Maar dat lag aan mijquote:
Ja uiteraardquote:
Je zit zelf in die categorie, zie je er extra oud uit ofzo? Probeer het anders eens in een andere provinciequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:28 schreef Ordos20 het volgende:
Effe eenerbij..... hier in friesland lopen de eind dertigers, begin veertigers met een boog om me heen..... *zucht*
Gelukkig mag je dat zelf beoordelen in het fotoboekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit zelf in die categorie, zie je er extra oud uit ofzo? Probeer het anders eens in een andere provincie
Je ziet er niet ouder uit en lijkt een beetje op remlofquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:37 schreef Ordos20 het volgende:
Gelukkig mag je dat zelf beoordelen in het fotoboekmaar een keertje in de buurt is ook wel eens aardig (als je al zoveel rijdt als ik voor mijn werk)
Pas 32 en dan al klagen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:37 schreef Ordos20 het volgende:
Gelukkig mag je dat zelf beoordelen in het fotoboekmaar een keertje in de buurt is ook wel eens aardig (als je al zoveel rijdt als ik voor mijn werk)
Hahahahaha ja je bent en je blijft Nederlander (de klagers van Europaquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hahahahaha ja je bent en je blijft Nederlander (de klagers van Europa... kan het hier op mijn werk mooi vergelijken met de Duitsers, die klagen wel maar toch wat minder)
Anyhow, mmhhh kan zo 1, 2, 3 niet snel iets bedenken om weer OT te komen!
Mwah jonge zeikerd dan! Ik kijk liever omhoog kwa leeftijd, was veel leuker en fijner dan met mijn eigen leeftijd/jongerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel hoorAls je de hele dag zit te klagen dan loop je misschien zomaar die leuke jonge man of vrouw voorbij die je toevallig tegenkomt en die denken op hun beurt "kijk, weer zo een oude zeikerd/ster".
Er is op het 40+ forum een overgangstopic...probeer daar je geluk eens. Zijn oud genoeg voor je en zijn ervaringsdeskundigen op het gebied van gezeik!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mwah jonge zeikerd dan! Ik kijk liever omhoog kwa leeftijd, was veel leuker en fijner dan met mijn eigen leeftijd/jonger
Ik denk dat het aan je leeftijd ligt: vroeger wilde ik liever iemand die ouder was (toen ik 18 was, rond die leeftijd), daarna, heel lang daarnaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mwah jonge zeikerd dan! Ik kijk liever omhoog kwa leeftijd, was veel leuker en fijner dan met mijn eigen leeftijd/jonger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |