abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96427787
vocht doet een hoop idd. :) daarom zeggen de dagelijkse schommelingen erg weinig.
wegen kan je beter op een vast punt in de week doen en nog beter: meten!!

soms val je in gewicht niet af maar dan is wel ergens je omtrek aan t veranderen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96427818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).
das flink zeg :o was dat 'gewoon' een kwestie van alles eten en doen waar je zin in hebt ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:13:53 #203
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96427894
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das flink zeg :o was dat 'gewoon' een kwestie van alles eten en doen waar je zin in hebt ofzo?
Precies, lang leve de vrijheid he. Tot je op een gegeven moeite krijgt met de dagelijkse dingen zoals trappen lopen (woon op 4 hoog) en kleding die niet meer past enzo.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:15:24 #204
244933 trovey
Nachtoele
pi_96427967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef DarkElf het volgende:
vocht doet een hoop idd. :) daarom zeggen de dagelijkse schommelingen erg weinig.
wegen kan je beter op een vast punt in de week doen en nog beter: meten!!

soms val je in gewicht niet af maar dan is wel ergens je omtrek aan t veranderen.
Ik hou mijn kleding inderdaad als als maat. Ik gebruik diuretica en merkt echt extreme verschillen in de loop van de dag. :') 's Morgens zit ik altijd het beste dus dan is het wegen met de nachtkledij aan. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:16:37 #205
244933 trovey
Nachtoele
pi_96428035
quote:

[..]

Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).
Wow, daar had ik toch meer dan 15 jaar voor nodig. :o Overigens nu met een jaar er alweer meer dan een derde af dus ik wacht niet weer 15 jaar om terug te komen. :+
Optimist tot in de kist
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:16:56 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96428056
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:
ja maar jij slikt toch medicatie?

bij de meesten mensen , waar het gewoon door slecht eten en een inactief leeefpatroon komt, duurt het wel langer dan 2 maanden om ineens 30-40 kilo (om maar wat te noemen) te zwaar te zijn.
Ja, bij mij komt het inderdaad door die stomme schildklier en de medicatie wil maar niet echt aanslaan dus ik ga er nog niet van afvallen.

Sinds ik ineens veel zwaarder werd merkte ik echt erg hoe het mijn leven beïnvloedde. Ik ging een beetje waggelen, alles kostte veel meer moeite (traplopen, schoenen aantrekken, etc). Ik ging me echt afvragen hoe mensen lekker in hun vel kunnen zitten als ze niet optimaal kunnen bewegen. Maar dat soort dingen zijn normaal gesproken inderdaad een proces van jaren en geleidelijk wen je eraan. En het is waarschijnlijk dan ook helemaal niet zo erg als het voor mij ineens was.
Ik heb er ook geestelijk erg veel last van gehad, ik ging niet naar verjaardagen omdat ik niet wilde dat mensen zagen wat een enorme koe ik was geworden sinds de laatste keer dat ze me zagen. Dat is ook niet helemaal normaal natuurlijk :{
Spoilers!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:19:09 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96428132
quote:

[..]

Wow! Ergens vind ik het ook wel een klein applausje waard, het is wel heel knap om zo erg op te gaan in het goede leven. Wat zal je genoten hebben van alles wat slecht is!
Spoilers!
pi_96428139
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Precies, lang leve de vrijheid he. Tot je op een gegeven moeite krijgt met de dagelijkse dingen zoals trappen lopen (woon op 4 hoog) en kleding die niet meer past enzo.
ben je zo kort gehouden vroeger thuis dan ofzo? Ik bedoel, aankomen als je op jezelf gaat is heel normaal (slechtere eetgewoontes, eten wanneer je zelf wilt etc) maar zoveel aankomen is wel fors idd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96428168
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wow! Ergens vind ik het ook wel een klein applausje waard, het is wel heel knap om zo erg op te gaan in het goede leven. Wat zal je genoten hebben van alles wat slecht is!
volgens mij is dat echt een misvatting, je kan genoeg genieten van lekkere dingen als je gewoon gezond leeft. iets wordt technisch gezien niet meer lekker als je er ineens extra veel van eet ofzo natuurlijk :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96428200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik hou mijn kleding inderdaad als als maat. Ik gebruik diuretica en merkt echt extreme verschillen in de loop van de dag. :') 's Morgens zit ik altijd het beste dus dan is het wegen met de nachtkledij aan. :P
herkenbaar, ik slik ze ook en t kan enorm verschillen. Ook als ik buiten de deur gegeten heb (ik gebruik weinig zout, dus anderen bij voorbaat al veel meer) kan het de dag erna echt zo 2 kilo schelen :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96428209
4 :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:22:48 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96428276
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

volgens mij is dat echt een misvatting, je kan genoeg genieten van lekkere dingen als je gewoon gezond leeft. iets wordt technisch gezien niet meer lekker als je er ineens extra veel van eet ofzo natuurlijk :)
Haha, daar heb je natuurlijk gelijk in. Het was ook niet helemaal serieus bedoeld.
Spoilers!
pi_96428279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jammer dat er niets goeds is aan die rotzooi :D
Ik merk dat ik van alles veel meer geniet als ik gewoon gezond leef

Maarja ik ben ook voor het eerst in lange tijd nu weer afgevallen omdat ik uit huis ben gegaan
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:24:01 #214
244933 trovey
Nachtoele
pi_96428322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, bij mij komt het inderdaad door die stomme schildklier en de medicatie wil maar niet echt aanslaan dus ik ga er nog niet van afvallen.

Sinds ik ineens veel zwaarder werd merkte ik echt erg hoe het mijn leven beïnvloedde. Ik ging een beetje waggelen, alles kostte veel meer moeite (traplopen, schoenen aantrekken, etc). Ik ging me echt afvragen hoe mensen lekker in hun vel kunnen zitten als ze niet optimaal kunnen bewegen. Maar dat soort dingen zijn normaal gesproken inderdaad een proces van jaren en geleidelijk wen je eraan. En het is waarschijnlijk dan ook helemaal niet zo erg als het voor mij ineens was.
Ik heb er ook geestelijk erg veel last van gehad, ik ging niet naar verjaardagen omdat ik niet wilde dat mensen zagen wat een enorme koe ik was geworden sinds de laatste keer dat ze me zagen. Dat is ook niet helemaal normaal natuurlijk :{
Schildklier ;( . Ik zit bij bloedonderzoeken regelmatig tegen het randje aan dat het een te langzaamwerkende schildklier is maar de volgende keer zijn de waarden dan net weer goed en wil de huisarts niets doen. :') In combi met mijn leeftijd (al opspelende maar nog niet zichtbare hormoonveranderingen door de overgang :X ) kan bij mij ook een factor zijn dat het hier zo traaaaag gaat. }:| 5 jaar geleden ben ik op eigen initiatief wel eens 10 kilo kwijtgeraakt en die waren er in een paar maanden af terwijl ik hetzelfde doe als nu. :') Niet merkbare overgangsverschijnselen bij zo'n jonge Godin, het zou niet mogen. :( :+
Optimist tot in de kist
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:22:27 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96430724
Dat is wel balen zeg Trovey. Ik ben er ook achter dat je hormoonhuishouding absoluut niet je beste vriend is. Wat een gezeik zeg, wat moeten we ook met die troep.
Ik ben pas 30 dus met een beetje mazzel is die schildklier en mijn gewicht al heel wat jaren op niveau voordat mijn speciale vrouwenhormonen hun ding gaan doen in de overgang. Als ik er net zoveel last van ga krijgen als mijn moeder kan dat nog wat worden. Goeie combi trouwens, ontzettend puberende dochter en een ontzettend overgangende moeder. Gegarandeerd 5 x per week ruzie :Y .
Spoilers!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:33:58 #216
244933 trovey
Nachtoele
pi_96431229
Beiden in de pubertijd. *O*
Ik heb geen idee wanneer het hier definitief gaat toeslaan, geen voorbeeldmateriaal van voorgangers zeg maar. :P Oma heb ik het nooit gevraagd en moeders was na een operatie ineens onvrijwillig in de overgang, bovendien is ze overleden op een leeftijd waarin de meeste vrouwen zo'n beetje vol in de overgang zitten dus het gaat een verrassing worden wanneer ik definitief merk dat ik weer ga puberen. :Y) Maar ineens moeilijk kunnen afvallen schijnt een voorteken te zijn i.v.m. de hormoonveranderingen......lekker. }:| Dat ruzie krijgen tusen moeder en dochter herken ik.....ik 16 jaar en mijn moeder in de buurt van mijn leeftijd en net na de operatie...knallende ruzies. :X :') Met mijn vader was ik dan weer beste maatjes. *;
Optimist tot in de kist
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:07:18 #217
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96435230
Vanmorgen weer gewogen, niets eraf en niets erbij. Het is niet anders. Komende week beter. (Met de Giro zondag moet dat lukken)
Live life to the Ender :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:08:57 #218
244933 trovey
Nachtoele
pi_96435303
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Ender_W het volgende:
Vanmorgen weer gewogen, niets eraf en niets erbij. Het is niet anders. Komende week beter. (Met de Giro zondag moet dat lukken)
Gewoon doorgaan zoals je nu doet. ;)
Optimist tot in de kist
pi_96435344
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Ender_W het volgende:
Het kan niet altijd feest zijn ;)
Gewoon lekker doorgaan inderdaad

Ik heb net weer een half uurtje hardgelopen, nooit gedacht dat ik dat zou kunnen :D
Kwam nooit verder dan stukjes van 8 minuten en dan tussendoor wandelen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:16:05 #220
244933 trovey
Nachtoele
pi_96435640
Wandelen is hier geen probleem...bij hardlopen val ik na 100 meter gewoon om :') ...komt door medicijnen die de hartslag kunstmatig laag houden....dat gaat niet zo goed samen met lichamelijke inspanning. _O-
Optimist tot in de kist
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:17:57 #221
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_96435722
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het kan niet altijd feest zijn ;)
Gewoon lekker doorgaan inderdaad

Ik heb net weer een half uurtje hardgelopen, nooit gedacht dat ik dat zou kunnen :D
Kwam nooit verder dan stukjes van 8 minuten en dan tussendoor wandelen.
Netjes hoor :Y
pi_96435842
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef trovey het volgende:
Wandelen is hier geen probleem...bij hardlopen val ik na 100 meter gewoon om :') ...komt door medicijnen die de hartslag kunstmatig laag houden....dat gaat niet zo goed samen met lichamelijke inspanning. _O-
Dat klinkt niet als een hele fijne combinatie inderdaad.
Ik heb wel last van mijn ademhaling maarja daar leer je ook wel mee leven :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:27:51 #223
244933 trovey
Nachtoele
pi_96436177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt niet als een hele fijne combinatie inderdaad.
Ik heb wel last van mijn ademhaling maarja daar leer je ook wel mee leven :D
Hier leer je ook mee leven, het is alleen een beetje waardeloos als ik ooit nog eens moet vluchten als er een tsunami of zoiets is. :+
Optimist tot in de kist
pi_96436242
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Hier leer je ook mee leven, het is alleen een beetje waardeloos als ik ooit nog eens moet vluchten als er een tsunami of zoiets is. :+
Zorgen dat je een bootje bij je hebt ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:31:18 #225
244933 trovey
Nachtoele
pi_96436359
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zorgen dat je een bootje bij je hebt ;)
Ze liggen hier wel in het water voor mijn huis :D ....psst niet verder vertellen ;) ....ik ga nu een bootje jatten. O-) Alles voor mijn eigen veiligheid. :+
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')