Dat is wel het makkelijke aan hardlopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vanaf juni wordt het weer wat rustiger, dus dan zou het mogelijk moeten zijn. Ik heb ook al bedacht dat ik eventueel tijdens zwemles van Isa een rondje kan gaan lopen.
Dat is wel irritant, aan het eind val je niet meer af waar je eerst wel vanaf viel en blijf je er zelfs niet meer van op gewichtquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:00 schreef trovey het volgende:
Maar hou er wel rekening mee dat het feest niet eeuwig zo doorgaat...of je moet wel heel erg fout hebben gegeten voor je dieet.
Yep, zeker omdat je dan geen motivatie meer op de weegschaal zietquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef trovey het volgende:
Je moet een basis voor jezelf weten te vinden tussen afvallen en aankomen en daar je voedings- en bewegingspatroon op afstemmen en dat is het moeilijkste van alles als je eenmaal op het gewenste gewicht zit.
Ik ben al meer dan 5 jaar bezig met afvallen (afgelopen 2 jaar op gewicht blijven)quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:13 schreef trovey het volgende:
Ben je wel een sporter dan want nu intensief gaan sporten terwijl je er eigenlijk een hekel aan hebt kan straks leiden tot helemaal niet meer gaan sporten en weer aankomen. Als je geen sporter bent kun je beter matig bewegen en dat doen wat je wel leuk vindt (ja, en dat kan ook wandelen of fietsen zijn en dan gewoon inbouwen bij b.v. het boodschappen doen). Duurt wel wat langer voordat je op je gewenste gewicht zit maar dan gaat dat bewegen ook een onderdeel van je dagelijks leven worden en ga je het niet meer zien als een opgave om af te vallen maar als een onderdeel van je dag, met andere woorden je hebt dan definitief je levensstijl zitten te veranderen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 5 jaar bezig met afvallen (afgelopen 2 jaar op gewicht blijven)
Dus dat sporten is zeker niet nu in eens erbij gekomen, 5 jaar geleden wel maar ben er toen ook achtergekomen dat ik sporten leuk en fijn vind.
Nu dans ik elke week sowieso 3 uur (intensieve trainingen) en verder veel cardio (meestal 3x in de week half uurtje hardlopen, maar kan ook hometrainen of crosstrainen zijn)
Vorig jaar deed ik ook zumba maar daar heb ik nu even het geld en de tijd niet meer voor, wel jammer want dat is ook superleuk
Je staat op de lijst in slankquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie trouwens dat de hele lijst uit de OP is dus heb ik hem voor niets aangepast
Slik je daarbij wel vitamine enzo. Want als je te weinig eet gaat het ook niet goedkomen he. En het maakt niet zoveel uit of je veel of weinig eet, maar eerder wat je eetquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef trovey het volgende:
Ik slik nu 's avonds voor de warme maaltijd 1 capsule Obesimed Forte en chips het werkt....ik zit zo vol.
Dat middel vult je maag met "een hoog visceuze stabiele gel-matrix"
zodat je sneller verzadigd bent., ook daarna heb ik de rest van de avond geen honger (en ik ben aan avondeter
want avond/nachtmens). Officieel moet je bij de drie maaltijden er 1-2 slikken maar dat is bij mij niet nodig want overdag kan ik me prima aan de opgegeven hoeveelheden houden van de dietiste....'s avonds laat is bij mij het moeilijke moment.
De volle dosis slikken lijkt me ook niet ideaal want je darmstelsel moet nogal aan het middel wennen
...laat ik het maar zo omschrijven.
Dat lijkt me echt zo smerig hequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Gisteren kapsalon op, dus ik ontloop de weegschaal even 2 dagen.![]()
Foei, Myraela, Foei.
Lekker man, met een biertje erbijquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Foei, Myraela, Foei.
Dat is zo onwijs lekker. En dan wel bestellen zonder sla. Als je dan toch fout doet, moet je het wel goed doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo smerig he
Maar goed wel van genoten?
Plus extra sambalsaus en een ijskoud biertje (of drie) erbijquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is zo onwijs lekker. En dan wel bestellen zonder sla. Als je dan toch fout doet, moet je het wel goed doen.En extra veel knoflooksaus.
Geef mij maar een wijntje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus extra sambalsaus en een ijskoud biertje (of drie) erbij
Nice hoor, haal ik af en toe ook wel 'ns. Vanavond Quiche op, was ook erg smakelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
Foei, Myraela, Foei.
op dit moment in de weekquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef Sometimes het volgende:
Dit is wel hele foute praat op dit tijdstip van de dag
Ik let heel goed op wat ik eet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Slik je daarbij wel vitamine enzo. Want als je te weinig eet gaat het ook niet goedkomen he. En het maakt niet zoveel uit of je veel of weinig eet, maar eerder wat je eet
Ja, dat zal gaan lukken na 40+ jaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef DarkElf het volgende:
nachtmens he? snel een ochtendmens worden
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-eten-slechter.htmlLas t toevallig net
wat fijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Weeg nu 74 kilo, ben dus nu sinds vorig jaar juni 9 kilo afgevallen
Thanx jij en DE.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat goed Mala! Ik wil ook 74 kilo wegen....
Als ik heel eerlijk moet zijn ben ik allang blij dat ik het proces van langzaam maar zeker aankomen heb kunnen stopzetten. Het heeft me namelijk geen bloed, zweet en tranen gekost (als ik honger had gaf ik eraan toe) anders had ik het allang al opgegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
Idd, afvallen, op een goede manier, is helaas iets wat veel tijd kost
Maar goed, mensen komen vaak ook niet ineens aan in 2 maanden, dat is bij de meesten een proces van maanden en jaren.. Logisch dat andersom ook even duurt, frustrerend maar goed; beter te langzaam dan te snel
Als je wil kan dat wel zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed, mensen komen vaak ook niet ineens aan in 2 maanden
Alles kanquote:
Geloof me, dat kan zeker. 20 kilo in 6 maanden waarvan 15 in de laatste 3quote:
Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan zeker. 20 kilo in 6 maanden waarvan 15 in de laatste 3. En zie het er dan maar weer eens af te krijgen als het door een lichamelijk mankement is gekomen.
Maar het lijkt nu beter te gaan, al heb ik wel een beetje vals gespeeld. Ik heb maandag en dinsdag zoveel gegeten dat er 1,5 kilo bij is gekomen. Sinds woensdag is er weer een halve kilo af (ondanks de chocola/pindakaas misser van gisteren) dus het lijkt nu alsof ik aan het afvallen ben. Soms moet je jezelf een beetje voor de gek houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |