Ja, dat zal gaan lukken na 40+ jaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef DarkElf het volgende:
nachtmens he? snel een ochtendmens worden
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-eten-slechter.htmlLas t toevallig net
wat fijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Weeg nu 74 kilo, ben dus nu sinds vorig jaar juni 9 kilo afgevallen
Thanx jij en DE.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat goed Mala! Ik wil ook 74 kilo wegen....
Als ik heel eerlijk moet zijn ben ik allang blij dat ik het proces van langzaam maar zeker aankomen heb kunnen stopzetten. Het heeft me namelijk geen bloed, zweet en tranen gekost (als ik honger had gaf ik eraan toe) anders had ik het allang al opgegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
Idd, afvallen, op een goede manier, is helaas iets wat veel tijd kost
Maar goed, mensen komen vaak ook niet ineens aan in 2 maanden, dat is bij de meesten een proces van maanden en jaren.. Logisch dat andersom ook even duurt, frustrerend maar goed; beter te langzaam dan te snel
Als je wil kan dat wel zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed, mensen komen vaak ook niet ineens aan in 2 maanden
Alles kanquote:
Geloof me, dat kan zeker. 20 kilo in 6 maanden waarvan 15 in de laatste 3quote:
Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan zeker. 20 kilo in 6 maanden waarvan 15 in de laatste 3. En zie het er dan maar weer eens af te krijgen als het door een lichamelijk mankement is gekomen.
Maar het lijkt nu beter te gaan, al heb ik wel een beetje vals gespeeld. Ik heb maandag en dinsdag zoveel gegeten dat er 1,5 kilo bij is gekomen. Sinds woensdag is er weer een halve kilo af (ondanks de chocola/pindakaas misser van gisteren) dus het lijkt nu alsof ik aan het afvallen ben. Soms moet je jezelf een beetje voor de gek houden
das flink zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).
Precies, lang leve de vrijheid he. Tot je op een gegeven moeite krijgt met de dagelijkse dingen zoals trappen lopen (woon op 4 hoog) en kleding die niet meer past enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das flink zegwas dat 'gewoon' een kwestie van alles eten en doen waar je zin in hebt ofzo?
Ik hou mijn kleding inderdaad als als maat. Ik gebruik diuretica en merkt echt extreme verschillen in de loop van de dag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef DarkElf het volgende:
vocht doet een hoop idd.daarom zeggen de dagelijkse schommelingen erg weinig.
wegen kan je beter op een vast punt in de week doen en nog beter: meten!!
soms val je in gewicht niet af maar dan is wel ergens je omtrek aan t veranderen.
Wow, daar had ik toch meer dan 15 jaar voor nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).
Ja, bij mij komt het inderdaad door die stomme schildklier en de medicatie wil maar niet echt aanslaan dus ik ga er nog niet van afvallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:
ja maar jij slikt toch medicatie?
bij de meesten mensen , waar het gewoon door slecht eten en een inactief leeefpatroon komt, duurt het wel langer dan 2 maanden om ineens 30-40 kilo (om maar wat te noemen) te zwaar te zijn.
Wow! Ergens vind ik het ook wel een klein applausje waard, het is wel heel knap om zo erg op te gaan in het goede leven. Wat zal je genoten hebben van alles wat slecht is!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ben je zo kort gehouden vroeger thuis dan ofzo? Ik bedoel, aankomen als je op jezelf gaat is heel normaal (slechtere eetgewoontes, eten wanneer je zelf wilt etc) maar zoveel aankomen is wel fors idd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, lang leve de vrijheid he. Tot je op een gegeven moeite krijgt met de dagelijkse dingen zoals trappen lopen (woon op 4 hoog) en kleding die niet meer past enzo.
volgens mij is dat echt een misvatting, je kan genoeg genieten van lekkere dingen als je gewoon gezond leeft. iets wordt technisch gezien niet meer lekker als je er ineens extra veel van eet ofzo natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wow! Ergens vind ik het ook wel een klein applausje waard, het is wel heel knap om zo erg op te gaan in het goede leven. Wat zal je genoten hebben van alles wat slecht is!
herkenbaar, ik slik ze ook en t kan enorm verschillen. Ook als ik buiten de deur gegeten heb (ik gebruik weinig zout, dus anderen bij voorbaat al veel meer) kan het de dag erna echt zo 2 kilo schelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou mijn kleding inderdaad als als maat. Ik gebruik diuretica en merkt echt extreme verschillen in de loop van de dag.'s Morgens zit ik altijd het beste dus dan is het wegen met de nachtkledij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |