das flink zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).
Precies, lang leve de vrijheid he. Tot je op een gegeven moeite krijgt met de dagelijkse dingen zoals trappen lopen (woon op 4 hoog) en kleding die niet meer past enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das flink zegwas dat 'gewoon' een kwestie van alles eten en doen waar je zin in hebt ofzo?
Ik hou mijn kleding inderdaad als als maat. Ik gebruik diuretica en merkt echt extreme verschillen in de loop van de dag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef DarkElf het volgende:
vocht doet een hoop idd.daarom zeggen de dagelijkse schommelingen erg weinig.
wegen kan je beter op een vast punt in de week doen en nog beter: meten!!
soms val je in gewicht niet af maar dan is wel ergens je omtrek aan t veranderen.
Wow, daar had ik toch meer dan 15 jaar voor nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben dan in 1 jaar 30 kilo aangekomen (dat was ook sinds dat ik op mezelf ging wonen).
Ja, bij mij komt het inderdaad door die stomme schildklier en de medicatie wil maar niet echt aanslaan dus ik ga er nog niet van afvallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:
ja maar jij slikt toch medicatie?
bij de meesten mensen , waar het gewoon door slecht eten en een inactief leeefpatroon komt, duurt het wel langer dan 2 maanden om ineens 30-40 kilo (om maar wat te noemen) te zwaar te zijn.
Wow! Ergens vind ik het ook wel een klein applausje waard, het is wel heel knap om zo erg op te gaan in het goede leven. Wat zal je genoten hebben van alles wat slecht is!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ben je zo kort gehouden vroeger thuis dan ofzo? Ik bedoel, aankomen als je op jezelf gaat is heel normaal (slechtere eetgewoontes, eten wanneer je zelf wilt etc) maar zoveel aankomen is wel fors idd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, lang leve de vrijheid he. Tot je op een gegeven moeite krijgt met de dagelijkse dingen zoals trappen lopen (woon op 4 hoog) en kleding die niet meer past enzo.
volgens mij is dat echt een misvatting, je kan genoeg genieten van lekkere dingen als je gewoon gezond leeft. iets wordt technisch gezien niet meer lekker als je er ineens extra veel van eet ofzo natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wow! Ergens vind ik het ook wel een klein applausje waard, het is wel heel knap om zo erg op te gaan in het goede leven. Wat zal je genoten hebben van alles wat slecht is!
herkenbaar, ik slik ze ook en t kan enorm verschillen. Ook als ik buiten de deur gegeten heb (ik gebruik weinig zout, dus anderen bij voorbaat al veel meer) kan het de dag erna echt zo 2 kilo schelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou mijn kleding inderdaad als als maat. Ik gebruik diuretica en merkt echt extreme verschillen in de loop van de dag.'s Morgens zit ik altijd het beste dus dan is het wegen met de nachtkledij aan.
Haha, daar heb je natuurlijk gelijk in. Het was ook niet helemaal serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt een misvatting, je kan genoeg genieten van lekkere dingen als je gewoon gezond leeft. iets wordt technisch gezien niet meer lekker als je er ineens extra veel van eet ofzo natuurlijk
Jammer dat er niets goeds is aan die rotzooiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wow! Ergens vind ik het ook wel een klein applausje waard, het is wel heel knap om zo erg op te gaan in het goede leven. Wat zal je genoten hebben van alles wat slecht is!
Schildklierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, bij mij komt het inderdaad door die stomme schildklier en de medicatie wil maar niet echt aanslaan dus ik ga er nog niet van afvallen.
Sinds ik ineens veel zwaarder werd merkte ik echt erg hoe het mijn leven beïnvloedde. Ik ging een beetje waggelen, alles kostte veel meer moeite (traplopen, schoenen aantrekken, etc). Ik ging me echt afvragen hoe mensen lekker in hun vel kunnen zitten als ze niet optimaal kunnen bewegen. Maar dat soort dingen zijn normaal gesproken inderdaad een proces van jaren en geleidelijk wen je eraan. En het is waarschijnlijk dan ook helemaal niet zo erg als het voor mij ineens was.
Ik heb er ook geestelijk erg veel last van gehad, ik ging niet naar verjaardagen omdat ik niet wilde dat mensen zagen wat een enorme koe ik was geworden sinds de laatste keer dat ze me zagen. Dat is ook niet helemaal normaal natuurlijk
Gewoon doorgaan zoals je nu doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Ender_W het volgende:
Vanmorgen weer gewogen, niets eraf en niets erbij. Het is niet anders. Komende week beter. (Met de Giro zondag moet dat lukken)
Het kan niet altijd feest zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Ender_W het volgende:
Vanmorgen weer gewogen, niets eraf en niets erbij. Het is niet anders. Komende week beter. (Met de Giro zondag moet dat lukken)
Netjes hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het kan niet altijd feest zijn
Gewoon lekker doorgaan inderdaad
Ik heb net weer een half uurtje hardgelopen, nooit gedacht dat ik dat zou kunnen
Kwam nooit verder dan stukjes van 8 minuten en dan tussendoor wandelen.
Dat klinkt niet als een hele fijne combinatie inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef trovey het volgende:
Wandelen is hier geen probleem...bij hardlopen val ik na 100 meter gewoon om...komt door medicijnen die de hartslag kunstmatig laag houden....dat gaat niet zo goed samen met lichamelijke inspanning.
Hier leer je ook mee leven, het is alleen een beetje waardeloos als ik ooit nog eens moet vluchten als er een tsunami of zoiets is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een hele fijne combinatie inderdaad.
Ik heb wel last van mijn ademhaling maarja daar leer je ook wel mee leven
Zorgen dat je een bootje bij je hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier leer je ook mee leven, het is alleen een beetje waardeloos als ik ooit nog eens moet vluchten als er een tsunami of zoiets is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |