........quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er de 30ste een bejaardenmeeting ergens? Heb ik dat gemist
Sorry, ik ben te jong ervoor. Stel je toch voor dat je zo oud en truttig wordt dat je bijvoorbeeld al naar Libelledagen gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
alleen als je in het bezit van een Rollator, gehoorapparaat en een plasgootje bent........
Ja net als bij de Yoghurt, de boel wordt wat zurig.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, meestal zie ik bij vrouwen wel wanneer ze over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we gaan voor je op zoek de 30steik zoek wel een lekker jong ding voor je uit
Het gaat ook over seks met een jonger iemand hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja net als bij de Yoghurt, de boel wordt wat zurig.
Wie heeft het over liefde?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het trekt waar je het niet verwacht. Ouder, jonger,dikker of dunner .Het maakt niet uit.
Liefde is nogal blind,
Op een oude fiets moet het leren en ik kan al lang zonder zijwieltjes fietsen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat ook over seks met een jonger iemand he? Voor jou is dat dan waarschijnlijk iemand van 25 of zo?
Lees jij de op nog maar eens dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wie heeft het over liefde?
Het gaat over sex hoor
Als ik abuis was, dan kan ik iig melden dat er niks mis was met de sex iigquote:
Ik beaam dit ten zeerstequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik abuis was, dan kan ik iig melden dat er niks mis was met de sex iig
Maar dat lag aan mijquote:
Ja uiteraardquote:
Je zit zelf in die categorie, zie je er extra oud uit ofzo? Probeer het anders eens in een andere provinciequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:28 schreef Ordos20 het volgende:
Effe eenerbij..... hier in friesland lopen de eind dertigers, begin veertigers met een boog om me heen..... *zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |