Geef mij maar een wijntje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus extra sambalsaus en een ijskoud biertje (of drie) erbij
Nice hoor, haal ik af en toe ook wel 'ns. Vanavond Quiche op, was ook erg smakelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Gisteren kapsalon op, dus ik ontloop de weegschaal even 2 dagen.![]()
Foei, Myraela, Foei.
op dit moment in de weekquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef Sometimes het volgende:
Dit is wel hele foute praat op dit tijdstip van de dag
Ik let heel goed op wat ik eet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Slik je daarbij wel vitamine enzo. Want als je te weinig eet gaat het ook niet goedkomen he. En het maakt niet zoveel uit of je veel of weinig eet, maar eerder wat je eet
Ja, dat zal gaan lukken na 40+ jaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef DarkElf het volgende:
nachtmens he? snel een ochtendmens worden
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-eten-slechter.htmlLas t toevallig net
wat fijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Weeg nu 74 kilo, ben dus nu sinds vorig jaar juni 9 kilo afgevallen
Thanx jij en DE.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat goed Mala! Ik wil ook 74 kilo wegen....
Als ik heel eerlijk moet zijn ben ik allang blij dat ik het proces van langzaam maar zeker aankomen heb kunnen stopzetten. Het heeft me namelijk geen bloed, zweet en tranen gekost (als ik honger had gaf ik eraan toe) anders had ik het allang al opgegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
Idd, afvallen, op een goede manier, is helaas iets wat veel tijd kost
Maar goed, mensen komen vaak ook niet ineens aan in 2 maanden, dat is bij de meesten een proces van maanden en jaren.. Logisch dat andersom ook even duurt, frustrerend maar goed; beter te langzaam dan te snel
Als je wil kan dat wel zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed, mensen komen vaak ook niet ineens aan in 2 maanden
Alles kanquote:
Geloof me, dat kan zeker. 20 kilo in 6 maanden waarvan 15 in de laatste 3quote:
Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan zeker. 20 kilo in 6 maanden waarvan 15 in de laatste 3. En zie het er dan maar weer eens af te krijgen als het door een lichamelijk mankement is gekomen.
Maar het lijkt nu beter te gaan, al heb ik wel een beetje vals gespeeld. Ik heb maandag en dinsdag zoveel gegeten dat er 1,5 kilo bij is gekomen. Sinds woensdag is er weer een halve kilo af (ondanks de chocola/pindakaas misser van gisteren) dus het lijkt nu alsof ik aan het afvallen ben. Soms moet je jezelf een beetje voor de gek houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |